Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - CANNONN
Oldalak: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 142
1741
« Dátum: 2012. február 15. - 15:10:58 »
Ha megmozdulsz el kell hogy vegye!
1742
« Dátum: 2012. február 14. - 22:16:20 »
Amit szeretnél! #include <a_samp> new penz; forward Cash(); public OnFilterScriptExit() { KillTimer(penz); return 1; } public Cash() { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { GivePlayerMoney(i, GetPlayerMoney(i) + 5000); } return 1; } CMD:asd(playerid, params[]) { penz = SetTimer(\"Cash\", 120000, true); // 120000 = 2 perc = 2*60000 return 1; }
1743
« Dátum: 2012. február 14. - 22:14:17 »
asd mit keres ott? Oda mi illik?[/quote] Átírhatod amire akarod! De ahhoz a változót is írd át a mód elején!
1744
« Dátum: 2012. február 14. - 22:11:17 »
Álmos, itt van zcmdben, csak kérdõjelet írtam, bocsi! Szia! zcmd formájában?
#include <a_samp> new asd; forward Cash(); public OnFilterScriptExit() { KillTimer(asd); return 1; } public Cash() { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { GivePlayerMoney(i, GetPlayerMoney(i) + 5000); } return 1; } CMD:asd(playerid, params[]) { asd = SetTimer(\"Cash\", 120000, true); // 120000 = 2 perc = 2*60000 return 1; }
1745
« Dátum: 2012. február 14. - 22:10:02 »
Oda is jó, ahol létrehozod a többi változót, de fontos hogy a mód elején legyen! pl: new asd[MAX_PLAYERS]; new asd2[MAX_PLAYERS]; És ide berakod: new olesek[MAX_PLAYERS]; new halalok[MAX_PLAYERS];
1746
« Dátum: 2012. február 14. - 22:06:49 »
Szia! zcmd formájában? #include <a_samp> new asd; forward Cash(); public OnFilterScriptExit() { KillTimer(asd); return 1; } public Cash() { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { GivePlayerMoney(i, GetPlayerMoney(i) + 5000); } return 1; } CMD:asd(playerid, params[]) { asd = SetTimer(\"Cash\", 120000, true); // 120000 = 2 perc = 2*60000 return 1; }
1747
« Dátum: 2012. február 14. - 22:02:01 »
pawn tagokat code-ra módosítottam, mert úgy híbás volt!
1748
« Dátum: 2012. február 14. - 21:58:48 »
Szia! Megírtam neked! Semmi regisztráció nem kell hozzá! zcmd, és sscanf include kell hozzá! /stats parancs kiírja a statiszikádat (ölések, halálok) #include a_samp #include zcmd #include sscanf new olesek[MAX_PLAYERS]; new halalok[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason) { olesek[killerid]++; halalok[playerid]++; return 1; } CMD:stats(playerid, params[]) { new string[120]; format(string, sizeof string, \"[ Ölések: %i | Halálok: %i ]\", olesek, halalok); SendClientMessage(playerid,0x00a6ffAA,\"[statisztikád]:\"); SendClientMessage(playerid,0x00ff2fAA,string); return 1; }
1749
« Dátum: 2012. február 14. - 21:17:12 »
Edit: Egy adminisztrátor törölné ezt a hozzászólásomat? Köszönöm
1750
« Dátum: 2012. február 14. - 20:33:13 »
Hmm. exitdm nem is megy... jah és nem jó ugyan azt csinálja :S
Hát akkor nem tudom! Most nem nagyon engedi az idõm, hogy írjak egy sajátot, tehát majd ha lessz idõm megírom!
1751
« Dátum: 2012. február 14. - 19:30:22 »
Elvileg mûködik, habár elég átláthatatlan volt az egész, de megpróbáltam a kívánságodat teljesíteni! #include a_samp #include zcmd #pragma tabsize 0 new dm1 = 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki) new dm2= 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki) new dm3= 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki) new dm4= 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki) new dm5= 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki) new dm6= 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki) new dm[MAX_PLAYERS]; new Text: dm1textdraw; // a textdrawod new Text: dm2textdraw; new Text: dm3textdraw; new Text: dm4textdraw; new Text: dm5textdraw; new Text: dm6textdraw; public OnFilterScriptInit() { dm6textdraw = TextDrawCreate(458.000000,436.000000,\"0\"); TextDrawAlignment(dm6textdraw,0); TextDrawBackgroundColor(dm6textdraw,0x000000ff); TextDrawFont(dm6textdraw,1); TextDrawLetterSize(dm6textdraw,0.399999,1.100000); TextDrawColor(dm6textdraw,0xffffffff); TextDrawSetOutline(dm6textdraw,1); TextDrawSetProportional(dm6textdraw,1); TextDrawSetShadow(dm6textdraw,1); dm5textdraw = TextDrawCreate(375.000000,436.000000,\"0\"); TextDrawAlignment(dm5textdraw,0); TextDrawBackgroundColor(dm5textdraw,0x000000ff); TextDrawFont(dm5textdraw,1); TextDrawLetterSize(dm5textdraw,0.399999,1.100000); TextDrawColor(dm5textdraw,0xffffffff); TextDrawSetOutline(dm5textdraw,1); TextDrawSetProportional(dm5textdraw,1); TextDrawSetShadow(dm5textdraw,1); dm4textdraw = TextDrawCreate(321.000000,436.000000,\"0\"); TextDrawAlignment(dm4textdraw,0); TextDrawBackgroundColor(dm4textdraw,0x000000ff); TextDrawFont(dm4textdraw,1); TextDrawLetterSize(dm4textdraw,0.299999,1.100000); TextDrawColor(dm4textdraw,0xffffffff); TextDrawSetOutline(dm4textdraw,1); TextDrawSetProportional(dm4textdraw,1); TextDrawSetShadow(dm4textdraw,1); dm3textdraw = TextDrawCreate(224.000000,436.000000,\"0\"); TextDrawAlignment(dm3textdraw,0); TextDrawBackgroundColor(dm3textdraw,0x000000ff); TextDrawFont(dm3textdraw,1); TextDrawLetterSize(dm3textdraw,0.299999,1.100000); TextDrawColor(dm3textdraw,0xffffffff); TextDrawSetOutline(dm3textdraw,1); TextDrawSetProportional(dm3textdraw,1); TextDrawSetShadow(dm3textdraw,1); dm2textdraw = TextDrawCreate(88.000000,436.000000,\"0\"); TextDrawAlignment(dm2textdraw,0); TextDrawBackgroundColor(dm2textdraw,0x000000ff); TextDrawFont(dm2textdraw,1); TextDrawLetterSize(dm2textdraw,0.299999,1.100000); TextDrawColor(dm2textdraw,0xffffffff); TextDrawSetOutline(dm2textdraw,1); TextDrawSetProportional(dm2textdraw,1); TextDrawSetShadow(dm2textdraw,1); dm1textdraw = TextDrawCreate(43.000000,436.000000,\"0\"); TextDrawAlignment(dm1textdraw,0); TextDrawBackgroundColor(dm1textdraw,0x000000ff); TextDrawFont(dm1textdraw,1); TextDrawLetterSize(dm1textdraw,0.299999,1.100000); TextDrawColor(dm1textdraw,0xffffffff); TextDrawSetOutline(dm1textdraw,1); TextDrawSetProportional(dm1textdraw,1); TextDrawSetShadow(dm1textdraw,1); return 1; } CMD:dm(playerid,params[]) { new string[128]; dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához. format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1); TextDrawSetString(dm1textdraw, string); if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\"); dm[playerid]=1; SetPlayerPos(playerid,-530.8275,2602.8733,53.4232); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerHealth(playerid, 100); SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\"); return 1; } CMD:dm2(playerid,params[]) { new string[128]; dm2 ++; // hoztáadunk a játékosok számához. format(string,sizeof(string), \"%d\", dm2); TextDrawSetString(dm2textdraw, string); if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\"); dm[playerid]=2; SetPlayerPos(playerid,21.5741,2245.2517,126.7183); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerHealth(playerid, 100); SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\"); return 1; } CMD:dm3(playerid,params[]) { new string[128]; dm3 ++; // hoztáadunk a játékosok számához. format(string,sizeof(string), \"%d\", dm3); TextDrawSetString(dm3textdraw, string); if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\"); dm[playerid]=3; SetPlayerPos(playerid,-8.2703,1530.8982,12.7500); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerHealth(playerid, 100); SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\"); return 1; } CMD:sawnwarpiros(playerid,params[]) { new string[128]; dm4 ++; // hoztáadunk a játékosok számához. format(string,sizeof(string), \"%d\", dm4); TextDrawSetString(dm4textdraw, string); if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\"); dm[playerid]=4; SetPlayerPos(playerid,2649.1123046875,-2503.9345703125,13.4921875); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerColor(playerid, 0xFF0606FF); SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\"); return 1; } CMD:sawnwarkek(playerid,params[]) { new string[128]; dm5 ++; // hoztáadunk a játékosok számához. format(string,sizeof(string), \"%d\", dm5); TextDrawSetString(dm5textdraw, string); if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\"); dm[playerid]=5; SetPlayerPos(playerid,2791.1076660156,-2417.3090820313,13.632853507996); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerColor(playerid, 0x00BFFFAA); SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\"); return 1; } CMD:minigundm(playerid,params[]) { new string[128]; dm6 ++; // hoztáadunk a játékosok számához. format(string,sizeof(string), \"%d\", dm6); TextDrawSetString(dm5textdraw, string); if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\"); dm[playerid]=6; SetPlayerPos(playerid,2628.3442,2760.7800,23.8222); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 38, 3000); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerHealth(playerid, 100); SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\"); return 1; } CMD:exitdm(playerid,params[]) { new string[128]; if(dm[playerid] == 1)return dm1--; if(dm[playerid] == 2)return dm2--; if(dm[playerid] == 3)return dm3--; if(dm[playerid] == 4)return dm4--; if(dm[playerid] == 5)return dm5--; if(dm[playerid] == 6)return dm6--; format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1); TextDrawSetString(dm1textdraw, string); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm2); TextDrawSetString(dm2textdraw, string); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm3); TextDrawSetString(dm3textdraw, string); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm4); TextDrawSetString(dm4textdraw, string); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm5); TextDrawSetString(dm5textdraw, string); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm6); TextDrawSetString(dm6textdraw, string); if(dm[playerid] == 0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy dm zónában.\"); SetPlayerPos(playerid,2503.8164,-1681.1698,13.5469); ResetPlayerWeapons(playerid); dm[playerid]=0; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { new string[9], string2[9], string3[9], string4[9], string5[9], string6[9]; format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1); TextDrawSetString(dm1textdraw, string); TextDrawShowForPlayer(playerid, dm1textdraw); format(string2,sizeof(string2), \"%d\", dm2); TextDrawSetString(dm2textdraw, string2); TextDrawShowForPlayer(playerid, dm2textdraw); format(string3,sizeof(string3), \"%d\", dm3); TextDrawSetString(dm3textdraw, string3); TextDrawShowForPlayer(playerid, dm3textdraw); format(string4,sizeof(string4), \"%d\", dm4); TextDrawSetString(dm4textdraw, string4); TextDrawShowForPlayer(playerid, dm4textdraw); format(string5,sizeof(string5), \"%d\", dm5); TextDrawSetString(dm5textdraw, string5); TextDrawShowForPlayer(playerid, dm5textdraw); format(string6,sizeof(string6), \"%d\", dm6); TextDrawSetString(dm6textdraw, string6); TextDrawShowForPlayer(playerid, dm6textdraw); return 1; }
1752
« Dátum: 2012. február 14. - 19:18:07 »
Figyelj! Külön csinálj változókat, most ez az egy \"dm1\" változó van az összes dmnek! Azért von le-ad hozzá mindegyik textdrawhoz mindig 1-et!
1753
« Dátum: 2012. február 14. - 18:39:48 »
De figyelj, nem külön változók kellenének? TextDrawSetString(dm1textdraw, string); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1); TextDrawSetString(dm2textdraw, string); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1); TextDrawSetString(dm3textdraw, string); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1); TextDrawSetString(dm4textdraw, string); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1); TextDrawSetString(dm5textdraw, string); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1); TextDrawSetString(dm6textdraw, string); Az összes textdraw egy változóból tölti be az értékeket Ja, és én egy textdrawval csinálnám! Ha gondolod írj pmet amiben leírod az msn címedet! Megcsinálom 1 textdrawba az összes dmmel!
1754
« Dátum: 2012. február 14. - 18:32:27 »
Tessék! public OnPlayerUpdate(playerid) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 50.0, x,y,z)) { ResetPlayerWeapons(playerid); SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Sajnálom, itt nem használhatsz fegyvert!\"); } return 0; }
1755
« Dátum: 2012. február 14. - 18:00:33 »
Szia! Ez így, ha a megadott x, y, z koordináta körül a játékban kb. 50m távolságra van a játékos, akkor elveszi a fegyvereit! Remélem megfelel! [pawn] public OnPlayerWeaponChange(playerid, newweaponid, oldweaponid) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 50.0, x,y,z)) { ResetPlayerWeapons(playerid); } return 0; } [/pawn]
Oldalak: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 142
|