Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 153
1741
Segítségkérés / NPCIdle + autó
« Dátum: 2012. április 29. - 21:36:28 »
Idézetet írta: Kevin_Johnson date=1335682136\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20740\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://gtaforum.hu/index.php?topic=12369.0 Tessék!
 
Ahogy írták felettem, nekem egy olyan NPCre lenne szükségem, ami arra megy amerre akarom, szóval ehhez csináltam is scriptet, de úgy néz ki nem lehetséges, hogy berakjuk az autóba.

1742
Pluginok és Programok / Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Dátum: 2012. április 28. - 21:05:03 »
Idézetet írta: kurta999 date=1335638702\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6723\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezzel csak az a baj, hogy ehhez a játékosnak is kéne egy kliens, ami fogadja az adatokat és akkor mindent meglehetne így oldani.
Szerverrel elküldenél neki valamit és azt a kliens végrehajtaná.
Itt viszont az a probléma, hogy akinek nincs meg a kliens, annak ez nem menne.
 
Nekem elég csak az, hogy a szerver helyi gépén tudjon módosítani. Semmilyen kártékonyságot nem akarok vele végezni.

1743
Pluginok és Programok / Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Dátum: 2012. április 28. - 20:13:45 »
Nekem csak az kéne, hogy helyi memóriacímeket tudjak módosítani pluginból. Ezt ha valaki megcsinálná, örülnék, nem vagyok otthon a C++-ban.

1744
Segítségkérés / NPCIdle + autó
« Dátum: 2012. április 28. - 17:51:40 »
Helló,
mostanában elég sokat kérdezgetek, viszont sajnos van egy dolog, amire félig tudom a választ, de kíváncsi lennék, hátha valaki tud rá egy kerülõutat: sajnos az npcidle scritpet betöltött NPCk nem tudnak autóba ülni. Valahogy megkerülhetõ lenne ez? Vagy megoldható, hogy egy nem elõre felvett NPC autót vezessen?

1745
Általános / Magyar SzerepJáték
« Dátum: 2012. április 28. - 06:50:19 »
Idézetet írta: rewan date=1335518746\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20500\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

A HRP volt az elsõ\' date=\' melyet konkrétan RP-nek hívtak. De már elõtte is voltak RP szerverek, csak azok nem lettek sikeresek. És HRP-bõl lett a SEE? ??? Na ez még nekem is új, pedig már itt vagyok egy ideje ::|[/quote\']
Figyelj, én mindenhol csak ezt olvastam, nem voltam
abban az idõben még csak a GTA közelében sem,
szóval nem tapasztalatból mondtam :D
 
Hát te azt eléggé rosszul tudod (semmi megbántás).
A HUNt Kovács Richárd alapította. Ebbõl, már nem emlékszem hogyan, lett a Fay, aminek a tulaja Zed Black és Zsell Dávid volt. Zed volt az, aki (bár a neve nem ezt sugallja) nagyon keményen betarttatta az RPt. Nagyon hangsúlyozta a karaktereket, meg a szerepeket. Sajnos õ rövid idõ múlva lelépett külföldi munkahely miatt. Azóta se láttuk.
Zsell is nagy RPs volt, de õ inkább a látványra hajtott, sajnos ez nem igazán jött be, õ (ha jól tudom) még most is fõadmin, csak sajnos semmit nem tesz ez ellen.
A See pedig a Fayból alapult, név szerint Charlie Diesel alapította meg a Fayon tapasztalható nonos viselkedés eredményeképp. Ezt nagyon jól tudom, mert sokszor beszélt róla. Az, hogy Clint hogy kerül a képbe... fogalmam sincs.
[/quote]

1746
Segítségkérés / Kocsi jobbrább tétele
« Dátum: 2012. április 28. - 06:41:34 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1335556961\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20687\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Így már sokkal világosabb a dolog és a pont az a megoldás amit elsõnek javasoltam.
De megpróbálhatod úgyis hogy nem figyelsz a szög értékekre hogy kisebb-e mint 0 vagy nagyobb-e mint 360 fok. A samp belsõleg kezeli ezeket, ki próbálhatod SetVehicleZAngle(vehicleid, 520.00); majd lekérdezed a szög adatot.
Edit:
De ebben az utolsóban lehet hogy tévedek mert pontos szög adat kelhet floatsin és floatcos szögfüggvényekhez.
Edit:
Ugyanaz amit írtál csak kicsit átláthatóbb.
 
new Float:zangle;
GetVehicleZAngle(vehicleid,zangle);
zangle -= 90.0000;
zangle = (zangle < 0.0) ? (360.0 + zangle) : zangle);
x += (2 * floatsin(-zangle, degrees)); // 2=táv az elmozdításhoz
y += (2 * floatcos(-zangle, degrees)); //ugyanez

 
Akkor a jobbra irány az óramutató járásával ellentétes irányba lenne 90 fokkal?
Hát ezt majd meglesem, most fogalmam sincs hogy jobbra vagy balra vannak-e a fok beosztások sa-mp -ben.  ;D
 
Az óramutató járásával megegyezõ irányban rendre Észak, Kelet, Dél, Nyugat. Asszem SetPlayerFacingAngle szóciknél a wikin is otvan.
Minden esetre megoldva, zárok.

1747
Segítségkérés / Kocsi jobbrább tétele
« Dátum: 2012. április 27. - 21:14:59 »
Szóval maga a lényeg.
Van nekem egy rakat pontom, amik a GTA:SA-ban lévõ utak íveit mutatják meg, csomópontokkal és összekötésekkel. Ez gyakorlatilag egy gráf, és minden csomópontnak felel meg egy-egy ilyen általam \"pont\"nak nevezett dolog. Ezek össze vannak kötve, és a SAban ezek segítségével mozognak az autók. Az én tervem az, hogy ezenek az utakon NPCket fogok vezettetni.
A probléma ezzel az, hogy mindegyik ilyen pont az út közepén, a záróvonalon helyezkedik el, ami ugye nem optimális, mert senki nem akarja, hogy az NPCk a szerveren a záróvonalon menjenek. Ezért azt találtam ki, hogy az helyett hogy 2 hónapon át az összeset újrateszem, inkább valahogyan megoldom, hogy az adott, záróvonalon lévõ X,Y,Z koordináták helyett, amik a valódi pontokat mutatják, eltolom õket jobbra, hogy a tényleges sávban legyen az autó. Tehát az út közepén lévõ valódi pontok koordinátái helyett a tõlük kicsit jobbra lévõ pontokat kapná meg a script, és oda vezetné az autót.
------
EDIT: A megoldás
[pawn]
new Float:zangle;
GetVehicleZAngle(vehicleid,zangle);
zangle = ((zangle - 90.0) < 0.0) ? (360.0 + (zangle - 90.0)) : (zangle - 90.0);
x += (2 * floatsin(-zangle, degrees)); // 2=táv az elmozdításhoz
y += (2 * floatcos(-zangle, degrees)); //ugyanez
[/pawn]

1748
Segítségkérés / Kocsi jobbrább tétele
« Dátum: 2012. április 27. - 18:21:07 »
Én ehhez síkhülye vagyok, máskülönben nem kértem volna segítséget.
Megadok több infót, ha tényleg ezzel kell, akkor nekiállok kísérletezni.
 

stock PullVehicleIntoDirection(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed)//Thanks to Miguel for supplying me with this function, I have edited it a bit
{
new
        Float:distance,
        Float:vehicle_pos[3];
    GetVehiclePos(vehicleid, vehicle_pos[0], vehicle_pos[1], vehicle_pos[2]);
#if defined USE_SMOOTH_TURNS
new Float: oz = atan2VehicleZ(vehicle_pos[0], vehicle_pos[1], x, y);
new Float: vz;
GetVehicleZAngle(vehicleid, vz);
if(oz < vz-180) oz = oz+360;
if(vz < oz-180) vz = vz+360;
new Float: cz = floatabs(vz - oz);
#else
SetVehicleZAngle(vehicleid, atan2VehicleZ(vehicle_pos[0], vehicle_pos[1], x, y));
#endif
    x -= vehicle_pos[0];
    y -= vehicle_pos[1];
    z -= vehicle_pos[2];
    #if defined DEPRECATE_Z
    distance = floatsqroot((x * x) + (y * y));
    x = (speed * x) / distance;
    y = (speed * y) / distance;
    GetVehicleVelocity(vehicleid, vehicle_pos[0], vehicle_pos[0], z);
    #else
    z+=0.11;
    distance = floatsqroot((x * x) + (y * y) + (z * z));
    x = (speed * x) / distance;
    y = (speed * y) / distance;
    z = (speed * z) / distance;
    #endif
#if defined USE_SMOOTH_TURNS
if(cz > 0)
{
new Float: fz = cz*0.0015;
if(vz < oz) SetVehicleAngularVelocity(vehicleid, 0.0, 0.0, fz);
if(vz > oz) SetVehicleAngularVelocity(vehicleid, 0.0, 0.0, -fz);
}
#endif
    SetVehicleVelocity(vehicleid, x, y, z);
}
forward Float:atan2VehicleZ(Float:Xb,Float:Yb,Float:Xe,Float:Ye);// Dunno how to name it...
stock Float:atan2VehicleZ(Float:Xb,Float:Yb,Float:Xe,Float:Ye)
{
new Float:a = floatabs(360.0 - atan2( Xe-Xb,Ye-Yb));
if(360 > a > 180)return a;
return a-360.0;
}

 
Ez maga a kód amivel kéne nekem a kocsit az adott pont felé varázsolnom (minden konstans deklarálva van). Az X,Y,Z koordinátákra nagyon szépen odaállítja a kocsit, ha kell, viszont nekem az kéne, hogy a ponttól (ami a sáv közepe) a megfelelõ jobboldali sávba helyezze a játékost. A szöget csak akkor tudom meg, mikor már kiszámítja a függvényben, ezt esetleg tudnám manipulálni valahogy. Hogy hogyan, azt nem tudom.
A probléma, hogy a trigometria konkrétan az a tudományág, amihez sík hülye vagyok, ami nem jön valami jól, ha az ember ilyen dolgot csinál.
Amit szeretnék csinálni, az a \"like that\" képen látható. Amit eddig sikerült, de nem akarom, az a not like that. A nyíl mutatja hogy merre ment az autó...
http://imagerz.com/QFdDX1VSBl8

1749
Segítségkérés / Kocsi jobbrább tétele
« Dátum: 2012. április 27. - 16:45:22 »
Üdv!
Hogy lehetne azt megoldani, hogy ha adott X,Y,Z koordináta a kocsit mindig kicsit jobbrább rakja le? Pl. egy út közepére lerakott kocsit pár egységgel jobbra tegyen le, hogy a sávban legyen? Nem hiszem hogy ezt megoldhatnám csak X+valamennyi, Y+valamennyivel, hisz pl. egy kelet-nyugati irányú úton máshogyan kell rakni, mint egy észak-déli irányúnál.
Megvan a kocsi szöge ami beállítódik akkor, amikor fordul az adott pont felé, ha ez segít.
Válaszotokat elõre is köszönöm,
krisk

1750
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Predline [RELOAD]
« Dátum: 2012. április 23. - 14:06:57 »
Idézetet írta: James_Raynor date=1335164575\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20527\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
* Valaki megüti magát de jól van.
Ezen megint jót röhögtem. Nekem nem szokásom magamat az utcán állcsúcson vágni, de ízlések és önpofonok.
Ez HELYESEN X Y feje az ütközés miatt nekicsattan a kormánykeréknek.
 
trolololol

1751
Paradise RolePlay / Általános Társalgó (Ex-Kérdõív)
« Dátum: 2012. április 23. - 07:01:33 »
Emberek, türelem. A végleges 0.3e másfél hónapnál elõbb nem jön ki. Egy RC verzió kb. 1-1.5 hét. A végleges 0.3 meg olyan 2. Szóval az indulás kb. nyár elejére van tervezve, de nem csak a 0.3e-n múlik. Minden esetre szeretnénk azt, hogy lehetõleg elõbb jöjjön ki, mint nyár, hogy tudjunk troubleshootingolni pl. plugin bugokat (elég jellemzõek h új verziónál beszarnak), meg eltûnt, új paraméteres függvényeket, stb....

1752
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2012. április 22. - 14:02:46 »
Idézetet írta: KisRévay date=1335096045\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én rendesen írtam azóta
 
Az volt a post lényege, hogy bunkó vagy. Trollkodsz, és utána úgy teszel, mintha semmi se történt volna. Ezért kaptad a figyelmeztetésedet. Nem hiszem el hogy nem játszod meg magad.

1753
Törölt RP Szerverek / [HUN]Street RPG
« Dátum: 2012. április 22. - 11:25:15 »



A Grove egy o. Nem bunkózás miatt, csak úgy megjegyzem.
 
Amúgy tényleg, amilyen rendezettséggel tudsz írni, kíváncsi lennék hogy néz ki egy script amit írsz...

1754
Paradise RolePlay / Általános Társalgó (Ex-Kérdõív)
« Dátum: 2012. április 22. - 11:23:16 »



jobb felsõ :whistle:
 
Revay: az internet egyik alapelve, hogy a szabályok csak iránymutatóak, mivel ezek nem törvények, és a józan ész teremthet újakat. Nem is tudom, hogy egy internetet használó embernek miért kell elmagyarázni azt, hogy titkos IPt ne rakjon ki. Magától kéne hogy érthetõdjön.

1755
Paradise RolePlay / Általános Társalgó (Ex-Kérdõív)
« Dátum: 2012. április 22. - 10:16:06 »
Idézetet írta: KisRévay date=1335082188\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16779\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
igen, valóban annyit sampozok mostanság, fõleg rp szerveren, hogy \"küzdjek\" az adminért xd
 
Akkor is azért kezdtél el hisztizni itt mert megmondta Indi a véleményét.
Ja, és HAMAROSAN NYÍLÓ SZERVEREK -> PARADISE ROLEPLAY -> ÁLTALÁNOS TÁRSALGÓ. Ez aztán marhára RP kategória :D

Oldalak: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal