Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 166
Segítségkérés / Változó hosszúságú listaelem hozzárendelése listitem-hez« Dátum: 2013. augusztus 24. - 13:04:47 »
Szeretnék olyan változó hosszúságú listaelem-es dialogust készíteni, amelyet ha kiválasztok, akkor végre tudjak hajtani valamilyen utasítást.
Nem tudjuk milyen hosszú lesz a listitem, csak annyit tudunk, hogy string lesz benne. pl:. 1. 2. 3. 4. 5. 6. És ha mondjuk kiválasztom a listában a 4-es számot akkor valamelyen utasítást szeretnék végrehajtani. PL.. kiírná, hogy a 4-es számot választottad ki. Példára volna szükségem. 167
Segítségkérés / Hogyan lehet lekérni, hogy a string hexadecimális kód e?« Dátum: 2013. augusztus 21. - 21:50:24 »
Nemrég tettem fel én is ezt a kérdést.
http://sampforum.hu/index.php?topic=45721.msg453024#msg453024 Y_Less megoldása(én ezt használom), megoldása köszönd meg SnooP-nak. stock ishex(str[]) 168
Segítségkérés / Ékezetes szöveg kisbetûssé alakítása« Dátum: 2013. augusztus 21. - 13:18:26 »
Így már értem, miért nem megy ékezetekkel, köszönöm a segítságedet ɐʞzssǝlosz ment a plussz.
Ryan_Adam itt nem a parancsfeldolgozóról van szó. 169
Segítségkérés / Ékezetes szöveg kisbetûssé alakítása« Dátum: 2013. augusztus 21. - 02:35:54 »
Van a luxadminba ez az egysoros kód code ami egy adott string karakterét kisbetûsre cseréli.
#define UpperToLower(%1) for(new ToLowerChar; ToLowerChar < strlen( %1 ); ToLowerChar ++ ) if ( %1[ ToLowerChar ]> 64 && %1[ ToLowerChar ] < 91 ) %1[ ToLowerChar ] += 32 Csak van egy kis baj vele, hogy ékezeteknél nem mûködik. Most én szeretném átalakítani, úgy, hogy ékezettel mûködjön de sehogy se jön össze. Kezdésnek kihoztam egy ilyen formát. Addig értettem meg, hogy a karaktereket tartalmazó tömb minden elemét végignézi, és hozzáad +32-t. Gondolom ez a rész tolja el kisbetûsre. for(new ToLowerChar; ToLowerChar < strlen(text); ToLowerChar ++ ) 170
Segítségkérés / foreach és az iterátor használata, pontosan mi a légyege?« Dátum: 2013. augusztus 20. - 13:08:29 »
Köszönöm ɐʞzssǝlosz így már értem, hogyan mûködik, ment a plusz a segítségedért.
171
Segítségkérés / foreach és az iterátor használata, pontosan mi a légyege?« Dátum: 2013. augusztus 20. - 01:58:06 »
foreach legyét probálom megérteni, de valahogy nem tudom felfogni az igazi légyegét.
Már az eleje sem tiszta: Magyar leírásban így van leírva az elsõ példa: foreach(Player, i) Viszont angol forumon így van írva, és szinte minden publikált szkripten így látom foreach (new i : Player): foreach (new i : Player) Van külömbség a kettõ között? Szerintem nincs. Eddig még nagyjából értem, hogy csak az éppen online lévõ játékosokat veszi figyelembe. Viszont ezt a \"iterátorok\" mûködésérõl semmi fogalmam nincs.Végigolvastam vagy 100×szor de fejben nem tudom összerakni. Annyit értettem meg, hogy játékosra nem kell létrehozni, viszont másra igen, és azért kell létrehozni mert ez mutat az \'adatthalmazra\'. 172
Segítségkérés / MySQL R31 elözõ mûveletben érintett sorok számának lekérése« Dátum: 2013. augusztus 18. - 13:53:38 »
Igen csak most csodálkoztam rá, hogy ha csak egy rekordot szúrok be akkor egy-et add vissza eredményül.
Ez nyilván logikus. ɐʞzssǝlosz,hegdavid95 kösznöm segítségeteket, ment a plusz mindkettõtöknek. 173
Segítségkérés / MySQL R31 elözõ mûveletben érintett sorok számának lekérése« Dátum: 2013. augusztus 18. - 13:34:25 »
Simán csak így használom.
Írtam egy egyszerû reg rendszert is, ott is egyet ad vissza.
Nekem itt \"cache_affected_rows\" itt is egyet írt ki a konzolba. Most lehet, hogy én tudom rosszul de: cache_affected_rows(connectionHandle = 1); Az elõzõ mysql mûveletben érintett sorok számát adja meg cache_insert_id(connectionHandle = 1); Visszaadja az elõzõ INSERT mûvelet által elõállított id-t Most én a reg rendszerben nyílván azt szeretném megkapni, hogy hány valós regisztrált játékos van. De tettem egy próbát és kézzel szúrtam be egy új rekordot: A(z) 1 sor beszúrása megtörtént. A beszúrt sor azonosítószáma: 7 ( a lekérdezés 0.0212 másodpercig tartott ) Szóval a függvény mûködik, ezért add vissza egyet. :wall: 174
Segítségkérés / MySQL R31 elözõ mûveletben érintett sorok számának lekérése« Dátum: 2013. augusztus 18. - 03:23:27 »
Huh nem tudom miért írtam UPDATE-t, amikor INSERT -nél akarom lekérni a sorok számát, és ott ad vissza egyet.
175
Segítségkérés / MySQL R31 elözõ mûveletben érintett sorok számának lekérése« Dátum: 2013. augusztus 17. - 15:54:19 »
UPDATE sql utasításnál beszúrok egy új sort, és mûveletben érintett sorok számát szeretném lekérdezni MySQL-el r31-es pluginban.
Elöszõr csak nullát adott vissza mindig, azért mert rossz helyre raktam a függvényt. Ekkora mysql_log-ban írt figyelmesztetõ üzeneteket. [15:27:35] [WARNING] cache_affected_rows - no active cache A mysql_tquery-ben aztán meghívok egy callback-et utána már visszaadott a cache_affected_rows egy \'1\'-es egész szám értéket. A cache_insert_id függvény helyes értéket adott vissza. cache_affected_rows(connectionHandle = 1); [15:37:33] [DEBUG] cache_get_data - connection handle: 1 cache_insert_id - connection handle: 1 hibátlanul adja vissza, viszont cache_affected_rows függvény mindig csak \'1\'-es egész szám értéket kapom vissza és érdekes nem ír hibát a mysql_logban. 176
Segítségkérés / Egyedi hexadecimális szín elmentése és betöltése, és használata kérek egy példát« Dátum: 2013. augusztus 16. - 23:53:15 »
Már értem, köszi, tényleg az benne a poén, hogy csak sima számként kell lementeni (én végig stringként akartam lementeni).
Ment a plussz, köszönöm a segítségedet. 177
Segítségkérés / Egyedi hexadecimális szín elmentése és betöltése, és használata kérek egy példát« Dátum: 2013. augusztus 16. - 17:37:26 »
Írna valaki egy példát dialog inputtext -ben bekérem az egyedi hexadecimális színkódot.
Eddig ok, hogy bekérem az egyedi hexadecimális színkódot egy string-be, de most jönnek a problémák. Milyen adattípusba mentsem, string, hex? Mentésre MySql-t használok. Mysql-ben mezõnél lehetne adattípusnak hex-t megadni, viszont r31-es plugin nem enged még bool-t se tárolni, nem hogy hex-et. Hogyan töltsem be, nyílván stringbe betöltöm, azt kéne valahogy átalakítani és változóba helyezni. És hogyan \"használjam\"? CreateDynamic3DTextLabel-nél használnám, és SetPlayerColor-nál. Text3D:CreateDynamic3DTextLabel(const text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0); 178
Segítségkérés / Hogyan tároljak 100 darab logikai értékû változót?« Dátum: 2013. augusztus 15. - 23:45:44 »
Értem, akkor nem lehet máshogy, akkor mindenképpen létrekel hozni azt a +100 mezõt, ha azt elakarom tárolni.
Ment a plussz, lackos888 nem erre gondoltam, hanem mysql adattáblás részére, de te is kapsz egy plusszt-t mert segíteni probáltál. 179
Segítségkérés / Hogyan tároljak 100 darab logikai értékû változót?« Dátum: 2013. augusztus 15. - 23:19:00 »
Szeretnénk csinálni egy olyan szkriptett ami játékosként eltárolja, hogy felszedte-e az adott ajándékdobozt.
Tegyék fel, hogy mondjuk száz darab ajándékdoboz van, és mysql használok. Akkor most hozzak létre adattáblában plussz 100 darab igen/nem mezõt? Játékosonként az a +100 mezõ az azért elég meredek ilyen kis szkriptnek, plussz még a több adat is ott van. Vagy ez még belefér mysql-be? Nincs valami hatásosabb mód, amivel jobban meglehet ezt oldani mysql-ben? 180
Segítségkérés / Sztringet hex értékké való alakítás« Dátum: 2013. augusztus 14. - 14:28:02 »
Köszi a segítséget ment a plusz.
|