Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 261
1681
Segítségkérés / Filterscript kérdés
« Dátum: 2014. március 17. - 19:44:52 »
Elég nehéz elmagyarázni, hogy mi határozza meg. Leginkább az, hogy mit szeretnénk megvalósítani.


Továbbra sem mindegy.

1682
Segítségkérés / Filterscript kérdés
« Dátum: 2014. március 17. - 19:29:37 »
Semmi sem mindegy. Az se, hogy mi, az se, hogy hol szerepel a módban. Egyébként ha többet szeretnél megtudni a pawn nyelvrõl, ajánlom figyelmedbe a Leírások/Útmutatók fórumrészt.

1683
Segítségkérés / Filterscript kérdés
« Dátum: 2014. március 17. - 19:18:51 »
Igen, a módba írod. Amúgy is felesleges FS-ekkel vacakolni.

1684
Segítségkérés / MySQL kiolvasás
« Dátum: 2014. március 17. - 19:16:30 »
[mod]Ha jól értem, megoldottad az összes itt felvetett problémádat. Ebben az esetben zárom a témát. Ha mégis lenne még itt teendõd, írj PÜ-t.[/mod]

1685
Szkript kérések / ÁTHELYEZVE: Filterscript kérdés
« Dátum: 2014. március 17. - 19:14:59 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítségkérés.
http://sampforum.hu/index.php?topic=51732.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=51732.0

1686
Segítségkérés / Filterscript kérdés
« Dátum: 2014. március 17. - 19:14:05 »
1. kérdésedre a válaszom: megnyitod a forráskódot, majd átírod benne azokat a dolgokat, melyeket át szeretnél írni...
2. kérdésedre a válaszom: azokat a változókat, amelyeket a módban szerepelnek, nem tudod használni a külsõ filterscriptben, ha errõl van szó. Vagyis újra tudod õket hozni benne, de nem lesz ugyanaz az értékük, mint a módban.

1687
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mennyi tiszteleted van?
« Dátum: 2014. március 17. - 19:11:04 »
418

1688
Általános / Milyen alkarészeket kelljen megépíteni a kocsihoz?
« Dátum: 2014. március 17. - 14:10:32 »
Spoiler for Infó:
Azért nyitottam ide, hogy itt talán válaszolnak is :D Mert ott eddig bármit kérdeztem, egyszer ha jött válasz, még anno 1 hónapja. :( Hiába nézik a témát, meg szerintem páran várják is a dolgot, nem nagyon szólnak hozzá a dolgokhoz. De eddig itt se nagyon. :confused:
Tudom mik kellenének rá, persze, ajtó, kerék, kormány, stb. Igazából az összes alkatrészt fel lehetne sorolni, de én arra vagyok kíváncsi, hogy az esetleges leendõ játékosok, vagy pusztán témát látogatók szerint mit kéne konkrétan megépíteni a kocsihoz, és mi lenne felesleges. Pl. a kerekekhez érdemes nyersanyagot kérni, de egy kipufogócsõhöz már lehet, hogy nem. Habár el lehet aprózni a dolgot egészen az üléshuzatig. Tehát én arra vagyok kíváncsi, hogy szerintetek mennyire részletesen kelljen felépíteni a kocsit, pontosan melyek alkatrészek legyenek szükségesek hozzá. De egyébként minden alkatrészhez ugyanúgy kell gyûjtögetni az anyagokat, szóval nagyon sok alkatrésznél lehet, hogy egy kicsit egyhangú lenne a dolog. De az is lehet, hogy pont ettõl a részletességtõl lenne nagyon élethû. És én erre vagyok kíváncsi, hogy Ti hogy látjátok a dolgot. És e mellé még várnám az esetleges hozzászólóktól a szerintük megépítésre szoruló alkatrészeket.
Spoiler for Sry:
Ha kb. ugyanazt írtam le az elõzõ pár sorban kétszer, csak más megfogalmazással, sry :D
Egyébként ezt az ember nem csak úgy építgetni, hanem ha megépített, használni is fogja, ugyanis igen, ez egy mûködõképes autó lesz. Azt még nem tudom, hogy fogom kidolgozni azt a rendszerecskét, amely alapján eldõl, hogy milyen kocsi születik, de majd egyszer csak kiderül. Ja és talán lehet majd az autókon kívül más jármûveket is gyártani, de ez is majd kiderül...
Spoiler for Kocsi tulajok:
Annyira nehezen megszerezhetõek és megtarthatóak lesznek a jármûvek, hogy akinek autója lesz, az szinte maga lesz az isten :D

1689
Kérdések, Segítség / SA Cam Hack & Custom Object Crash
« Dátum: 2014. június 08. - 22:58:16 »
De hülyeséget mondott, mert igenis mûködik Windows 7 alatt. Eddig nálam is jó volt. Csak most valamiért nem akar mûködni. A dll-t pedig már rég beraktam a helyére. Mint mondtam, régen jó volt. A dll nélkül pedig nem lett volna régen se jó. Amúgy a dll nélkül maga a Cam Hack vagy be, nem pedig a játék indításkor, vagy jobb esetben játék közben, mikor használnám a Cam Hacket.

1690
Kérdések, Segítség / SA Cam Hack & Custom Object Crash
« Dátum: 2014. június 08. - 22:22:17 »
Idézetet írta: Easy0101 date=1402251065\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48644\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Valahol olvastam hogy ha a custom object meghaladja a samp object limitjét akkor crash.
 
Akkor mások miért tudnak objectet betenni? Full alap kliensem van és csak egy darab, saját objectet betéve is crash van. Szóval nem ott lesz a gond. Amúgy ez a limit a 20000. ID, az alá lehet csak pakolni - sajnos. Amúgy az elfelejtettem leírni, hogy MAP Editorban nincs probléma, ezt a fõposztba is beleszerkesztem a hozzászólásom elküldése után.
 

Csak XP-vel mûködik.
 
[/quote]
Értékelem, hogy megpróbálsz segíteni, de azért hülyeségeket ne írjunk.

1691
Általános / Hol játszódjon?
« Dátum: 2014. június 08. - 22:19:05 »
Azért... :D Na szóval inkább a sok jármû laggoltat, a sok object nehezebben. Abból sokkal több kell. Szóval ha sokat pakolsz egy helyre, bizony lagg lesz. De annyit csak nem fogsz. Ha akarod megmutatom neked az egyik mapomat, amely igazán nagy. Lényegében egy út, a tenger fölé építve, néhány kisvárost átszelve, azonban szép tájba építve. Elég nagy map, rengeteg objecttel, mégsem laggoltat. Viszont észrevettem, hogy túl sokat mapoltam egy helyre még anno és kicrashelt tõle mindenki, ha a közelébe ért és a játék be akarta tölteni. Le is bontottam a mapból - még mindig errõl a tájas, utas, városos dologról beszélek. Ja és ha sok van egy helyen, egyre kisebb körzetben fognak betölteni alapbeállításokkal az objetek.

1692
Általános / Hol játszódjon?
« Dátum: 2014. június 08. - 18:24:30 »
Egyedi város, oda minimum felnéznék. Személy szerint a többi várost már unom.

1693
Kérdések, Segítség / SA Cam Hack & Custom Object Crash
« Dátum: 2014. június 08. - 18:19:22 »
MTA-t sose használok, fent sincs a gépemen. Eddig jó volt a Cam Hackes része, az objectes sosem, mivel azt most próbáltam elõször.

1694
Kérdések, Segítség / SA Cam Hack & Custom Object Crash
« Dátum: 2014. június 08. - 15:37:16 »
Sziasztok!
Mitõl lehet az és mi a megoldás arra, hogy ha megnyitom az SA Cam Hacket, crashelek, illetve ha van bent custom object (custom.img fájlban), akkor el sem indul a GTA, de crashelek?
Szerkesztés: a MAP Editrban tökéletesen használhatóak a custom objectjeim, még teszt üzemmódban is. Tehát ott elindul a GTA.
 

Elõre is köszönöm a válaszokat,

Dfoglalo

1695
RP/RPG kérések / /sokk parancs ,SetTimerEx lejárás
« Dátum: 2014. június 03. - 20:16:58 »
Ha ott megint keresgéled a \"suspect\" emberkét (megjegyzem hibásan), akkor nem is kéne SetTimerEx. De mivel Ex-et használsz, így meg tudod és meg is adod az eredeti \"suspect\" emberke ID-jét, amelyet a timerbe tovább viszel. Szóval ennyi lenne az egész:
 
forward fagyasztki(playerid); 
public fagyasztki(playerid)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}

 
Ja és a timerben tényleg ne használj % jelet, mert nem kell, különben szintén nem fog mûködni:
 
SetTimerEx(\"fagyasztki\", 60000, 0, \"i\", suspect);

Oldalak: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal