Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 261
1756
Segítségkérés / SetPlayerAttachedObject Változóból
« Dátum: 2014. május 09. - 23:24:03 »
Kedves Témanyitó!
A megoldás roppant egyszerû. Az általad használt SetPlayerAttachedObject függvénnyel maximum 10 darab objectet csatolhatsz a játékosra (azokat is különbözõ slotokra), melyek az egyes csontokkal együtt mozognak. De ezek valójában nem is igazi objectek, mivel nem kell õket létrehozni. Csupán a modell kerül a karakterre. Éppen ezért nem ment neked sem az, hogy a létrehozott objectet csatold rá a játékosra. Ugyanis erre van egy másik függvény, méghozzá az AttachObjectToPlayer. Ezt használva létre tudod hozni az objectet, melyet el tudsz tárolni a próbált módon egy változóba és fel is tudod csatolni az ID alapján a játékosra azt. És így már elméletileg a kamerás dolog is menni fog. Mindez forráskódban valahogy így néz ki, de nem biztos, hogy hibátlan:
 
object[playerid] = CreateObject(19300, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToPlayer(object[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachCameraToObject(playerid, object[playerid]);

 


Üdvözlettel,

Dfoglalo

1757
Segítségkérés / runtime error
« Dátum: 2014. május 09. - 23:16:34 »
[mod]Kiemelt téma, zárok![/mod]

1758
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Port nyitás
« Dátum: 2014. május 08. - 18:41:58 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Kérdések, Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52671.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52671.0

1759
Segítségkérés / Skin választós objectek
« Dátum: 2014. május 07. - 18:40:28 »
A Streamer_Update tudtommal csak a CreateDynamicObjectre vonatkozik, na meg a sima CreateObject alapból limitált, maximum 1000 lehet belõle. Nem is értem, minek használd azt.

1760
Segítségkérés / Szerver indítás és pawno gond
« Dátum: 2014. május 07. - 18:38:32 »
Idézetet írta: Bloody44 date=1399476240\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48141\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az MSVCPR100.dll (vagy mi a pontos neve) pedig a MySQL csatlakozáshoz kell! Ezt a gépednek a Windows/System32 mappájába kell másolnod, majd betöltened CMD alól (vagy újraindítani a gépet)
 
Tévedés. Nem muszáj oda tenni és még regisztrálni sem kell parancssorból. Egyszerûen be kell tenni a szerver fõkönyvtárába és már kész is. Én is mindig úgy csináltam, csinálom is és fogom is csinálni. És újraindítás sem szükséges.
 

hagyd inkább  :nono:
 
[/quote]
[mod]OFF törölve.[/mod]
Spoiler for Közben érkezett pár hozzászólás, szóval már nem aktuális.:
SetPVarInt(playerid, \"t_OnPlayerSeconds\", SetTimerEx(\"OnPlayerSeconds\", 1000, true, \"i\", playerid));

 
Ez mi akar lenni? Én nem értek a PVar-okhoz, de nem hiszem, hogy timert lehet benne indítani... Bár ki tudja.
 
if(!strcmp(pName(playerid), \"Mike.\") || !strcmp(pName(playerid), \"Pedro.\"))

 
Ez után pedig esetleg blokkot rakni? Kéne... Na meg valami érték mellé? Pl.:
 
if(!strcmp(pName(playerid), \"Mike.\", true) == 0 || !strcmp(pName(playerid), \"Pedro.\", true) == 0)
{
    // ...
    PlayerTextDrawShow(playerid, SVBox1);
    PlayerTextDrawShow(playerid, SVBox2);
   // ...
}

 
Habár anélkül is jó lehet.

1761
Segítségkérés / Szerver indítás és pawno gond
« Dátum: 2014. május 07. - 17:11:13 »
Egyszerûen leszeded errõl az oldalról a kért dll filet, majd berakod azt a szerver gyökérkönyvtárába. Valószínûleg fog még mást is kérni, azokat is leszeded onnan és maximum 3-4 dll fájl berakása után már minden a helyén lesz. (gyökérkönyvtár = ahol a server.exe is van)
 
Idézetet írta: mooph date=1399475461\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48141\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bent vannak és melyiket? a 666 és a 2592 es sort?
 
Igen, de ajánlott a környezetükben lévõ forráskódot is bemásolni, a hibát jelzõ sort pedig
 
// Megjegyzéssel

 
jelölni.

1762
Szkript kérések / Parancsról LOG készítés
« Dátum: 2014. május 07. - 11:45:38 »
Pedig csak azt a két függvényt használva tudsz logba menteni.

1763
Archívum / Ötletek a szabályzatmódosításra
« Dátum: 2014. május 07. - 11:44:03 »
A tilos spoilerbe spoilert rakni szabály miért került megalkotásra? Szerintem nincs sok értelmes. Az már más tészta, ha valaki 50-et tesz egymásba, de szerintem 3-at 4-et nyugodtan lehetne engedni, mert néha szükség van rá - akár mértékkel tett viccelõdésbõl, vagy teljesen komoly témánál, a téma megfelelõ kinézetéhez.

1764
Segítségkérés / müködik ugy??
« Dátum: 2014. május 07. - 10:24:04 »
A markeros a térképrõl leszedi le a játékos helyét jelölõ markert, a tages pedig a játékos feje fölül az életet és a nevet.


A ciklusosnál pedig a playerid lenne az i. De mivel csak most látom, hogy itt még külön meg kell adni azt is, hogy kinek a tagje látszódjon, ezért oda is kell egy érték, mondjuk így, de természetesen lehet máshogyan is (nem tudom, ez a sok ciklus mennyire felesleges, de megteszi):
 
// InIt alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    for(new j; j < MAX_PLAYERS; j++)
    {
        ShowPlayerNameTagForPlayer(i, j, false);
    }
}

 
Vagy csinálhatod csatlakozáskor is:
 
// OnPlayerConnect alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    ShowPlayerNameTagForPlayer(i, playerid, false);
}

1765
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:müködik ugy??
« Dátum: 2014. május 07. - 10:21:32 »
A markeros a térképrõl leszedi le a játékos helyét jelölõ markert, a tages pedig a játékos feje fölül az életet és a nevet.


A ciklusosnál pedig a playerid lenne az i. De mivel csak most látom, hogy itt még külön meg kell adni azt is, hogy kinek a tagje látszódjon, ezért oda is kell egy érték, mondjuk így, de természetesen lehet máshogyan is (nem tudom, ez a sok ciklus mennyire felesleges, de megteszi):
 
// InIt alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    for(new j; j < MAX_PLAYERS; j++)
    {
        ShowPlayerNameTagForPlayer(i, j, false);
    }
}

 
Vagy csinálhatod csatlakozáskor is:
 
// OnPlayerConnect alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    ShowPlayerNameTagForPlayer(i, playerid, false);
}

1766
Segítségkérés / müködik ugy??
« Dátum: 2014. május 06. - 23:06:39 »
A simával teljesen letiltod, és akkor asszem\' nem tudod néhány player számára mutatni csak. Bár ki tudja... Szerintem inkább playeressel vedd el mindenkiét, és aztán adminnak mutathatod.
 
// InIt alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    ShowPlayer // ...
}

1767
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Defensive modba dollarbol ftbe
« Dátum: 2014. május 06. - 21:03:21 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52627.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52627.0

1768
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Elsõ spawn pozicíója
« Dátum: 2014. május 06. - 20:07:53 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52646.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52646.0

1769
Segítségkérés / Streamer hiba
« Dátum: 2014. május 06. - 20:04:47 »
Ez egy tipikus hibaüzenet, mikor átállsz 0.3z-re. Ha tényleg minden a legfrissebb lenne, nem írná ki, szóval nem friss minden.
[mod]Használd a kiemelt témát! Zárok.[/mod]

1770
Segítségkérés / Az utolsó ini file lekérése
« Dátum: 2014. május 06. - 20:02:24 »
(Na ezért is jobb használni MySQL-t, ott nincs ilyen probléma :D) Egyszerûen tárold el egy globális változóban azt, hogy melyik szám következik. Ezt a változót mindig növeld egyel egy új fájl létrehozásakor, vagy a meglévõk betöltésekor. És már meg is van a soron következõ szám minden alkalommal. Persze megszámolhatod a fájlokat is, de szerintem ez a legegyszerûbb megoldás.

Oldalak: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal