Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kadaradam

Oldalak: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 172
1771
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása
« Dátum: 2011. szeptember 27. - 17:26:49 »
ahoz hogy mûködjön be kéne rakni....

1772
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. szeptember 27. - 17:15:40 »
Most nézem mi az a,,tuning\" a vehicleid helyett? :\'(
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/vnitro\", true, 10)) {
AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
return 1;
}[/pawn]

1773
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása
« Dátum: 2011. szeptember 27. - 17:14:05 »
Egyszerûbb lenne ha bemásolnád a parnacsot

1774
Segítségkérés / Jármûn a gombhasználat
« Dátum: 2011. szeptember 27. - 17:12:13 »
Nem értelek pontosan!
c gomb:KEY_CROUCH
shift meg szerintem: KEY_JUMP

1775
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása
« Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:50:16 »
Idézetet írta: Predator date=1317134901\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11990\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ugyan az van mint volt, felrobban ugyan ugy lespawnol, lehet hogy az fsdebug miatt, egy manuális parancsos resit tudnál irni? Mert ha akkoris is ez a gond akkor már az fsdebugra gyanuzok.
 
Ez alap!
Ahol létrehozol kocsit,ott fog újrarespawnolódni! A parancs nálam mûködik!

1776
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:47:21 »
Idézetet írta: Predator date=1317134459\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Miért nem történik meg az hogy felszerelõdik a jármûre a nitro.:
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/vnitro\", true, 10)) { //1087
AddVehicleComponent(tunning, 1010); // Nitro
return 1;
}[/pawn]
Mivel tudom ezt orvosolni?
 
[pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/vnitro\", true) == 0){
        AddVehicleComponent(tunning, 1010); // Nitro
        return 1;
        }[/pawn]

1777
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása
« Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:41:05 »
akkor cseréld ki erre,hátha:
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]

1778
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása
« Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:30:16 »
ezt:
[pawn]stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
    foreach(Player,i)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
        {
            if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
            {
                return 1;
            }
            else
            {
                return 0;
            }
        }
    }
}[/pawn]
nem kell parancsba tenni....
Sheet:
 
stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
    foreach(Player,i)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
        {
            if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
            {
                return 1;
            }
            else
            {
                return 0;
            }
        }
    }
}
[/quote]
Nem biztos hogy van foreach-e,meg szerintem azt sem tudja mi az

1779
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása
« Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:21:57 »
Idézetet írta: kadaradam date=1317104842\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11990\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

sdebugot használok, tehát ahova lespawnolom a kocsit és felrobban az viszatevõdik arra a helyre ahol elõzöleg lespawnoltam,
\"width=500http://2.bp.blogspot.com/_AYB6K3Zp5kE/S7X8dkeAPoI/AAAAAAAABUs/paWWwtfhMfI/s1600/facepalm+%287%29.jpg[/img]
Ez nem azért van mert fsdebug-t használsz,ez alap a samp-ban!
Ha felrobban,vízbe gurul respawnolódik!
Egyébként lekéred az összes jármûvet egy for cilussal,és ha nem ül benne senki respawnolod(IsVehicleOccupied)!
SetVehicleToRespawn
VehicleOccupied függvény,ez lekérdezi a használaton kívüli jármûveket:
[pawn]stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
    foreach(Player,i)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
        {
            if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
            {
                return 1;
            }
            else
            {
                return 0;
            }
        }
    }
}[/pawn]
 
[/quote]

1780
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása
« Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:03:12 »
Rakd be egy parancsba:
[pawn]for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++)
   {
      if(!VehicleOccupied(i))
      {
         SetVehicleToRespawn(i);
      }
   }[/pawn]

1781
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása
« Dátum: 2011. szeptember 27. - 08:27:22 »
sdebugot használok, tehát ahova lespawnolom a kocsit és felrobban az viszatevõdik arra a helyre ahol elõzöleg lespawnoltam,[/quote]
\"width=500http://2.bp.blogspot.com/_AYB6K3Zp5kE/S7X8dkeAPoI/AAAAAAAABUs/paWWwtfhMfI/s1600/facepalm+%287%29.jpg[/img]
Ez nem azért van mert fsdebug-t használsz,ez alap a samp-ban!
Ha felrobban,vízbe gurul respawnolódik!
Egyébként lekéred az összes jármûvet egy for cilussal,és ha nem ül benne senki respawnolod(IsVehicleOccupied)!
SetVehicleToRespawn
IsVehicleOccupied függvény,ez lekérdezi a használaton kívüli jármûveket:
[pawn]stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
    foreach(Player,i)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
        {
            if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
            {
                return 1;
            }
            else
            {
                return 0;
            }
        }
    }
}[/pawn]

1782
Segítségkérés / veboldal a penz ala
« Dátum: 2011. szeptember 26. - 18:52:00 »
Neked is azt tudom mondani,hogy ne mástól várd már el hogy megcsinálják,tanulj meg scriptelni!Haladj az alapdolgoktól a nehezebbek felé,mert amit most te csinálsz az egy 0,ez kb olyan lenne mintha más építené a szerveredet,mert te azt sem tudod hogy kell feltölteni a játékos életét,szóval meg kéne tanulnod scriptelni, és utána szervert nyitni!
A legnagyobb baj az hogy mégsem próbálod a dolgokat,úgy lesz*rod ahogy van,majd más megcsinálja helyetted,és így nem fogsz tanulni ujjat!
Neked sem sértésbõl mondtam!

1783
Segítségkérés / Komolyabb Ház Rendszer
« Dátum: 2011. szeptember 26. - 18:43:12 »

1784
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. szeptember 26. - 15:11:18 »
Idézetet írta: Cole date=1317042114\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok.
Ha ZCMD mellé rakok OnPlayerCommandTextet, az kompatibilis egymással? Mert nem szeretnék vagy 20 parancsot átírni egyesével ZCMD-re.. Konvertálót próbáltam, de azzal vagy 10 errort dobott ki. :D
 
Nem,csak a ZCMD-s parancs fog mûködni!

1785
Segítségkérés / No heal
« Dátum: 2011. szeptember 25. - 21:30:57 »
Idézetet írta: ►ѕтaЯ◄ date=1316973276\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11950\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]COMMAND:heal(playerid)
{
new hp;
GetPlayerHealth(playerid, hp);
SetPlayerHealth(playerid, (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 2412.532470, -1749.331176, 2564.532470)) ? 100 : hp);
SendClientMessage(playerid, szín, (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 2412.532470, -1749.331176, 2564.532470)) ? (\"Életed feltöltve!\") : (\"Itt nem töltheted fel az életed!\"));
return 1;
}[/pawn]
 
A hp változó az nem lebegõpontos?
[pawn]new Float:hp;[/pawn]

Oldalak: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 172
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal