Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 184
1696
Off Telep / Amikor unatkoznak Matitiék...
« Dátum: 2011. április 01. - 12:11:40 »
Matite-re gondolsz a GX tulajra nem ?
Amúgy ezt hol találtad ? xD

1697
Beszélgetés / nVidia újra a csúcson
« Dátum: 2011. április 01. - 12:05:50 »
Megjelent a GTX 590. A Radeon 6970-et úgy agyonbassza, hogy az besz.arás.
Ha érdekel, akkor nézd meg ezt a kettõ linket.
Hivatalos
Tesztelések

1698
Segítségkérés / MySQL:Megoszott fájl hiba
« Dátum: 2011. április 01. - 11:40:09 »
Írj a host tulajnak. Nekem ez akkor volt, amiután karbantartást csináltak, azután ment rendesen.

1699
Kérdések, Segítség / SMF tárhelyre
« Dátum: 2011. március 31. - 11:07:05 »
Vagy ha magyart akarsz, akkor www.tarhely.biz . Szerintem magyarok közül ez a legjobb. Igaz kell pontokat gyûjtened, de amilyen sok lehetõséged van ott, ahhoz képest megéri.

1700
Segítségkérés / Pawno
« Dátum: 2011. március 31. - 11:05:46 »
Vagy ha ígyse menne, próbáld meg Notepad++-al.

1701
Segítségkérés / kocsik
« Dátum: 2011. március 31. - 11:03:03 »
A kocsit újrakell spawnolni ( SetVehicleToRespawn ) mivel az OnVehicleSpawn az elsõ spawnnál nem hívódik meg. ( Amikor lerakja, de ha újraspawnolod akkor má minden spawnnál meghívódik. )

1702
Pluginok és Programok / Controlable NPC
« Dátum: 2011. március 28. - 10:59:49 »
Egy kérdés: Hogy a faszba töltötted azt le ? xD
Amúgy használnám, ha lenne linuxra :)

1703
Pluginok és Programok / Controlable NPC
« Dátum: 2011. március 27. - 18:05:28 »

1704
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2011. március 27. - 13:21:59 »
Rakd be, mint FS-et!
 

#include <a_samp>
#include <sscanf2>
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n-------------------------------------------------\");
print(\" MTA:SA map converter for SA:MP 0.3c by leong124\");
print(\"-------------------------------------------------\\n\");
new File:source = fopen(\"source.map\",io_read);
new File:output = fopen(\"output.txt\",io_write);
new string[256],tmp[32];
new objid,Float:px,Float:py,Float:pz,Float:rx,Float:ry,Float:rz;
new paintjob,i = 0;
new modelstr[32],pjstr[32],npstr[2][32],intstr[32],pxstr[32],pystr[32],pzstr[32],rxstr[32],rystr[32],rzstr[32];
while(fread(source,string,sizeof(string)))
{
    sscanf(string,\"s[32] \",tmp);
    if(!strcmp(tmp,\"<object\",true))
    {
        sscanf(string,\"\'doublesided=\\\"false\\\"\'s[32]{s[32]s[32]}s[32]s[32]s[32]s[32]s[32]s[32] \",modelstr,pxstr,pystr,pzstr,rxstr,rystr,rzstr);
   sscanf(modelstr,\"p<\\\">{s[32]}d\",objid);
   sscanf(pxstr,\"p<\\\">{s[32]}f\",px);
   sscanf(pystr,\"p<\\\">{s[32]}f\",py);
   sscanf(pzstr,\"p<\\\">{s[32]}f\",pz);
   sscanf(rxstr,\"p<\\\">{s[32]}f\",rx);
   sscanf(rystr,\"p<\\\">{s[32]}f\",ry);
   sscanf(rzstr,\"p<\\\">{s[32]}f\",rz);
   switch(objid)
    {
        case 14383..14483: objid += 4248;
      case 14770..14856: objid += 4063;
      case 14858..14871: objid += 4062;
      case 18000..18036: objid += 934;
      case 18038..18101: objid += 933;
      case 14872..14883: objid += 4163;
      case 14885..14891: objid += 4162;
      case 13590..13667: objid += 5142;
      case 14500..14522: objid += 4310;
      case 12835..12944: objid += 6219;
      case 16000..16143: objid += 3164;
      case 14892: objid += 5009;
    }
   format(string,sizeof(string),\"CreateDynamicObject(%d, %f, %f, %f, %f, %f, %f, 300);\\r\\n\",objid,px,py,pz,rx,ry,rz);
   fwrite(output,string);
}
    else if(!strcmp(tmp,\"<vehicle\",true))
    {
        sscanf(string,\"{s[32]s[32]s[32]s[32]}s[32]s[32]s[32]s[32]s[32]{s[32]}s[32]s[32]s[32]{s[32]s[32]}s[32] \",pjstr,modelstr,npstr[0],npstr[1],intstr,pxstr,pystr,pzstr,rzstr);
   sscanf(pjstr,\"p<\\\">{s[32]}d\",paintjob);
   sscanf(modelstr,\"p<\\\">{s[32]}d\",objid);
   if(strcmp(npstr[1],\"interior\",true,8))
   {
       sscanf(npstr[0],\"p<\\\">{s[32]}s[32]\",npstr[0]);
       sscanf(npstr[1],\"p<\\\">s[32] \",npstr[1]);
       strcat(npstr[0],npstr[1]);
   }
   else
   {
       sscanf(npstr[0],\"p<\\\">{s[32]}s[32] \",npstr[0]);
   }
   sscanf(pxstr,\"p<\\\">{s[32]}f\",px);
   sscanf(pystr,\"p<\\\">{s[32]}f\",py);
   sscanf(pzstr,\"p<\\\">{s[32]}f\",pz);
   sscanf(rzstr,\"p<\\\">{s[32]}f\",rz);
   format(string,sizeof(string),\"vehicle%d = AddStaticVehicle(%d, %f, %f, %f, %f, %d, %d);\\r\\n\",i,objid,px,py,pz,rz,random(128),random(128));
   fwrite(output,string);
   format(string,sizeof(string),\"ChangeVehiclePaintjob(vehicle%d, %d);\\r\\n\",i,paintjob);
   fwrite(output,string);
   format(string,sizeof(string),\"SetVehicleNumberPlate(vehicle%d, \\\"%s\\\");\\r\\n\",i,npstr[0]);
   fwrite(output,string);
   i++;
    }
}
fwrite(output,\"\\r\\n//Put these on the top of your script:\\r\\n\");
for(new j = 0;j < i;j++)
{
format(string,sizeof(string),\"new vehicle%d;\\r\\n\",j);
fwrite(output,string);
}
fclose(source);
fclose(output);
print(\"Objects and vehicles are successfully converted!\");
return 1;
}

1705
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2011. március 27. - 11:23:41 »
lol...
Támogatja, csak ha te MTA-val csinálod a mapot, akkor azok más objectek helyére vannak berakva.
És ezt külön konvertálóval kell átkonvertálni, ott van az a GamerX-es link, ottvan rá a konvertáló.

1706
Függvények / DestroyPlayerObject(playerid, objectid)
« Dátum: 2011. március 27. - 11:19:20 »
Idézetet írta: Iceaac date=1301217482\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7111\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Talán oda kéne írni, nem itt teleírni.
 
Ha tudnám is  ;)
Amúgy valahol olvastam is, hogy ide kell nyitni, mivel nemmindenki tud oda témát nyitni..

1707
Függvények / DestroyPlayerObject(playerid, objectid)
« Dátum: 2011. március 27. - 11:14:59 »
Idézetet írta: Iceaac date=1301217124\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7111\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
WTF? http://sampforum.hu/index.php?board=156.0  :dodge:
 
Miaz ? :D

1708
GetPlayerObjectPos
Lekéri a játékosnak létrehozott tárgy pozícióját ( X, Y, Z ).
Paraméterek:
 
( playerid, objectid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, amilyiknek a tárgy pozícióját le szeretnénk kérni.
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, aminek leszeretnénk kérni a pozícióját.
Float:X - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az X kordinátát.
Float:Y - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az Y kordinátát.
Float:Z - A változó, amiben elszeretnénk tárolni a Z kordinátát.
Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket.
Példa a használatra:
 

new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerObjectPos(playerid, objectid, x, y, z);

 
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
DestroyObject: Töröl egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectPos

1709
Függvények / DestroyPlayerObject(playerid, objectid)
« Dátum: 2011. március 27. - 11:07:28 »
DestroyPlayerObject
Töröl (megsemmisít) egy tárgyat a megadott játékosnak.
Paraméterek:
 
( playerid, objectid )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek törölni szeretnénk.
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit törölni szeretnénk.
Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket.
Példa a használatra:
 

DestroyPlayerObject( playerid, objectid );

 
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
MoveObject: Mozgatja a tárgyat.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPlayerObject

1710
Függvények / CreatePlayerObject
« Dátum: 2011. március 27. - 11:01:53 »
CreatePlayerObject
Létrehoz egy tárgyat a megadott játékosnak. ( Ezt használja minden object streamer )
Paraméterek:
 
( playerid, modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, drawdistance )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek létrehozzuk a megadott tárgyat.
modelid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit létrehoznak.
Float:X - A tárgy X pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:Y - A tárgy Y pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:Z - A tárgy Z pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rX - A tárgy X forgása, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rY - A tárgy Y forgása, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rZ - A tárgy Z forgása, ami egy lebegõpontos szám.
drawdistance - A tárgy látóhatára, hogy milyen messzirõl tölti be, ami egy lebegõpontos szám. Maximum 300, ezt ajánlom mindenkinek.
Visszatérés A visszatérés a tárgy azonosítója.
Példa a használatra:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(\"/objects\", cmdtext))
    {
        CreatePlayerObject(playerid, 2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0); // Létrehozunk egy tárgyat az alap látóhatárral.
        CreatePlayerObject(playerid, 2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, 250.0); // Létrehozunk egy tárgyak 250-es látóhatárral.
        CreatePlayerObject(playerid, 2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, 50000.0); // Itt a látóhatár nagyobb, mint 300, ezért 300 lesz neki.
return 1;
    }
}

 
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
MoveObject: Mozgatja a tárgyat.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerObject

Oldalak: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal