Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - CANNONN

Oldalak: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 142
1741
Segítségkérés / Fegyver tiltás
« Dátum: 2012. február 15. - 15:10:58 »
Ha megmozdulsz el kell hogy vegye!

1742
Segítségkérés / 2perc/5000$
« Dátum: 2012. február 14. - 22:16:20 »
Amit szeretnél!
 
#include <a_samp>
new penz;
forward Cash();
public OnFilterScriptExit()
{
KillTimer(penz);
return 1;
}
public Cash()
{
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    GivePlayerMoney(i, GetPlayerMoney(i) + 5000);
}
return 1;
}
CMD:asd(playerid, params[])
{
penz = SetTimer(\"Cash\", 120000, true); // 120000 = 2 perc = 2*60000
return 1;
}

1743
Segítségkérés / 2perc/5000$
« Dátum: 2012. február 14. - 22:14:17 »
asd mit keres ott? Oda mi illik?[/quote]
Átírhatod amire akarod! ;) De ahhoz a változót is írd át a mód elején!

1744
Segítségkérés / 2perc/5000$
« Dátum: 2012. február 14. - 22:11:17 »
Álmos, itt van zcmdben, csak kérdõjelet írtam, bocsi! ;)
 
Idézetet írta: Cannonn date=1329253609\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17070\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia!
zcmd formájában?
 

#include <a_samp>
new asd;
forward Cash();
public OnFilterScriptExit()
{
KillTimer(asd);
return 1;
}
public Cash()
{
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    GivePlayerMoney(i, GetPlayerMoney(i) + 5000);
}
return 1;
}
CMD:asd(playerid, params[])
{
asd = SetTimer(\"Cash\", 120000, true); // 120000 = 2 perc = 2*60000
return 1;
}

 


1745
Segítségkérés / /stats CMD-be
« Dátum: 2012. február 14. - 22:10:02 »
Oda is jó, ahol létrehozod a többi változót, de fontos hogy a mód elején legyen!
pl:
new asd[MAX_PLAYERS];
new asd2[MAX_PLAYERS];
És ide berakod:
new olesek[MAX_PLAYERS];
new halalok[MAX_PLAYERS];

1746
Segítségkérés / 2perc/5000$
« Dátum: 2012. február 14. - 22:06:49 »
Szia!
zcmd formájában?
 

#include <a_samp>
new asd;
forward Cash();
public OnFilterScriptExit()
{
KillTimer(asd);
return 1;
}
public Cash()
{
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    GivePlayerMoney(i, GetPlayerMoney(i) + 5000);
}
return 1;
}
CMD:asd(playerid, params[])
{
asd = SetTimer(\"Cash\", 120000, true); // 120000 = 2 perc = 2*60000
return 1;
}

1747
Segítségkérés / /stats CMD-be
« Dátum: 2012. február 14. - 22:02:01 »
pawn tagokat code-ra módosítottam, mert úgy híbás volt!

1748
Segítségkérés / /stats CMD-be
« Dátum: 2012. február 14. - 21:58:48 »
Szia! Megírtam neked! Semmi regisztráció nem kell hozzá!
zcmd, és sscanf include kell hozzá!
/stats parancs kiírja a statiszikádat (ölések, halálok)
 
#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf
new olesek[MAX_PLAYERS];
new halalok[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason)
{
olesek[killerid]++;
halalok[playerid]++;
return 1;
}
CMD:stats(playerid, params[])
{
new string[120];
format(string, sizeof string, \"[ Ölések: %i | Halálok: %i ]\", olesek, halalok);
      SendClientMessage(playerid,0x00a6ffAA,\"[statisztikád]:\");
      SendClientMessage(playerid,0x00ff2fAA,string);
return 1;
}

1749
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Civilek És Rendõrök [0.3d]
« Dátum: 2012. február 14. - 21:17:12 »
Edit: Egy adminisztrátor törölné ezt a hozzászólásomat? Köszönöm

1750
Segítségkérés / Kis Hiba [-DM-]
« Dátum: 2012. február 14. - 20:33:13 »
Idézetet írta: Szabyxxx date=1329245222\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17026\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hmm. exitdm nem is megy...
jah és nem jó ugyan azt csinálja :S
 
Hát akkor nem tudom! Most nem nagyon engedi az idõm, hogy írjak egy sajátot, tehát majd ha lessz idõm megírom! ;)

1751
Segítségkérés / Kis Hiba [-DM-]
« Dátum: 2012. február 14. - 19:30:22 »
Elvileg mûködik, habár elég átláthatatlan volt az egész, de megpróbáltam a kívánságodat teljesíteni!
 

#include a_samp
#include zcmd
#pragma tabsize 0
new dm1 = 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new dm2= 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new dm3= 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new dm4= 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new dm5= 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new dm6= 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new dm[MAX_PLAYERS];
new Text: dm1textdraw; // a textdrawod
new Text: dm2textdraw;
new Text: dm3textdraw;
new Text: dm4textdraw;
new Text: dm5textdraw;
new Text: dm6textdraw;
public OnFilterScriptInit()
{
dm6textdraw = TextDrawCreate(458.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm6textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm6textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm6textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm6textdraw,0.399999,1.100000);
TextDrawColor(dm6textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm6textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm6textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm6textdraw,1);
dm5textdraw = TextDrawCreate(375.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm5textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm5textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm5textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm5textdraw,0.399999,1.100000);
TextDrawColor(dm5textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm5textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm5textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm5textdraw,1);
dm4textdraw = TextDrawCreate(321.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm4textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm4textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm4textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm4textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm4textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm4textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm4textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm4textdraw,1);
dm3textdraw = TextDrawCreate(224.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm3textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm3textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm3textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm3textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm3textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm3textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm3textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm3textdraw,1);
dm2textdraw = TextDrawCreate(88.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm2textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm2textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm2textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm2textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm2textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm2textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm2textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm2textdraw,1);
dm1textdraw = TextDrawCreate(43.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm1textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm1textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm1textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm1textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm1textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm1textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm1textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm1textdraw,1);
return 1;
}
CMD:dm(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=1;
    SetPlayerPos(playerid,-530.8275,2602.8733,53.4232);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm2(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm2 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm2);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=2;
    SetPlayerPos(playerid,21.5741,2245.2517,126.7183);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm3(playerid,params[])
    {
     new string[128];
    dm3 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm3);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
 if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=3;
    SetPlayerPos(playerid,-8.2703,1530.8982,12.7500);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:sawnwarpiros(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm4 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm4);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=4;
    SetPlayerPos(playerid,2649.1123046875,-2503.9345703125,13.4921875);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid, 0xFF0606FF);
SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
    return 1;
}
CMD:sawnwarkek(playerid,params[])
    {
    new string[128];
dm5 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm5);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=5;
    SetPlayerPos(playerid,2791.1076660156,-2417.3090820313,13.632853507996);
     ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid, 0x00BFFFAA);
  SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:minigundm(playerid,params[])
    {
      new string[128];
dm6 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm6);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=6;
    SetPlayerPos(playerid,2628.3442,2760.7800,23.8222);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid, 38, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:exitdm(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    if(dm[playerid] == 1)return  dm1--;
    if(dm[playerid] == 2)return  dm2--;
    if(dm[playerid] == 3)return  dm3--;
    if(dm[playerid] == 4)return  dm4--;
    if(dm[playerid] == 5)return  dm5--;
    if(dm[playerid] == 6)return  dm6--;
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm2);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm3);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm4);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm5);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm6);
    TextDrawSetString(dm6textdraw, string);
if(dm[playerid] == 0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy dm zónában.\");
SetPlayerPos(playerid,2503.8164,-1681.1698,13.5469);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
dm[playerid]=0;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new string[9], string2[9], string3[9], string4[9], string5[9], string6[9];
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm1textdraw);
    format(string2,sizeof(string2), \"%d\", dm2);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string2);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm2textdraw);
    format(string3,sizeof(string3), \"%d\", dm3);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string3);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm3textdraw);
    format(string4,sizeof(string4), \"%d\", dm4);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string4);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm4textdraw);
    format(string5,sizeof(string5), \"%d\", dm5);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string5);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm5textdraw);
    format(string6,sizeof(string6), \"%d\", dm6);
    TextDrawSetString(dm6textdraw, string6);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm6textdraw);
return 1;
}

1752
Segítségkérés / Kis Hiba [-DM-]
« Dátum: 2012. február 14. - 19:18:07 »
Figyelj! Külön csinálj változókat, most ez az egy \"dm1\" változó van az összes dmnek! Azért von le-ad hozzá mindegyik textdrawhoz mindig 1-et!

1753
Segítségkérés / Kis Hiba [-DM-]
« Dátum: 2012. február 14. - 18:39:48 »
De figyelj, nem külön változók kellenének?
   

    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm6textdraw, string);

 
Az összes textdraw egy változóból tölti be az értékeket  :o
Ja, és én egy textdrawval csinálnám!
Ha gondolod írj pmet amiben leírod az msn címedet! Megcsinálom 1 textdrawba az összes dmmel!

1754
Segítségkérés / Fegyver tiltás
« Dátum: 2012. február 14. - 18:32:27 »
Tessék! ;)
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 50.0, x,y,z))
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
        SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Sajnálom, itt nem használhatsz fegyvert!\");
}
return 0;
}

1755
Segítségkérés / Fegyver tiltás
« Dátum: 2012. február 14. - 18:00:33 »
Szia!
Ez így, ha a megadott x, y, z koordináta körül a játékban kb. 50m távolságra van a játékos, akkor elveszi a fegyvereit! Remélem megfelel!
[pawn]
public OnPlayerWeaponChange(playerid, newweaponid, oldweaponid)
{
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 50.0, x,y,z))
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
}
return 0;
}
[/pawn]

Oldalak: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 142
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal