Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Epsilon

Oldalak: 1 ... 117 118 [119] 120
1771
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Fájlok kezelése
« Dátum: 2009. április 17. - 16:59:54 »
Bár ez off azért kössz :)
Epsilon

1772
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Fájlok kezelése
« Dátum: 2009. április 17. - 16:43:59 »
Szép! Grat.
Epsilon

1773
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Lecke]strtok() + Magyarázat!
« Dátum: 2009. április 14. - 18:25:03 »
Idézetet írta: shanyi date=1239722820\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát az lehet,de akkor ne olyan függvényeket írj oda amiker mikor kezdtem már tudtam ...
 
Ezt most nem vágom..
Epsilon

1774
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Lecke]strtok() + Magyarázat!
« Dátum: 2009. április 14. - 16:23:49 »
Egy kis magyarázás hozzáadva a tuthoz.
Epsilon

1775
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Lecke]strtok() + Magyarázat!
« Dátum: 2009. április 14. - 16:14:28 »
Idézetet írta: shanyi date=1239709151\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

ReHtafDoG link=topic=862.msg10059#msg10059 date=1239650773]
 if(IsPlayerAdmin(playerid))
if[gTeam] = TEAM_POLICE;
 
Fú istenem de pro vagy gyerek -.- Ezt már régen tudom,de ezt hogy illesztem bele az strtok-os parancsba?? Engem ez érdekel,meg figyelj,ha valakivel beszélsz,úgy beszélj vele hogy az a valaki nem hülyébb mint te -.-
 
[/quote]
Ha veszekedni akartok tegyétek ott de itt moderáljátok magatok légyszíves..
 


________________________

 
 

Igen,ezt még megérterrem,de az egyes részek \"miért\" -jét még nem,tehát mért pont \"params\" meg mért pont azt kell odaírni,(jó ez most hülye példa volt,de akkor is ...)
Ja és egy kérdés: Hogyan tudnám azt hozzáadni hogy pl csak a TEAM_POLICE használhassa,vagy csak admin,tehát ezt hogy írjam bele? mert ahogy most írtam úgy nem ment,de amit leírtál,azt bemásoltam/átírtam és remekül mûködik,a tut szép,félre ne értsd,csak nem a leg részlegesebb,amiennek egy szép tutnak kéne lenni -legalábbis szerintem- ,de jó lett!
 
[/quote]
Mit részletezzek még?
Minden le van írva, az hogy az alapfogalmakat nem ismered te bajod, de ha elmonod mit nem rétesz segítek/segítünk ;)
 


________________________

 
 

Hát erre a rövid kommentem :            He?!                   
Ebbõl semmit sem értettem,csak amennyit eddig tudtam;másold be és írd át ...
 
[/quote]
 

Igen lécci írd le a kezdõk nyelvén is :D me én sem nagyon értem :S de amúgy jó lenne ha értelmesebb kölyök lennék xD
Üdv: CM
 
[/quote]

Tudom hogy mire használható,csak még mindig nem tudom hogy kell ÍRNI,tehát nem bemásolni,hanem megírni azt,vagyis .. namindegy,majd légyszi írd le a kezdõk nyelvén is...
És hogy lehet beszúrni még egy téyezõt? mondjuk hogy \"gTeam[playerid] == TEAM_NEV\" ??
 
[/quote]
Válasz:
 

Szépes sorjában haladjatka kérdésekkel. Mi az amit legelõszõr nem értetek?
 
[/quote]
 


________________________

 
 
ReHtafDoG link=topic=862.msg10004#msg10004 date=1239602588]
-.-\"
strk a parancsokhoz használható...
most már érted? :D
U.I: szép TuT
 
[/quote]

Szerintem pontosan ilyen egy igazi tutorial, amely mindent elmagyarázz, szép lett, grat!
 
[/quote]
SsG[]Donovan link=topic=862.msg10053#msg10053 date=1239650280]
Sztem jó kis Tut grat!
 
[/quote]
Kössz!
 

Epsilon

1776
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Lecke]strtok() + Magyarázat!
« Dátum: 2009. április 14. - 11:50:26 »
Ha elmondják hol akadt el a tudomány én még parancsok észíteni is megtanítom õket :)
Epsilon

1777
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Lecke]strtok() + Magyarázat!
« Dátum: 2009. április 14. - 08:00:47 »
Szépes sorjában haladjatka kérdésekkel. Mi az amit legelõszõr nem értetek?
Epsilon

1778
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Lecke]strtok() + Magyarázat!
« Dátum: 2009. április 12. - 20:11:46 »
Példaképp lassacskán elkészítünk egy parancsot minden részt elmagyarázva.
A parancs az /murder parancs lesz.
Az strtok kód elérhető itt
Ez a kód szükséges hogy később használhassuk az strtokot.
 
new cmd[128], idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);

 
Ezt az OnPlayerCommandText() alá tegyük
Kód magyarázata:
A cmd az a cmdtext szétbontott változatának egyik része, az idx pedig a segédváltozó.
A szétbontást az strtok() függvény végzi el.
Kezdjük el a parancs elkészítését:
 
if(!strcmp(cmd, \"/murder\", true))
{

 
Ez lecsekkolja hogy a játékos által beírt parancs első része megegyezik-e az általunk megadott karakterlánccal azaz a /murder-rel.
Hozzunk létre egy új karakter láncot ami azt fogja eltárolni ami a /murder után lett beírva.
 
new params[128];

 
Tároljuk el benne az infót:
 
params = strtok(cmdtext, idx);

 
Ha a játékos nem ír be semmit akkor szólunk neki kegyesen h tévedett. pl. így:
 
if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"pfff... használat: /murder [id]\");

 
Ha kényelmesebbé akarjuk tenni későbbiekben a beírt ID kezelését akkor ezt is adjuk parancsunkhoz:
 
new givenid = strval(params);

 
És akkor dolgozzunk vele:
 

if(IsPlayerConnected(givenid)) SetPlayerHealth(givenid,-50);
   else SendClientMessage(playerid,szín,\"A megadott ID nincs a szerveren.\");

 
Ezek után állítsuk be a visszatérési értéket és az előbb kinyított {-eket zárju be.
Ha mindent így csináltunk akkor a parancsunk készen van:
 
if(!strcmp(cmd, \"/murder\", true))
{
   new params[128];
params = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"pfff... használat: /murder [id]\");
new givenid = strval(params);
if(IsPlayerConnected(givenid)) SetPlayerHealth(givenid,-50);
   else SendClientMessage(playerid,szín,\"A megadott ID nincs a szerveren.\");
return 1;
}

 
Bocs az indentációért. Ti majd rendesen megcsináljátok:)
Jöhetnek kérdések,kommentek,kritikák,problémák!
Plusz magyarázás:
 
if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"pfff... használat: /murder [id]\");

 
Minden függvénynek saját visszatérési értéke van. Álatlában 1 ha végbe ment és 0 vagy -1 ha nem.
Ha valahova odaírjuk h return 1; akkor az alatta lévő dolgok nem fognak megtörténni.
Lásd: Admin Skinek
Ennél a callbacknél ha a visszatérési érték(e a callbacknek) 0 akkor nem enged spawnolni ha egy akkor pedig igen.
A végén ottvan a return 1; szóval alapból engedi spawnolni a játékosokat de ha a játékos skine xy és nem Admin akkor a callback visszatérési értke 0 azaz nem spanwolhat és a szerver nem jut el a return 1; beolvasásához --> enm engedi spanwolni.
Így a mi parancsunk így nézne ki ha csak adminok használhatják:
 
if(!strcmp(cmd, \"/murder\", true))
{
   new params[128];
params = strtok(cmdtext, idx);
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; // Unkown Command, ha nem admin
if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"pfff... használat: /murder [id]\");
new givenid = strval(params);
if(IsPlayerConnected(givenid)) SetPlayerHealth(givenid,-50);
   else SendClientMessage(playerid,szín,\"A megadott ID nincs a szerveren.\");
return 1;
}

 


Epsilon

1779
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Objectek mozgatása
« Dátum: 2009. március 27. - 15:32:36 »
Idézetet írta: Baliboy date=1238159707\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de ha 300 mozgó objected van? :) :P xD
 
Elvileg azt is birnia kell.
 

Szép Tut! De hogy tudom azt beállítani hogy mondjuk 2mp múlva elkezdjen \"visszacsukódni\"? Timerrel? Példát tudnál rá írni?!  ;D
 
[/quote]
Autómatikusan csukódó Kapu
A MoveObject Tutorialt elötte tanulmányozd!
Epsilon

1780
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Objectek mozgatása
« Dátum: 2009. március 27. - 14:02:40 »
Y_Objects, cehh..  ::)
A legújabb 0.2X update kliensel már alapból bármennyi object lehet mert a klient kibírja... ÉS akkorm ár szükség sincs a Y_Objectre..
Szép Tut!
Epsilon

1781
Beszélgetés / Számolunk? :)
« Dátum: 2009. március 25. - 18:38:58 »
\"361028583_05ac861774.jpg?v=0\"

1782
Beszélgetés / Számolunk? :)
« Dátum: 2009. március 25. - 18:04:56 »
\"52160352.31.JPG\"

1783
Beszélgetés / Számolunk? :)
« Dátum: 2009. március 24. - 19:54:48 »
\"353288377_74dfcbb1e4.jpg?v=0\"
Ha nem lenne elég még válogathattok is. ;) ;D
Epsilon

1784
SA-MP: Szerverfejlesztés / Euro AFK System By: Epsilon [0.3 kompatibilis]
« Dátum: 2009. március 19. - 14:41:25 »
De az igen gyérül hangzik :) és túl rövid :-\\ €AFK?..
Epsilon

1785
SA-MP: Szerverfejlesztés / Euro AFK System By: Epsilon [0.3 kompatibilis]
« Dátum: 2009. március 19. - 14:12:46 »
Idézetet írta: Májki date=1237406563\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hû, grat, ez egy nagyon szép cuccos és hasznos. ;D Mondjuk ha ember visszajön sz*rásból, akkor /back és várnia kell 20 másodpercet az sok, de ettõl függetlenül szép. ;)
 
Ha beírja h /back visszateszi a rendes játékvilágba ( azonnal ) viszont ha megin elmenne akkor azt a szeró 20 mp múlva észleli. De mivel ennek kicsi az esélye h visszajövetel után azonnal elmegy addig nem fut a script azon része.
 
_______________________
 


Ez szép!
Amugy miaz az Euro?Tudom hogy a pénz csak odairtad h [FS] Euro
 
[/quote]
Losi link=topic=676.msg8726#msg8726 date=1237410731]
Biztos valami Európai Únió által jogosan forgalomba helyezett script.
Grat a scripthez.
 
[/quote]
Nem.  :D
Aki másik scriptem topicját is látta az észreveheti h ott is ott az € ami az én esetemben a nevemet rövidíti.
Elõszõr ennek is €AFK lett volna, de mivel elg gyérül hangzik Euro - AFK lett belõle.
 

Am. Kössz!

Epsilon

Oldalak: 1 ... 117 118 [119] 120
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal