Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - norbinator09

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15
166
RP/RPG kérések / Nyomógombos TextDraw hiba
« Dátum: 2014. június 17. - 14:53:13 »
EZAZ!!Dfoglalo te isten vagy ehhez, annyi volt a baja hogy az editor alapból szarul rakta a TextSize-t és emiatt nem ment de mostmár jó!
Köszi, irány scriptelni!Zárok.

167
Segítségkérés / Rcon bejelentkezés
« Dátum: 2014. június 17. - 13:47:29 »
server.cfg-bõl CTRL+C játékban CTRL+V

168
RP/RPG kérések / Nyomógombos TextDraw hiba
« Dátum: 2014. június 17. - 13:29:29 »

if(_:playertextid == tbuy[playerid])

 


warning 213: tag mismatch

 
mostmeg ezt dobja rá

169
RP/RPG kérések / Nyomógombos TextDraw hiba
« Dátum: 2014. június 17. - 12:46:35 »

if(_:playertextdraw == tbuy[playerid])

 


error 017: undefined symbol \"playertextdraw\"

 
énis beheyettesítettem de úgy dobta az errort

170
RP/RPG kérések / Nyomógombos TextDraw hiba
« Dátum: 2014. június 17. - 10:34:41 »
Hát nem nagyon értem :(
 

if(_:playertextdraw == …
 
[/quote]
ez mit csinál? csakmert nekem erre hibát ír a pawno és rákerestem Google-ba de semmi nincs ilyenrõl

171
RP/RPG kérések / Nyomógombos TextDraw hiba
« Dátum: 2014. június 16. - 22:25:43 »
Hát kb fél órán keresztül rajzoltam újra a kereskedést centereddel éssss.... nemjó:( nem engedi rákattintani azaz katinthatok én rá de nem reagál.
 

sacperkábé, néhány teszteléssel is megadni a kattintási zónáját.
 
[/quote]
hogy lehet ilyen kattintási zónát megadni?
 

asszem\' a lettersize a méregetõs része
 
[/quote]
az a betû mérete
jah és amúgy használok fixchars-t csak még nem volt idõma  modba átírni ékezetesre

172
RP/RPG kérések / Nyomógombos TextDraw hiba
« Dátum: 2014. június 16. - 12:35:40 »
Sziasztok!
A készülõ RP modomba szeretnék nyomógombos autókereskedést, már el is kezdtem de a textdrawba van egy kis hiba mégpedig hogy nem lehet nyomni.Mindent a fórumon lévõ leírás alapján csináltam, nincs is hiba benne de egyszerûen nem üzemel :(
 

new PlayerText:tnext[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:tbuy[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:tprev[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:tcan[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    tnext[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 386.000000, 375.000000, \">\");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, tnext[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, tnext[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, tnext[playerid], 0.500000, 2.000000);
PlayerTextDrawColor(playerid, tnext[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, tnext[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, tnext[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, tnext[playerid], 1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, tnext[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, tnext[playerid], 125);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, tnext[playerid], 404.000000, 0.000000);
tbuy[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 266.000000, 364.000000, \"   MEGVESZ\");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, tbuy[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, tbuy[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, tbuy[playerid], 0.500000, 2.000000);
PlayerTextDrawColor(playerid, tbuy[playerid], 16711935);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, tbuy[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, tbuy[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, tbuy[playerid], 1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, tbuy[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, tbuy[playerid], 255);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, tbuy[playerid], 383.000000, 0.000000);
tprev[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 243.000000, 375.000000, \" <\");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, tprev[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, tprev[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, tprev[playerid], 0.500000, 2.000000);
PlayerTextDrawColor(playerid, tprev[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, tprev[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, tprev[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, tprev[playerid], 1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, tprev[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, tprev[playerid], 125);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, tprev[playerid], 271.000000, -13.000000);
tcan[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 266.000000, 385.000000, \"    MEGSE\");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, tcan[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, tcan[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, tcan[playerid], 0.500000, 2.000000);
PlayerTextDrawColor(playerid, tcan[playerid], -16776961);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, tcan[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, tcan[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, tcan[playerid], 1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, tcan[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, tcan[playerid], 255);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, tcan[playerid], 383.000000, 0.000000);
        return 1;
}
public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid)
{
    if(playertextid == tbuy[playerid])
    {
         SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"You clicked on a textdraw.\");
         CancelSelectTextDraw(playerid);
    }
    return 1;
}
CMD:buyveh(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    PlayerTextDrawShow(playerid, tnext[playerid]);
    PlayerTextDrawShow(playerid, tbuy[playerid]);
    PlayerTextDrawShow(playerid, tprev[playerid]);
    PlayerTextDrawShow(playerid, tcan[playerid]);
    PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, tnext[playerid], 1);
    PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, tbuy[playerid], true);
    PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, tprev[playerid], 1);
    PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, tcan[playerid], 1);
    kveh[playerid] = CreateVehicle(400, 2485.3037,63.8349,26.3004,127.7493, 1, 1, 0);
    SetVehicleVirtualWorld(kveh[playerid], 69);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid, 69);
    SelectTextDraw(playerid, 0x00FF00FF);
SetPlayerCameraPos(playerid, 2482.9321,55.5978,27.9189);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2485.3037,63.8349,26.3004);
}else Belepve0;
return 1;
}
CMD:exitt(playerid, params[])
{
    SetCameraBehindPlayer(playerid);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
    CancelSelectTextDraw(playerid);
    return 1;
}

 
Ennyi az egész eddig, vásárlós része még nincs meg pont e hiba miatt.
Elõre is köszi a segítséget!
[mod]Javítottam a

taget

tagre![/mod]

173
Segítségkérés / Notepad++ és pawno bug
« Dátum: 2014. május 17. - 17:11:21 »
köszi szépen :) a notepad++ csak a pawno bug miatt kellet volna meg mert designosabb mint SciTE

174
Segítségkérés / Notepad++ és pawno bug
« Dátum: 2014. május 16. - 16:36:47 »
Sziasztok fórumozók!
Két problémám lenne nekem amire nem találtam megoldást a Google-n.
1.Bugol a Pawno
- Rendesen megírom a scriptet de amikor fordítanám errorokat ír ami nem is erroros(pl. DIALOG_STYLE_PASSWORD,RemoveBuildingForPlayer), és fogalmam sincs miért van ez    mert amikor SciTE-ben fordítom akkor meg nem ír hibát
2.Notepad++ bug
- Itt rendesen tudnék már scriptelni mert megcsináltam azokat amik kellenek hozzá hogy lehessen PAWN-nyelven tolni benne, és az a problem hogy nem enged { és [ jeleket írni(az meg azért fontos lenne hogy írhassak...).
Tehát ezekre szeretnék választ kapni, ah tudjátok mi a problem akkor pls írjátok le nekem elõre is köszi.

175
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. április 02. - 20:29:31 »
Nem vágom mi lehet a probléma  :(
Pedig nincs semmi hiba a scriptedbe, és jól is írtad a játszot idõ/60-t.
Szerintem csináld másfélre megoldással(lehet bugol valami azt annyi).
Én úgy csináltam hogy egy percek és órák változót csináltam és percenknt lekérdeztem ha percek == 60 akk óra kap +1-t és percek = 0, és nekem így tökéletsen mûködik  8)
Ez csak egy 5let hogy lehetne megoldani a játszott idõ rendszert.
Tudom ragaszkodsz a te verziódhoz, de ha nagyon nem akar megoldódni..... akkor meg kéne nézni egy másik megoldást(pl. amit íram :) mert az tuti fix)

176
Segítségkérés / Unknow mod ( csak hoston )
« Dátum: 2014. március 31. - 20:50:03 »
cfg-t próbáld így(!nekem is így van hoston és mûködik!):
 
gamemode0 Modom

177
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. március 30. - 17:11:49 »
Biztosan meg lehet oldani a problémádat úgy ahogy akarod, de lehet hogy nem vagyunk hozzá elég okosak hogy megtaláljuk a hibát.Ezért írtam neked hogy lehetne még megoldani a játszott idõ mentését.
UI:Énse úgy gondoltam hogy ott megállsz a modban :) hanem hogy így most ha fejlesztessz benne akkor mondig vissza kell térj ehhez, ami egy idõ után idegesítõ lehet

178
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. március 30. - 16:41:35 »
Nemtudom csomószor átnéztem mi lehet a hiba, de nem tudom.....
Szerintem csináld másképpen, mondjuk úgy hogy perceket, és órákat mentessz:
enumba egy Orak,Percek változót raksz
Percenként növeled a Percek-et 1-el
Ha a Percek elérte a 60-at akkor lenullászod és az Orak kap +1-et
és akkor a kiírás annyi hogy:
 
format(string,sizeof(string), \"| Játszott Idõ: %i óra ,%i perc |\",JatekosInfo[playerid][Orak],JatekosInfo[playerid][Percek]); 

 
szerintem ezzel akkor megkönnyíted a dolgodat és haladhatsz tovább a mododdal :)

179
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. március 30. - 16:08:54 »
Próbáld így:
 
format(string,sizeof(string), \"| Játszott Idõ: %d perc (%f óra)|\",JatekosInfo[playerid][JatszottIdo],ora);

180
RP/RPG kérések / sscanf-ba string
« Dátum: 2014. március 30. - 14:54:52 »
Nagyon szépen köszönöm!
Zárom a témát!

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal