Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Rupert

Oldalak: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 153
1756
Általános / RELOADED PD""RP""! Hurráááá
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 18:57:40 »
Eps lehet azért adta oda neki, mert õ kínálta a legtöbb pénzt. Ez bizonyos szempontokból meg is érthetõ, hiszen valós ideje ment rá, nagyon sok.
De ez az egész már ott megbukott mikor megláttam hogy a leírás ugyanaz. Ha már a modban nem változtattok semmit (na jó, a VIP ott van), akkor legalább ebben mutassatok valamit.

1757
Törölt RP Szerverek / Paradise RPG [RELOADED]
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 18:12:00 »
A modról meg van a véleményem, nagyon király.
A mostani szerverrõl meg van a véleményem, hadd ne írjam le.
Ráadásul volt pofája ugyanazt a leírást kitenni.. Indi vajon ehhez mit fog szólni?!

1758
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Paradise RPG [RELOADED]
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 17:54:35 »
Jajj Eps.. miért nem gondoltad át ezt?

1759
SA-MP: Szerverfejlesztés / Eltelt idõ a szerveren
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 16:16:17 »
Óránként kijelzi hogy eltelt egy óra, és hogy ennyi meg ennyi.
De meg tudod nézni a pontos eltöltött idõt az /oraim paranccsal.

1760
Használható karakterek / James Zepeda
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 14:28:41 »
Kreatív, tetszik. San Andreas egy állam, és nem egy megye.
Ha ezt kijavítod, akkor részemrõl elfogadva.

1761
Használható karakterek / Vaszilij Reznov
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 14:25:55 »
San Andreas nem egy megye, hanem egy állam.
Részemrõl elfogadva.

1762
Használható karakterek / Vaszilij Reznov
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 10:46:54 »
Valahogy írd bele hogy SA-ba mész.

1763
Használható karakterek / Vaszilij Reznov
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 09:32:32 »
Felõlem elfogadva.

1764
Használható karakterek / Robert Smith
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 18:14:37 »
Részemrõl is rendben. Indi, írhatod a holmikat.

1765
Használható karakterek / Vaszilij Reznov
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 17:09:31 »
Egy mafia nem éppen a sörökrõl és bérgyilkosságokról szól. Döntsd el hogy hova tartozol, de esetleg kijelölheted célodnak egy mafia megszervezését.

1766
Leírások/Közlemények/Segítségkérés / Idõvonal
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 14:06:27 »

Idõvonal
A történet 1992-ben játszódik, az idõvonal pedig az eddig leírtakat követi.
Mint látható, nem ment az ismert SA történet el a negyedéig se még, ezért belekeveredhetsz történésekbe, akár változtathatsz is rajtuk, de lehet, soha se fog téged érinteni a játékból ismert cselekmény.
Ez csak a mesélõn függ, hogy belekeveredsz-e a dolgokba, az meg már rajtad, hogy részt is veszel a cselekményben.
A cselekmény mindig halad elõre, ezért nem állóvízben tapostok, legfõképpen azzal lehet felgyorsítani, ha a játékosok esetleg részt vállalnak az elõrehaladásban. Egyértelmûen, ilyenkor változhatnak a dolgok a megszokotthoz képest.
/Indi/
Bevezetés
A reptérrõl befelé régi, de nem kedves ismerõsökbe botlott Carl Johnson. San Andreas legkorruptabb rendfenntartói azonnal egy zsarugyilkosság nyakába varrásával zsarolták meg, majd kidobták legnagyobb riválisuk területén. Szerencsére egy BMX-en hamar kitekert a veszélyes környékrõl.
Sweet és Kendl
Hazaérve régi baráta, Big Smoke fogadta. Kocsiba vágták magukat, hogy találkozzanak a testvéreikkel, akik a Los Santos-i temetõben, édesanyjuk sírjánál vártak rájuk. Carl bátyja, Sweet nem repesett a boldogságtól; évek óta neheztel rá, amiért itt hagyta a családot. Miután a nõvére, Kendl elment, hogy az új pasijával találkozzon, régi ellenségük, a Ballas emberei törtek rájuk. Big Smoke kocsija felrobbant, így kénytelen volt újra nyeregbe pattanni. Útközben hazafelé kettéváltak, Carl a mindig beszívott Rydert követte, és néhány levágással sikerült
is lerázniuk az õket kergetõket.
Ryder
Ryder leszólta Carl séróját, így elmentek a borbélyhoz. Mivel igencsak le volt égve, hanyagolnia kellett a menõ frizurákat. Utána pizzáztak egy jót (egyenek csak a nyulak salátát!), míg Ryder úgy nem döntött, hogy kirabolja a boltot. Hamar menekülésbe fordult a dolog, de legalább jóllakottan térhettek haza.
Lefújva
Sweet hamarosan magával vitte Carlt, és átfújták néhány rivális banda graffitijét a saját jelükkel. Hogy izgalmas is legyen, mindezt a Ballas területén csinálták.
Takarítás
Mivel a távolléte alatt számos régi cimborája veszett el a drog mámorában, elindult kitisztítani a környéket. Végül Ryderrel megtalálták a terjesztési fészket, ahol négy dílernek mutatták meg, milyen az, amikor valaki igazán elszáll.
Vizit
A fiúk kajálni akartak, úgyhogy elmentek a közeli Csirkefogóba. Elég rövid út volt, mivel észrevették, hogy a Ballas-legények keménykedni akarnak a területükön. Gyorsan leszorította Carl õket az útról, amíg a fiúk kilyuggatták a kasztnijukat… no meg õket is. Néhány rendõr ugyan feltûnt a színen, de hamar lemaradtak a visszaút alatt.
Átutazóban
Rövid lõgyakorlat és a banda színébe öltözés után ismét Ballas területre hatoltak be, néhány trófea levadászása végett. A könnyû menet után ugyan kapott két csillagot a zsaruknál, de a közeli autófestõ mûhely rendezte a problémát.
Sweet csaja
Carlt felhívta a testvére, hogy a nõjével szorult helyzetbe kerültek, épp lõnek rájuk, ezért jó lenne, ha odatolná a képét. A szokásos gázolásos érkezésével igencsak visszavett a tûzharc hevességébõl, a maradék ellenállást már hamar legyûrték.
Cesar Vialpando
Sweet aggódott nõvérük új pasija miatt, ezért átszólt az autószerelõ haverjának, aki egy igazi lowrider autóval várt Carlra. Ezzel elment az ifjú pár után a pályaudvar mögötti versenyre, ahol persze maximum tét mellett alázta le a helyi menõket.
Invázió
Éjszaka meglátogatták az Ezredest, és amíg Ryder õrködött, Carl kirámolta a fegyveres ládákat a lakásból. Az ellesett technikával késõbb egyedül is el-eljárt fosztogatni.
Vonatozás
Ryder és Õ újabb összetûzésbe keveredett Ballas területen. Bár az emberek nagyját elgázolva érkezett az alagúthoz, a két hullámban támadó ellenfelek legyõzésével még nem lélegezhettek fel. Miután felmászott a vonatra, az nekilódult az állomás felé, így kénytelen volt ledobálni a ládákat, egyenesen Ryder kezébe.
Angyalbõrben
Ryder és Carl hamarosan megint akciózott. Elmentek egy kocsival a dokkokhoz, ahol falon átmászva a Nemzeti Gárda telepére jutott, majd néhány õr likvidálása után elkezdte felpakolni a teherautóra a fegyvereket. Gyorsan haladt, fõleg miután rájött, hogy ügyesen manõverezve egyszerre két ládát is felkaphat a targoncával. Néha megállt és segített Rydernak lelõdözni a felbukkanó bakákat. Csodálkozott is, hogy alig õrzik a bázist, de amikor elindultak a telepakolt jármûvel, forró lett a helyzet. A tükörbõl folyamatosan figyelve, a dudára tenyerelve irányította társát, hogy mikor hajítson üldözõik felé egy-egy ládát.
OG Loc
A fiúk megkérték, hozzák ki Jeffet a börtönbõl, aki ma szabadult. Ez nem semmi egy fazon: háklis, ha nem OG Locnak hívják, és állandóan jön az idióta ritmusaival. Utána elvitték egy „barátjához”, aki azonban menekülõre fogta a dolgot. Némi motoros üldözés után gondoskodtakk róla, hogy többé ne lopjon rímeket senkitõl.
A menekülõ ember
Késõbb ismét összefutott a két zsaruval, amikor átment Smoke-hoz. Együtt furikáztak, nyugodt napnak ígérkezett, amíg a haver le nem állt beszélgetni két alakkal. A duma vége az lett, hogy Smoke lecsapta az egyiket, Carl meg rohanhatott a nyúlcipõt kötött másik után. Szerencsére a sok futóedzés megtette hatását, hamar lesprintelte a csávót, és a közeli lövések elõl nem könnyû elszaladni….
A sínek rossz oldalán
A két tetû zsernyák rászállt Smoke-ra…. Kimentek a pályaudvarra, ahol néhány mexikói balfék parádézott a vonaton. Megmutathatta, mit tud egy krosszmotor nyergében, míg Smoke levadászta a chilizabálókat.
Ez csak üzlet
Smoke megkérte õt, hogy kísérje el egy tárgyalásra. Gondolta, hogy nem valami nyakkendõs összejövetel lesz, de ekkora balhéra nem számított. A belsõ és külsõ tûzpárbaj után motorra pattantak, és díszkísérettel hajtottak át a városon. Üldözõiket nehezen rázta le, csak a folyómeder lezárt csatornájába hajtva, majd ott a robbanó hordókat kilõve sikerült megszabadulniuk tõlük. Valaki filmes láthatta a produkciójuk, mert néhány évvel késõbb egy moziban ugyanez az üldözés köszönt vissza….
Tenger-parti
A parti házban megvárta az estét, és meglátogatta OG-t. Addig nyivákolt, míg megígérte neki Carl, hogy szerez hangrendszert a bemutatkozó partijára. Lement a partra, ahol bitang tánctudásával elbûvölte a DJ-t. Hamarosan a furgon jó kezekbe került.
Madd Dogg dalai
A helyi nagymenõ házában tett látogatása a csendes lopakodás jegyében telt. A késes mutatvány után már egy hangtompítós pisztoly is a rendelkezésére állt.
Tûz a víz alá
OG most Madd Dogg menedzserét pécézte ki magának. Az egyetlen alkalom, amikor a fickó egyedül van, egy díjátadási ceremónia. Elõbb leszorította egyik sofõrjének autóját, majd a közeli autószerviz meglátogatása után csatlakozott Carl a társaihoz. A konvoj megérkezett, a balfék beszállt, majd meg sem állt vele a mólóig. Itt egy látványos vetõdés közben a tenger fenekére küldte a figurát.
Házibuli
OG bulija elõtt elment Carl sérót csináltatni, és valami menõ göncöt venni. A parti nyolc után kezdõdött, és rettenetesnek indult, de aztán rájuk rontott pár Ballas fickó, és felpörgették a hangulatot. Három hullámban támadtak, elõször az autó, majd a híd felõl, végül minden irányból.
Tüzes vágy
Carl meglátogatta a fánkzabálókat, akik egy sikátorba küldték néhány molotov koktélért, majd egy felgyújtásra ítélt házhoz irányították. Miután minden ablakon bedobta a csomagot, és lelõtte a felzavart mexikóiakat, észrevett egy csapdába esett lányt az emeleten. Felszaladt hozzá, megkereste a tûzoltó készüléket a konyhában, és kimenekítette Denise-t, visszatérése óta elsõ barátnõjét (már ha a prostikat nem számoljuk…).
Szürkeimport
Megint megtalálták a zsaruk egy feladattal: egy oroszt kellett kifüstölnie a dokkoknál. A robbanó hordókat kihasználva utat vágott a raktárházban, a lépcsõ alól fölvette az AK-t, és beleengedett néhány tárat az oroszba. Golyóálló mellény ide vagy oda, nem sok esélye volt elérnie a jármûvét.
 

/Az ismertetett idõvonal a PCGURU Online oldaláról került kimásolásra a végigjátszás alapján./

1767
Beszélgetés / Free Steam Games
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 12:43:20 »
Ugyan már! Ez az egész egy átverés. :laugh: Úgy van ahogy Indi mondja, Steamen alap hogy vannak ingyenes játékok, nehogy már legyen erre egy külön weboldal. :D

1768
Beszélgetés / Minecraft RPG szerver (nem samp hanem a minecraft játékban)
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 12:42:17 »
Egy igazi szerepjátékos szervert létrehozni MC-ben nagyon nagy feladatnak számít. Ha RPG-zni akarsz ott van az NWN, annál nincs jobb.

1769
Leírások/Közlemények/Segítségkérés / Az FRPG fogalmai
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 12:04:09 »

Fogalmak
Az itt leírt és szereplõ szavak általában eléggé gyakran elõ fordulnak majd a fórumon, ha nem is mindegyik, de némelyik valószínûleg sokszor szembe fog majd nézni veled. Legtöbbjük külföldi szó, esetleg rövidítés. Kérlek próbáld megjegyezni õket a késõbbiek érdekében, vagy ha netán nem sikerül, akkor nyugodtan nézd vissza, esetleg kérdezz ha egy mondat számodra értelmetlen némelyik szó miatt. A legismertebbeket most felsorolom, de minden bizonnyal akad még, de ha ezekknek a jelentésével tisztában vagy, akkor baj már nem lehet.
 
 

  • Staff: A \"személyzet\" szó angol megfelelõje. A moderátorokat, KM-eket, mesélõket összefoglaló csoport.


  • Mesélõ: Mint azt már említettem, a legfontosabbak a játék berkein belül. Õk az itt töltött idejük nagy részét rátok költik, ha õk nem lennének akkor mindenki ugyan azon a szinten állna, és unalmas lenne a játék mindenki számára.


  • KM: Kalandmester rövidítése, a mesélõ szinonimája


  • Moderátor: Moderátor, vagy modi. Õk a mesélõk felett állnak. Van joguk az elõtörténetek elbírálására, témák létrehozására, leírások, és fordítások készítésére.


  • JK: Játékos Karakter. Egy felhasználó által irányított, oldalon lévõ karakter.


  • NJK: Nem Játékos Karakter. NJK-t kaphatnak a játékosok is jutalmul, de leginkább a Staff csapat tagjai használják õket.

  • Elõtörténet: A karaktered eddigi életútját, személyiségét meghatározó történet, mely elengedhetetlen a játék elkezdéséhez. Esetleg hagyhatsz benne feltárulatlan titkokat, melyeket késõbb kijátszhatsz.


  • Karakterlap: A karaktered adatait nyilvántartó \"lap\".


  • IC: A fórum fõ része, a játéktér. Ide kerülnek az userek azon üzenetei, amikben a karakterüket személyesítik meg.


  • OFF: A másik neve az OOC ( Out Of Character) . Minden olyan post , ami független a játékos karakterétõl.


  • Post hunt: Olyan hozzászólás, ami (feltételezhetõen) azért készült, hogy az user gyarapítsa a hozzászólásait. Ha egy kalandban 1-1 sorokat írogatsz, az is post huntnak minõsül. Magyar neve a hozzászólás vadászat (hsz vadászat).

  • VP: Olyan játékos, aki nem törõdik a többi játékos postjaival, egyszerûen egy posttal elintéz mindenkit, mindenre egybõl rájön. Ha valaki hiper-szuper- ultra-brutál- gigamega- képességet választ a karakterének, akkor õ is egy \" VP\".


  • Alter kaland: Alternatív kaland rövidítése. Alternatív világban/ idõsíkban játszódó kalandok, amik nem kapcsolódnak a fórum történéseihez...


  • Tömegkaland: Olyan kaland, amiben akármennyi játékos részt vehet.

  • Korszakkaland: A fórum fõ történeti szálán futó kaland.


  • Magánkaland: Csak egy játékos ( esetleg néhány kalandtárs) és egy mesélõ ( vagy nála magasabb rangú STAFF tag) szerepel ebben a kalandban. Az User a JK-t és NJK-it alakítja, míg a mesélõ irányítja a történéseket és a kalandban feltûnõ, JK-tól független NJK-kat.


   

1770

Játékszabályzat
Az itt olvasható szabályok fõleg a játéktéren értendõk, ezért ezen pontok is elengedhetetlenek ahhoz, hogy minden olajozott gépezetként mûködjön. Igaz, ezek többnyire általános frpg szabályok, így fõként a kezdõ játékosoknak szánom a leírtak, de attól függetlenül a tapasztaltabb személyek is átfuthatják, mert ismétlés a tudás anyja.
 
 


  • Egy karakterrel nem vehetsz részt több mesélõ által vezetett kalandban a fõ játéktéren. Ez még nem jelenti azt, hogy egyszerre több helyen nem játszhatsz egyszerre. A játékosok által kezdeményezett kalandok, melyek nem igényelnek mesélõt, száma nincs limitálva. Ezért bármennyi játékostárssal kalandozhatsz a világban.(kivétel ez alól természetesen az alternatív kaland).


  • Ne irányíts más karaktereket, kizárólag a sajátodat. Nem veheted át mások karakterei felett az irányítást, ha csak nem beszélted meg azt elõzõleg a tulajdonosával.


  • Fontos, hogy az általad alakított karakter tudása nem egyenlõ a tieddel. Ez azt jelenti, hogy amit te mint felhasználó olvasol a fórumon, arról koránt sem biztos, hogy a karaktered is tud. Erre mindenki ügyeljen, mert ez eléggé gyakori hiba.


  • A mesélõ mesél, és nem a játékos! Az-az a mesélõ mondja meg, hogy mi veszi körbe a karaktert, kikkel találja szembe magát, és ki-mire képes. Ezt fontos észben tartani. A karakter többnyire feltételezhet, saccolhat, és remélhet. A harcok eredményét és helyszínek kiépítését illetve magát a környezetet a mesélõ határozza meg, és minden más a karaktered által keltett hatást is a mesélõ határozza meg. Te csak a saját karaktered magára való hatását jelentheted ki, illetve már megtörtént és látott eseményeket/ dolgokat.


  • A játéktéren tett hozzászólásaidnak a mennyisége tõled függ, de van egy minimum határ, amit szeretném ha mindenki betartana. Legalább 10 kerek egész mondatot írj. Ha mást nem akkor arról, hogy miként érez a szereplõ a jelen helyzetében.


  • Fenn áll annak a lehetõsége hogy a reagot színezd, formázd, és a betûstílust alakítsd. Élj ezzel a lehetõséggel, hisz így nem csak a hozzászólásod tartalma lehet kielégítõ de a külalakja is. Viszont itt megemlíteném, hogy az emotikonokat/ smileykat nehasználd a játéktéren! Illetve ügyelj arra, hogy egy-egy hszed ne legyen a szivárvány színeiben pompázó. Továbbá a megjegyzéseidet a megfelelõ, és a játékvilágba beleillõ képekkel is színesítheted.


  • Mindig vedd figyelembe a társaid által leírtakat is, és regálj az õ cselekvésükre. Ne hagyd figyelmen kívül mások írását, és fõleg ne a mesélõjét!

  • A szerepjáték lényege, hogy fejlõdj, és a karaktered életét gazdagítsd. Ennek fejében állj neki játszani, és így írj mindig.

  • A mesélõ mindig zölddel ír, ezért a játékosok ezt a színt NE használják.


   

// A szabályzat nagy részét a DC Universe FRPG által írt szabályzatból vettem át! Köszönjük nekik!

 

Oldalak: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal