Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 261
1696
Kérdések, Segítség / Vezetéknélküli egér
« Dátum: 2014. június 03. - 20:13:53 »
Helló Netelek,
Elméletileg ennyi az üzembe helyezése. Ha megfelelõen próbáltad meg üzembe helyezni és mégsem mûködik, akkor lehet visszamenni és reklamálni, habár valószínûleg nem jársz majd sok sikerrel. Mindezt azért mondom, mert drivert én sem találtam. A legközelebb akkor jutottam a driverhez, amikor rámentem egy HP-s oldalon az egérhez tartozó \"Illesztõprogramok és [...] letöltése\" feliratra, mely erre az oldalra vezetett, azonban itt keresve se találtam olyan hivatkozást, amely bármiféle idegen bolygóról származó HP illesztõprogramot töltött volna le.
 

Üdvözlettel,

Dfoglalo

1697
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Samp bugg
« Dátum: 2014. június 03. - 20:00:36 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Kérdések, Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=53062.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=53062.0

1698
Munkaerő keresése / Scriptert keresünk
« Dátum: 2014. június 03. - 14:55:18 »
[mod]Az idõ többszörösen letelt! A figyelmeztetést kiosztom és a témát zárom.[/mod]

1699
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. június 02. - 12:43:05 »
Megnéztem egy szögesdrótos szkriptet és szomorúan látom, hogy OnPlayerUpdate alatt történik a lyukasztás egyszerû UpdateVehicleDamageStatus függvény segítségével. Más megoldás van, vagy csak az UpdateVehicleDamageStatusos?

1700
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. június 02. - 12:04:10 »
Sziasztok,
A mai nap folyamán szerettem volna szögesdrótokat alkalmazni, de sajnos nem jártam sikerrel. Próbáltam õket sima és Dynamc objectként is, sima és Static jármûvekkel is. Ezen kívül kipróbáltam mind a három ilyen objectet (2892, 2899, 1593), de sajnos egyik sem akarta kilyukasztani a kocsik kerekeit. Mi okozhatja ezt a hibás mûködést, pontosabban nem mûködést? Tudtommal lyukasztaniuk kéne. Mi a megoldás rá? Akinek van tippje, kérem írjon!
 

Köszönettel,

Dfoglalo

1701
Munkaerő keresése / Webmester,Mapper keresek
« Dátum: 2014. június 02. - 11:58:24 »
[mod]A 24 óra letelt, mégsem bõvítetted a témát, pedig 3 órával ezelõtt is felnéztél a fórumra. Figyelmeztetés kiosztva, a témát zártam.[/mod]

1702
Munkaerő keresése / Haladó Scriptert keresek
« Dátum: 2014. május 28. - 18:04:14 »
[mod]Bõvítsd! 24 ó.[/mod]

1703
Szkript kérések / ÁTHELYEZVE: Scriptert keresünk
« Dátum: 2014. május 27. - 15:04:55 »

1704
Szkript kérések / véletlenszerû szín
« Dátum: 2014. május 25. - 18:35:19 »
[mod]A témát áthelyeztem, a címet pedig légyszíves pontosítsd![/mod]

1705
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: 3db szín
« Dátum: 2014. május 25. - 18:33:54 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkript kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52892.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52892.0

1706
Segítségkérés / Include pack
« Dátum: 2014. május 25. - 18:29:23 »
Megtalálod az összeset ScreaM kiemelt témájában. Egyébként egy inc, illetve dll sem íródott külön 0.3z-re, bármely verzióval mûködnek. Ha nálad nem mûködtek, valami más volt a probléma, nem pedig az, hogy a szerver 0.3z-s.

1707
Archívum / SAMP Craft
« Dátum: 2014. május 24. - 21:14:47 »
SAMP Craft Indító
 
Az általam kiírt dolgokra nem nagyon szoktatok reagálni, de ez alkalommal ténylegesen olvassátok végig ezt a szöveget, valamint kérem válaszoljon rá legalább egy-két ember, akit azért érdekel a projekt.
Nos tehát, bele is vágnék a mondandómba. A szerverre kezdettõl fogva be van tervezve, hogy a regisztráció kötelezõ jelleggel az UCP-n keresztül fog zajlani. Ez igazság szerint már az elsõ napokban el volt készítve és üzembe volt helyezve, igaz, le volt zárva. Erre - a mellett, hogy jól néz ki és egyszerûbb is megoldani - azért van szükség, hogy egy több oldalas oktató rész tárulhasson az új játékosok felé, melyben többek közt megismerkedhetnek a módban található alapvetõ rendszerek használatával és egyéb dolgokkal. Ezáltal pedig reményeim szerint nagy mértékben elkerülhetõ a kezdõk általi kérdezgetés gyakorlatilag az egész szerverrõl, amelyet a szerveren, adminként igen hosszadalmas és nehéz lenne leírni. Fõleg szinten minden egyes új játékosnak. De ha ezt nem valósítanám meg, a regisztráció mindenféleképpen webes felületen történne, csak oktató anyag nélkül, egy egyszerû ûrlap segítségével. E miatt pedig egyszerûen a SAMP kliensébõl csatlakozva nem lehet majd regisztrálni a szerverre. De a lényeg csak most jön.
A fent leírt okok miatt arra gondoltam, hogy mi lenne, ha a SAMP Craftnak lenne saját kliense, ami által gyakorlatilag bármi megvalósítható lenne. Azonban nem gondoltam nagy modolásokra, elvégre én sem nagyon értek a kliens modolásához. Csupán néhány apróság lenne; például textúrák egy szebb kezelõfelülethez, szóval ne gondoljuk semmilyen MTA szerû, túlmodolva, laggolok, elhánytam magamat dologra. Nos, amint volt 3 nap tanulás mentes szabadnapom, jó néhány órát a SAMP Craftra áldoztam, ezen belül is egy ilyen kliens létrehozására. Még nem értettem a dologhoz, ezért nem is lett túl profi az eredmény. C#-ben kezdtem el írni, majd 3 nap alatt végeztem a nagyjával. Ezek után ismét volt egy kis szünet, melyet tanulással és vizsgázással töltöttem, majd a napokban bajlódtam szebb gombok betevésével az alap Windowsos gombok helyett. Aki ért hozzá, annak nem telt volna néhány gomb 2 napba, maximum pár órába, elvégre csak egy kis Photoshop és C# az egész. De én sajnos éppen hogy csak értek mindkettõhöz, szóval bele tellett egy kis idõbe. Szóval már egy ideje közölni szerettem volna a hírt, de képet is akartam csatolni. Szép, vagy inkább \"szép\" gombok hiányában pedig nehezen. Rondán pedig nem rakhattam ki. Ha egyáltalán a mostani nem ronda, mert tény, nem vagyok egy PS mester... Az indító mûködõképes és használatra kész, viszont még tervezek bele néhány extrát, akár még kinézet ügyileg is. Ami már eddig elkészült:
Ami már elkészült:
 
  • A kliens a képernyõ közepére helyezõdik, el nem mozdítható.

  • Azonban bezárható, illetve ikonba tehetõ.

  • Ha elérhetõ frissítés van, a kliens automatikusan frissül.

  • A felsõ progress bar az aktuális fájl haladását jelzi, felette az aktuális letöltési sebesség kiírásával, a kettõ alatt pedig a teljes haladás látható %-osan, illetve progress bar formájában egyaránt. Legalul pedig egy kis megjegyzés a verziószám társaságában.

  • A frissítendõ fájlokat bármely webes szerveren, kegyetlenül egyszerû módon meg lehet adni. Errõl a szerverrõl tölti le a kliens a dolgokat. Ez egy remélhetõleg állandó cím, amely a programba van táplálva. Azonban ha a szükség úgy kívánja, bármikor, egy külsõ fájl segítségével megváltoztatható a szerver címe.

  • A klienset bárhová lehet helyezni, ugyanis automatikusan, telepítés nélkül a GTA mappájába tölti le a dolgokat, bárhol legyen is az, a megfelelõ helyre.

  • A kliensen kiírt híreket, a fejléccel, avagy címmel együtt szintén a webes szerverrõl lehet szerkeszteni, roppant egyszerû módon.

  • Van bejelentkezési lehetõség is, amely használata kötelezõ, ugyanis csakis kizárólag a kliensen keresztül lehet a szerverre felcsatlakozni.

  • Bejelentkezés után egybõl indul a SAMP, a megadott felhasználónévvel a SAMP Craft szerverére csatlakozva, így a játékosnak az adati beírásán és a \"Játékra fel!\" gomb megnyomásán kívül nincs más teendõje.

  • A panelrõl elérhetõ az UCP is, amely természetesen nincs a kliensbe építve, hanem a böngészõ segítségével nyitja meg azt. Habár bele lehet építeni, de szerintem felesleges és idõigényes. Habár van egy gyors módszer, a weboldal megnyitása a kliens felületén, de a legjobb böngészõt használni hozzá - legalábbis szerintem.

  • A GTA indulásával egy idõben bezárul a kliens, amely viszont lehet, hogy máshogy lesz, ha akarok folyamatos csalás elleni védelmet. Ebben az esetben viszont a kliens eltûnik a tálcáról, majd a háttérbe húzódik, méghozzá egy kis ikonként, jobb alulra helyezkedve.

  • Remélhetõleg nem hagytam ki semmit sem. :)


Ami még tervben van:
 
  • Egy kis család elleni védelem, melyhez annyira nem értek, tehát csak valami kis alap dolog lenne. A fejlettebb csalást alkalmazóknak pedig instant bann. :)

  • Egyéb dolgok, amik eszembe jutnak, illetve azok a tippek, ötletek, melyeket Ti adtok nekem.


A kérdésem pedig az lenne hozzátok, hogy - ha már amúgy is kötelezõ UCP-s regisztráció lesz, nagy akadály lenne e, ha kliensen keresztül kéne csatlakozni a szerverre? Itt van, készen áll, használható - persze még rendesen bõvíthetõ -, szóval ha a válasz igen, már csak használni kell. A válaszokat ide, hozzászólásba várom és ha vannak a dolgokkal kapcsolatban ötleteitek, azt is nyugodtan leírhatjátok! Végezetül egy kép a kliensrõl (csak azért van ekkora letöltési sebesség, mert localhoston nyomattam, XAMPP-al, amúgy csak 7,3 megával jönne):
 

1708
Segítségkérés / Koordináták elnyújtása végtelenig
« Dátum: 2014. május 23. - 19:57:11 »
[mod]Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \'Téma megoldva\' funkciót![/mod]

1709
Segítségkérés / Random telefonszám generálás mysql
« Dátum: 2014. május 23. - 18:02:13 »
Ezt a kódot még én írtam anno, más segítségére sietve.
Azonban eredetileg nem ez volt a célja, hanem ez:
 
$Szam1 = rand(1, 4);
$Szam2 = rand(1, 4);
if($Szam1 == $Szam2)
{
        for($i= 0; $Joszam != 1; $i++)
        {
                $Szam2 = rand(1, 4);
                if($Szam2 != $Szam1)
                {
                        $Joszam = 1;
                }
        }
        $Joszam = 0;
        echo \'Amennyiben ezt az üzenetet látod, eleinte ugyanaz a két szám lett legenerálva.<br>
        Ezek után persze nem lenne szabad a szöveg alatt ugyanazt a két számot látnod.<br><br>\';
}
echo $Szam1;
echo \'<br>\';
echo $Szam2;

 
Az eredeti PHP kód teljesen jól mûködik, annak feladatát végezve. Aztán ezt átalakítottam a telefonszámos témához, de nem teljesen jól, csak a lényeget magyarázva, tehát nem 100%-osan mûködõ képesen, ugyanis amikor megegyezik a generált szám a meglévõvel, ugyan újat generál, de lehet, hogy megegyezik az az elõtti számok egyikével, szóval bukta kicsit a dolog. Azonban ezt most javítom, sokkal egyszerûbb módszerrel:
 
new mysql_string[64]; // A lekérdezést ebben a string típusú változóban tároljuk
new bool:Joszam = false; // Mondjuk azt a programnak, hogy a szám megfelelõ
new bool:MegfeleltEMar = false; // Ez arra fog kelleni, hogy megtudjuk, az új számot is ellenõriznünk kell e
new bool:EloszorKerdezunkE = true; // Ha az elsõ generált szám megfelelõ, ne fusson le ismét a ciklusmag
new Szam = random(8999) + 1000; // Generálunk egy random számot
while(Joszam == false) // Elindul ez a while ciklus. Addig ismétlõdik, ameddig a Joszam értéke true nem lesz
{
        format(mysql_string, sizeof(mysql_string), \"SELECT Teloszam FROM Jatekosok WHERE Teloszam = \'%d\'\", Szam); // Lekérdezés formázása, melyben a feltétel a generált szám lesz
        mysql_query(mysql_string); // Lekérdezés
        mysql_store_result(); // Eltároljuk az eredményt
        new Sorok = mysql_num_rows(); // Megnézzük, hogy hány sor felelt meg a feltételnek
        if(Sorok != 0) // Ha van találat, tehát a szám már szerepel az adatbázisban, akkor...
        {
                Szam = random(8999) + 1000; // ...generálunk egy másik random számot.
                MegfeleltEMar = false; // Ha esetleg az elõzõ próbálkozásnál már generáltunk volna a létezõ szám helyett egy újat, de az is létezne, visszaállítjuk az értéket falsera, amely azt jelzi, hogy a most generált számot is ellenõrznünk kell
                if(EloszorKerdezunkE == true) // Ez az elágazás nem lényegre törõ, viszont megakadályozza, hogy az EloszorKerdezunkE változó értéke feleslegesen falsera állítódgatjon minden nem megfelelõ szám esetében. Ugyanis ha az elsõ szám rossz volt - már pedig rossz volt, ha ez az elágazás lefut -, akkor...
                {
                        EloszorKerdezunkE = false; // ...beállítjuk, hogy nem elõször kérdezünk rá, hogy a szám megfelelõ e - elvégre rossz volt a szám, ami miatt ismét generálni fogunk egy random számot.
                }
        }
        else if(MegfeleltEMar == false) // De ha nem szerepel, viszont most generálunk elõször új számot a leutóbbi létezõ szám helyére, akkor még nem állítjuk megfelelõre a számot, de közeledünk ennek megtételéhez.
        {
                if(EloszorKerdezunkE == true) // Ha elõször generáltunk számot, akkor kiléphetünk a ciklusból, elvégre biztosan megfelelõ a szám
                {
                        Joszam = true; // A szám megfelelõvé tétele
                }
                else // Különben az újonnan generált számot is meg kell néznünk az adatbázisban, hogy szerepel e már
                {
                        MegfeleltEMar = true; // Beállítjuk, hogy ha az újonnan generált szám is megfelelõ, a ciklusból kilépjünk.
                }
        }
        else if(MegfeleltEMar == true)) // Ha az újonnan generált szám is megfelelõ volt, akkor...
        {
                Joszam = ture; // ...kiléphetünk a ciklusból, mert a számot megfelelõvé tesszük.
        }
}
mysql_free_result(); // Felszabadítod az erõforrást
// Itt már a Szam értékbe biztosan nem fog megegyezni más telefonszámok értékével. Ha egyszerre több játékos használja a dolgot, érdemes rá tenni egy playerid-s tömböt.
// Frissíted az adatbázist, vagy amit akarsz csinálni, például:
format(mysql_string, sizeof(mysql_string), \"UPDATE Jatekosok SET Teloszam = \'%d\' WHERE Nev = \'%s\'\", Szam, Nev(playerid));
mysql_query(mysql_string);

 
Ha nem mûködne a sorok megszámlálása, azért elnézést kérek, de nem igazán vágom már az R6-ot, ugyanis egy jó ideje már R38-at használok. Maga a kód pedig mûködik, ha nem írtam el semmit.

1710
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 22. - 20:26:48 »
Sziasztok!
A mai nap folyamán arra lettem figyelmes, hogy nem akarnak mûködni a MySQL-os dolgok a módomban. Nem várt probléma ez, ugyanis eddig minden megfelelõen mûködött, azonban ma elromlottak a dolgok. Bekapcsoltam a logolást, és megnéztem, hogy mi a hiba. Nos az, hogy nem fut le az egész query, azok stringjének végét levágja a plugin, valamiért. Nem vettem észre még szabályosságot, de talán a 64. karaktertõl romlik el a dolog, elvégre vannak utólag behelyettesített adatok, amelyek \' \' jelek közé kerülnek. Így nem tudom a log alapján pontosan megszámolni a hosszt. Na mindegy, szóval 64 környékén lehetnek. A lényeg ami lényeg, hogy nem tudom az okát, de jó lenne rájönni, a megoldással együtt. Aki tud, kérem segítsen! BlueG\'s R38 MySQL Plugin.
 

Köszönettel,

Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal