Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Andriis

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 36
181
Készülõ munkák / GangWar módra ötletek.
« Dátum: 2015. február 21. - 08:46:52 »
Nincsmit :) Ha lehet csinálj anti C bug--ot is. Mert kisit idegesítő.

182
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autóbuszpályaudvar interior
« Dátum: 2015. február 20. - 19:54:33 »
Tetszik, bár első ránézésre olyan, mintha Posta lenne :D

183
Készülõ munkák / GangWar módra ötletek.
« Dátum: 2015. február 20. - 18:27:45 »
Event rendszer! Tehát ha többen vannak, akkor admin tudjon indítani eventet. Mondjuk egy interiorban deagle-el kell egymást lövöldözni.
Legyen kill streak, egyes fegyvereket pedig ne mindenki használhasson, csak ha már X ölése van. Pl. sniper, m4.
Esetleg sebzésrendszer.

184
Idézetet írta: Adfocus date=1424383838\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52649\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hogy adok magamnak admint? :D
/setlevel parancs nekem nem jo  :\'(
Ill.Dm ek vannak benne? :D
Mivel oda sem tudtam teleportálni  :Cry2:
 
8053. sorba kezdődik a setlevel parancs, csak a /* és */ jelet szedd ki, és jó lesz elvileg.

185
Segítségkérés / Ház belépés
« Dátum: 2015. február 20. - 08:43:25 »
if( pickupid == bejarat1 )
          {
                SetPlayerInterior(playerid, 3);
                SetPlayerPos(playerid,2496.049804,-1695.238159,1014.742187);
          }

 
Bár nemhiszem, hogy ez a legalkalmasabb házrendszernek, mivel ha egyszerre 3-an mennek be különböző helyen, akkor is ugyanoda dobja őket. Valamint így egyesével kell begépelned. Nem lenne egyszerűbb egy dinamikus házrendszer?

186
Azért ment a \"+\", mert nem egyszerű annyi scriptet összerakni.

187
MER\" post=\"530792\" timestamp=\"1424357794\"]
A mód szinte más munkájából áll. A módban nagyon sok másik gm dolgai vannak.


[/quote]


Látom szépen lemásoltad a rules meg a help dialogot MFR-röl



[/quote]

Szerintem leírta!

188
Szkript kérések / Bónuszautó Script Kérés
« Dátum: 2015. február 19. - 11:49:53 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=16734
ebből egy kis átalakítással
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new bool:bkocsi;
new btimer;
new btimer2;
new kocsi;
#define TIMING 300 //hány másodpercenként adja a pénzt annak aki a kocsiba ül
new rtimer;
#define COLOR_LBLUE        0x17ddebAA
#define COLOR_RED          0xFF3366FF
#define COLOR_YELLOW       0xFFCC33FF
#define COLOR_GREEN       0x008000FF
#define COL_EASY           \"{FFF1AF}\"
#define COL_WHITE          \"{FFFFFF}\"
#define COL_BLACK          \"{0E0101}\"
#define COL_GREY           \"{C3C3C3}\"
#define COL_GREEN          \"{6EF83C}\"
#define COL_RED            \"{F81414}\"
#define COL_YELLOW         \"{F3FF02}\"
#define COL_ORANGE         \"{FFAF00}\"
#define COL_LIME           \"{B7FF00}\"
#define COL_CYAN           \"{00FFEE}\"
#define COL_LIGHTBLUE      \"{00C0FF}\"
#define COL_BLUE           \"{0049FF}\"
#define COL_MAGENTA        \"{F300FF}\"
#define COL_VIOLET         \"{B700FF}\"
#define COL_PINK           \"{FF00EA}\"
#define COL_MARONE         \"{A90202}\"
#define COL_CMD            \"{B8FF02}\"
#define COL_PARAM          \"{3FCD02}\"
#define COL_SERVER         \"{AFE7FF}\"
#define COL_VALUE          \"{A3E4FF}\"
#define COL_RULE           \"{F9E8B7}\"
#define COL_RULE2          \"{FBDF89}\"
#define COL_RWHITE         \"{FFFFFF}\"
#define COL_LGREEN         \"{C9FFAB}\"
#define COL_LRED           \"{FFA1A1}\"
#define COL_LRED2          \"{C77D87}\"
forward Moneyad(playerid);
forward AutoSpawnVeh(playerid);
forward AutoSpawnVehEx(playerid);
new Float:AutoSpawn[][] =
{
        {2092.3435,-2355.9475,13.5469},
        {1992.4275,982.5914,10.8203},
        {2153.7273,1725.5441,11.0469},
        {2275.7246,2527.9807,10.8203},
        {-2440.2441,-1676.3511,444.1784},
        {1467.8433,-1654.4670,14.0469},
        {1828.0745,-1402.1664,13.4297},
        {380.5229,2619.4651,16.5066}
};
public OnGameModeInit()
{
        btimer = SetTimer(\"AutoSpawnVeh\",300000,false);
        return 1;
}
public AutoSpawnVehEx(playerid)
{
       new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
        SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Senki nem találta meg a bónusz autót. 5 perc múlva új indul!\");
        DestroyVehicle(kocsi);
        GetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
        SetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, false);
        btimer = SetTimer(\"AutoSpawnVeh\",300000,false);
        bkocsi = false;
        return 1;
}
public AutoSpawnVeh(playerid)
{
       new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
        new rand = random(sizeof(AutoSpawn));
        kocsi = CreateVehicle(411,AutoSpawn[rand][0],AutoSpawn[rand][1],AutoSpawn[rand][2],90,0,1,-1);
        btimer2 = SetTimer(\"AutoSpawnVehEx\",540000,false);
        bkocsi = true;
        GetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
        SetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, true);
        SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,\"Bónusz kocsi lespawnolva. Keresd meg és jutalom vár rád!\");
        switch(rand)
        {
                case 0: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Kezdohely Közelében spawnolt! /-/\");
                case 1: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Las Venturas Four Dragons közelében spawnolt! /-/\");
                case 2: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Las Venturas Royal Casino közelében spawnolt! /-/\");
                case 3: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Las Venturas Rendorség közelében spawnolt! /-/\");
                case 4: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Chilliad közelében spawnolt! /-/\");
                case 5: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Los Santos Rendorség közelében spawnolt! /-/\");
                case 6: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Las Venturas BMX Park közelében spawnolt! /-/\");
                case 7: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Old Air közelében spawnolt! /-/\");
        }
        return 1;
}
public Moneyad(playerid)
{
GivePlayerMoney(playerid, 6000);
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
        if(vehicleid == kocsi)
        {
            if(bkocsi == true)
            {
                        RemovePlayerFromVehicle(playerid);
                        KillTimer(btimer2);
                        new string[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
                        GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
                        GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Megtaláltad a Bónusz Kocsit\",4000,4);
                        format(string,sizeof(string),\" \\\\ \"COL_ORANGE\"%s \"COL_GREEN\"Megtalálta a Bónusz kocsit Jutalma: \"COL_ORANGE\"6\"COL_GREEN\" Score \"COL_ORANGE\"6000\"COL_GREEN\"$\",name);
                        SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string);
                        SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid) +6);
                        bkocsi = false;
                        rtimer = SetTimer(\"Moneyad\",1000*TIMING,false);
                }
        }
        return 0;
}
public OnPlayerExitVehicle ( playerid, vehicleid )
{
    KillTimer(rtimer);
    DestroyVehicle(kocsi);
    btimer = SetTimer(\"AutoSpawnVeh\",300000,false);
    new string[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
    GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Kiszálltál a bónuszkocsiból!\",4000,4);
    format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a bónuszkocsit, hamarosan újra spawnol!\",name);
    SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string);
}
CMD:bonuscarstart(playerid,params[])
{
        if(IsPlayerAdmin(playerid))
        {
               KillTimer(btimer);
                KillTimer(btimer2);
                KillTimer(rtimer);
               bkocsi = true;
                AutoSpawnVeh(playerid);
                SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"Egy Admin elinditotta a Bónusz Autó-t\");
        }
        else
        {
                SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy admin vagy nem vagy elég magas szintu adminisztrátor!\");
        }
        return 1;
}

 
Így mondjuk a végtelenségig ha bennül, akkor kapja, tehát nem tűnek el a kocsi mondjuk 15 perc után.
NEM TESZTELTEm, de pawno szerint hibátlan. Remélem értitek, hogy mit próbáltam összehozni :D

189
Szkript kérések / NPC-k vs Emberek
« Dátum: 2015. február 19. - 11:24:03 »
Ez esetleg?
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=480364
Ha jól értelmeztem ez olyasmi.

190
SA-MP: Szerverfejlesztés / Munka (rendszer?) | Jelenleg 3db |
« Dátum: 2015. február 18. - 19:27:05 »
Most vettem észre, hogy a második pizzafutáros képen a chaten ottvagyok. Jaaaj Flöss :3

191
Segítségkérés / sorompó
« Dátum: 2015. február 18. - 17:33:19 »
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) 
new sorompo;
forward close();
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit(){
        sorompo = CreateObject(968,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0);
        CreateObject(0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0);}
public OnFilterScriptExit(){
        return 1;}
#endif
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 0.0, 0.0, 0.0)){
                if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE)) {
                MoveObject(sorompo, 0.0, 0.0, 0.0, 1, 0, 0, 90);
                SetTimer(\"close\", 4000, false);  }}
        return 1;}
public close(){
        MoveObject(sorompo, 0.0,0.0,0.0, 1,  0, 270, 90);
        return 1;}

192
SA-MP: Szerverfejlesztés / Admin HQ
« Dátum: 2015. február 18. - 12:39:01 »
De ha zárva van akkor is, mivel egy kicsit hátrébb tetted le az objectet.
De ezen a hibán kívül szerintem egész jó lett :)
Sokat mappolok mostanában, és tudom, hogy nem a mappolás rész a nehéz, hanem kitalálni, hogy pontosan mi hol legyen. Nagy kreativitás kell. Megy a +, ha eddig nem adtam volna :)

193
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2015. február 18. - 12:09:11 »
ƒlaﻛh-t
(énekel :D)

194
SA-MP: Szerverfejlesztés / Admin HQ
« Dátum: 2015. február 18. - 11:41:30 »
Tetszik, viszont ha ki van nyitva, és fordítjuk a nézetet, akkor bedobja a régi ház textúráját.
Vagy csak nálunk? :O

195
Segítségkérés / Járművek letiltása parancsban
« Dátum: 2015. február 17. - 22:26:04 »
Ha a zöld rész elöl kiveszed a // jelet, és a GetPlayerVehicleID elé írsz egy felkiáltójelet így: if (!GetPlayerVehicleID
Akkor elvileg jónak kell lennie.

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal