Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 261
1666
[mod]Kérlek használd a kiemelt témát! Zárok.[/mod]

1667
Általános / Milyen alkarészeket kelljen megépíteni a kocsihoz?
« Dátum: 2014. március 18. - 23:22:48 »
Hali!
Igen. Köszi a választ. A bandito éppen egy jó jármû, habár igaz, hogy azt életszerûbb összerakni. Viszont már készen van az, hogy a gyûjtögetés után hogyan lehessen megépíteni a kocsit, tehát már el lettek döntve, hogy mely kocsik legyenek megépítnetõek. De azt hiszem, hogy akkor talán a banditot is belerakom. Egyébként nagyjából egyezõ kocsikat válogattam ki, méghozza átlagos, gyengébbeket, amikkel nem nagyon látsz egy szerveren sem sehol senkit közlekedni. Na meg ezek fõleg 4 személyes, zárt jármûvek, hogy akinek végre sikerül kocsit szereznie, az nagyobb védelemben legyen, valamint minél több szövetségese vele tudjon menni.
Amúgy már csak ezek az alkatrészek hiányoznak a képletbõl, mivel a craftolható alvázból craftolható sima váz (egy kép a SAMP Craft témájában a dologról, a 8. oldal hozzászólásai között), amelynél gyûjtögetni kell az alkatrészekre a nyersanyagokat, majd azokból megépíteni a kocsit, már teljes mértékben kész.
Köszi ismét végre ezt a szép választ :D

1668
Kérdések, Segítség / [ANDROID] Kevés a szabad terület
« Dátum: 2014. március 18. - 20:30:08 »
Sziasztok!
Még bõven van 100 MB (a telepített appoknak), illetve 1 GB (a fájloknak) helyem, de kiírja, hogy kevés a terület, az óra mellett ikonnal is jelezve. Mit ne mondjak, elég idegesítõ kezd már lenni. Nem lehet valahogy kikapcaolni esetleg? Várom a választ!
 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2014/3/18/a1_2014_3_18_1f4g8wm8u0.png[/img]
 
Bocsi a halvány fotóért, de csak akkor engedett fotózni, ha az az \'ablak\' csukva volt. De azért látszik. :D
Köszönettel: Dfoglalo

1669
Segítségkérés / Textdraw sortörés -> sorköz csökkentése
« Dátum: 2014. március 18. - 20:18:51 »
Tudtommal nincs. Csak az új TD a megoldás. Ha mégis, tévedni emberi dolog. ::|

1670
Segítségkérés / 2.7-es streamer hiba!
« Dátum: 2014. március 18. - 20:17:06 »
Én még nem találkoztam ilyennel. De gondolom 12 paraméterre lenne szükség, de csak 11-et adtál meg.

1671
Segítségkérés / 2.7-es streamer hiba!
« Dátum: 2014. március 18. - 19:18:33 »
Az sem player object. Ha nem használtam volna a googlet, és az elsõ találat alapján nem jutottam volna arra a következtetésre, hogy ez csak player objecthez használható, akkor kikövetkeztethettem volna ebbõl:
 
BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT

 
-->
 
--> PLAYER_OBJECT <--

 
Legalábbis én ezt következtettem ki. Ha annyira a megfelelõ függvényt keresed:
 
CreatePlayerObject

 
Azt pedig nem tudom, hogy streamernél is van e player object. Viszont a player object csakis kizárólag az adott játékos számára látható. De gondolom neked sima objectként kéne.
Ha esetleg elárulnád, hogy mit is szeretnél megvalósítani, esetleg még forráskódot is másolnál, talán tudnánk segíteni a célod elérése érdekében.
Egyébként a sima object hittypeja a 3-as,a vagy a
 
BULLET_HIT_TYPE_OBJECT

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/BulletHitTypes
 
BULLET_HIT_TYPE_NONE            0
BULLET_HIT_TYPE_PLAYER          1
BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE         2
BULLET_HIT_TYPE_OBJECT          3
BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT   4

1672
Segítségkérés / 2.7-es streamer hiba!
« Dátum: 2014. március 18. - 18:55:02 »
CreateDynamicObject-nél nem tudod használni azt a típust, hanem csak a Player Objecteknél.

1673
A Fórum / Általános
« Dátum: 2014. március 18. - 18:36:24 »
A nagyon új tagoknak (nem tudom, hogy mi alapján), de ha jól tudom, újabban nem enged adni. Ezt több embertõl is hallottam (illetve sok újonc kérdezett rá a dologra), hogy náluk sem megy (ezt képpel is alátámasztották).

1674
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Kamera probléma.
« Dátum: 2014. március 18. - 17:44:43 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=51744.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=51744.0

1675
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. március 18. - 16:08:49 »
Spoiler for Régi:
[MÁR NEM ÉRDEKES]
Hali! Aki tudja, melyik az az object (objectek) amely egy ilyen szimpla autós rámpa, ami a szerelõ mûhelyekben szokott lenni. Tudjátok, az a két vas lemez, amire feláll a kocsi. RP szervereken gyakori. Remélem tudja valaki, fontos a dolog eléggé. Köszi. :D


Edit: idõ közben megtaláltam ezt: 2893 - De ha valaki tud egy másikat, ami esetleg még egy darabban is van, kérem írja le!


[MEGOLDVA]
 
Idézetet írta: ZyZu. date=1393390843\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Helló! Nem találtam még egy táska objectet ezért írok. Tudom van egy táska object de nekem leginkább egy ATM pénz \"tartályra\" kéne ami ezüst színû. Szóval olyan legyen mint egy normális pénz táska.  :hmmm:
 
Ez nem egy \"pénztartály\", de szögletes és táska. Aktatáska... 1210
Hali!
Van esetleg kulcs, vagy kulcscsomó object? Nagyon jól jönne most nekem. :D
Üdvözlettel: Dfoglalo

1676
Segítségkérés / Run time error 19: "File or function is not found"
« Dátum: 2014. március 18. - 15:25:22 »
Azért kell odaírni a fájl kiterjesztését, mert valószínûleg a hostingnál (mint minden normális hostingnál) linux operációs rendszer fut a gépen, windows helyett. A windowsos dll fájlok pedig linuxos kiterjesztéssel az so fájlok. A szerver pedig alapból dll-t keres, ha nem írsz kiterjesztést, még akkor is, ha linuxon fut a szerver.

1677
RP/RPG kérések / Jármû mentés dinivel?
« Dátum: 2014. március 17. - 20:16:09 »
For ciklussal.
 
#define MAX_JARMUVEK 500 // Ahány jármû lehet

 

for(new i; i < MAX_JARMUVEK; i++)
{
    // Az i betû fogja jelenteni a fájl nevét, pl. (\"%d.ini\", i);
}

 
Mivel nem értek a dinihez, nem tudom, hogy ott hogy mennek a dolgok. Régen tudtam még, de már nem használom, így alig dereng a dolog :D Szóval remélem érted a lényegét, hogy az i értéket használd a fájl név meghatározására. Akár lehet Jarmu_%d.ini is, mindegy.

1678
Segítségkérés / Filterscript kérdés
« Dátum: 2014. március 17. - 20:06:31 »
Mi van azzal a rendszerrel?


Egyébként írtam neked pár sort:
 
#include <a_samp> // A függvénykönyvtárak betöltése nélkül nem fognak mûködni a dolgok
new Valami = \"asd\"; // Ez a változó mindenhol használható lesz a módban (nevezhetjük globális változónak)
public OnGameModeInIt()
{
    // Az ezen callbackba írt utasítások csakis kizárólag akkor futnak le, amikor a mód betölt
    new Osszeg = 4 + 5;
    printf(\"4 + 5 = %d\", Osszeg); // Ezt kiírja a szerver a konzolba (valamint lementi a logba), mikor a mód betölt/beindul
}
public OnPlayerConnect()
{
    // Az ezen callbackba írt utasítások csakis kizárólag akkor futnak le, amikor a játékos csatlakozik a szerverre
}
public OnPlayerSpawn()
{
    new Szam1 = 93; // Ez a változó csakis kizárólag az OnPlayerSpawn alatt lesz használható (nevezhetjük lokális változónak)
}

 


[mod]Na jó, zárok. :)[/mod]

1679
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. március 17. - 19:58:27 »
Az OnDialogResponse callback már egyszer szerepel a módban. Tedd be a kód OnDialogResponse alatti tartalmát a módban szereplõ, eredeti/alap OnDialogResponse alá. (CTR+F -> OnDialogResponse)

1680
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Filterscript kérdés
« Dátum: 2014. március 17. - 19:53:50 »
Mi van azzal a rendszerrel?


Egyébként írtam neked pár sort:
 
#include <a_samp> // A függvénykönyvtárak betöltése nélkül nem fognak mûködni a dolgok
new Valami = \"asd\"; // Ez a változó mindenhol használható lesz a módban (nevezhetjük globális változónak)
public OnGameModeInIt()
{
    // Az ezen callbackba írt utasítások csakis kizárólag akkor futnak le, amikor a mód betölt
    new Osszeg = 4 + 5;
    printf(\"4 + 5 = %d\", Osszeg); // Ezt kiírja a szerver a konzolba (valamint lementi a logba), mikor a mód betölt/beindul
}
public OnPlayerConnect()
{
    // Az ezen callbackba írt utasítások csakis kizárólag akkor futnak le, amikor a játékos csatlakozik a szerverre
}
public OnPlayerSpawn()
{
    new Szam1 = 93; // Ez a változó csakis kizárólag az OnPlayerSpawn alatt lesz használható (nevezhetjük lokális változónak)
}

Oldalak: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal