Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1771
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Fájlok kezelése« Dátum: 2009. április 17. - 16:59:54 »
Bár ez off azért kössz
Epsilon 1772
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Fájlok kezelése« Dátum: 2009. április 17. - 16:43:59 »
Szép! Grat.
Epsilon 1773
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Lecke]strtok() + Magyarázat!« Dátum: 2009. április 14. - 18:25:03 »Idézetet írta: shanyi date=1239722820\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Hát az lehet,de akkor ne olyan függvényeket írj oda amiker mikor kezdtem már tudtam ...Ezt most nem vágom.. Epsilon 1774
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Lecke]strtok() + Magyarázat!« Dátum: 2009. április 14. - 16:23:49 »
Egy kis magyarázás hozzáadva a tuthoz.
Epsilon 1775
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Lecke]strtok() + Magyarázat!« Dátum: 2009. április 14. - 16:14:28 »Idézetet írta: shanyi date=1239709151\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic ReHtafDoG link=topic=862.msg10059#msg10059 date=1239650773]Fú istenem de pro vagy gyerek -.- Ezt már régen tudom,de ezt hogy illesztem bele az strtok-os parancsba?? Engem ez érdekel,meg figyelj,ha valakivel beszélsz,úgy beszélj vele hogy az a valaki nem hülyébb mint te -.- 1776
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Lecke]strtok() + Magyarázat!« Dátum: 2009. április 14. - 11:50:26 »
Ha elmondják hol akadt el a tudomány én még parancsok észíteni is megtanítom õket
Epsilon 1777
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Lecke]strtok() + Magyarázat!« Dátum: 2009. április 14. - 08:00:47 »
Szépes sorjában haladjatka kérdésekkel. Mi az amit legelõszõr nem értetek?
Epsilon 1778
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Lecke]strtok() + Magyarázat!« Dátum: 2009. április 12. - 20:11:46 »
Példaképp lassacskán elkészítünk egy parancsot minden részt elmagyarázva.
A parancs az /murder parancs lesz. Az strtok kód elérhető itt Ez a kód szükséges hogy később használhassuk az strtokot. new cmd[128], idx; Ezt az OnPlayerCommandText() alá tegyük Kód magyarázata: A cmd az a cmdtext szétbontott változatának egyik része, az idx pedig a segédváltozó. A szétbontást az strtok() függvény végzi el. Kezdjük el a parancs elkészítését: if(!strcmp(cmd, \"/murder\", true)) Ez lecsekkolja hogy a játékos által beírt parancs első része megegyezik-e az általunk megadott karakterlánccal azaz a /murder-rel. Hozzunk létre egy új karakter láncot ami azt fogja eltárolni ami a /murder után lett beírva. new params[128]; Tároljuk el benne az infót: params = strtok(cmdtext, idx); Ha a játékos nem ír be semmit akkor szólunk neki kegyesen h tévedett. pl. így: if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"pfff... használat: /murder [id]\"); Ha kényelmesebbé akarjuk tenni későbbiekben a beírt ID kezelését akkor ezt is adjuk parancsunkhoz: new givenid = strval(params); És akkor dolgozzunk vele:
Ezek után állítsuk be a visszatérési értéket és az előbb kinyított {-eket zárju be. Ha mindent így csináltunk akkor a parancsunk készen van: if(!strcmp(cmd, \"/murder\", true)) Bocs az indentációért. Ti majd rendesen megcsináljátok:) Jöhetnek kérdések,kommentek,kritikák,problémák! Plusz magyarázás: if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"pfff... használat: /murder [id]\"); Minden függvénynek saját visszatérési értéke van. Álatlában 1 ha végbe ment és 0 vagy -1 ha nem. Ha valahova odaírjuk h return 1; akkor az alatta lévő dolgok nem fognak megtörténni. Lásd: Admin Skinek Ennél a callbacknél ha a visszatérési érték(e a callbacknek) 0 akkor nem enged spawnolni ha egy akkor pedig igen. A végén ottvan a return 1; szóval alapból engedi spawnolni a játékosokat de ha a játékos skine xy és nem Admin akkor a callback visszatérési értke 0 azaz nem spanwolhat és a szerver nem jut el a return 1; beolvasásához --> enm engedi spanwolni. Így a mi parancsunk így nézne ki ha csak adminok használhatják: if(!strcmp(cmd, \"/murder\", true)) Epsilon 1779
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Objectek mozgatása« Dátum: 2009. március 27. - 15:32:36 »Idézetet írta: Baliboy date=1238159707\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic de ha 300 mozgó objected van? xDElvileg azt is birnia kell.
1780
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Objectek mozgatása« Dátum: 2009. március 27. - 14:02:40 »
Y_Objects, cehh..
A legújabb 0.2X update kliensel már alapból bármennyi object lehet mert a klient kibírja... ÉS akkorm ár szükség sincs a Y_Objectre.. Szép Tut! Epsilon 1783
Beszélgetés / Számolunk? :)« Dátum: 2009. március 24. - 19:54:48 »Ha nem lenne elég még válogathattok is. Epsilon 1784
SA-MP: Szerverfejlesztés / Euro AFK System By: Epsilon [0.3 kompatibilis]« Dátum: 2009. március 19. - 14:41:25 »
De az igen gyérül hangzik és túl rövid \ €AFK?..
Epsilon 1785
SA-MP: Szerverfejlesztés / Euro AFK System By: Epsilon [0.3 kompatibilis]« Dátum: 2009. március 19. - 14:12:46 »Idézetet írta: Májki date=1237406563\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Hû, grat, ez egy nagyon szép cuccos és hasznos. Mondjuk ha ember visszajön sz*rásból, akkor /back és várnia kell 20 másodpercet az sok, de ettõl függetlenül szép.Ha beírja h /back visszateszi a rendes játékvilágba ( azonnal ) viszont ha megin elmenne akkor azt a szeró 20 mp múlva észleli. De mivel ennek kicsi az esélye h visszajövetel után azonnal elmegy addig nem fut a script azon része. _______________________
|