Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ROOCK

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13
166
Segítségkérés / Fuvarozó munka Random checpoint bug
« Dátum: 2013. június 05. - 17:50:08 »
jóvan ezzel mûködik  már nem fagy be de most az a baj hogy mindig csak 1 et vesz a felpakolást a lepokolásra nem vált át
 
if(Fuv[playerid] == 3 && gTeam[playerid] == FUVAR && GetVehicleModel(vehicleid) == 515 || GetVehicleModel(vehicleid) == 456)
    {
       DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        new rand = random(sizeof(Fuv1));
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Varja Felpakolunk!\",3000,6);
        SetTimerEx(\"Pakol\", 3000, 0,\"e\",playerid);
Fuv[playerid] = 4;
TogglePlayerControllable(playerid, false);
Fuvo[playerid] = SetPlayerCheckpoint(playerid,Fuv1[rand][0],Fuv1[rand][1],Fuv1[rand][2],3);
        return 1;
    }
    if(Fuv[playerid] == 4 && gTeam[playerid] == FUVAR && GetVehicleModel(vehicleid) == 515 || GetVehicleModel(vehicleid) == 456)
    {
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        new rand = random(sizeof(Fuv1));
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Jóvan lepakolunk!\",3000,6);
SetTimerEx(\"Pakol1\", 3000, 0,\"e\",playerid);
Fuv[playerid] = 3;
Fuvo[playerid] = SetPlayerCheckpoint(playerid,Fuv1[rand][0],Fuv1[rand][1],Fuv1[rand][2],3);
        return 1;
    }

 
és nem vágom mert ha átvált a 4 re akkor ha azt felszedi vissza vált 3 ra tehát nem értem mért nem vált

167
Segítségkérés / Fuvarozó munka Random checpoint bug
« Dátum: 2013. június 04. - 19:35:30 »
de ez több munka egybe és csak annyi kellene hogy minden második helyen adjon 5000$árt és lefagyassza az embert 3 mp ig minden rakodó helyen

168
Segítségkérés / Fuvarozó munka Random checpoint bug
« Dátum: 2013. június 04. - 19:04:40 »
üdv
az lenne a problem hogy randomba beteszi a cuccokat fel is lehet szedni csak nem ad pénzt minden 2. nál
sehol sem ad pénzt és az is baj hogy ha 2 player van fent akkor a 0 id-üt lefagyasztja majd kifagyaztja de az 1 id-jüt csak lefagyasztja de ki nem
itt van a pawno remélem tuttok segíteni ebbe :-[
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define FUVAR 0009
#define COLOR_RED 0xff0000AA
new Fuv[MAX_PLAYERS];
new gTeam[MAX_PLAYERS];
new Float: Fuv1[15][3] =
{
  { -285.4836,2662.8330,62.3765},
  { -1522.4150,2630.9727,55.5630},
  { -2272.3726,2287.8411,4.5473},
  { -1935.5901,2380.3997,49.2232},
  { -1489.0553,1877.0696,32.3599},
  { -1205.6021,1822.9353,41.4458},
  { -298.9337,1792.6718,42.5444},
  { 2434.2878,738.7759,10.5474},
  { 2653.2705,1091.4495,10.5474},
  { 2175.2278,1681.5012,10.5474},
  { 2180.3855,2522.3506,10.5474},
  { 2653.2705,1091.4495,10.5474},
  { 1763.9720,2729.0198,10.5630},
  { 1081.8708,1839.7916,10.5474},
  { 980.7066,1101.8970,10.5474}
};
new Fuvo[MAX_PLAYERS];
CMD:munkaba(playerid, params[])
{
Fuv[playerid] = 1;
SetPlayerCheckpoint(playerid, -144.7087,1078.9078,20.4922, 3.0);
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid,newstate,oldstate)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetVehicleModel(vehicleid) == 456 || GetVehicleModel(vehicleid) == 515 && gTeam[playerid] == FUVAR)
   {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Jóvagy\");
   }
   else
   {
                DisablePlayerCheckpoint(playerid);
                return 1;
   }
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(Fuv[playerid] == 2 && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && gTeam[playerid] == FUVAR && GetVehicleModel(vehicleid) == 456 || GetVehicleModel(vehicleid) == 515)
{
Fuv[playerid] = 3;
         SetPlayerCheckpoint(playerid,-306.3483,1505.2061,75.1307,3.0);
return 1;
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(Fuv[playerid] == 1)
    {
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        gTeam[playerid] = FUVAR;
        Fuv[playerid] = 2;
   SetPlayerColor(playerid,0x00d5ffAA);
SetPlayerSkin(playerid, 260);
        return 1;
    }
    if(Fuv[playerid] == 3 && gTeam[playerid] == FUVAR && GetVehicleModel(vehicleid) == 515 || GetVehicleModel(vehicleid) == 456)
    {
       DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        new rand = random(sizeof(Fuv1));
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Pill Rakodunk!\",2000,6);
SetTimer(\"Pakol\", 3000, false);
Fuv[playerid] = 4;
TogglePlayerControllable(playerid, false);
Fuvo[playerid] = SetPlayerCheckpoint(playerid,Fuv1[rand][0],Fuv1[rand][1],Fuv1[rand][2],3);
        return 1;
    }
    if(Fuv[playerid] == 4 && gTeam[playerid] == FUVAR && GetVehicleModel(vehicleid) == 515 || GetVehicleModel(vehicleid) == 456)
    {
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        new rand = random(sizeof(Fuv1));
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Pill Rakodunk!\",2000,6);
SetTimer(\"Pakol1\", 3000, false);
Fuv[playerid] = 3;
Fuvo[playerid] = SetPlayerCheckpoint(playerid,Fuv1[rand][0],Fuv1[rand][1],Fuv1[rand][2],3);
        return 1;
    }
    return 1;
}
forward Pakol(playerid);
public Pakol(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);
}
forward Pakol1(playerid);
public Pakol1(playerid)
{
    GivePlayerMoney(playerid, 5000);
TogglePlayerControllable(playerid, true);
}

169
Segítségkérés / info pickup
« Dátum: 2013. június 02. - 22:45:29 »
uh télleg köszi jó ötlet :)

170
Segítségkérés / info pickup
« Dátum: 2013. június 02. - 18:00:41 »
de ha arrébb teszem akkor dialog kilépés után is ott marad és akkor ha vissza akarsz bele lépni akkor arrébb kell neked is menned

171
Segítségkérés / info pickup
« Dátum: 2013. június 02. - 17:48:58 »
nem mûkõdik :/ de egyikkel sem jó mindet kipróbáltam ha átirtam 1 re akkor nem tünt el de annyiszor lépet bele a dialogba hogy megsem lehetett tõle mozdulni ha elakartam menni rámentem kiléptem megint kijött kilép megint kijött és nem lehetett elmenni onnan

172
Segítségkérés / info pickup
« Dátum: 2013. június 02. - 16:53:02 »
üdv
lenne egy olyan kérdésem hogy van egy info pick up amibe ha belemész akkor kiad egy dialogot de a kilépsz a dialogbol akkor eltünik az info puckup(az az i betû)
igy oldottam meg de igy rossz  :confused:
 

new munka;
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == munka)
    {
ShowPlayerDialog(playerid, dmunka, DIALOG_STYLE_LIST, \"Munkák\", \"Uttisztitó \\nCementes \\nFuvarozó \\nPenzszállító \\nTaxi \\nLeaderes Munkák \\nKilépés a munkábol\\nKilépés Leaderes munkábol\", \"Választ\", \"Kilép\");
      return 1;
    }
return 0;
}
public OnGameModeInit()
{
munka = CreatePickup(1239, 2, 246.9899,118.5350,1003.2188);
}

173
Segítségkérés / Elmentett hely elsõ spawn
« Dátum: 2013. június 02. - 16:28:26 »
köszi ;D

174
Segítségkérés / Sokkolás
« Dátum: 2013. május 31. - 18:33:58 »
az lenne hogy ha nem a közelembe van akkor ne tudjam lesokkolni/leszedni az életét csak mondjuk hogyha mellette vagyok pl 1-2 lépésre
ezt kéne átalakítani eddig eljutottam
 
CMD:sokkol(playerid, params[])
{
    new tmp[256];
    new string[256];
    new giveplayerid, idx;
    tmp = strtok(params,idx);
    giveplayerid = strval(tmp);
   
    if(gTeam[playerid] == TRENDOR || gTeam[playerid] == CRENDOR || gTeam[playerid] == JRENDOR)
       {
           if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[HASZNÁLAT]: /sokkol <ID>\");
      return 1;
   }
   if(giveplayerid == playerid)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem sokkolhatod meg magad, vagy hibás az ID!\");
      } else {
      if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
         GetPlayerName(playerid, pname, sizeof (pname));
         format(string, sizeof(string), \"%s megsokkolt a sokkolójával!\", pname);
         SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED, string);
                 new Float:Health;
         GetPlayerHealth(giveplayerid, Health);
         SetPlayerHealth(giveplayerid, Health -20);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres sokkolás!\");
          }else{
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen játékos!\");
      }
   }
} else {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy rendõr!\");
}
return 1;
}

175
Segítségkérés / playerID re küldött parancs
« Dátum: 2013. május 31. - 13:55:24 »
kösz! mûködik nagyon köszönöm  ;D

176
Segítségkérés / Visszalépés karakterválasztóba
« Dátum: 2013. május 31. - 13:14:06 »
ide tettem be
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/kariv\", cmdtext, true) == 0)
{
    SetPlayerHealth(playerid, 0);
                SetPlayerSelectionClass(playerid);
return 1;
}
return 0;
}

177
Segítségkérés / playerID re küldött parancs
« Dátum: 2013. május 31. - 07:11:54 »
PlayerInfo[playerid][Ren]++;

 
ez is jó ezzel ad +1pontot

178
Segítségkérés / playerID re küldött parancs
« Dátum: 2013. május 31. - 00:42:10 »
üdv!
az lenne a kérdés hogy van egy redõr munkám ami szintes és az elõléptetés annyi lenne hogy hozzá ad 1+pontot és ezt akarnám ugy hogy az lenne a parancs hogy /setrendlevel ID és hozzá ad +1pontot vagy ugy hogy /setrendlevel ID szint vagy valami ilyesmi ezt hogyan lehetne megcsinálni?

179
Segítségkérés / Visszalépés karakterválasztóba
« Dátum: 2013. május 30. - 23:51:04 »
és ha ezt a 2 sort beteszem akkor is error
error 017: undefined symbol \"SetPlayerSelectionClass\"

180
Segítségkérés / Visszalépés karakterválasztóba
« Dátum: 2013. május 30. - 22:08:03 »
Üdv
az lenne a kérdésem hogy hogyan lehet visszalépni egy parancsal a karakterválasztóbe mert egy ilyennel próbálkoztam e ez rossz betesz a semmibe és nem lehet csinálni semmit
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/szkilep\", cmdtext, true) == 0)
{
gTeam[playerid] = CIVIL;
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
       TogglePlayerSpectating(playerid, true);
SendClientMessage(playerid, RED, \"Kiléptél a szolgálatból!\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
return 1;
}
forward SetupPlayerForClassSelection(playerid);
public SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
    SetPlayerPos(playerid, -2669.6472,1403.8361,906.2771);
SetPlayerFacingAngle(playerid,310.7162);
SetPlayerCameraPos(playerid, -2667.5176,1406.0835,906.2734);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, -2669.6472,1403.8361,906.2771);
SetPlayerInterior(playerid,3);
    ApplyAnimation(playerid,\"FIGHT_D\",\"FightD_3\",4.0,0,1,1,0,0);
     ApplyAnimation(playerid,\"RAPPING\",\"RAP_B_Loop\",4.0,1,1,1,1,0);
    GameTextForPlayer(playerid,\"~g~]Drift~g~]\", 500, 3);
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal