Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Andriis
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 36
181
« Dátum: 2015. február 21. - 08:46:52 »
Nincsmit Ha lehet csinálj anti C bug--ot is. Mert kisit idegesítő.
182
« Dátum: 2015. február 20. - 19:54:33 »
Tetszik, bár első ránézésre olyan, mintha Posta lenne
183
« Dátum: 2015. február 20. - 18:27:45 »
Event rendszer! Tehát ha többen vannak, akkor admin tudjon indítani eventet. Mondjuk egy interiorban deagle-el kell egymást lövöldözni. Legyen kill streak, egyes fegyvereket pedig ne mindenki használhasson, csak ha már X ölése van. Pl. sniper, m4. Esetleg sebzésrendszer.
184
« Dátum: 2015. február 20. - 08:59:38 »
Hogy adok magamnak admint? /setlevel parancs nekem nem jo :\'( Ill.Dm ek vannak benne? Mivel oda sem tudtam teleportálni :Cry2:
8053. sorba kezdődik a setlevel parancs, csak a /* és */ jelet szedd ki, és jó lesz elvileg.
185
« Dátum: 2015. február 20. - 08:43:25 »
if( pickupid == bejarat1 ) { SetPlayerInterior(playerid, 3); SetPlayerPos(playerid,2496.049804,-1695.238159,1014.742187); } Bár nemhiszem, hogy ez a legalkalmasabb házrendszernek, mivel ha egyszerre 3-an mennek be különböző helyen, akkor is ugyanoda dobja őket. Valamint így egyesével kell begépelned. Nem lenne egyszerűbb egy dinamikus házrendszer?
186
« Dátum: 2015. február 19. - 20:32:33 »
Azért ment a \"+\", mert nem egyszerű annyi scriptet összerakni.
187
« Dátum: 2015. február 19. - 16:51:06 »
MER\" post=\"530792\" timestamp=\"1424357794\"] A mód szinte más munkájából áll. A módban nagyon sok másik gm dolgai vannak.
[/quote]
Látom szépen lemásoltad a rules meg a help dialogot MFR-röl
[/quote]
Szerintem leírta!
188
« Dátum: 2015. február 19. - 11:49:53 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=16734ebből egy kis átalakítással #include <a_samp> #include <zcmd> new bool:bkocsi; new btimer; new btimer2; new kocsi; #define TIMING 300 //hány másodpercenként adja a pénzt annak aki a kocsiba ül new rtimer; #define COLOR_LBLUE 0x17ddebAA #define COLOR_RED 0xFF3366FF #define COLOR_YELLOW 0xFFCC33FF #define COLOR_GREEN 0x008000FF #define COL_EASY \"{FFF1AF}\" #define COL_WHITE \"{FFFFFF}\" #define COL_BLACK \"{0E0101}\" #define COL_GREY \"{C3C3C3}\" #define COL_GREEN \"{6EF83C}\" #define COL_RED \"{F81414}\" #define COL_YELLOW \"{F3FF02}\" #define COL_ORANGE \"{FFAF00}\" #define COL_LIME \"{B7FF00}\" #define COL_CYAN \"{00FFEE}\" #define COL_LIGHTBLUE \"{00C0FF}\" #define COL_BLUE \"{0049FF}\" #define COL_MAGENTA \"{F300FF}\" #define COL_VIOLET \"{B700FF}\" #define COL_PINK \"{FF00EA}\" #define COL_MARONE \"{A90202}\" #define COL_CMD \"{B8FF02}\" #define COL_PARAM \"{3FCD02}\" #define COL_SERVER \"{AFE7FF}\" #define COL_VALUE \"{A3E4FF}\" #define COL_RULE \"{F9E8B7}\" #define COL_RULE2 \"{FBDF89}\" #define COL_RWHITE \"{FFFFFF}\" #define COL_LGREEN \"{C9FFAB}\" #define COL_LRED \"{FFA1A1}\" #define COL_LRED2 \"{C77D87}\" forward Moneyad(playerid); forward AutoSpawnVeh(playerid); forward AutoSpawnVehEx(playerid); new Float:AutoSpawn[][] = { {2092.3435,-2355.9475,13.5469}, {1992.4275,982.5914,10.8203}, {2153.7273,1725.5441,11.0469}, {2275.7246,2527.9807,10.8203}, {-2440.2441,-1676.3511,444.1784}, {1467.8433,-1654.4670,14.0469}, {1828.0745,-1402.1664,13.4297}, {380.5229,2619.4651,16.5066} }; public OnGameModeInit() { btimer = SetTimer(\"AutoSpawnVeh\",300000,false); return 1; } public AutoSpawnVehEx(playerid) { new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Senki nem találta meg a bónusz autót. 5 perc múlva új indul!\"); DestroyVehicle(kocsi); GetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, false); btimer = SetTimer(\"AutoSpawnVeh\",300000,false); bkocsi = false; return 1; } public AutoSpawnVeh(playerid) { new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; new rand = random(sizeof(AutoSpawn)); kocsi = CreateVehicle(411,AutoSpawn[rand][0],AutoSpawn[rand][1],AutoSpawn[rand][2],90,0,1,-1); btimer2 = SetTimer(\"AutoSpawnVehEx\",540000,false); bkocsi = true; GetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, true); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,\"Bónusz kocsi lespawnolva. Keresd meg és jutalom vár rád!\"); switch(rand) { case 0: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Kezdohely Közelében spawnolt! /-/\"); case 1: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Las Venturas Four Dragons közelében spawnolt! /-/\"); case 2: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Las Venturas Royal Casino közelében spawnolt! /-/\"); case 3: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Las Venturas Rendorség közelében spawnolt! /-/\"); case 4: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Chilliad közelében spawnolt! /-/\"); case 5: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Los Santos Rendorség közelében spawnolt! /-/\"); case 6: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Las Venturas BMX Park közelében spawnolt! /-/\"); case 7: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Old Air közelében spawnolt! /-/\"); } return 1; } public Moneyad(playerid) { GivePlayerMoney(playerid, 6000); return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(vehicleid == kocsi) { if(bkocsi == true) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); KillTimer(btimer2); new string[128], name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Megtaláltad a Bónusz Kocsit\",4000,4); format(string,sizeof(string),\" \\\\ \"COL_ORANGE\"%s \"COL_GREEN\"Megtalálta a Bónusz kocsit Jutalma: \"COL_ORANGE\"6\"COL_GREEN\" Score \"COL_ORANGE\"6000\"COL_GREEN\"$\",name); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid) +6); bkocsi = false; rtimer = SetTimer(\"Moneyad\",1000*TIMING,false); } } return 0; } public OnPlayerExitVehicle ( playerid, vehicleid ) { KillTimer(rtimer); DestroyVehicle(kocsi); btimer = SetTimer(\"AutoSpawnVeh\",300000,false); new string[128], name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Kiszálltál a bónuszkocsiból!\",4000,4); format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a bónuszkocsit, hamarosan újra spawnol!\",name); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string); } CMD:bonuscarstart(playerid,params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { KillTimer(btimer); KillTimer(btimer2); KillTimer(rtimer); bkocsi = true; AutoSpawnVeh(playerid); SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"Egy Admin elinditotta a Bónusz Autó-t\"); } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy admin vagy nem vagy elég magas szintu adminisztrátor!\"); } return 1; } Így mondjuk a végtelenségig ha bennül, akkor kapja, tehát nem tűnek el a kocsi mondjuk 15 perc után. NEM TESZTELTEm, de pawno szerint hibátlan. Remélem értitek, hogy mit próbáltam összehozni
189
« Dátum: 2015. február 19. - 11:24:03 »
190
« Dátum: 2015. február 18. - 19:27:05 »
Most vettem észre, hogy a második pizzafutáros képen a chaten ottvagyok. Jaaaj Flöss :3
191
« Dátum: 2015. február 18. - 17:33:19 »
#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) new sorompo; forward close(); #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit(){ sorompo = CreateObject(968,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0); CreateObject(0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0);} public OnFilterScriptExit(){ return 1;} #endif public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 0.0, 0.0, 0.0)){ if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE)) { MoveObject(sorompo, 0.0, 0.0, 0.0, 1, 0, 0, 90); SetTimer(\"close\", 4000, false); }} return 1;} public close(){ MoveObject(sorompo, 0.0,0.0,0.0, 1, 0, 270, 90); return 1;}
192
« Dátum: 2015. február 18. - 12:39:01 »
De ha zárva van akkor is, mivel egy kicsit hátrébb tetted le az objectet. De ezen a hibán kívül szerintem egész jó lett Sokat mappolok mostanában, és tudom, hogy nem a mappolás rész a nehéz, hanem kitalálni, hogy pontosan mi hol legyen. Nagy kreativitás kell. Megy a +, ha eddig nem adtam volna
193
« Dátum: 2015. február 18. - 12:09:11 »
ƒlaﻛh-t (énekel )
194
« Dátum: 2015. február 18. - 11:41:30 »
Tetszik, viszont ha ki van nyitva, és fordítjuk a nézetet, akkor bedobja a régi ház textúráját. Vagy csak nálunk? :O
195
« Dátum: 2015. február 17. - 22:26:04 »
Ha a zöld rész elöl kiveszed a // jelet, és a GetPlayerVehicleID elé írsz egy felkiáltójelet így: if (!GetPlayerVehicleID Akkor elvileg jónak kell lennie.
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 36
|