Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - caRlos

Oldalak: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 128
1771
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõrség [Blueberry] @caRlos
« Dátum: 2012. február 08. - 11:02:44 »
Kösssz.:)
A-a. Mert van benne törölt object és L*****-n crashelnek tõle.

1772
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõrség [Blueberry] @caRlos
« Dátum: 2012. február 08. - 09:58:55 »
Köszi!:)
De miért lenne érdekes? 4 betonoszlop tartja...:)

1773
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõrség [Blueberry] @caRlos
« Dátum: 2012. február 07. - 19:40:09 »
Értem Én, csak így érdekes emeltem.:D Akiben van annyi az feltünteni, akiben nincs az nem baj, nem zavar.

1774
Törölt RP Szerverek / [HUN]Small farm life RolePlay.
« Dátum: 2012. február 07. - 18:15:56 »
  • Bõvebb leírás nélkül szerintem lock.

Fantasztikus DT, nem is mondom, hogy edit, mert semmi nem lett rajta változtatva, max. visszafelé.
Rendõrségi kocsik között egy Sandking. (Y)...
http://imagerz.com/QFdDX14NAwM //Fantasztikus kérdés.
http://imagerz.com/QFdDX14NAwA //A jól ismert DT-s munka.
http://imagerz.com/QFdDX14NAlY //DT-s admin megjelenítés, talán a Tulaj át lett írva Tulajdonosra.
http://imagerz.com/QFdDX14NAlc //Próbálkozás nyomai.
http://imagerz.com/QFdDX14NAlQ //A rendõrség... :\'D A stúdiót már nem is mertem lefényképezni, mad dog háza a rendõrség.
http://imagerz.com/QFdDX14NAlU //Megcsinálta vagy 10x. Elég idegesítõ.
Szégyenemben elbújnék. Ha már Desert Towns módot használok akkor átírom valamennyire, ha meg nem értek hozzá bele sem kezdek.

1775
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõrség [Blueberry] @caRlos
« Dátum: 2012. február 07. - 17:56:45 »
Idézetet írta: Norby date=1328618081\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16707\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tetszetõs! :D
 


Tetszik. Ötletes. +
OFF: Szerintem hiába írod ki hogy tüntessék fel a nevedet, mert ha már odateszed a letöltési linket, bárki letöltheti.
 
[/quote]
Talán van aki...
 

 

Nekem nem nagyon tetszik. :/
Meg lehetett volna jobban is oldani.
 
[/quote]
Hát erre szokták mondani, hogy kinek a pap, kinek a papné, mindenesetre én tisztelem a döntésed, vagy ízlésed mittom én.
Nekem tetszik, szerintem ez RP szervereken is megállja a helyét, így tovább!
 
[/quote]
 

Jó munka lett, grat :D
 
[/quote]
Köszi.

1776
SA-MP: Szerverfejlesztés / [FS]xKapu
« Dátum: 2012. február 07. - 14:24:08 »
Igen, másik objectek én is jobban eltudtam volna képzelni, de így sem utolsó.

1777
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõrség [Blueberry] @caRlos
« Dátum: 2012. február 07. - 12:48:51 »
Köszi!:)

1778
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõrség [Blueberry] @caRlos
« Dátum: 2012. február 07. - 12:25:29 »
Köszönöm szépen! :)

1779
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõrség [Blueberry] @caRlos
« Dátum: 2012. február 07. - 12:20:20 »
Készítettem egy rendõrséget. Blueberry-ben található.
Teleport koordináta: AddPlayerClass(1,313.2869,-214.3874,1.3711,178.1743,0,0,0,0,0,0);
Letöltés: http://solidfiles.com/d/3922afaacc/ //map fájl
 

Képek:

http://imagerz.com/QFdDX14MBgU //felülrõl
http://imagerz.com/QFdDX14MBgI //elõröl
http://imagerz.com/QFdDX14MBgM //belsõ1
http://imagerz.com/QFdDX14MBgA //belsõ2-cellák
http://imagerz.com/QFdDX14MBVY //belsõ3-öltözõ
Objectek száma: 89
[pawn]CreateObject(8947, 309.599609375, -248.19921875, 3.5999999046326, 0, 0, 269.24743652344); //bbpolice
CreateObject(2946, 306.5, -240.7998046875, 0.5, 0, 0, 268.49487304688);
CreateObject(2946, 309.69921875, -240.8994140625, 0.5, 0, 0, 88.742065429688);
CreateObject(8947, 290.89999389648, -248.10000610352, 3.5999999046326, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(8947, 309.599609375, -248.19921875, -2.4000000953674, 0, 0, 269.24743652344);
CreateObject(1215, 306.5, -240.60000610352, 1.1000000238419, 0, 0, 0);
CreateObject(1215, 309.70001220703, -240.69999694824, 1.1000000238419, 0, 0, 0);
CreateObject(3494, 321.79998779297, -222.69999694824, 4.5, 0, 0, 0);
CreateObject(3494, 303.60000610352, -222.69999694824, 4.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1689, 317.599609375, -251.69921875, 7.5999999046326, 0, 0, 0);
CreateObject(638, 304.60000610352, -240.30000305176, 1.2999999523163, 0, 0, 269.75);
CreateObject(640, 312.89999389648, -240.39999389648, 1.2999999523163, 0, 0, 89.489135742188);
CreateObject(3494, 321.79998779297, -239.10000610352, 4.5, 0, 0, 0);
CreateObject(3494, 303.60000610352, -239, 4.5, 0, 0, 0);
CreateObject(14762, 309.10000610352, -255.60000610352, 2.7000000476837, 0, 359.74731445313, 269.24462890625);
CreateObject(1697, 307, -244.30000305176, 8.1000003814697, 0, 0, 330);
CreateObject(1697, 312.3994140625, -244.3994140625, 8.1000003814697, 0, 0, 329.99633789063);
CreateObject(1697, 317.60000610352, -244.89999389648, 8.1000003814697, 0, 0, 329.99633789063);
CreateObject(2946, 309.70001220703, -241.30000305176, 0.5, 0, 0, 88.742065429688);
CreateObject(2946, 306.5, -241.19999694824, 0.5, 0, 0, 268.49487304688);
CreateObject(3934, 313.39999389648, -230.69999694824, 8.6999998092651, 0, 0, 270.25);
CreateObject(6976, 324.2998046875, -220.69921875, -0.20000000298023, 0, 0, 271.24694824219);
CreateObject(4100, 316.10000610352, -239.89999389648, 10.199999809265, 0, 0, 320.24597167969);
CreateObject(4100, 309.29998779297, -239.89999389648, 10.199999809265, 0, 0, 320.24047851563);
CreateObject(4100, 302.20001220703, -233.39999389648, 10.199999809265, 0, 0, 230.24047851563);
CreateObject(4100, 302.20001220703, -229.10000610352, 10.199999809265, 0, 0, 230.23498535156);
CreateObject(4100, 308.79998779297, -221.89999389648, 10.199999809265, 0, 0, 140.24047851563);
CreateObject(4100, 315.79998779297, -221.89999389648, 10.199999809265, 0, 0, 140.23498535156);
CreateObject(4100, 322.89999389648, -228.5, 10.199999809265, 0, 0, 49.98779296875);
CreateObject(3657, 312, -241.80000305176, 1.2000000476837, 0, 0, 359);
CreateObject(2172, 303.70001220703, -252.19999694824, 0.60000002384186, 0, 0, 0);
CreateObject(2197, 305.5, -253.19999694824, 0.60000002384186, 0, 0, 0);
CreateObject(2197, 306.20001220703, -253.19999694824, 0.60000002384186, 0, 0, 0);
CreateObject(16501, 318.2998046875, -250.8994140625, 2.9000000953674, 0, 0, 269.24743652344);
CreateObject(16501, 318.2998046875, -246.2998046875, 2.9000000953674, 0, 0, 267.74230957031);
CreateObject(1714, 304.5, -253.60000610352, 0.69999998807907, 0, 0, 214);
CreateObject(2172, 303.70001220703, -248.10000610352, 0.60000002384186, 0, 0, 0);
CreateObject(2197, 305.5, -249.10000610352, 0.60000002384186, 0, 0, 0);
CreateObject(2197, 306.20001220703, -249.10000610352, 0.60000002384186, 0, 0, 0);
CreateObject(1714, 305, -249.60000610352, 0.69999998807907, 0, 0, 217.74719238281);
CreateObject(14762, 309.10000610352, -255, 2.7000000476837, 0, 359.74731445313, 89.241882324219);
CreateObject(1714, 303.89999389648, -242.69999694824, 0.60000002384186, 0, 0, 102.5);
CreateObject(2009, 304.20001220703, -241.69999694824, 0.69999998807907, 0, 0, 268);
CreateObject(2181, 303.70001220703, -245.89999389648, 0.69999998807907, 0, 0, 91.5);
CreateObject(1714, 305, -245.30000305176, 0.60000002384186, 0, 0, 286.49694824219);
CreateObject(2930, 314.89999389648, -244.39999389648, 3.2999999523163, 0, 0, 359);
CreateObject(2930, 314.89999389648, -242.69999694824, 3.2999999523163, 0, 0, 358.99475097656);
CreateObject(2930, 314.89999389648, -241.10000610352, 3.2999999523163, 0, 0, 358.99475097656);
CreateObject(2930, 314.89999389648, -241.10000610352, 5.9000000953674, 0, 0, 358.99475097656);
CreateObject(2930, 314.89999389648, -242.69999694824, 5.9000000953674, 0, 0, 358.99475097656);
CreateObject(2930, 314.89999389648, -244.39999389648, 5.9000000953674, 0, 0, 358.99475097656);
CreateObject(16501, 318.29998779297, -246.30000305176, 4.4000000953674, 0, 0, 267.74230957031);
CreateObject(2930, 314.89999389648, -247.60000610352, 3.2999999523163, 0, 0, 358.99475097656);
CreateObject(2930, 314.89999389648, -246, 3.2999999523163, 0, 0, 358.99475097656);
CreateObject(2930, 314.89999389648, -249.19999694824, 3.2999999523163, 0, 0, 358.99475097656);
CreateObject(16501, 318.29998779297, -250.89999389648, 4.4000000953674, 0, 0, 269.24743652344);
CreateObject(2930, 314.89999389648, -247.60000610352, 5.9000000953674, 0, 0, 358.99475097656);
CreateObject(2930, 314.8994140625, -247.599609375, 5.9000000953674, 0, 0, 358.99475097656);
CreateObject(2930, 314.89999389648, -246, 5.9000000953674, 0, 0, 358.99475097656);
CreateObject(2930, 314.89999389648, -249.19999694824, 5.9000000953674, 0, 0, 358.99475097656);
CreateObject(3657, 312.19921875, -254.69921875, 1.2000000476837, 0, 0, 178.9892578125);
CreateObject(3962, 312, -241.39999389648, 3.5999999046326, 0, 0, 88.5);
CreateObject(16780, 310.10000610352, -251.89999389648, 6.1999998092651, 0, 0, 0);
CreateObject(16780, 310.20001220703, -245, 6.1999998092651, 0, 0, 0);
CreateObject(1738, 307, -254.89999389648, 1.3999999761581, 0, 0, 0);
CreateObject(630, 307.39999389648, -252.30000305176, 1.7000000476837, 0, 0, 0);
CreateObject(630, 307.20001220703, -248.19999694824, 1.7000000476837, 0, 0, 0);
CreateObject(630, 305.39999389648, -243.60000610352, 1.7000000476837, 0, 0, 0);
CreateObject(3115, 312.70001220703, -230.89999389648, 8.3999996185303, 0, 0, 0);
CreateObject(8947, 312.10000610352, -229.19999694824, -2.460000038147, 0, 0, 269.24743652344);
CreateObject(8947, 311, -234.10000610352, -2.4700000286102, 0, 0, 269.24743652344);
CreateObject(1523, 314.89999389648, -252.5, 0.60000002384186, 0, 0, 90.75);
CreateObject(2904, 314.89999389648, -254.19999694824, 1.7999999523163, 0, 0, 270.24719238281);
CreateObject(2904, 314.89999389648, -253.60000610352, 1.7999999523163, 0, 0, 270.24719238281);
CreateObject(2289, 314.79998779297, -253.69999694824, 2.2999999523163, 0, 0, 269.5);
CreateObject(1771, 320.60000610352, -244.60000610352, 1.2999999523163, 0, 0, 0);
CreateObject(1771, 320.60000610352, -249.30000305176, 1.2999999523163, 0, 0, 0);
CreateObject(5066, 318.89999389648, -240.89999389648, 2.2000000476837, 0, 0, 268.75);
CreateObject(2904, 314.89999389648, -254.19999694824, 4.4000000953674, 0, 0, 270.24719238281);
CreateObject(2904, 314.89999389648, -252.10000610352, 4.4000000953674, 0, 0, 270.24719238281);
CreateObject(1765, 320.79998779297, -254, 0.69999998807907, 0, 0, 231.99998474121);
CreateObject(2525, 318.10000610352, -245.69999694824, 0.69999998807907, 0, 0, 179.5);
CreateObject(2525, 318.10000610352, -246.89999389648, 0.69999998807907, 0, 0, 1.4946594238281);
CreateObject(2399, 321.20001220703, -253.19999694824, 1.6000000238419, 0, 0, 268.5);
CreateObject(2611, 321.39999389648, -252.89999389648, 2.9000000953674, 0, 0, 269.25);
CreateObject(2387, 320.70001220703, -251.80000305176, 0.69999998807907, 0, 0, 0);
CreateObject(2002, 315.5, -253.30000305176, 0.60000002384186, 0, 0, 90.499938964844);
CreateObject(2200, 318.39999389648, -255.10000610352, 0.69999998807907, 0, 0, 179.49993896484);[/pawn]
 

Törölt objectek:
[0.3d-vel jók csak! public OnPlayerConnect(playerid) alá]
[pawn]
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 306.0625, -255.1016, 1.2578, 0.25); //bbpolicetorolt
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1450, 303.3906, -252.1563, 1.1406, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1431, 303.6172, -247.8750, 1.0859, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 308.6719, -255.0938, 1.2578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1431, 303.2031, -245.7422, 1.0859, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1426, 304.0938, -231.2578, 0.6797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1519, 304.1641, -223.2813, 1.6797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1521, 304.1328, -223.5703, 4.0234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1431, 304.0000, -228.7500, 1.0859, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 305.9063, -232.1719, 1.0234, 0.25);[/pawn]
Teleport a belsõ részbe:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/police-be\", true) == 0) {
      SetPlayerPos(playerid,308, -242.5, 1.1000000238419);
   return 1;
}
   return 0;
}[/pawn]
Teleport-ki:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/police-ki\", true) == 0) {
      SetPlayerPos(playerid,308.3496,-238.5738,1.5835);
   return 1;
}
   return 0;
}[/pawn]
Készítõ: caRlos, azaz Én.
Megjegyzés: Gondolom RP szervekre lehetne felhasználni, elég sok RP szerver játszódik Blueberryben. Nyugodtan fellehet használni, de egy hozzászólást hagyj akkor, és a nevemet tüntesd fel, ha berakod. Köszönöm!:)

1780
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gotham city
« Dátum: 2012. február 06. - 16:13:36 »
Átérzem, én is csinálok egy mapot, 2 városból áll tényleg nem könnyû.

1781
Hostingok / Sunwell Game Hosting @ sunwell.hu
« Dátum: 2012. február 06. - 16:03:43 »
Az elmúlt napokban egy RolePlay szerveren, amin játszok olyan lagg volt, hogy volt amikor 2 egész percet is késett. Nem a legjobb, olyan 10-es skálán feles.

1782
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gotham city
« Dátum: 2012. február 06. - 15:46:13 »
Idézetet írta: Jackob date=1328479767\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11242\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
gondolom ha neked ottvannak akkor mindenkinek.
 
Azokat leszámítva nem lett rossz!

1783
Készülõ munkák / [Készülõ]Peneszlek City RPG GameMod 0.3d
« Dátum: 2012. február 05. - 21:51:37 »
Hát hajrá, megnézzük mi lesz belõle. Bár ezt a módot nem is ismerem.

1784
Paradise RolePlay / EX - [HUN] Core RPG (Archív + társalgó)
« Dátum: 2012. február 05. - 21:50:15 »
Idézetet írta: Dialog date=1328298539\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4888\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Tényleg nagyon sok tökölés volt, de beindult a motor csak egy kis olaj kellett bele :) Azt meg nehéz volt találni, de annál jobb lett :D
 
Jó hát megértem de fél évet várni egy szerverre az kicsit sok,megunom a várakozást és több ember is ezért lehet fel se mennek,én meg lehet addigra meg unom a sampot mert most is unatkozok :)
 
[/quote]
Megunják a várakozást, ezért lehet fel sem megy... Még meg sem nyílt, akkor hova várnak?:D Úgy is fölfognak menni azok is, akik nagyon várják.

1785
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gotham city
« Dátum: 2012. február 05. - 20:59:06 »
Csak nekem vannak bugok benne? Pl. tûzcsap a földben, vegasNnBall beton talaj és a járda között nagy rés, stb...?:/
-Videóról nézve jó.

Oldalak: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 128
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal