Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1741
SA-MP: Szerverfejlesztés / RCON logger« Dátum: 2009. október 19. - 14:50:14 »
Köszönöm a dicséreteket.
Epsilon 1742
SA-MP: Szerverfejlesztés / RCON logger« Dátum: 2009. október 18. - 19:12:40 »
Ezt az egyszerû kis szkriptet két hawerom kérte tõlem, mert valaki bejelentkezgetett RCON adminisztrátori felületbe szerverükön, és jogtalanul használta a parancsokat.
Ez a filterszkript egy fájlba kiírja, ha valaki bejelentkezik RCON max 1 másodperces idõcsúszással. (IPcímmel, névvel, idõponttal) http://epsilon.pastebin.com/f45d5a5a0 Epsilon 1744
SA-MP: Szerverfejlesztés / eBmXTrip - 0.3 -« Dátum: 2009. október 18. - 08:21:30 »
Kösz.
Epsilon 1745
SA-MP: Szerverfejlesztés / eBmXTrip - 0.3 -« Dátum: 2009. október 10. - 11:49:09 »
Az a lényeg
Epsilon 1746
SA-MP: Szerverfejlesztés / eBmXTrip - 0.3 -« Dátum: 2009. október 10. - 10:21:19 »
Képként csak egy hapit tudnik lefényképezni aki a háztetõn cangázik az meg nem igazán mutatná be a szkriptet.
Epsilon 1747
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játékos ID Kijelzése a szöveg melett (chatboxban)« Dátum: 2009. október 04. - 18:00:00 »
@Gamestar
Idézetet írta: Gamestar date=1254670342\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Freddy megoldásaAz én megoldásom. ;)Tudod... Szövegértés @Anthony Most mér baj az, hogy alkottam? A két kód között a különbség az, hogy az enyém játékosbarát, ugyanis míg a Tied egyszerűen nem küldi el az üzenetet ha az a 122( hat karakter elhasználódik a formázásnál) karaktert meghaladja, addig ez enyém csak levágja a felesleget. ( max 5 karakter ) @Epsilon Mér jó ez a @-ozás? Epsilon 1748
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játékos ID Kijelzése a szöveg melett (chatboxban)« Dátum: 2009. október 03. - 18:46:27 »
Az azért van mert te nem az egész kódot használtad hanem csak szépen
ezt a részt ki be másoltad: new estr[128]; de közben fontos a kódban a return 0; sor is Epsilon 1749
SA-MP: Szerverfejlesztés / Epsilon: Munkáim« Dátum: 2009. szeptember 30. - 19:58:39 »
Nem értelek, fogalmazd meg másképp pls.
Megnéztem másik fórumon 2008. november elején kezdtem publikálni dolgaimat. Epsilon 1750
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3a« Dátum: 2009. szeptember 30. - 16:04:31 »
Nemsokáig mert a szerók átfognak térni aztán a playerek és te is.
Epsilon 1751
SA-MP: Szerverfejlesztés / Epsilon: Munkáim« Dátum: 2009. szeptember 28. - 21:20:47 »
Kösz , de ez már régi lista és unalmas frissítgetni
Epsilon 1752
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játékos ID Kijelzése a szöveg melett (chatboxban)« Dátum: 2009. szeptember 19. - 19:16:35 »
Lol, segíthet másoknak is jó ötlet volt kirakni ide -is- Freddy
Epsilon 1753
SA-MP: Szerverfejlesztés / eBmXTrip - 0.3 -« Dátum: 2009. szeptember 06. - 08:33:22 »
Kössz.
Epsilon 1754
SA-MP: Szerverfejlesztés / Full Repair v1.0/v2.0-0.3« Dátum: 2009. szeptember 06. - 08:32:51 »
szkripter t írni mi?
Spat írt egy hibásat kijavítottam ennyi. Mostmeg h megmutassam milyen ügyes vagyok megírtam az oat h az új szerókon megy Epsilon 1755
SA-MP: Szerverfejlesztés / eBmXTrip - 0.3 -« Dátum: 2009. szeptember 05. - 11:05:58 »
Régebben - igen régen - egy akkori ismerõsöm mutatott egy utat hogyan lehet felmenni egy ház tetejére késõbb azonban észrevettem h azt az utat folytatni is lehet. Egy helyen egy objectel kötöttem össze a két házat amit amúgy BMXel nem lehet átugratni de a többi csak az SA ajándéka .
A szkript egy NJK*-t hoz létre mely megmutatja hogy merre kell mennünk. 6 bringa van azon a start helyen ahová akár teleporttal is eljuthatunk. Az NJK nem vár sokat a két \"kör\" között de mivel a köröket viszonylag gyorsan letudja nem vészes a várakozási idõ sem. A Teleport parancs: /bmxtp Letöltés: NJK*: -Nem Játékos Karakter - bot. És szeretném megköszönni az 61 letöltö közül az összes magyarnak az érdeklõdést a régi verzió felé. Epsilon |