Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kadaradam

Oldalak: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 172
1786
Segítségkérés / Ruhabolt
« Dátum: 2011. szeptember 25. - 21:24:01 »
[pawn]#define SetupPlayerForClassSelection[/pawn]
ez mi? :\'( :\'(

1787
Segítségkérés / Ruhabolt
« Dátum: 2011. szeptember 25. - 15:48:22 »
Na ezért kéne megtanulnod scriptelni,nem pedig kéregetni mindig..
Nem azért van mert 2 db } van a visszatérés mögött?(return 1;)
Szedd ki az egyiket

1788
Segítségkérés / Ruhabolt
« Dátum: 2011. szeptember 25. - 15:40:59 »
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/buyruha\", true))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,7,161.4368,-83.8404,1001.8047))
{
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Válassz ruhát!\");
       }else{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Nem vagy az adott helyen!\")
}
return 1;
}[/pawn]

1789
Segítségkérés / Ruhabolt
« Dátum: 2011. szeptember 25. - 15:06:08 »
Ne várd el,hogy mindenki mindig meg fogja csinálni,neked kéne ezeket megcsinálni,nem másnak,hogy tanulj a hibáidból,és megtanulj scriptelni!Szóval nem ezt csinálnod,hogy ha egybõl nem tudsz,meg sem próbálod,és már nyitsz egy topicot feltéve arra hogy más megcsinálja!
Ezt is kb 2 perc alatt át lehetne írni,de te nem érteszhozzá,akkor minek neked szerver?
Nem sértésbõl mondtam,csak hogy tényleg tanulj valamit!

1790
Segítségkérés / Ruhabolt
« Dátum: 2011. szeptember 25. - 14:47:49 »

1791
Segítségkérés / Segitség! Linux!
« Dátum: 2011. szeptember 25. - 10:36:22 »
Idézetet írta: ~BlackStyler~ date=1316939447\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11931\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hm.. A mod elején van neked ez? #include <streamer> meg #include <sscanf> ??
 
ne mondj baromságokat,includeoknak semmi köze a linuxhoz
A pluginokat írd át a server.cgf-be .dll rõl .so kiterjesztésre

1792
Segítségkérés / trafipax és rendör
« Dátum: 2011. szeptember 24. - 22:11:33 »

Én nagyon sok embernek segítek, igaz általában a másik fórumon. Ott is én segítek a legtöbbet. De viszont nem szoktam olyan embereknek segíteni akik meg se próbálják. Hanem \"Á f***omat, inkább kiírom a fórumra. Majd valamelyik balf*** csak megcsinálja.\"..
 
[/quote]
Ebben teljesen egyet értek,kb 2 perc lenne a keresés a googleban:
Tessék:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=247415

1793
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. szeptember 24. - 19:59:43 »
Idézetet írta: Predator date=1316883781\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
(Ennél az Object lekérõsnél 2 féle modot fogok használni)
Ezen még lehet annyit változtatni hogy ne legyen megszabva hogy mennyit tehetek le ebbõl az Objectbõl, Viszont maradna ugyan ez a módszer legalábbis hogy legyen törlõ parancsa is? Végülis ez ugysem robban :)
Mert a módszer jó lenne.
Köszi a segíítséget.
 
[pawn]DestroyObject(object);
DestroyObject(object1);
DestroyObject(object2);[/pawn]

1794
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. szeptember 24. - 18:40:07 »
Ezt hogy érted hogyha parancsal hívom le az Objectet nem tudom törölni?[/quote]
Úgy,hogyha paranccsal hozod létre az objectet,nem pedig a GameMode indításakor,akkor nem tudod törölni!
[pawn]new object;
new object1;
new object2;
if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z );
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");
SetObjectPos(object, x, y, z );
SetObjectPos(object1, x, y, z );
SetObjectPos(object2, x, y, z );
return 1;
}[/pawn]
OnGameModeInit
[pawn]object =  CreateObject(972, 2022.383057, 1483.781250, 6.367191, 0.0000, 269.7591, 0.0000);
object1 =  CreateObject(972, 2022.229614, 1483.721924, 4282.253906, 0.0000, 269.7591, 0.0000);
object2 =  CreateObject(972, 2022.360840, 1483.802246, 2394.330811, 0.0000, 269.7591, 0.0000);[/pawn]

1795
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. szeptember 24. - 18:05:41 »
Arébb rakódjon le:
[pawn]object = CreateObject(1225, x,y,z, 0.0, 0.0, 0.0);
object1 = CreateObject(1225, x,y,z, 0.0, 0.0, 0.0);
object2 = CreateObject(1225, x,y,z, 0.0, 0.0, 0.0);[/pawn]
Helyett:
[pawn]
object = CreateObject(1225, x,y+1,z, 0.0, 0.0, 0.0);
object1 = CreateObject(1225, x,y+1,z, 0.0, 0.0, 0.0);
object2 = CreateObject(1225, x,y+1,z, 0.0, 0.0, 0.0);[/pawn]
Ha a törlést szeretnéd akkor a változó nevére hivatkozz!
De így nem fogod tudni törölni,ha a parancsban hozod létre az objectet!

1796
Segítségkérés / Dialog Segitség!
« Dátum: 2011. szeptember 24. - 16:45:57 »
Minek túlbonyolítani?
[pawn]if(dialogid == 129)
{
    if(response)
    {
//ide ha az elsõre kattint(English)
}else{//ellentétben
//ide ha a 2.-ra(Magyar)
        }
     }[/pawn]

1797
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2011. szeptember 24. - 14:18:01 »
Idézetet írta: ~BlackStyler~ date=1316865474\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11782\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én is gondoltam foggom publikáni hogy /stunt majd kiad egy dialogot és ott írni foggja stunt1 stunt2 stunt3 stb.. Meg lehet oldani :)
 
A dialognak meg a publikálásnak mi köze van  a /fun parancs-hoz?
Post hunter, és még a mondat sem magyaros
Cole mûködnie kell :)

1798
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2011. szeptember 24. - 13:20:49 »
csináld úgy hogy:
[pawn]if(raceid == 1)
{
SetPlayerPos(playerid, 1469.82092285,-1358.27478027,332.73135376);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Jó szórakozást.\");
}
if(raceid == 2)
{
SetPlayerPos(playerid, 1571.9835,-1245.6886,280.8778);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Jó szórakozást.\");
}
[/pawn]
és így tovább

1799
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. szeptember 24. - 12:59:57 »
Idézetet írta: Predator date=1316859590\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm a gyors reagálásotokat,
Megsikerült oldanom kicsit másképp a dolgokat, ahogy teljes mértékben megvilágosodtam. :)
De még mindig van egy kis bökennõ.
Kicsit rondán oldottam meg, de engem ez nem zavar, jobban átlátom.
[pawn]new object;
new object1;
new object2;[/pawn]
OnPlayerCommandnál:
[pawn]if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z );
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");
SetObjectPos(object, x, y, z );
SetObjectPos(object1, x, y, z );
SetObjectPos(object2, x, y, z );
return 1;
}[/pawn]
Valamint az OnGameModeInitnél.
[pawn]object = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
object1 = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
object2 = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
[/pawn]
Tehát beírom hogy /setobject és lejön 3 hordó a kordinátámra, evvel semmi gond.
A próblémám márcsak annyi, hogy amit  lespawnoltam, és felrobbantom, utánna nem tudok ujra lehívni hordókat, ezen hogyan változtathatok?
 
[pawn]if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z );
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");
object = CreateObject(1225, x,y,z, 0.0, 0.0, 0.0);
        object1 = CreateObject(1225, x,y,z, 0.0, 0.0, 0.0);
        object2 = CreateObject(1225, x,y,z, 0.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}[/pawn]

1800
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. szeptember 24. - 12:11:19 »
Idézetet írta: Predator date=1316858738\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm, De az az igazság nem teljesen így gondoltam, lehet roszul írtam le.
Szóval 1 parancs lenne ami: /setobject
Erre a parancsra lejön a 1225-ös Idjû Object a skin elé egy kis távolságra.
Ha beírom hogy /setobject akkor lespawnol a hordó a közelemben, és ha ujra beirom hogy /setobject akkor mégegy lespawnol, de persze az elsõ is a helyén marad, és így tovább. Attól függ hogy a könyebb megoldani ha bármennyit lespawnolhatok, vagy ha egyszere max 3mat.
És ha felrobban a hordó akkor ne spawnoljon ujra, hanem tünjön el, csak akkor legyen ujra hordó ha én azt kérem.
Amiket póbálgattam, az némelyik vagy ne mvolt jó, vagy robbanás után bebugolt és nem tett le a több objectet.
Válaszokat és asegítségeket elõre is köszönöm
 
A parancsban hozz létre objectet(CreateObject) és akkor bármennyit le tudsz rakni!
Ha viszont csak 3-t szeretnél,akkor hozz létre egy változót,amihez hozzáadsz +1-t ha lerakódik az object,és ha az 3 akkor tárj vissza egy üzenettel!
Segítek ha nem menne:
[pawn]new valtozo;[/pawn]
Object lerakásakkor:
[pawn]valtozo++;[/pawn]
ha a változó értéke 3:
[pawn]if(valtozo == 3) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Csak 3 objectete hozhatsz létre\");[/pawn]
lehetnek benne hibák,mert itt írtam meg,de nem hiszem hogy lenne

Oldalak: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 172
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal