Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Epsilon

Oldalak: 1 ... 115 116 [117] 118 119 120
1741
SA-MP: Szerverfejlesztés / RCON logger
« Dátum: 2009. október 19. - 14:50:14 »
Köszönöm a dicséreteket.
 

Epsilon

1742
SA-MP: Szerverfejlesztés / RCON logger
« Dátum: 2009. október 18. - 19:12:40 »
Ezt az egyszerû kis szkriptet két hawerom kérte tõlem, mert valaki bejelentkezgetett RCON adminisztrátori felületbe szerverükön, és jogtalanul használta a parancsokat.
Ez a filterszkript egy fájlba kiírja, ha valaki bejelentkezik RCON max 1 másodperces idõcsúszással. (IPcímmel, névvel, idõponttal)
http://epsilon.pastebin.com/f45d5a5a0
Epsilon

1744
SA-MP: Szerverfejlesztés / eBmXTrip - 0.3 -
« Dátum: 2009. október 18. - 08:21:30 »
Kösz.
Epsilon

1745
SA-MP: Szerverfejlesztés / eBmXTrip - 0.3 -
« Dátum: 2009. október 10. - 11:49:09 »
Az a lényeg :P
Epsilon

1746
SA-MP: Szerverfejlesztés / eBmXTrip - 0.3 -
« Dátum: 2009. október 10. - 10:21:19 »
Képként csak egy hapit tudnik lefényképezni aki a háztetõn cangázik az meg nem igazán mutatná be a szkriptet.
Epsilon

1747
@Gamestar
 
Idézetet írta: Gamestar date=1254670342\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Freddy megoldása
 
Az én megoldásom.   ;)Tudod... Szövegértés
@Anthony
Most mér baj az, hogy alkottam? :(
A két kód között a különbség az, hogy az enyém játékosbarát, ugyanis míg a Tied egyszerűen nem küldi el az üzenetet ha az a 122( hat karakter elhasználódik a formázásnál) karaktert meghaladja, addig ez enyém csak levágja a felesleget. ( max 5 karakter )
@Epsilon
Mér jó ez a @-ozás?  ::)
Epsilon

1748
Az azért van mert te nem az egész kódot használtad hanem csak szépen
ezt a részt ki be másoltad:
 
   new estr[128];
format( estr , 128 , \"[%i] %s\" , playerid , text );
SendPlayerMessageToAll( playerid , estr );

 
de közben fontos a kódban a       
return 0;

 sor is
Epsilon

1749
SA-MP: Szerverfejlesztés / Epsilon: Munkáim
« Dátum: 2009. szeptember 30. - 19:58:39 »
Nem értelek, fogalmazd meg másképp pls.  :(
Megnéztem másik fórumon 2008. november elején kezdtem publikálni dolgaimat.
Epsilon

1750
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3a
« Dátum: 2009. szeptember 30. - 16:04:31 »
Nemsokáig mert a szerók átfognak térni aztán a playerek és te is.
Epsilon

1751
SA-MP: Szerverfejlesztés / Epsilon: Munkáim
« Dátum: 2009. szeptember 28. - 21:20:47 »
Kösz , de ez már régi lista és unalmas frissítgetni :D
 

Epsilon

1752
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játékos ID Kijelzése a szöveg melett (chatboxban)
« Dátum: 2009. szeptember 19. - 19:16:35 »
Lol, segíthet másoknak is jó ötlet volt kirakni ide -is- Freddy :D
Epsilon

1753
SA-MP: Szerverfejlesztés / eBmXTrip - 0.3 -
« Dátum: 2009. szeptember 06. - 08:33:22 »
Kössz.
Epsilon

1754
SA-MP: Szerverfejlesztés / Full Repair v1.0/v2.0-0.3
« Dátum: 2009. szeptember 06. - 08:32:51 »
szkripter t írni mi?
Spat írt egy hibásat kijavítottam ennyi. Mostmeg h megmutassam milyen ügyes vagyok megírtam az oat h az új szerókon megy :P  :D
Epsilon

1755
SA-MP: Szerverfejlesztés / eBmXTrip - 0.3 -
« Dátum: 2009. szeptember 05. - 11:05:58 »
Régebben - igen régen - egy akkori ismerõsöm mutatott egy utat hogyan lehet felmenni egy ház tetejére késõbb azonban észrevettem h azt az utat folytatni is lehet. Egy helyen egy objectel kötöttem össze a két házat amit amúgy BMXel nem lehet átugratni de a többi csak az SA ajándéka  ;).
A szkript egy NJK*-t hoz létre mely megmutatja hogy merre kell mennünk. 6 bringa van azon a start helyen ahová akár teleporttal is eljuthatunk.
Az NJK nem vár sokat a két \"kör\" között de mivel a köröket viszonylag gyorsan letudja nem vészes a várakozási idõ sem.
A Teleport parancs: /bmxtp
 
Letöltés:
\"KdEW.jpg\"
NJK*: -Nem Játékos Karakter - bot.
És szeretném megköszönni az 61 letöltö közül az összes magyarnak az érdeklõdést a régi verzió felé.
 

Epsilon

Oldalak: 1 ... 115 116 [117] 118 119 120
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal