Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ROOCK
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13
166
« Dátum: 2013. június 05. - 17:50:08 »
jóvan ezzel mûködik már nem fagy be de most az a baj hogy mindig csak 1 et vesz a felpakolást a lepokolásra nem vált át if(Fuv[playerid] == 3 && gTeam[playerid] == FUVAR && GetVehicleModel(vehicleid) == 515 || GetVehicleModel(vehicleid) == 456) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); new rand = random(sizeof(Fuv1)); GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Varja Felpakolunk!\",3000,6); SetTimerEx(\"Pakol\", 3000, 0,\"e\",playerid); Fuv[playerid] = 4; TogglePlayerControllable(playerid, false); Fuvo[playerid] = SetPlayerCheckpoint(playerid,Fuv1[rand][0],Fuv1[rand][1],Fuv1[rand][2],3); return 1; } if(Fuv[playerid] == 4 && gTeam[playerid] == FUVAR && GetVehicleModel(vehicleid) == 515 || GetVehicleModel(vehicleid) == 456) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); new rand = random(sizeof(Fuv1)); GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Jóvan lepakolunk!\",3000,6); SetTimerEx(\"Pakol1\", 3000, 0,\"e\",playerid); Fuv[playerid] = 3; Fuvo[playerid] = SetPlayerCheckpoint(playerid,Fuv1[rand][0],Fuv1[rand][1],Fuv1[rand][2],3); return 1; }
és nem vágom mert ha átvált a 4 re akkor ha azt felszedi vissza vált 3 ra tehát nem értem mért nem vált
167
« Dátum: 2013. június 04. - 19:35:30 »
de ez több munka egybe és csak annyi kellene hogy minden második helyen adjon 5000$árt és lefagyassza az embert 3 mp ig minden rakodó helyen
168
« Dátum: 2013. június 04. - 19:04:40 »
üdv az lenne a problem hogy randomba beteszi a cuccokat fel is lehet szedni csak nem ad pénzt minden 2. nál sehol sem ad pénzt és az is baj hogy ha 2 player van fent akkor a 0 id-üt lefagyasztja majd kifagyaztja de az 1 id-jüt csak lefagyasztja de ki nem itt van a pawno remélem tuttok segíteni ebbe #include <a_samp> #include <zcmd> #define FUVAR 0009 #define COLOR_RED 0xff0000AA new Fuv[MAX_PLAYERS]; new gTeam[MAX_PLAYERS]; new Float: Fuv1[15][3] = { { -285.4836,2662.8330,62.3765}, { -1522.4150,2630.9727,55.5630}, { -2272.3726,2287.8411,4.5473}, { -1935.5901,2380.3997,49.2232}, { -1489.0553,1877.0696,32.3599}, { -1205.6021,1822.9353,41.4458}, { -298.9337,1792.6718,42.5444}, { 2434.2878,738.7759,10.5474}, { 2653.2705,1091.4495,10.5474}, { 2175.2278,1681.5012,10.5474}, { 2180.3855,2522.3506,10.5474}, { 2653.2705,1091.4495,10.5474}, { 1763.9720,2729.0198,10.5630}, { 1081.8708,1839.7916,10.5474}, { 980.7066,1101.8970,10.5474} }; new Fuvo[MAX_PLAYERS]; CMD:munkaba(playerid, params[]) { Fuv[playerid] = 1; SetPlayerCheckpoint(playerid, -144.7087,1078.9078,20.4922, 3.0); return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid,newstate,oldstate) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetVehicleModel(vehicleid) == 456 || GetVehicleModel(vehicleid) == 515 && gTeam[playerid] == FUVAR) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Jóvagy\"); } else { DisablePlayerCheckpoint(playerid); return 1; } return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(Fuv[playerid] == 2 && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && gTeam[playerid] == FUVAR && GetVehicleModel(vehicleid) == 456 || GetVehicleModel(vehicleid) == 515) { Fuv[playerid] = 3; SetPlayerCheckpoint(playerid,-306.3483,1505.2061,75.1307,3.0); return 1; } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(Fuv[playerid] == 1) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); gTeam[playerid] = FUVAR; Fuv[playerid] = 2; SetPlayerColor(playerid,0x00d5ffAA); SetPlayerSkin(playerid, 260); return 1; } if(Fuv[playerid] == 3 && gTeam[playerid] == FUVAR && GetVehicleModel(vehicleid) == 515 || GetVehicleModel(vehicleid) == 456) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); new rand = random(sizeof(Fuv1)); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Pill Rakodunk!\",2000,6); SetTimer(\"Pakol\", 3000, false); Fuv[playerid] = 4; TogglePlayerControllable(playerid, false); Fuvo[playerid] = SetPlayerCheckpoint(playerid,Fuv1[rand][0],Fuv1[rand][1],Fuv1[rand][2],3); return 1; } if(Fuv[playerid] == 4 && gTeam[playerid] == FUVAR && GetVehicleModel(vehicleid) == 515 || GetVehicleModel(vehicleid) == 456) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); new rand = random(sizeof(Fuv1)); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Pill Rakodunk!\",2000,6); SetTimer(\"Pakol1\", 3000, false); Fuv[playerid] = 3; Fuvo[playerid] = SetPlayerCheckpoint(playerid,Fuv1[rand][0],Fuv1[rand][1],Fuv1[rand][2],3); return 1; } return 1; } forward Pakol(playerid); public Pakol(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid, true); } forward Pakol1(playerid); public Pakol1(playerid) { GivePlayerMoney(playerid, 5000); TogglePlayerControllable(playerid, true); }
169
« Dátum: 2013. június 02. - 22:45:29 »
uh télleg köszi jó ötlet
170
« Dátum: 2013. június 02. - 18:00:41 »
de ha arrébb teszem akkor dialog kilépés után is ott marad és akkor ha vissza akarsz bele lépni akkor arrébb kell neked is menned
171
« Dátum: 2013. június 02. - 17:48:58 »
nem mûkõdik :/ de egyikkel sem jó mindet kipróbáltam ha átirtam 1 re akkor nem tünt el de annyiszor lépet bele a dialogba hogy megsem lehetett tõle mozdulni ha elakartam menni rámentem kiléptem megint kijött kilép megint kijött és nem lehetett elmenni onnan
172
« Dátum: 2013. június 02. - 16:53:02 »
üdv lenne egy olyan kérdésem hogy van egy info pick up amibe ha belemész akkor kiad egy dialogot de a kilépsz a dialogbol akkor eltünik az info puckup(az az i betû) igy oldottam meg de igy rossz :confused: new munka; public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == munka) { ShowPlayerDialog(playerid, dmunka, DIALOG_STYLE_LIST, \"Munkák\", \"Uttisztitó \\nCementes \\nFuvarozó \\nPenzszállító \\nTaxi \\nLeaderes Munkák \\nKilépés a munkábol\\nKilépés Leaderes munkábol\", \"Választ\", \"Kilép\"); return 1; } return 0; } public OnGameModeInit() { munka = CreatePickup(1239, 2, 246.9899,118.5350,1003.2188); }
173
« Dátum: 2013. június 02. - 16:28:26 »
köszi
174
« Dátum: 2013. május 31. - 18:33:58 »
az lenne hogy ha nem a közelembe van akkor ne tudjam lesokkolni/leszedni az életét csak mondjuk hogyha mellette vagyok pl 1-2 lépésre ezt kéne átalakítani eddig eljutottam CMD:sokkol(playerid, params[]) { new tmp[256]; new string[256]; new giveplayerid, idx; tmp = strtok(params,idx); giveplayerid = strval(tmp); if(gTeam[playerid] == TRENDOR || gTeam[playerid] == CRENDOR || gTeam[playerid] == JRENDOR) { if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HASZNÁLAT]: /sokkol <ID>\"); return 1; } if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem sokkolhatod meg magad, vagy hibás az ID!\"); } else { if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { GetPlayerName(playerid, pname, sizeof (pname)); format(string, sizeof(string), \"%s megsokkolt a sokkolójával!\", pname); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED, string); new Float:Health; GetPlayerHealth(giveplayerid, Health); SetPlayerHealth(giveplayerid, Health -20); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres sokkolás!\"); }else{ SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen játékos!\"); } } } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy rendõr!\"); } return 1; }
175
« Dátum: 2013. május 31. - 13:55:24 »
kösz! mûködik nagyon köszönöm
176
« Dátum: 2013. május 31. - 13:14:06 »
ide tettem be public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(\"/kariv\", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 0); SetPlayerSelectionClass(playerid); return 1; } return 0; }
177
« Dátum: 2013. május 31. - 07:11:54 »
PlayerInfo[playerid][Ren]++; ez is jó ezzel ad +1pontot
178
« Dátum: 2013. május 31. - 00:42:10 »
üdv! az lenne a kérdés hogy van egy redõr munkám ami szintes és az elõléptetés annyi lenne hogy hozzá ad 1+pontot és ezt akarnám ugy hogy az lenne a parancs hogy /setrendlevel ID és hozzá ad +1pontot vagy ugy hogy /setrendlevel ID szint vagy valami ilyesmi ezt hogyan lehetne megcsinálni?
179
« Dátum: 2013. május 30. - 23:51:04 »
és ha ezt a 2 sort beteszem akkor is error error 017: undefined symbol \"SetPlayerSelectionClass\"
180
« Dátum: 2013. május 30. - 22:08:03 »
Üdv az lenne a kérdésem hogy hogyan lehet visszalépni egy parancsal a karakterválasztóbe mert egy ilyennel próbálkoztam e ez rossz betesz a semmibe és nem lehet csinálni semmit public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(\"/szkilep\", cmdtext, true) == 0) { gTeam[playerid] = CIVIL; SetupPlayerForClassSelection(playerid); TogglePlayerSpectating(playerid, true); SendClientMessage(playerid, RED, \"Kiléptél a szolgálatból!\"); return 1; } return 0; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetupPlayerForClassSelection(playerid); return 1; } forward SetupPlayerForClassSelection(playerid); public SetupPlayerForClassSelection(playerid) { SetPlayerPos(playerid, -2669.6472,1403.8361,906.2771); SetPlayerFacingAngle(playerid,310.7162); SetPlayerCameraPos(playerid, -2667.5176,1406.0835,906.2734); SetPlayerCameraLookAt(playerid, -2669.6472,1403.8361,906.2771); SetPlayerInterior(playerid,3); ApplyAnimation(playerid,\"FIGHT_D\",\"FightD_3\",4.0,0,1,1,0,0); ApplyAnimation(playerid,\"RAPPING\",\"RAP_B_Loop\",4.0,1,1,1,1,0); GameTextForPlayer(playerid,\"~g~]Drift~g~]\", 500, 3); return 1; }
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13
|