Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 184
1786
Segítségkérés / Fájl név átnevezése [DINI]
« Dátum: 2011. március 02. - 11:10:49 »
Dutils.inc-be van benne:
 

/**
*  Renames a file (Source file will be deleted!)
*  @param   oldname
*           newname
*  @requires WINDOWS (because fcopy does)
*/
stock frename(oldname[],newname[]) {
    if (!fexist(oldname)) return false;
    fremove(newname);
    if (!fcopy(oldname,newname)) return false;
    fremove(oldname);
    return true;
}

1787
Segítségkérés / CreateObject nem jó
« Dátum: 2011. március 01. - 21:37:39 »
Idézetet írta: alexkiller16 date=1299011674\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6478\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
CreateObject(3851, -1383.368286, 2638.938477, 39.408302, 0.0000, 0.0000, 0.0000,300.0);
igy csináltam meg õket igy jó most minden komoly csak hogy Warningos az õsszes
ez a Warning
number of arguments does not match definition
 
Szedd le újra a szerver csomagot, és újítsd fel a pawnot.

1788
Segítség / Grafika.
« Dátum: 2011. március 01. - 21:34:38 »
Frame Limitert kapcsold ki.

1789
BUMP!
Tudnál írni a do-while-s ciklusra egy konkrét példát, ahol jobb a használata, mint a többinek ?
Mert nemtom eldönteni, hogy hol jobb az. Mivel a végeredmény \"ugyanaz\".

1790
Függvények / GetPlayerIp(playerid, name[], len)
« Dátum: 2011. március 01. - 21:20:05 »
GetPlayerName-t én is úgy használom, de tervezek áttérni a chace-s ( lool ) módszerre.
Tessék, én ezt használom:
 

public OnFilterScriptInit()
{
new
t1,
t2,
t3,
t4;
t1 = GetTickCount();
for(new i; i < VALUE; i++)
{
// Kód
}
t2 = GetTickCount();
printf(\"Érték 1: %d\", t2 - t1);
t3 = GetTickCount();
for(new i; i < VALUE; i++)
{
// Kód
}
t4 = GetTickCount();
printf(\"Érték 2: %d\");
return 1;
}

 
-----------------------
 
Idézetet írta: maark date=1299008410\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6527\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Off: Honnan lehet megtudni hogy lassú e vagy sem?
pl.: new str[20]; format(str, 20, \"blablabla\", bla[playerid]);
vagy
new str[20]; format(str, sizeof str, \"blablabla\", bla[playerid]);
 
Hihetetlen, de a 2. a gyorsabb.. ( sizeof )

1791
Függvények / GetPlayerIp(playerid, name[], len)
« Dátum: 2011. március 01. - 20:16:31 »
Nekem arra az a véleményem, hogy lassú, de csak ha többször használod..

1792
Függvények / GetObjectPos(objectid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z)
« Dátum: 2011. március 01. - 19:45:39 »
GetObjectPos
Lekéri a tárgy pozícióját ( X, Y, Z ).
Paraméterek:
 
( objectid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z )

 
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, aminek leszeretnénk kérni a pozícióját.
Float:X - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az X kordinátát.
Float:Y - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az Y kordinátát.
Float:Z - A változó, amiben elszeretnénk tárolni a Z kordinátát.
Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket.
Példa a használatra:
 

new Float:x, Float:y, Float:z;
GetObjectPos(objectid, x, y, z);

 
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
DestroyObject: Töröl egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectPos

1793
Függvények / gpci(playerid, serial[], maxlen)
« Dátum: 2011. március 01. - 18:20:08 »
Az ugyanúgy mûködik, mint a többi funkció.
Az azér kell, hogy használni tudd.
Mind az összes funkicónat van native-ja xD

1794
AttachObjectToPlayer
Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz. Figyelem, ez csak globális ( CreateObject ) objectekkel mûködik, tehát dinamikus ( streamelt ) objecteket nemlehet felcsatolni vele.
Paraméterek:
 
( objectid, playerid, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:rX, Float:rY, Float:rZ )

 
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit hozzá szeretnénk csatolni.
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akihez hozzá szeretnénk csatolni.
Float:OffsetX - A tárgy távolsága a játékostól az X koordináta felé.
Float:OffsetY - A tárgy távolsága a játékostól az Y koordináta felé.
Float:OffsetZ - A tárgy távolsága a játékostól a Z koordináta felé.
Float:RotX - A forgása az X felé.
Float:RotY - A forgása az Y felé.
Float:RotZ - A forgása a Z felé.
Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket.
Példa a használatra:
 

new obj;
public OnGameModeInit()
{
    obj = CreateObject(321, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/attachobject\", true) == 0)
    {
        AttachObjectToPlayer(obj, playerid, 1.5, 0.5, 0, 0, 1.5, 2 );
        return 1;
    }
    return 0;

 
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
DestroyObject: Töröl egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer

1795
Függvények / GetPlayerIp(playerid, name[], len)
« Dátum: 2011. március 01. - 17:20:13 »
Idézetet írta: staR date=1298995782\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6527\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sorba haladj kurta légyszíves. A függvényeken belüli szerint.
 
Ok, sry pedig oda is van írva.
Este folytatom..
[cenzúrázva, nyugodj meg]

1796
Függvények / GetPlayerIp(playerid, name[], len)
« Dátum: 2011. március 01. - 17:07:24 »
Lekéri a játékos IP-jét egy megadott stringbe.
Paraméterek:
(playerid, name[], len)
playerid                                  A játékos, akinek lekérje az IP-jét
name[]                                   Karakterlánc, amibe belekéri az IP-t
len                                         Az IP karakterlánc hosszúsága.
Visszatérések              1 ha sikeres volt, 0 ha nem.
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new plrIP[16];
    GetPlayerIp(playerid, plrIP, sizeof(plrIP));
    if(!strcmp(plrIP, \"127.0.0.1\"))
    {
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Üdvözöllek a szervereden mester :)\");
    }
   return 1;
}

1797
Függvények / gpci(playerid, serial[], maxlen)
« Dátum: 2011. március 01. - 16:49:14 »
0.3b óta létezik...
Lekéri a játékos szériaszámát egy megadott stringbe.
[pawn]
native gpci(playerid, const serial[ ], maxlen);
[/pawn]
Paraméterek:
(playerid, serial[], maxlen)
playerid                                  A játékos, akinek lekérje a szériaszámát.
serial[]                                   Karakterlánc, amibe belekérje a száriaszámot.
len                                         A szériaszám karakterlánc hosszúsága.
Visszatérések              1 ha sikeres volt, 0 ha nem.
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new
PSerial[128];
    gpci(playerid, PSerial, sizeof(PSerial));
format(PSerial, sizeof(PSerial), \"Üdv! A szériaszámod: %s\", PSerial);
    SendClientMessage(playerid, -1, PSerial);
    return 1;
}

 
Lehet ráveszem magam, és még egypárat lefordítok.

1798
Döntõk / [Elõdöntõ] [Bart] vs. kurta999
« Dátum: 2011. március 01. - 16:21:56 »
Istenem ilyen marhaságot, akkor már írok inkább sajátot, minthogy ezt javítsam  ;D

1799
Modok / [ENB] ENB Series alap konfig
« Dátum: 2011. február 28. - 22:30:47 »
Én azt mondom, ha SAMP-ozni akarsz ENB-vel, akkor vegyél egy GTX 580-at és tolhatod...
Mivel SA-ra szarul van optimalizálva, IV-re már más a téma.

1800
Általános / CNPC betiltva
« Dátum: 2011. február 28. - 22:27:01 »
De ez eddig hasznavehetetlen, mivel a hostok 90%-n linux van  :@  ;D

Oldalak: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal