Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZeRo

Oldalak: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 306
1771
Segítségkérés / >> Help Vehicle Creator <<
« Dátum: 2011. június 11. - 13:20:56 »
[pawn]
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
      if (strcmp(\"/carresi\", cmdtext, true,  == 0)
     
      for( new id = 0; id < MAX_VEHICLES; ++id ) {
       SetVehicleToRespawn( id );
     }
      SendClientMessageToAll(0xAAAAAAAA,\"Kocsik respawnolva!\");
        return 1;
    }
      if (strcmp(\"/so\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
DestroyVehicle(600,815.224,-564.282,16.335,270.072,0,0,1);
CreateVehicle(600,815.224,-564.282,16.335,270.072,0,0,1);
CreateVehicle(414,829.823,-609.042,16.343,1.833,0,0,1);
//még nincs kész
        return 1; //414
    }
    return 0;
}
[/pawn]

1772
Segítségkérés / >> Help Vehicle Creator <<
« Dátum: 2011. június 11. - 13:17:35 »
Valahol lehagytál egy } jelet, másold be ide a szkriptet. ;)

1773
Segítségkérés / >> Help Vehicle Creator <<
« Dátum: 2011. június 11. - 13:04:37 »
Idézetet írta: totar date=1307790195\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8725\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
tess:
 

if(strcmp(cmd, \"/carrespawn\", true) == 0) {
for(new i = 0;i < MAX_VEHICLES; i++)
{
SetVehicleToRespawn(i);
return 1;
}

 

Ez hibás, amint respawnolta az elsõ jármûvet, visszatér a parancshoz, tehát a többit nem fogja respawnolni.

1774
Segítségkérés / >> Help Vehicle Creator <<
« Dátum: 2011. június 11. - 13:03:04 »
A vehicleid paraméter ugye annak a jármûnek az azonosítója a szerveren, amit respawnolni akarsz. Tehát, ha mindet respawnolni akarod, akkor végig kell menj az összes azonosítón egy for ciklussal. Így:
[pawn]
//.. /respawn parancsodba
for( new id = 0; id < MAX_VEHICLES; ++id ) {
    SetVehicleToRespawn( id );
}
[/pawn]
Ezzel végigmegyünk az összes azonosítón. 0-tól kezdjük, és a MAX_VEHICLES szimbólum értékéig megyünk, ami alapból definiálva van az a_samp nevû függvénykönyvtárban( az értéke azt hiszem 5000 ).

1775
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Cop-Tools
« Dátum: 2011. június 11. - 10:17:57 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkript kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=12685.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=12685.0

1776
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2011. június 10. - 20:35:33 »

1777
Idézetet írta: Zsolesszka date=1307728593\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8710\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
&Zero playerid és killerid sosem lesz egyenlõ killerid inkább INVALID_PLAYER_ID-vel lehet egyenlõ.  :angel:
Le kell ellenõrizni hogy van-e az OnPlayerDeath alatt a killerid (gyilkos) csatlakozva-e.
Ugye ha öngyilkos lesz vagy lezuhan valahol akkor nincs olyan játékos aki megölte volna,
 

if(killerid == INVALID_PLAYER_ID)

 
Persze épp leírtam a két eshetõséget ezért tényleg úgy kell ha öngyilkos lesz akkor parancsba kell tenni az üzenetet hogy xy öngyilkos lett.
Akkor meghívódik az OnPlayerDeath és ha a killerid értéke INVALID_PLAYER_ID lesz akkor a playerid öngyilkos lett vagy lezuhant valahol.
De fordítsd le magadnak Important Note részt:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath
 
Igaz, ezt teszi ez a kihagyás. :-X

1778
[pawn]
public OnPlayerDeath( playerid, killerid ) {
    if( playerid == killerid ) return 1;
    new szMsg[ 80 ], szName[ 24 ];
    GetPlayerName( killerid, szName, 24 );
    format( szMsg, sizeof szMsg, \"Megölt téged %s!\", szName );
    SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, szMsg );
    GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
    format( szMsg, sizeof szMsg, \"Megölted %s-t!\", szName );
    SendClientMessage( killerid, 0xFF0000AA, szMsg );
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
    if( !strcmp( \"/kill\", cmdtext, true ) ) {
        SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Öngyilkos lettél!\" );
        SetPlayerHealth( playerid, 0.0 );
        return 1;
    }
    return 0;
}
[/pawn]

1779
Segítségkérés / pénz utalás
« Dátum: 2011. június 10. - 19:45:56 »
Idézetet írta: XxRaptorxX date=1307727200\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8701\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszii Müködik Dobom a + de légyszives még ird bele hogy vonja le a pénzt attol aki küldi :D
 
A DrAkeE által írt kódban az is bennevan, esetleg nem magadnak próbáltad utalni? Mert akkor ugyanannyi marad a pénzed, mivel levonja tõled, de meg is kapod ugyanazt az összeget, próbáld több játékossal.

1780
Idézetet írta: ScreaM date=1307723938\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8710\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

E: Megleõzött ScreaM. :(
Nem baj, megkapod tõlem a tetszikelést. ^-^
 
[/quote]
Oda-vissza. ;)

1781
[pawn]
public OnPlayerDeath( playerid, killerid ) {
    new szMsg[ 80 ], szName[ 24 ];
    GetPlayerName( killerid, szName, 24 );
    format( szMsg, sizeof szMsg, \"Megölt téged %s!\", szName );
    SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, szMsg );
    GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
    format( szMsg, sizeof szMsg, \"Megölted %s-t!\", szName );
    SendClientMessage( killerid, 0xFF0000AA, szMsg );
    return 1;
}
[/pawn]
E: Megleõzött ScreaM. :(

1782
Stunt / Stunt Chat
« Dátum: 2011. június 09. - 22:31:49 »
Abból a csatornából vagy mibõl szerintem lehetne 1 ugrásból, fõleg tec glitchel, de nemtom.

1783
Stunt / Stunt Chat
« Dátum: 2011. június 09. - 22:01:08 »
Melyik is az?

1784
DD Private / Spotok
« Dátum: 2011. június 09. - 21:25:22 »
Yep, az egész olyan.

1785
Stunt / GTAS SASL 5
« Dátum: 2011. június 09. - 20:52:40 »
Idézetet írta: Fade シ date=1307644279\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8290\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ti még mindig ezt a sz*r ligát csináljátok? :S
 
Nem sokáig, ez az utolsó köröm, de igen, évezzük. :)

Oldalak: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 306
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal