Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1786
Segítségkérés / Fájl név átnevezése [DINI]« Dátum: 2011. március 02. - 11:10:49 »
Dutils.inc-be van benne:
1787
Segítségkérés / CreateObject nem jó« Dátum: 2011. március 01. - 21:37:39 »Idézetet írta: alexkiller16 date=1299011674\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6478\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic CreateObject(3851, -1383.368286, 2638.938477, 39.408302, 0.0000, 0.0000, 0.0000,300.0);Szedd le újra a szerver csomagot, és újítsd fel a pawnot. 1789
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]A ciklusokról (3 ciklus,példák,magyarázatok)« Dátum: 2011. március 01. - 21:31:54 »
BUMP!
Tudnál írni a do-while-s ciklusra egy konkrét példát, ahol jobb a használata, mint a többinek ? Mert nemtom eldönteni, hogy hol jobb az. Mivel a végeredmény \"ugyanaz\". 1790
Függvények / GetPlayerIp(playerid, name[], len)« Dátum: 2011. március 01. - 21:20:05 »
GetPlayerName-t én is úgy használom, de tervezek áttérni a chace-s ( lool ) módszerre.
Tessék, én ezt használom:
----------------------- Idézetet írta: maark date=1299008410\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6527\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Off: Honnan lehet megtudni hogy lassú e vagy sem?Hihetetlen, de a 2. a gyorsabb.. ( sizeof ) 1791
Függvények / GetPlayerIp(playerid, name[], len)« Dátum: 2011. március 01. - 20:16:31 »
Nekem arra az a véleményem, hogy lassú, de csak ha többször használod..
1792
Függvények / GetObjectPos(objectid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z)« Dátum: 2011. március 01. - 19:45:39 »
GetObjectPos
Lekéri a tárgy pozícióját ( X, Y, Z ). Paraméterek: ( objectid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z ) objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, aminek leszeretnénk kérni a pozícióját. Float:X - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az X kordinátát. Float:Y - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az Y kordinátát. Float:Z - A változó, amiben elszeretnénk tárolni a Z kordinátát. Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények CreateObject: Létrehoz egy tárgyat. DestroyObject: Töröl egy tárgyat. IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e. StopObject: Leállítja a tárgy mozgását. SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját. SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját. GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját. GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját. AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz. CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak. DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak. IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e. MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak. StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak. SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak. SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak. GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak. GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak. AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectPos 1793
Függvények / gpci(playerid, serial[], maxlen)« Dátum: 2011. március 01. - 18:20:08 »
Az ugyanúgy mûködik, mint a többi funkció.
Az azér kell, hogy használni tudd. Mind az összes funkicónat van native-ja xD 1794
Függvények / AttachObjectToPlayer(objectid, playerid, OffsetX, OffsetY, OffsetZ, rX, rY, rZ)« Dátum: 2011. március 01. - 17:42:19 »
AttachObjectToPlayer
Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz. Figyelem, ez csak globális ( CreateObject ) objectekkel mûködik, tehát dinamikus ( streamelt ) objecteket nemlehet felcsatolni vele. Paraméterek: ( objectid, playerid, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:rX, Float:rY, Float:rZ ) objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit hozzá szeretnénk csatolni. playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akihez hozzá szeretnénk csatolni. Float:OffsetX - A tárgy távolsága a játékostól az X koordináta felé. Float:OffsetY - A tárgy távolsága a játékostól az Y koordináta felé. Float:OffsetZ - A tárgy távolsága a játékostól a Z koordináta felé. Float:RotX - A forgása az X felé. Float:RotY - A forgása az Y felé. Float:RotZ - A forgása a Z felé. Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények CreateObject: Létrehoz egy tárgyat. DestroyObject: Töröl egy tárgyat. IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e. StopObject: Leállítja a tárgy mozgását. SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját. SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját. GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját. GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját. AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz. CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak. DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak. IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e. MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak. StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak. SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak. SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak. GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak. GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak. AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer 1795
Függvények / GetPlayerIp(playerid, name[], len)« Dátum: 2011. március 01. - 17:20:13 »Idézetet írta: staR date=1298995782\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6527\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Sorba haladj kurta légyszíves. A függvényeken belüli szerint.Ok, sry pedig oda is van írva. Este folytatom.. [cenzúrázva, nyugodj meg] 1796
Függvények / GetPlayerIp(playerid, name[], len)« Dátum: 2011. március 01. - 17:07:24 »
Lekéri a játékos IP-jét egy megadott stringbe.
Paraméterek: (playerid, name[], len) playerid A játékos, akinek lekérje az IP-jét name[] Karakterlánc, amibe belekéri az IP-t len Az IP karakterlánc hosszúsága. Visszatérések 1 ha sikeres volt, 0 ha nem.
1797
Függvények / gpci(playerid, serial[], maxlen)« Dátum: 2011. március 01. - 16:49:14 »
0.3b óta létezik...
Lekéri a játékos szériaszámát egy megadott stringbe. [pawn] native gpci(playerid, const serial[ ], maxlen); [/pawn] Paraméterek: (playerid, serial[], maxlen) playerid A játékos, akinek lekérje a szériaszámát. serial[] Karakterlánc, amibe belekérje a száriaszámot. len A szériaszám karakterlánc hosszúsága. Visszatérések 1 ha sikeres volt, 0 ha nem.
Lehet ráveszem magam, és még egypárat lefordítok. 1798
Döntõk / [Elõdöntõ] [Bart] vs. kurta999« Dátum: 2011. március 01. - 16:21:56 »
Istenem ilyen marhaságot, akkor már írok inkább sajátot, minthogy ezt javítsam
1799
Modok / [ENB] ENB Series alap konfig« Dátum: 2011. február 28. - 22:30:47 »
Én azt mondom, ha SAMP-ozni akarsz ENB-vel, akkor vegyél egy GTX 580-at és tolhatod...
Mivel SA-ra szarul van optimalizálva, IV-re már más a téma. 1800
Általános / CNPC betiltva« Dátum: 2011. február 28. - 22:27:01 »
De ez eddig hasznavehetetlen, mivel a hostok 90%-n linux van :@
|