Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 261
1771
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Goudlyne-RPG
« Dátum: 2014. május 06. - 17:50:52 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52636.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52636.0

1772
Segítségkérés / Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Dátum: 2014. május 06. - 17:32:32 »
SkyLinE, tudtommal annak a callbacknek csak akkor kell szerepelnie a forráskódban, ha használja is az ember. Ahogyan a többinek is. Azon kívül, hogy divkn is észrevett néhány hibát, most kapcsolok, hogy az egész dialogos mizéria nincs bent egy callbackben sem. Márpedig bent kéne lennie, méghozzá az OnDialogResponse-ban. Ha szándékosan nem látjuk, mert csak kiragadtad a forráskódból ezt a részletet, nem szóltam, de nagyon úgy fest, hogy ez az egész forráskód, amit megpróbálsz lefordítani. Akkor pedig nem csoda, hogy befagy a fordító. Tehát:
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new pname[MAX_PLAYER_NAME], path[40];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(path, sizeof(path), \"/spieler/%s.ini\", pname);
switch(dialogid)
{
    case DIALOG_REGISTER1:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        if(strlen(inputtext) > 0)
        {
            dini_Create(path);
            dini_Set(path, \"password\", inputtext);
                       
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz nemet!\", \"Férfi\\r\\Nõ\", \"Rendben\", \"Kick\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NOPW1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Regisztráció\", \"Kérlek üsd be a jelszavad\", \"OK\", \"Kick\");
        }
    }
    case DIALOG_REGISTER2:
    {
        if(!response) return dini_Remove(path), Kick(playerid);
               
        dini_IntSet(path, \"sex\", listitem);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Korod\", \"OK\", \"Kick\");
        }
    case DIALOG_REGISTER3:
    {
        if(!response) return dini_Remove(path), Kick(playerid);
               
        dini_Set(path, \"age\", inputtext);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Regisztráció\", \"Regisztráció befejezve!\", \"OK\", \"OK\");
    }
    case DIALOG_REGISTER4:
    {
        pInfo[playerid][sex] = dini_Int(path, \"sex\");
        pInfo[playerid][age] = dini_Int(path, \"age\");
               
        pInfo[playerid][logged] = 1;
    }
    case DIALOG_LOGIN1:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        if(strlen(inputtext) > 0)
        {
            if(strcmp(inputtext, dini_Get(path, \"password\")) == 0)
            {
                pInfo[playerid][sex] = dini_Int(path, \"sex\");
                pInfo[playerid][age] = dini_Int(path, \"age\");
                pInfo[playerid][logged] = 1;
            }
            else
            {
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WRONGPW, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Bejelentkezés\", \"Rossz jelszó!!\", \"OK\", \"Kick\");
            }
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NOPW2, DIALOG_STYLE_MSGBOX,  \"Bejelentkezés\", \"Üsd be a jelszavad!\", \"OK\", \"Kick\");
        }
    }
    case DIALOG_NOPW1:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER1, DIALOG_STYLE_INPUT,  \"Regisztráció\", \"Jelszód\", \"OK\",  \"Kick\");
    }
    case DIALOG_NOPW2:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN1, DIALOG_STYLE_INPUT,   \"Bejelentkezés\", \"Jelszavad:\", \"OK\",   \"Kick\");
    }
    case DIALOG_WRONGPW:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN1, DIALOG_STYLE_INPUT,    \"Bejelentkezés\", \"Jelszavad:\", \"OK\",   \"Kick\");
    }
}
return 1;
}

1773
Segítségkérés / For - számok 1-99 ig
« Dátum: 2014. május 06. - 17:20:21 »
Spoiler for Zsolesszka beelõzött, de - kövezzetek meg érte - azért elküldöm.:
Így nem lesz jó, mert - ahogy írtad is - csak 98-ig sorol. Méghozzá azért, mert a feltétel az, hogy addig növelje, míg a változó értéke kisebb, mint 99. E mellett Dzsugasvili értéket sem adott a változónak, így az automatikusan 0-t kapott. Ennek köszönhetõen pedig kiíródott a 0 is, ami nem kell a kérésed szerint. Tehát így a helyes:
 
for(new i = 1; i < 100; i++)

 
De amúgy a kérdésedet ha nagyon komolyan vennénk, miszerint
 
1-99 között[/quote]
akkor csak a [2, 98] intervallumból kéne kiíratni a számokat, elvégre 1 és 99 között nincs ott sem az 1, sem a 99, azok már határok. Tehát így nézne ki a dolog:
 
for(new i = 2; i < 99; i++)

 
Szóval az elsõ hozzászóló sem tévedett nagyot, nála csak az volt a hiba, hogy a 0 és az 1 is beletartozott (reméljük szándékosan írt < 99-et és nem csak azért, mert azt hitte, az még benne lesz, de mindenesetre félig sikerült eltalálni a dolgot, ha szó szerint vesszük a kérésedet). De neked nyilván az elsõ kellett, szóval minden rendben van :D Na meg a téma címében is 1-tõl 99-ig kéred a számokat, csak a témában írtad el picit.

1774
Segítségkérés / MYSQL karakter ("Û","Õ") mentési probléma
« Dátum: 2014. május 06. - 17:12:33 »
A problémára: ne latin2-t használj, hanem UTF8-at. Én is azt szoktam és semmi probléma nincs.
Egyébként: szerintem használd inkább BlueG MySQL pluginját, de ha neked ez tetszik, nem szóltam.

1775
RP/RPG kérések / Defensive modba dollarbol ftbe
« Dátum: 2014. május 05. - 22:14:39 »
Idézetet írta: tudvari date=1399318465\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48103\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ui.: Hazugságért lehet büntetést kapni?Mert azt állítja,hogy már majdnem kész van a Defensive Edittel,de egy ilyen alap dolgot nem tud átírni.
 
[mod]Állítsa csak, az õ dolga.[/mod]

1776
RP/RPG kérések / Defensive modba dollarbol ftbe
« Dátum: 2014. május 05. - 21:13:02 »
Idézetet írta: ApocalypseDoggee date=1399317002\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48103\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
es ilyen nyit szerot....
 
[mod]ApocalypseDoggee, ment a figyelmeztetését OFF-ért sértegetésért![/mod]

1777
Segítségkérés / Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Dátum: 2014. május 05. - 21:10:43 »
Ez csak egy tipp volt, habár az fix, hogy annak nem szabad ott lennie.
[mod]Teljesen OFF hozzászólás törölve. Legközelebb jár a figyelmeztetés![/mod]

1778
Segítségkérés / Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Dátum: 2014. május 05. - 19:41:23 »
Asszem\' ebben csak 1 db hibás sort látok:
 
dini_Create(path); /i

 
(Amúgy az ékezeteknek semmi köze a dologhoz.) ->
 
dini_Create(path);

 
De nem tudom, ettõl miért kéne kifagyni a fordítónak. Bár ki tudja...

1779
Segítségkérés / Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Dátum: 2014. május 05. - 19:28:51 »
Valószínûleg azért áll le, mert a fordító sem képes értelmezni a forráskódban vetett hibáidat. Ha forráskódot mutatnál, talán többet tudnánk mondani.
 
Idézetet írta: Peterta12 date=1399309899\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48098\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
csak most a reg systemmel szorakozzok ,hogy melyik a jó xD
 
A saját.

1780
Archívum / SAMP Craft
« Dátum: 2014. május 05. - 16:44:51 »
KovaNovik, lehet, hogy csak én b***tam el valamit, de sajnos Dynamic Objectnél nem mûködik a dolog. A streamerben pedig nincs erre függvény. Szélsõséges megoldásokba pedig nem nagyon akarok belemenni, inkább adminként ügyelek a rendre. (Amúgy felesleges OnPlayerUpdate alá rakni, elvégre akkor tuti nem szerkeszt az ember objectet. A szerkesztést érzékelõ callback alá kell rakni, így csak akkor csekkolja a dolgot, ha mozgat a player a tárgyon. A többi idõpontban pedig nem. Így kismillió csekkolás helyett mindig csak a kellõ pillanatban, egyszer ellenõrzõdik a dolog.)

1781
Segítségkérés / Admin system berakás
« Dátum: 2014. május 05. - 16:32:22 »
[mod]Kitetted a [MEGOLDVA] prefixet, de nem zártad a témát, úgyhogy most zárok![/mod]

1782
[mod]Na jó, ez így se lett több. De mivel látom, hogy úgy sem fogsz tudni többet írni és megpróbáltad bõvíteni, jó lesz ez így. :) Azonban a nagy betûméretet levettem, remélem nem probléma. Kisebb betûkkel is tökéletesen látjuk.[/mod]

1783
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 05. - 12:00:16 »
Idézetet írta: huhboy date=1399283315\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a SetPlayerPos-nál az utolsó koordináta (1007.1719) szerintem kicsit magas xd mentsd le újra azt a helyet, ahova szeretnéd, hogy letegyen, és azt másold be a SetPlayerPos után :)
 
if(pickupid == pPickupki)
     {
        SetPlayerInterior(playerid,0);
    SetPlayerPos(playerid,288.6815,167.0857,1007.1719);
    SetPlayerFacingAngle(playerid,191.1119);
 }

 

Szerintem az egy interior, vagy egy bármi féle mapolás akar lenni. Ha így van, akkor azért portál rossz helyre, mert kimenetelkor is ugyan oda teszed vissza a játékost:
 
public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid )
{
     if(pickupid == pPickupbe)
     {
         SetPlayerInterior(playerid,3);
         SetPlayerPos(playerid,288.745971,169.350997,1007.171875);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,280.7480);
     }
     if(pickupid == pPickupki)
     {
        SetPlayerInterior(playerid,0);
    SetPlayerPos(playerid,288.6815,167.0857,1007.1719);
    SetPlayerFacingAngle(playerid,191.1119);
 }
     return 1;
}

 
helyett
 
public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid )
{
     if(pickupid == pPickupbe)
     {
         SetPlayerInterior(playerid,3);
         SetPlayerPos(playerid,288.745971,169.350997,1007.171875); // Ezt a sort javítottam
        SetPlayerFacingAngle(playerid,280.7480);
     }
     if(pickupid == pPickupki)
     {
        SetPlayerInterior(playerid,0);
    SetPlayerPos(playerid,1555.5016,-1675.7087,16.1953);
    SetPlayerFacingAngle(playerid,191.1119);
 }
     return 1;
}

1784
Segítségkérés / Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Dátum: 2014. május 05. - 09:43:47 »
Ha a bejelentkezés a karakter spawnolása után történik (nem feltétlenül látod a karaktered, de automatikusan spawnoltat a mód), akkor még jó, hogy eltûnik. Amennyiben használod Spawn alatt a Hideot. Tedd mondjuk oda a Hideot, amikor a login dialog response értéke true és a jelszó is okés, tehát ha a játékos bejelentkezett.

1785
Segítségkérés / Pawno kifagyás
« Dátum: 2014. május 05. - 09:33:49 »
Idézetet írta: KovaNovik date=1399274296\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48069\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Dfoglalo mindig beelõzöl ehben a topikban azt te még magyarul is tudod ezeket a szakszavakat :D
 
:D
 

Amúgy a sok hibát nem úgy kell elképzelni, igy 1000 helyen elírás, itt pl. Inkább az a jellemzõ, hogy mivel nincs bezárva a statement, az utána lévõ összes sor fatal erroros lesz. Lehet, úgy egyszerûbb, ha a modod egyik felét kikommentezed (/* és */ jelekkel). Ha úgy \"jó\", tehát írja a hibákat (aminek 99%-a a mod kommentelésébõl akad), akkor vszeg a mod kikommentezett felében lesz a fatális hia, azt is felezheted, stb..
 
[/quote]
A felezgetés pedig nem egy rossz ötlet, hátha neki úgy könnyebben megy. Ha nálam netán tán ilyen hiba adódna, rögtön megnézem a frissen írt forráskódot és rendszerint egy kapcsos zárójel a hibás, melyre szerencsére perceken belül rá is akadok. De te írtad, hogy
 
Utána kiszedtem amit ma scripteltem és továbbra is crashelt.
[/quote]
Az azért elég fura, ha kiszedtél mindent - és jól! -, mégis hibása. Szóval lehet, hogy rosszul vetted. Az alap forráskód, amit elkezdtél szerkeszteni az mûködik, ugye? Ha meg nem nagy dolgot írtál, akkor írd újra a mûködõ kódtól kezdve. Elvégre csak egy napról van szó, az alatt nem ír olyan sokat az ember.

Oldalak: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal