Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Rupert

Oldalak: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 153
1771
Leírások/Közlemények/Segítségkérés / Az FRPG szabályzata
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 11:45:20 »

Szabályzat
A lent olvasható pontok, az FRPG használatának elengedhetetlen szabályzatát tartalmazzák. Ezért kérnék mindenkit, hogy figyelmesen olvassa el a leírtakat, és próbálja memorizálni mindazt. Jegyezzétek meg: a szabályzat nem tudása nem mentesít semmi alól.
 
 


  • Az elfogadott elõtörténet nélkül ne írj a játéktérre, ám az off részegbe lehetõséged van rá, hogy véleményezz és megoszd gondolataidat. De kizárólag ott, máshol nem nagyon szeretnénk viszontlátni a hozzászólásaid.


  • Ne vond felelõsségre a KM-eket és a moderátorokat!Természetesen kérdéseket feltehetsz, de csak kulturált módon, és érdeklõdve, és ne legyen félreérthetõ, számon kérõ, megrovó. Ez nem csak a fentebb említettekhez, hanem a játékostársaid irányába is fent áll.


  • Az off részlegben tilos trágár és obszcén megjegyzéseket tenni. Ezeket kérlek mellõzd, és amennyire lehet a karakter szókincse se csak ebbõl álljon. Bár ide más szabályok érvényesek, mivel ha a karakter jelleméhez hozzá tartozik, akkor bizonyos mértékig megengedett az ilyesfajta beszéd, de az is csak egy fokig, míg nem sért másokat!


  • Ha lehet, mellõzzük a politika, erotika, rasszista, és hasonló megosztó témákat, minden formában az off részlegben.


  • A játékosok csak meghatározott alfórumokba nyithatnak topikot, a játékrészlegben csak KM-ek és moderátorok jogosultak erre!


  • A smileykat/ emotikonokat csak kulturáltan használjátok, és ne minden szó végén legyen egy belõlük. De mind ezek mellett felkérek mindenkit, hogy használja! Hisz a monitoron keresztül olykor-olykor nem úgy jönnek át a dolgok, ahogy valóban gondolja az ember. A vicc legyen egyértelmû egy-egy ilyen ikonnal, ha pedig a komolyságra törekszünk, akkor annak megfelelõ legyen egy hozzászólás. Fõleg az ironikus megjegyzésekre vigyázzunk!


  • Az alfórumban leírt, vagy alkotott bármilyen dolog, az az alfórum tulajdona. Kéréssel lehet fordulni a moderátorok felé, hogy lemásolhassátok, vagy az ötlet alapján hasonló dolgot, megalkothassatok. De semmi esetre sem fogjuk törölni, csak ha mi is akarjuk. Ez vonatkozik karakterre, elõtörténetre, és az egész fórumtartalmára is.


// A szabályzat nagy részének az alapja a DC Universe FRPG által írt szabályzat! Köszönjük nekik!

1772
Beszélgetés / Fórumos szerepjáték ide, a sampforumra. Vélemény?
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 22:03:12 »
Elkészült az ismertetõ az alfórumban: >>Katt ide<<
Szerintem zárom ezt a témát.

1773
RP/RPG kérések / adminszolgálatba lésésnél van egy két gondom.
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 21:53:40 »
Én így oldottam meg:
 

CMD:asz(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][aLevel] < 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy admin!\");
if(asz[playerid] == 0)
{
    GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
skin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid);
SetPlayerSkin(playerid, 217);
duty[playerid] = Create3DTextLabel(\"Admin szolgálatban!\", COLOR_GREEN, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
Attach3DTextLabelToPlayer(duty[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
SetPlayerHealth(playerid, 99999999);
SetPlayerArmour(playerid, 99999999);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Adminszolgálat aktiválva!\");
asz[playerid] = 1;
printf(\"%s aktivalta az adminszolgalatot!\", Name);
}
else
{
    SetPlayerSkin(playerid, skin[playerid]);
Delete3DTextLabel(duty[playerid]);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Adminszolgálat kikapcsolva!\");
asz[playerid] = 0;
printf(\"%s kikapcsolta az adminszolgalatot!\", Name);
}
return 1;
}

1774
Általános / Legjobb RP helyzeteid.
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 21:47:53 »
Attila, engem nagyon meglepett pozitív értelemben a te RP szereteted, ha lehet így fogalmazni.
E: A NextGeneration RP-rõl van egy kialakult véleményem: felmentem, erre azonnal leDM-elnek; amit láttam, hogy rohangál 50 ember, mindnél van egy combat shotgun meg egy uzi.
Legjobb RP helyzet? Na abból is sok van. :D
Most leírok egyet, még LL-n történt.
Az én kis cowboy stílusú kemény csávómnak volt egy kis csapata,bandája, vagy szervezete, tök8. Én meg a haverom elraboltuk a helyi rendõrcsajt, Naomi Redfield-ot, aki elvileg akkor már sheriff is volt. A rablás menete könnyû volt. Le akart tartóztatni, na de nehogy már egy csaj dirigáljon! Sikerült kirángatni a kezébõl a Desert Eagle-jét. Gyorsan beraktuk a kocsinkba, azt elvittük a tengerpartra, ügyelve arra hogy senki se lásson meg minket. Ott kidobtuk és faggatni kezdtük. Na vajon mi volt a téma? Iratok és fegyverek. Megfenyegettük, ha nem szerez töltényeket kinyírjuk. Valamiért megsajnáltam, és odáig fajult a dolog hogy már magát Naomit védtem és nem magam. A haverom vissz*rángatott a valóságba, miután megtámadtam õt fellángolásomban. Megemlítem, hogy ott volt egy negyedik személy, Ryan Henston, aki velünk volt (legalábbis azt hittük).
A karomban volt egy golyó, no de nem volt valami súlyos. A haverom (Lance) el akart vinni a kórházba, de útközben visszafordultunk, mert arra gyanakodtunk hogy Ryan majd hát**szúr minket.. úgy is akart tenni, õ és Naomi megszökni próbáltak. Mögéjük lopóztunk és berángattuk õket a kocsiba. Elvettük mindenük, rádiójuk és telefonjuk is (ez majd késõbb lesz fontos).
Elmentünk egy dombra, ahol állt egy viskó. Már ott tartottunk hogy ledobjuk õket a szikláról és elhúzunk, mikor azt vettük észre hogy hátbalõnek minket. Mindketten a földre kerültünk, a hirtelen sortûztõl. Hát nem Ruszlam Alekszejev, egy rendõr volt az?
Itt jön a csavar. Hogy talált ránk? Se rádiója, se telefonja nem volt senkinek, ami alapján be tudott volna mérni.. Na mindegy. Úgy alakult hogy végül én és Lance voltunk az áldozatok..
(Még mindig kérdés, hogy talált ránk.. és az is marad.)

1775
Leírások/Közlemények/Segítségkérés / Ismertetõ - Mi az az FRPG?
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 21:19:18 »

FRPG
Forum Role Playing Game
Az FRPG, tehát fórum alapú szerepjáték egy ágazata az igazi asztali szerepjátéknak. Legrövidebben így lehetne jellemezni. A szerepjáték ezen fajtájának egy honlap ad helyet, ahol a játékhoz regisztrálni, majd elõtörténetet kell írni. Jelen esetben ha regisztrálsz nem csak erre az FRPG-re regisztrálsz, hanem természetesen magára a SampFórumra is. Elõtörténetet az erre emlékeztetõ címû alfórumban tudsz írni. Amint karaktered engedélyezve lett, már boldogan irányíthatod (na jó, képletesen kell ezt érteni). Ha esetleg tapasztalatszerzéshez van kedved, hát kérj fel egy mesélõt (késõbb KM-nek hívjuk), hogy keverjen bele téged valamibe, mondjuk egy kalandba. Esetleg, ha saját ötleted van, hogy milyen legyen az adventúra,  küldj neki egy PM-et(most még csak nekem és Indinek). Mielõtt elkezdenéd a játékot egy mesélõvel meg kell jegyezned pár dolgot:
 
 

  • A kalandban, mindig a mesélõ a fõnök! Nem szövegelhetsz vissza neki, esetleg észrevételezheted, ha valami hibát találsz, de azt is kulturált, formában.


  • Nem te irányítod a kalandot, és a benne szereplõ személyeket, a sajátodén kívül! Nem határozhatsz meg helyszínt, esetleg megsaccolhatod, hogy, ha az emlékezeted nem csal. Vagy, hogy körülbelül ennyi meg ennyi erõ van még bennem remélem, és akkor a következõ hozzászólásban a mesélõ választ ad, hogy merre van a kiút, stb.


  • A feltételes mód gyakran elfelejtett szabály, ami a harcokra vonatkozik. Ha nincs mesélõ akkor is csak az ellenfél támadásainak eredményességét írhatod le, mint konkrétumot, de egyébként a te összes cselekedetedet feltételes módban kell írnod!


Ha ezeket nem tartod be, könnyen lehet, hogy a kaland végét már nem éled meg, esetleg csak csonkítva, jutalom nélkül jutsz ki onnan. Ha ilyen történik, csak magadat okolhatod. Na de most nézzük, mi is az a bizonyos szerepjáték:

A szerepjátékot szó szerint kell érteni. Rengeteg fajtája van, pl. asztali RPG, FRPG, MMORPG, stb, de mindben van egy közös dolog: eljátszol egy szerepet, egy karaktert, amit te alakítasz ki. Minden FRPG-n van egy meghatározott karaktergenerálási mód, és ehhez egy megadott karakterlap. Ezért Indi felel nálunk. :)


Mindenesetre vegyünk egy példát. Legyen a karakterünk neve Kiss Jóska. Legyen magyar származású, alacsony termetû, de intelligens ember. Erre a késõbbiekben tudunk támaszkodni, elvégre nem lehet egy boxbajnok egy egyetemen tanuló leendõ orvos, vagy fordítva.


Ha minden jól megy és lesz is rá igény, lesznek ún. kasztok, hasonló ami az igazi RPG-ben is benne van. Itt, a sampforumon megpróbálunk a GTA világához igazodni, ami azt jelenti hogy mindent reálisan kell kigondolni.


Jelenleg ennyi, ha jut még valami eszembe, írok. :)

// A leírás nagy részét a DC Universe FRPG ismertetõje alapján írtam, köszönjük nekik!

1776
GTA San Andreas / SAFP
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 20:31:14 »
Idézetet írta: N@rbirock date=1345400524\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25007\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Na ha oroszra is le lenne fordítva, akkor az biztos hogy lenne forgalmad. :D
 
És ha még kinaira is leforditanák.
 
[/quote]
És azon belül melyikre? ;)
Azért ez már elég kemény projekt lenne. Elõször legyen meg maga a program.

1777
Szkript kérések / Parancsos Sebesség Korlátozó
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 20:12:51 »
Csak neked, csak most.
>>Katt ide<<

1778
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sebességkorlát by Rupert
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 20:07:56 »
Sziasztok!
Megírtam egy sebességkorlátos scriptet.
A \"SetVehicleSpeed\" és a \"GetVehicleSpeed\" függvényeket nem én írtam, hanem a hivatalos fórumrol tettem be a scriptbe.
Írjátok be hogy \"/sebességkorlát\", és mellé a kívánt sebességhatárt. Ha nullát írtok, akkor nem lesz sebességkorlát.
Ha autóban vagy és a sebességed nagyobb mint a beállított korlát akkor automatikusan beállítja a jármû sebességét a meghatározott értékre.
Kód:
 

#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
new seb[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Rupert sebessegkorlatozoja betoltve!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"Rupert sebessegkorlatozoja bezarva.\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
seb[playerid] = 0;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(seb[playerid] > 0)
{
    new vehid;
   vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(GetVehicleSpeed(vehid) > seb[playerid])
    {
        SetVehicleSpeed(vehid,seb[playerid]);
    }
}
}
return 1;
}
stock SetVehicleSpeed(vehicleid,mph)
{
new Float:Vx,Float:Vy,Float:Vz,Float:DV,Float:multiple;
GetVehicleVelocity(vehicleid,Vx,Vy,Vz);
DV = floatsqroot(Vx*Vx + Vy*Vy + Vz*Vz);
if(DV > 0)
{
multiple = (mph / (DV * 100));
return SetVehicleVelocity(vehicleid,Vx*multiple,Vy*multiple,Vz*multiple);
}
return 0;
}
stock GetVehicleSpeed(const vehicleid, bool:mph = false)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetVehicleVelocity(vehicleid, x, y, z);
    if(mph) return floatround(((floatpower(x, 2)) + (floatpower(y, 2)) + (floatpower(z, 2))) * 100);
    else return floatround((((floatpower(x, 2)) + (floatpower(y, 2)) + (floatpower(z, 2))) * 100) * 1.6);
}
CMD:sebessegkorlat(playerid,params[])
{
new szam;
if(sscanf(params,\"i\",szam)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /sebessegkorlat [sebesség]\");
seb[playerid] = szam;
new str[128];
format(str,128,\"A sebességkorlátod beállítva erre: %i\",szam);
SendClientMessage(playerid,-1,str);
return 1;
}

 
Letöltési link: >>Katt ide<<
Tesztelve, mûködik!

1779
Általános / MMO Race, van rá igény?
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 19:49:59 »
Én nagyon szívesen játszanék rajta, kipróbálnám ezt a féle stílust.

1780
SA-MP: Szerverfejlesztés / Eltelt idõ a szerveren
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 19:47:39 »
Kijavítva egy aprócska bug, letöltési link frissítve.

1781
Beszélgetés / Fórumos szerepjáték ide, a sampforumra. Vélemény?
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 19:23:41 »
Teljesen megfelel, nem kívánok egyelõre kiegészítést.

1782
Beszélgetés / Fórumos szerepjáték ide, a sampforumra. Vélemény?
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 19:06:34 »
Megérteni megértettem de van egy szerver ahol csak egy-két admin nem nézi rossz szemmel. :D

1783
Beszélgetés / Fórumos szerepjáték ide, a sampforumra. Vélemény?
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 17:07:17 »
Igazából én nem gondoltam többre, legelõször legyen meg a megvalósítás, illetve a kidolgozás, és ha nagy az érdeklõdés lehet fejleszteni, jobbá tenni a dolgokat. :)
E: Aki még mindig nem tudja, mi is ez az egész, itt van még egy RP szituáció (jelen esetben egy harcot olvashattok): Katt
E2: Találtam egy nagyon jó oldalt, ami összegyûjti Magyarország legjobb FRPG-it. :D
Katt

1784
Beszélgetés / Fórumos szerepjáték ide, a sampforumra. Vélemény?
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 16:37:01 »
Én vállalom!
És tetszik az elõjeles dolog is. :)

1785
Beszélgetés / Fórumos szerepjáték ide, a sampforumra. Vélemény?
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 15:49:43 »
Az is igaz hogy amíg nyár van, rengeteg idõ van RP-zni, de hamarosan suli nekem pedig 10. (valójában 9.) évfolyam és maximum félórám/egy órám lesz rá, de megoldjuk. :)

Oldalak: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal