Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Stramm
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13
166
« Dátum: 2013. február 12. - 17:44:31 »
Hi úgy emlékszem még Matthew14 Publikálta ezt a scriptet megkeresem és belinkelem az eredetit Unatkoztam és keresgéltem a gépemen és akkor találtam ezt és kibõvítettem 1-2 dologal Pawn: // Gang Script #define PROSTI 0xfa4dfaAA #define BALLAS 0x0a9600AA #define GROVE 0xeaff00AA #define CSÖVES 0x524b4bAA #define AZCETAS 0x00f2ffAA #define VAGOS 0xffae00AA #define SZIN_DILER 0xfcfcfcAA #define SZIN_FARMER 0xfff700AA #define SZIN_FARMER 0xfff700AA public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/team\", cmdtext, true) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEAM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fun Gang\", \"GrooveStreet\\nVagos\\nBallas\\nAztecas\\nCsöves\\nProsti\\nDiler\\nFarmer\", \"Csatlakozok\", \"Mégse!\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(response) { switch(dialogid == DIALOG_TEAM) { case 0: { switch(listitem) { case 0: //Groove { SetPlayerSkin(playerid, 105); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen catlakoztál a Groove bandához!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Csatlakozásért Kaptál 200&\"); GivePlayerMoney(playerid, 200); SetPlayerColor(playerid, 0xeaff00AA); } case 1: //Vagos { SetPlayerSkin(playerid, 108); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen csatlakoztál a Vagos bandához!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Csatlakozásért Kaptál 150&\"); GivePlayerMoney(playerid, 150); SetPlayerColor(playerid, 0xffae00AA; } case 2: //Ballas { SetPlayerSkin(playerid, 102); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen csatlakoztál a Ballas bandájához!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Csatlakozásért Kaptál 350&\"); GivePlayerMoney(playerid, 350); SetPlayerColor(playerid, 0x0a9600AA); } case 3: //Aztecas { SetPlayerSkin(playerid, 115); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen beléptél az Aztecas csapatába...\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Csatlakozásért Kaptál 280&\"); GivePlayerMoney(playerid, 280); SetPlayerColor(playerid, 0x00f2ffAA); } case 4: //Csöves { SetPlayerSkin(playerid, 137); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen beléptél a Csövesek Bandájába.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Csatlakozásért Kaptál 500& kenyére \"); GivePlayerMoney(playerid, 280); SetPlayerColor(playerid, 0x524b4bAA); } case 5: //Prosti { SetPlayerSkin(playerid, 178); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Gratulálunk Mostantol Prostiként dolgozol. \"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Ahozz hogy jól végezd a munkádat kaptál egy lila Dildot \"); GivePlayerMoney(playerid, 280); GivePlayerWeapon(playerid, 321, 9999); SetPlayerColor(playerid, 0xfa4dfaAA); } case 6: //Drog Diler { SetPlayerSkin(playerid, 30); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen rossz útra tértél. \"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Csatlakozásért Kaptál 10000& Drogokra (/drogshop)\"); GivePlayerMoney(playerid, 10000); SetPlayerColor(playerid, 0xfcfcfcAA); } case 7: //Farmer { SetPlayerSkin(playerid, 133); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Gratulálunk Farmer lettél\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Csatlakozásért Kaptál egy Ásot.\"); GivePlayerWeapon(playerid, 5, 9999); SetPlayerColor(playerid, 0xfff700AA); } } } } } return 1; } Eredeti public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/gangteam\", cmdtext, true) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEAM, DIALOG_STYLE_LIST, \"<==Illegális bandák==>\", \"GrooveStreet\\nVagos\\nBallas\\nAztecas\", \"Csatlakozok\", \"Mégse!\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(response) { switch(dialogid == DIALOG_TEAM) { case 0: //DIALOG_IMENU_LISTA { switch(listitem) { case 0: //Groove { SetPlayerSkin(playerid, 105); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen catlakoztál a Groove bandához!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kaptál fegyverre és drogra 200 ezer forintot!\"); GivePlayerMoney(playerid, 200000); } case 1: //Vagos { SetPlayerSkin(playerid, 108); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen csatlakoztál a Vagos bandához!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Csatlakozásodért kaptál 150 ezer forintot drogra és fegyverekre.\"); GivePlayerMoney(playerid, 150000); } case 2: //Ballas { SetPlayerSkin(playerid, 102); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen csatlakoztál a Ballas bandájához!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kaptál illegális dolgokra 350 ezer forintot.\"); GivePlayerMoney(playerid, 350000); } case 3: //Aztecas { SetPlayerSkin(playerid, 115); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen beléptél az Aztecas csapatába...\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kaptál 280 ezer forintot illegális dolgokra.\"); GivePlayerMoney(playerid, 280000); } } } } } return 1; }
167
« Dátum: 2013. február 10. - 13:12:51 »
Valaki aki szeret Mapolni készítene nekem az elhagyatott reptére a sivatagba egy Stunt Mapot Valami jót mert én nem vagyok valami jó maper
168
« Dátum: 2013. február 10. - 11:30:23 »
Olyan Script kellene nekem hogy ha Pl:beírják hogy sziasztok akkor egy Chat bot válaszoljon rá PL hogy helló és legyen egy saját id-je ami az 1-es és saját neve is Valahogy így. Player:Csá all Chat Bot: Szia Valahogy így. És ha meglehet oldani akkor 1-2 percenként kiírja a szerveren lévõket Így Chatbot. a szerveren Most 12-en tartózkodnak a 30-ból. Minden 3. percben írja ki hogy a Chat Bot készítõje: Neved
169
« Dátum: 2013. február 09. - 19:49:50 »
Sziasztok, Hülyén hangzik de valaki írna nekem egy GM-et nem kell bele sok minden és a nevét feltüntetném. Miért kellene? : Mert amiket én írtam nem voltak jók. Zcmd-vel kellene, Írom is hogy mik kellenének bele. -Skinválasztó háttér kameraállás rátok van bízva Csak a skin jól látható legyen és a skinválasztóban zene ahol a URL-t kell egadni azt én megadom. -/v (id) vagy (Név) alapján jármû lekérõ. -Kill list ami mutatja mivel ölték meg a playert stb.. -Egy /time parancs ami mutatja a pontos idõt És egy /keszitö parancs ahol kiírod a neved hogy a modot te készítetted. Elõre is köszi
170
« Dátum: 2013. február 08. - 18:37:54 »
Hi all van nekem ez a dm parancs úgy kellene nekem ez Scritben hogy ha belép a Dm-ben akkor a chat-ben kiírja hogy (Player neve) Belépett a sawn dm-be belépés (/sawn dm) és kellene bele egy /exit dm parancs és amikor kilép akkor az eredeti fegyverét kapja meg és ahogy volt PL: volt neki egy uzi-ja és egy sawn-off ja és 10 hp-ja akkor azt töltse vissza neki gondolom értitek és kapjon egy üzenetet hogy (Poziciód vissza töltve) A nevedet feltüntetem. És ha ezt meglehet : rakja át egy másik virtuális világba if(strcmp(cmdtext, \"/sawn dm\", true) == 0) { SetPlayerInterior(playerid, 2); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); SetPlayerColor(playerid,0xFFFFFFAA); SetPlayerPos(playerid,2567.52,-1294.59,1063.25); ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_PISTOL,500); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_MICRO_UZI,500); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SAWNOFF_SHOTGUN,500); SetPlayerSkin(playerid,269); SetPlayerArmour(playerid,0.00); {GivePlayerWeapon(playerid, 27, 300);} SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Üdvözöllek a Sawno-Off & Tec9-Dm Ben\"); return 1; }
171
« Dátum: 2013. február 05. - 20:03:04 »
Hi hogyan tudom megcsinálni hogy a Player feje fõlött ott legyen az élete a pajzsa és a neve a playernek? :hmmm:
172
« Dátum: 2013. február 05. - 20:01:09 »
Sziasztok van nekem ZyZu Féle minigame de ez az Incudle hiányzik és akkár honnan leszedem YSIy\\_hooks ezt nem jó valaki elküldené a pawno-ját. itt a minigame #include <a_samp> #include <foreach> #include <zcmd> #include <fixchars> #pragma tabsize 0 new SUMO[MAX_PLAYERS]; new SUMOCAR2[MAX_PLAYERS]; new SumoStarted; new SumoSpawn; new Roman[MAX_PLAYERS]; new SumoCar[MAX_PLAYERS]; new SumoTimer; new SumoSec; new SumoPlayers; new InSumo[MAX_PLAYERS]; new Float:SumoSpawn2 [][4] = { {-2743.7407,2966.1292,96.4285}, {-2709.0752,2964.6453,96.4285}, {-2743.9507,2974.5449,79.4285}, {-2732.2539,3010.8418,79.4285}, {-2657.9302,2973.9077,84.5285}, {-2658.3806,3010.7927,84.4285}, {-2708.4668,3050.3093,92.7285}, {-2786.5059,2969.9612,110.0285}, {-2749.8640,3002.0945,110.1285}, {-2848.7261,3014.0283,117.7285} }; #define ScoreWin 25 #define CashWin 1500 #define red 0xFF0000AA public OnPlayerConnect(playerid) { InSumo[playerid] =0; SUMO[playerid]=0; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { SUMO[playerid]=0; if(InSumo[playerid] == 1) { DestroyVehicle(SumoCar[playerid]); SumoPlayers--; InSumo[playerid] = 0; new string[1900]; if(Roman[playerid] == 0) { format(string, sizeof(string), \"%s {cccccc}kiesett a minigameból!\", Name(playerid)); SetPlayerPos(playerid,-1372.7501,-263.4500,14.1484); } SendClientMessageToAll(red,string); if(SumoPlayers == 1) { for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(InSumo == 1) { if(Roman[playerid] == 0) { format(string, sizeof(string), \"%s Megnyerte a minigame /minigame egy ujjabhoz\", Name(i),ScoreWin,CashWin); } SendClientMessageToAll(red,string); SetPlayerScore(i,GetPlayerScore(i)+ScoreWin); GivePlayerMoney(i,CashWin); SumoPlayers--; InSumo[playerid] = 0; SUMO[playerid]=0; SumoPlayers = 0; SumoStarted = 0; DestroyVehicle(SumoCar); SetTimerEx(\"SpawnPP\",1000,0,\"i\",i); InSumo = 0; } } } } return 1; } forward SumoRandomCar(playerid); public SumoRandomCar(playerid) { new pRandom = random(sizeof(SumoSpawn2)); new vRandom = random(5); switch (vRandom) { case 0: { DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]); SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(504,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);} case 1: { DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]); SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(504,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);} case 2: { DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]); SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(504,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);} case 3: { DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]); SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(504,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);} case 4: { DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]); SUMOCAR2[playerid] = (504,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);} } return SUMOCAR2[playerid]; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if(InSumo[playerid]==1) { new Float:x,Float:y,Float:z; if(GetPlayerPos(playerid,x,y,z) && z < -1.0) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); SUMO[playerid]=0; if(InSumo[playerid] == 1) { DestroyVehicle(SumoCar[playerid]); SumoPlayers--; InSumo[playerid] = 0; new string[128]; if(Roman[playerid] == 0) { format(string, sizeof(string), \"%s {cccccc}kiesett a minigameból!\", Name(playerid)); } SendClientMessageToAll(red,string); if(SumoPlayers == 1) { for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(InSumo == 1) { if(Roman[playerid] == 0) { format(string, sizeof(string), \"%s Megnyerte a minigame /minigame egy ujjab inditásához Minigame: By: ZyZu\", Name(i),ScoreWin,CashWin); } SendClientMessageToAll(red,string); SetPlayerScore(i,GetPlayerScore(i)+ScoreWin); GivePlayerMoney(i,CashWin); SumoPlayers = 0; SumoStarted = 0; DestroyVehicle(SumoCar); SetTimerEx(\"SpawnPP\",1000,0,\"i\",i); InSumo = 0; } } } } return 1; } } return true; } CMD:minigame(playerid,params[]) { if(InSumo[playerid] == 0) { if(SumoStarted == 0) { if(Roman[playerid] == 0) { SendClientMessageToAll(0x6495EDAA,\"{3399ff}Minigame játék elindult! Csatlakozásért használad {ff0000}/minigame!\"); } SumoStarted=1; InSumo[playerid] = 1; SumoSpawn=2; SumoTimer = SetTimer(\"StartSumo\",600,1); SumoSec = 20; TogglePlayerControllable(playerid,0); PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0); SumoPlayers = 1; }else if(SumoStarted == 1) { SumoPlayers++; if(SumoSpawn == 2) { SumoSpawn=3; PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0); InSumo[playerid] = 1; TogglePlayerControllable(playerid,0); }else if(SumoSpawn == 3) { SumoSpawn=4; PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0); InSumo[playerid] = 1; TogglePlayerControllable(playerid,0); }else if(SumoSpawn == 4) { SumoSpawn=5; PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0); InSumo[playerid] = 1; TogglePlayerControllable(playerid,0); }else if(SumoSpawn == 5) { SumoSpawn=6; PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0); InSumo[playerid] = 1; TogglePlayerControllable(playerid,0); }else if(SumoSpawn == 6) { SumoSpawn=7; PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0); InSumo[playerid] = 1; TogglePlayerControllable(playerid,0); }else if(SumoSpawn == 7) { SumoSpawn=8; PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0); InSumo[playerid] = 1; TogglePlayerControllable(playerid,0); }else if(SumoSpawn == { SumoSpawn=9; PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0); InSumo[playerid] = 1; TogglePlayerControllable(playerid,0); }else if(SumoSpawn == 9) { SumoSpawn=10; KillTimer(SumoTimer); PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0); InSumo[playerid] = 1; SumoStarted = 2; SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"{cccccc}Kiestél a játéból! {3399ff}Car Sumo Minigame {cccccc}elíndult!\"); for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(InSumo == 1) { TogglePlayerControllable(i,1); GameTextForPlayer(i,\"~r~~h~Kiestél!\",3000,3); SetTimerEx(\"Eliminat\",500,0,\"i\",i); return 1; } return 1; } } }else SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"{3399ff}A Minigame {cccccc}már elindult!\"); }else SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"{cccccc}Már benne vagy a {3399ff}Minigameban kilépésheyz /exitminigame!\"); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { if(InSumo[playerid] == 1) { DestroyVehicle(SumoCar[playerid]); SumoPlayers--; InSumo[playerid] = 0; new string [1900]; if(Roman[playerid] == 0) { format(string, sizeof(string), \"%s {cccccc}felrobbant a kocsija a minigameban ezért kiesett!\", Name(playerid)); } SendClientMessageToAll(red,string); if(SumoPlayers == 1) { for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(InSumo == 1) { if(Roman[playerid] == 0) { format(string, sizeof(string), \"%s Megnyerte a minigame /minigame\", Name(i),ScoreWin,CashWin); SetPlayerPos(playerid,-1372.7501,-263.4500,14.1484); } SendClientMessageToAll(red,string); SetPlayerScore(i,GetPlayerScore(i)+ScoreWin); GivePlayerMoney(i,CashWin); SumoPlayers = 0; InSumo[playerid] = 0; SumoStarted = 0; new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(i,x,y,z); SetPlayerPos(i,x,y,z+1); DestroyVehicle(SumoCar); SetTimerEx(\"SpawnPP\",1000,0,\"i\",i); TogglePlayerControllable(i,1); InSumo = 0; } } } } return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { InSumo[playerid] =0; if(SUMO[playerid]==1) { PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0); } return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(InSumo[playerid] == 1) { PutPlayerInVehicle(playerid,SumoCar[playerid],0); } return 1; } forward StartSumo(playerid); public StartSumo(playerid) { if(SumoSec > 1) { new time; new strec[128]; SumoSec--; time = (SumoSec); format(strec, sizeof(strec), \"~h~~r~Minigame Kezdés %d\", time); for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(InSumo == 1) { GameTextForPlayer(i, strec, 3000, 3); } } } if(SumoSec == 1) { SumoSec = 0; if(SumoPlayers >= 2) { for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(InSumo == 1) { GameTextForPlayer(i, \"~h~~w~- START -\", 3000, 3); KillTimer(SumoTimer); TogglePlayerControllable(i,1); SumoStarted=2; SetTimerEx(\"Eliminat\",500,0,\"i\",i); } } }else if(SumoPlayers < 2) { for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(InSumo == 1) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(i,x,y,z); SetPlayerPos(i,x,y,z+1); DestroyVehicle(SumoCar); SetTimerEx(\"SpawnPP\",1000,0,\"i\",i); KillTimer(SumoTimer); InSumo =0; TogglePlayerControllable(i,1); } } SumoStarted=0; if(Roman[playerid] == 0) { SendClientMessageToAll(0x6495EDAA,\"{3399ff}A Derby Minigame {cccccc}befejezdodott! {3399ff}Indok: {cccccc}Legalább 2 játékos szukséges!\"); SetPlayerPos(playerid,-1372.7501,-263.4500,14.1484); } } } return 1; } stock Name(playerid) { new name[24]; GetPlayerName(playerid,name,24); return name; }
173
« Dátum: 2013. február 03. - 13:29:37 »
Hi valaki készítene nekem a modba egy jármû lekérõt -Parancsa /v (id) (Szin) színt ha nem adnak meg autómatikusan adja -Amikor lekérte írja ki SendClientMessages-be hogy Jármû lekérve név (jármû neve) Itt a mod elõre is köszi #include <a_samp> new Text:Textdraw1; #define SZIN_KEK 0x001effAA #define SZIN_FEKETE 0x000000AA #define SZIN_CIAN 0x0af3ffAA #define SZIN_PIROS 0xff0000AA #define SZIN_LILA 0xba00dbAA #define SZIN_FEHER 0xffffffAA #define SZIN_NARANCS 0xff7300AA #define SZIN_SZURKE 0x8f8d8bAA #define SZIN_NEONZOLD 0x3cff00AA #define SZIN_ZOLD 0x32b30bAA #define SZIN_ROZSASZ 0xff00ddAA #define SZIN_CITROM 0xe6e600AA #define SZIN_DMSZIN 0xf2ff00AA #if defined FILTERSCRIPT static minigundm[MAX_PLAYERS]={ -1, ... }; public OnFilterScriptInit() { return 0; } print(\"\\n========================================\"); print(\" KEZDETLEGES MOD\"); print(\"========================================\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n========================================\"); print(\" KEZDETLEGES MOD\"); print(\"========================================\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { Textdraw1 = TextDrawCreate(7.000000, 427.000000, \"/info /rules /tele /cmds\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255); TextDrawFont(Textdraw1, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.509999, 1.800000); TextDrawColor(Textdraw1, 9454143); TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1); for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i)) { TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw1); } } SetGameModeText(\"[HuN]Stunt/Minigame/Parkour/Dm\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { TextDrawHideForAll(Textdraw0); TextDrawDestroy(Textdraw0); TextDrawHideForAll(Textdraw1); TextDrawDestroy(Textdraw1); return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, 0x001effAA, \"..:::Üdv a Szerveren:::..!\"); SendClientMessage(playerid, 0xe6e600AA, \"Információért=/info /teles /rules /cmds !\"); SendClientMessage(playerid, 0x3cff00AA, \"Weboldalunk www.gtappfs.ucoz.com\"); SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Olvasd el figyelmesen a szabályzatot |/rules|\"); SendClientMessage(playerid, 0xe6e600AA, \"Kellemes Idõtöltése a szerveren\"); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(minigundm[playerid] == 0) { SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 38, 9999); } else { SetPlayerPos(playerid,2182.3892,1988.3986,10.8203); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SendDeathMessage(killerid, playerid, reason); return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { //Cmds----------------------- if (strcmp(cmdtext, \"/cmds\", true)==0) { ShowPlayerDialog(playerid, 10000, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Parancsok:\", \"Parancsok\", \"Igen\", \"Mégse\"); // PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 10.0); return 1; } //Info---------------------------------------- if (strcmp(cmdtext, \"/info\", true)==0) { ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Informácíó:\", \"Infók\", \"Igen\", \"Vissza\"); return 1; } //teles---------------------------------------- if (strcmp(cmdtext, \"/tele\", true)==0) { ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Teleportok:\",\"Teleportok\", \"Igen\", \"Vissza\"); return 1; } //Szabályzat------------------------------------ if (strcmp(cmdtext, \"/rules\", true)==0) { ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat:\", \"Szabályzatt\", \"Redben\", \"Vissza\"); return 1; } //Kisebbb Parancsok----------------------------------------------------- if(strcmp(cmdtext, \"/parachute\", true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); SendClientMessage(playerid, 0xe6e600AA, \"Ejtõernyö lekérve\"); return 1; } if (strcmp(cmdtext, \"/flip\", true)==0) { new VehicleID, Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z); SetVehicleZAngle(VehicleID, 0); SendClientMessage(playerid, 0xe6e600AA, \"Jármû felálítva\"); return 1; } if (strcmp(cmdtext, \"/health\", true)==0) { SetPlayerHealth(playerid,100); SendClientMessage(playerid, 0xe6e600AA, \"Életed feltõltve!\"); return 1; } if(strcmp(\"/kill\", cmdtext, true, 10) == 0) { { SetPlayerHealth(playerid, 000.0); return 1; } return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Ismeretlen Parancs\"); } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,ZELE URL CÍME,X,Y,Z,10,1); return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; }
174
« Dátum: 2013. február 02. - 17:15:22 »
Hi valaki készítene nekem egy alap munka rendszert semmi nem kell bele csak magyarázat mi micsoda köszi elõre is.
175
« Dátum: 2013. február 02. - 13:08:13 »
Sziasztok segítene valaki olyan kellene hogy-> -ha beírják /vw akkor átrakja õket egy másik világba és lerakja egy helyre. -A helyett én megadom csak írjátok oda hova kell írjam. -Kapjon fegyvereket. És egy adott mapot berakni abba a világba hogy lehetne a világból kilépés /vwexit ekkor oda rakja vissza ahol belépett. Scriptben kellene -A neved feltüntettem És ne tudjon Parancsokat használni
176
« Dátum: 2013. január 29. - 17:38:07 »
Hi, valaki megcsinálná nekem hogy ha valaki hidrában van ne engedjen lõni? Elõre is köszi
177
« Dátum: 2013. január 27. - 14:36:04 »
Hi azt szeretném megkérdezni hogy tudok Dialogba szinesel írni? -ebbe a dialogba DIALOG_STYLE_MSGBOX, Példát valaki ír?? Köszi
178
« Dátum: 2013. január 21. - 16:29:27 »
Hi egy vip rendszert kérnék nem nagy csak annyi kellene hogy Eltudja menteni a skint a szinét és színt tudjon változtatni mert ilyenel még nem vlt dolgom és kellene egy példa. Parancsok: /skinsave /setcolor /deleteskin Ezek a parancsok legyenek benne A save skin-nél azt a skint mentse el amit éppen használ. a setcolor színt tudjon váltani egy dialogban. valahogy így--> kék piros csak két színt így belle hogy legyen mibõl elindulnom Ja és 250 óra útán kapja meg a vipet Köszi elõre is a neved feltüntetem.
179
« Dátum: 2013. január 21. - 15:51:47 »
Köszi megy a + bocsi hogy rossz helyre nyitottam
180
« Dátum: 2013. január 21. - 12:59:27 »
Hi all azt hogyan tudom megycsinállni hogy ha egy tiltott fegyver van a playernél akkor elvegye az összes fegyvert ami nála van és kap egy szöveget dialogban hogy tiltott fegyver volt nálad ezért az összes fegyvered elvettük. elõre is köszi
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13
|