Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1741
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: saját kliens készítése« Dátum: 2014. május 13. - 21:07:38 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Kérdések, Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52750.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52750.0 1742
Kérdések, Segítség / GTA:SA Mobilon« Dátum: 2014. május 13. - 14:05:04 »Idézetet írta: EnterR date=1399921370\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48183\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic DjRiCsI[5] link=topic=52707.msg497611#msg497611 date=1399920360]oda raktam telepítettem de ezt hogy érted hogy indítás offline módban? 1743
Segítségkérés / SetPlayerAttachedObject Változóból« Dátum: 2014. május 13. - 14:01:45 »
Kliens oldali buherálás nélkül valószínûleg nem, ugyanis az ESC gomb tudtommal nem érzékelhetõ OnPlayerStateChange callback alatt, az alapbeállítások szerint. De persze ha valaki az ESC gombot teszi mondjuk a W helyére, akkor már igen, de erre igen kicsi az esély és nem mindenkinél lesz hatásos...
1744
Segítségkérés / CreateObject és CreateDynamicObject együtt nem töltbe!« Dátum: 2014. május 13. - 13:57:58 »
[mod]Kérlek pontosíts a téma címén! 24 ó.[/mod]
1745
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: [MAP] Blueberry és Dillimore [ RÉGI LLRP MAPJA ]« Dátum: 2014. május 12. - 14:46:25 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52724.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52724.0 1746
Kérdések, Segítség / GTA:SA Mobilon« Dátum: 2014. május 12. - 14:44:27 »
Andorid\\obb mappába kell tenni a com.gtasa vagy milyen nevû mappával együtt, benne a 2 db (500 mega és 1,5 giga körüli) nagy fájllal. Aztán telepítés, indítás és játék offline módban.
1747
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2014. május 11. - 18:57:20 »
Csak akkor esnek le, ha nem elég gyors a szerver, hogy betöltse õket, ami lehet a gép gyengesége, a net lassúsága, vagy egyszerûen a sok object, jármû és játékos egy helyen való holléte.
1748
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: /edzés parancsnál timer« Dátum: 2014. május 11. - 18:54:15 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkript kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52716.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52716.0 1749
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Rang adás« Dátum: 2014. május 11. - 13:55:42 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52703.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52703.0 1750
Segítségkérés / SetPlayerAttachedObject Változóból« Dátum: 2014. május 11. - 13:53:19 »
Akkor bukta, a karakterre nézés nem jó, mert annak nem kéne látszódnia FPS nézetben. Marad az object, mint egyetlen megoldás. Jobb ötletem nekem sincs. Azt pedig, hogy - gondolom én - a karakter fejével együtt mozogjon, már más tészta. Bonyolultabb, a szerver számára lassabb lefutású dolog.
1751
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2014. május 11. - 13:49:20 »
1000-et. Ha pedig át lehetne állítani, nem lenne limit.
1752
Segítségkérés / Objectek betöltése« Dátum: 2014. május 10. - 14:11:33 »
Ha 5 méterrõl látod, az baj, mert alapból sokkal távolabbról is látod õket. Valószínûleg olyan sok object van egy helyen (akár úgy is, hogy ugyanazok többször létrehozva), hogy alig tölt be valamelyik.
[mod]Ez egy elég apró kérdés. Használd a kiemelt témát![/mod] 1753
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Frakcióknak parancs« Dátum: 2014. május 10. - 13:54:49 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52695.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52695.0 1754
Segítségkérés / SetPlayerAttachedObject Változóból« Dátum: 2014. május 10. - 00:43:57 »
Igaz is, elnézést.
De ettõl függetlenül sajnos csakis kizárólag az az egy megoldás van. Ha azt akarod, hogy az ún. csontokkal együtt mozogjon, akkor bizony tényleg a SetPlayerAttachedObject függvényt kell majd használnod. De ha leírnád, hogy pontosan miért akarsz a tárgyra kamerát csatolni, talán adhatnánk tippeket. Egyébként nem jó a \'karakterre kamerázni\'? Sokkal egyszerûbb, nem? De gondolom ez így nem megfelelõ megoldás a számodra. Ugyanis - ha jól sejtem - mindenképpen a tárgya kell, akkor nagyjából az eredeti tárgy pozíciójára teszel egy nagyon apró, gyakorlatilag láthatatlan objectet (lehet nagyobb is, csak olyan textúrával, hogy ne látszódjon és ne ütközz bele, vagy ha bele is ütközöl, olyan legyen, mintha csak a másik játékos/karakter állná az utadat) és arra rakod a kamerát. Mintha csak azon a bizonyos objecten lenne, amelyet a SetPlayerAttachedObject függvénnyel csatoltál fel. Üdvözlettel, Dfoglalo 1755
Segítségkérés / Settimerex jármû id-vel.« Dátum: 2014. május 09. - 23:32:46 »
Ha az i itt a playerid:
Kezifek = SetTimerEx(\"autokezifek\", 1000, true, \"i\", GetPlayerVehicleID(i)); A mag pedig: public autokezifek(vid) |