Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Stramm

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13
166
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bandák Stb..
« Dátum: 2013. február 12. - 17:44:31 »
Hi úgy emlékszem még Matthew14 Publikálta ezt a scriptet megkeresem és belinkelem az eredetit
Unatkoztam és keresgéltem a gépemen és akkor találtam ezt és kibõvítettem 1-2 dologal
Nem én készítettem a scriptet én csak raktam bele 1-2 dologt!!!!!!!Pawn:
 
// Gang Script
#define PROSTI 0xfa4dfaAA
#define BALLAS 0x0a9600AA
#define GROVE 0xeaff00AA
#define CSÖVES 0x524b4bAA
#define AZCETAS 0x00f2ffAA
#define VAGOS 0xffae00AA
#define SZIN_DILER 0xfcfcfcAA
#define SZIN_FARMER 0xfff700AA
#define SZIN_FARMER 0xfff700AA
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/team\", cmdtext, true) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEAM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fun Gang\", \"GrooveStreet\\nVagos\\nBallas\\nAztecas\\nCsöves\\nProsti\\nDiler\\nFarmer\", \"Csatlakozok\", \"Mégse!\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response)
    {
    switch(dialogid == DIALOG_TEAM)
        {
case 0:
           {
              switch(listitem)
           {
      case 0: //Groove
      {
         SetPlayerSkin(playerid, 105);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen catlakoztál a Groove bandához!\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Csatlakozásért Kaptál 200&\");
         GivePlayerMoney(playerid, 200);
          SetPlayerColor(playerid, 0xeaff00AA);
      }
      case 1: //Vagos
      {
          SetPlayerSkin(playerid, 108);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen csatlakoztál a Vagos bandához!\");
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Csatlakozásért Kaptál 150&\");
          GivePlayerMoney(playerid, 150);
              SetPlayerColor(playerid, 0xffae00AA;
      }
      case 2: //Ballas
      {
          SetPlayerSkin(playerid, 102);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen csatlakoztál a Ballas bandájához!\");
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Csatlakozásért Kaptál 350&\");
          GivePlayerMoney(playerid, 350);
              SetPlayerColor(playerid, 0x0a9600AA);
      }
      case 3: //Aztecas
      {
         SetPlayerSkin(playerid, 115);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen beléptél az Aztecas csapatába...\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Csatlakozásért Kaptál 280&\");
         GivePlayerMoney(playerid, 280);
         SetPlayerColor(playerid, 0x00f2ffAA);
      }
      case 4: //Csöves
      {
         SetPlayerSkin(playerid, 137);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen beléptél a Csövesek Bandájába.\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Csatlakozásért Kaptál 500& kenyére :)\");
         GivePlayerMoney(playerid, 280);
         SetPlayerColor(playerid, 0x524b4bAA);
      }
      case 5: //Prosti
      {
         SetPlayerSkin(playerid, 178);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Gratulálunk Mostantol Prostiként dolgozol. :)\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Ahozz hogy jól végezd a munkádat kaptál egy lila Dildot :)\");
                 GivePlayerMoney(playerid, 280);
          GivePlayerWeapon(playerid, 321, 9999);
          SetPlayerColor(playerid, 0xfa4dfaAA);
       }
      case 6: //Drog Diler
      {
         SetPlayerSkin(playerid, 30);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen rossz útra tértél. :)\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Csatlakozásért Kaptál 10000& Drogokra (/drogshop)\");
                 GivePlayerMoney(playerid, 10000);
          SetPlayerColor(playerid, 0xfcfcfcAA);
       }
      case 7: //Farmer
      {
         SetPlayerSkin(playerid, 133);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Gratulálunk Farmer lettél\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Csatlakozásért Kaptál egy Ásot.\");
                 GivePlayerWeapon(playerid, 5, 9999);
          SetPlayerColor(playerid, 0xfff700AA);
 
      }
   }
        }
}
}
return 1;
}

 
Eredeti
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/gangteam\", cmdtext, true) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEAM, DIALOG_STYLE_LIST, \"<==Illegális bandák==>\", \"GrooveStreet\\nVagos\\nBallas\\nAztecas\", \"Csatlakozok\", \"Mégse!\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response)
    {
    switch(dialogid == DIALOG_TEAM)
        {
case 0: //DIALOG_IMENU_LISTA
           {
              switch(listitem)
           {
      case 0: //Groove
      {
         SetPlayerSkin(playerid, 105);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen catlakoztál a Groove bandához!\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kaptál fegyverre és drogra 200 ezer forintot!\");
         GivePlayerMoney(playerid, 200000);
      }
      case 1: //Vagos
      {
          SetPlayerSkin(playerid, 108);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen csatlakoztál a Vagos bandához!\");
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Csatlakozásodért kaptál 150 ezer forintot drogra és fegyverekre.\");
          GivePlayerMoney(playerid, 150000);
      }
      case 2: //Ballas
      {
          SetPlayerSkin(playerid, 102);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen csatlakoztál a Ballas bandájához!\");
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kaptál illegális dolgokra 350 ezer forintot.\");
          GivePlayerMoney(playerid, 350000);
      }
      case 3: //Aztecas
      {
      SetPlayerSkin(playerid, 115);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen beléptél az Aztecas csapatába...\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kaptál 280 ezer forintot illegális dolgokra.\");
      GivePlayerMoney(playerid, 280000);
      }
   }
        }
}
}
return 1;
}

167
Segítségkérés / Stunt Map
« Dátum: 2013. február 10. - 13:12:51 »
Valaki aki szeret Mapolni készítene nekem az elhagyatott reptére a sivatagba egy Stunt Mapot
Valami jót mert én nem vagyok valami jó maper

168
Segítségkérés / Chat Bot
« Dátum: 2013. február 10. - 11:30:23 »
Olyan Script kellene nekem hogy  ha Pl:beírják hogy sziasztok akkor egy Chat bot válaszoljon rá PL hogy helló és legyen egy saját id-je ami az 1-es  és saját neve is Valahogy így.
Player:Csá all
Chat Bot: Szia
Valahogy így.
És ha meglehet oldani akkor 1-2 percenként kiírja a szerveren lévõket Így
Chatbot. a szerveren Most 12-en tartózkodnak a 30-ból.
Minden 3. percben írja ki hogy  a Chat Bot készítõje: Neved

169
Segítségkérés / (GM) Olvasd el
« Dátum: 2013. február 09. - 19:49:50 »
Sziasztok,  Hülyén hangzik de valaki írna nekem egy GM-et nem kell bele sok minden és a nevét feltüntetném.
Miért kellene? : Mert amiket én írtam nem voltak jók.
Zcmd-vel kellene, Írom is hogy mik kellenének bele.
-Skinválasztó háttér kameraállás rátok van bízva Csak a skin jól látható legyen és a skinválasztóban zene ahol a URL-t kell egadni azt én megadom.
-/v (id) vagy (Név) alapján jármû lekérõ.
-Kill list ami mutatja mivel ölték meg a playert stb..
-Egy /time parancs ami mutatja a pontos idõt
És egy /keszitö parancs  ahol kiírod a neved hogy a modot te készítetted.
Elõre is köszi

170
Segítségkérés / Sawn-Dm Gond
« Dátum: 2013. február 08. - 18:37:54 »
Hi all van  nekem ez a dm parancs úgy kellene nekem ez Scritben hogy ha belép a Dm-ben  akkor a chat-ben kiírja hogy    (Player neve) Belépett a sawn dm-be belépés (/sawn dm)
és kellene bele egy /exit dm parancs  és amikor kilép akkor az eredeti fegyverét kapja meg és ahogy volt
PL: volt neki egy uzi-ja és egy sawn-off ja és 10 hp-ja akkor azt töltse vissza neki  gondolom értitek és kapjon egy üzenetet hogy   (Poziciód vissza töltve)
A nevedet feltüntetem.
És ha ezt meglehet : rakja át egy másik virtuális világba
 

if(strcmp(cmdtext, \"/sawn dm\", true) == 0)
{
SetPlayerInterior(playerid, 2);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
SetPlayerColor(playerid,0xFFFFFFAA);
SetPlayerPos(playerid,2567.52,-1294.59,1063.25);
ResetPlayerWeapons(playerid);
SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_PISTOL,500);
SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_MICRO_UZI,500);
SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SAWNOFF_SHOTGUN,500);
SetPlayerSkin(playerid,269);
SetPlayerArmour(playerid,0.00);
{GivePlayerWeapon(playerid, 27, 300);}
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Üdvözöllek a Sawno-Off & Tec9-Dm Ben\");
return 1;
}

171
Segítségkérés / Player Heal
« Dátum: 2013. február 05. - 20:03:04 »
Hi hogyan tudom megcsinálni hogy a Player feje fõlött ott legyen az élete a pajzsa és a neve a playernek????
 :hmmm:

172
Segítségkérés / Plugin YSIy\\_hooks
« Dátum: 2013. február 05. - 20:01:09 »
Sziasztok van nekem ZyZu Féle minigame 
de ez az Incudle hiányzik és akkár honnan leszedem  YSIy\\_hooks   ezt nem jó valaki elküldené a pawno-ját.
itt a minigame 
 
#include <a_samp>
#include <foreach>
#include <zcmd>
#include <fixchars>
#pragma tabsize 0
new SUMO[MAX_PLAYERS];
new SUMOCAR2[MAX_PLAYERS];
new SumoStarted;
new SumoSpawn;
new Roman[MAX_PLAYERS];
new SumoCar[MAX_PLAYERS];
new SumoTimer;
new SumoSec;
new SumoPlayers;
new InSumo[MAX_PLAYERS];
new Float:SumoSpawn2 [][4] =
{
{-2743.7407,2966.1292,96.4285},
{-2709.0752,2964.6453,96.4285},
{-2743.9507,2974.5449,79.4285},
{-2732.2539,3010.8418,79.4285},
{-2657.9302,2973.9077,84.5285},
{-2658.3806,3010.7927,84.4285},
{-2708.4668,3050.3093,92.7285},
{-2786.5059,2969.9612,110.0285},
{-2749.8640,3002.0945,110.1285},
{-2848.7261,3014.0283,117.7285}
};
#define ScoreWin 25
#define CashWin 1500
#define red 0xFF0000AA
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    InSumo[playerid] =0;
    SUMO[playerid]=0;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    SUMO[playerid]=0;
    if(InSumo[playerid] == 1)
    {
    DestroyVehicle(SumoCar[playerid]);
    SumoPlayers--;
InSumo[playerid] = 0;
    new string[1900];
    if(Roman[playerid] == 0)
    {
    format(string, sizeof(string), \"%s {cccccc}kiesett a minigameból!\", Name(playerid));
    SetPlayerPos(playerid,-1372.7501,-263.4500,14.1484);
    }
    SendClientMessageToAll(red,string);
    if(SumoPlayers == 1)
    {
    for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
    {
    if(InSumo == 1)
    {
    if(Roman[playerid] == 0)
    {
    format(string, sizeof(string), \"%s Megnyerte a minigame /minigame egy ujjabhoz\", Name(i),ScoreWin,CashWin);
    }
    SendClientMessageToAll(red,string);
    SetPlayerScore(i,GetPlayerScore(i)+ScoreWin);
    GivePlayerMoney(i,CashWin);
    SumoPlayers--;
    InSumo[playerid] = 0;
    SUMO[playerid]=0;
    SumoPlayers = 0;
    SumoStarted = 0;
    DestroyVehicle(SumoCar);
    SetTimerEx(\"SpawnPP\",1000,0,\"i\",i);
    InSumo = 0;
    }
    }
    }
    }
    return 1;
}
forward SumoRandomCar(playerid);
public SumoRandomCar(playerid)
{
    new pRandom = random(sizeof(SumoSpawn2));
    new vRandom = random(5);
    switch (vRandom)
    {
                case 0:
                {
                DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]);
                SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(504,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);}
                case 1:
                {
                DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]);
                SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(504,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);}
                case 2:
                {
                DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]);
                SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(504,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);}
                case 3:
                {
                DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]);
                SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(504,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);}
                case 4:
                {
                DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]);
                SUMOCAR2[playerid] =   (504,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);}
    }
    return SUMOCAR2[playerid];
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(InSumo[playerid]==1)
    {
        new Float:x,Float:y,Float:z;
    if(GetPlayerPos(playerid,x,y,z) && z < -1.0)
    {
    RemovePlayerFromVehicle(playerid);
    SUMO[playerid]=0;
    if(InSumo[playerid] == 1)
    {
    DestroyVehicle(SumoCar[playerid]);
    SumoPlayers--;
    InSumo[playerid] = 0;
    new string[128];
    if(Roman[playerid] == 0)
    {
    format(string, sizeof(string), \"%s {cccccc}kiesett a minigameból!\", Name(playerid));
    }
    SendClientMessageToAll(red,string);
    if(SumoPlayers == 1)
    {
    for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
    {
    if(InSumo == 1)
    {
    if(Roman[playerid] == 0)
    {
    format(string, sizeof(string), \"%s Megnyerte a minigame /minigame egy ujjab inditásához Minigame: By: ZyZu\", Name(i),ScoreWin,CashWin);
    }
    SendClientMessageToAll(red,string);
    SetPlayerScore(i,GetPlayerScore(i)+ScoreWin);
    GivePlayerMoney(i,CashWin);
    SumoPlayers = 0;
    SumoStarted = 0;
    DestroyVehicle(SumoCar);
    SetTimerEx(\"SpawnPP\",1000,0,\"i\",i);
    InSumo = 0;
    }
    }
    }
    }
    return 1;
    }
    }
    return true;
}
CMD:minigame(playerid,params[])
{
if(InSumo[playerid] == 0)
                {
                if(SumoStarted == 0)
                                {
                if(Roman[playerid] == 0)
                {
                SendClientMessageToAll(0x6495EDAA,\"{3399ff}Minigame játék elindult! Csatlakozásért használad {ff0000}/minigame!\");
                }
                SumoStarted=1;
                InSumo[playerid] = 1;
                SumoSpawn=2;
                SumoTimer = SetTimer(\"StartSumo\",600,1);
                SumoSec = 20;
                TogglePlayerControllable(playerid,0);
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                SumoPlayers = 1;
                }else
                if(SumoStarted == 1)
                {
                SumoPlayers++;
                if(SumoSpawn == 2)
                {
                SumoSpawn=3;
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                InSumo[playerid] = 1;
                TogglePlayerControllable(playerid,0);
                }else
                if(SumoSpawn == 3)
                {
                SumoSpawn=4;
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                InSumo[playerid] = 1;
                TogglePlayerControllable(playerid,0);
                }else
                if(SumoSpawn == 4)
                {
                SumoSpawn=5;
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                InSumo[playerid] = 1;
                TogglePlayerControllable(playerid,0);
                }else
                if(SumoSpawn == 5)
                {
                SumoSpawn=6;
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                InSumo[playerid] = 1;
                TogglePlayerControllable(playerid,0);
                }else
                if(SumoSpawn == 6)
                {
                SumoSpawn=7;
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                InSumo[playerid] = 1;
                TogglePlayerControllable(playerid,0);
                }else
                if(SumoSpawn == 7)
                {
                SumoSpawn=8;
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                InSumo[playerid] = 1;
                TogglePlayerControllable(playerid,0);
                }else
                if(SumoSpawn == 8)
                {
                SumoSpawn=9;
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                InSumo[playerid] = 1;
                TogglePlayerControllable(playerid,0);
                }else
                if(SumoSpawn == 9)
                {
                SumoSpawn=10;
                KillTimer(SumoTimer);
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                InSumo[playerid] = 1;
                SumoStarted = 2;
                SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"{cccccc}Kiestél a játéból! {3399ff}Car Sumo Minigame {cccccc}elíndult!\");
                for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
            {
            if(InSumo == 1)
            {
                           TogglePlayerControllable(i,1);
                           GameTextForPlayer(i,\"~r~~h~Kiestél!\",3000,3);
                           SetTimerEx(\"Eliminat\",500,0,\"i\",i);
               return 1;
            }
            return 1;
        }
        }
        }else SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"{3399ff}A Minigame {cccccc}már elindult!\");
                }else SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"{cccccc}Már benne vagy a {3399ff}Minigameban kilépésheyz /exitminigame!\");
      return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if(InSumo[playerid] == 1)
    {
    DestroyVehicle(SumoCar[playerid]);
    SumoPlayers--;
    InSumo[playerid] = 0;
    new string [1900];
    if(Roman[playerid] == 0)
    {
    format(string, sizeof(string), \"%s {cccccc}felrobbant a kocsija a minigameban ezért kiesett!\", Name(playerid));
    }
    SendClientMessageToAll(red,string);
    if(SumoPlayers == 1)
    {
    for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
    {
    if(InSumo == 1)
    {
    if(Roman[playerid] == 0)
    {
    format(string, sizeof(string), \"%s Megnyerte a minigame /minigame\", Name(i),ScoreWin,CashWin);
    SetPlayerPos(playerid,-1372.7501,-263.4500,14.1484);
    }
    SendClientMessageToAll(red,string);
    SetPlayerScore(i,GetPlayerScore(i)+ScoreWin);
    GivePlayerMoney(i,CashWin);
    SumoPlayers = 0;
    InSumo[playerid] = 0;
    SumoStarted = 0;
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(i,x,y,z);
    SetPlayerPos(i,x,y,z+1);
    DestroyVehicle(SumoCar);
    SetTimerEx(\"SpawnPP\",1000,0,\"i\",i);
    TogglePlayerControllable(i,1);
    InSumo = 0;
    }
    }
    }
    }
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        InSumo[playerid] =0;
        if(SUMO[playerid]==1)
        {
        PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
        }
        return 1;
        }
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(InSumo[playerid] == 1)
    {
        PutPlayerInVehicle(playerid,SumoCar[playerid],0);
    }
    return 1;
}
forward StartSumo(playerid);
public StartSumo(playerid)
{
      if(SumoSec > 1)
          {
                new time;
                new strec[128];
                SumoSec--;
                time = (SumoSec);
                format(strec, sizeof(strec), \"~h~~r~Minigame Kezdés %d\", time);
                for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
        {
        if(InSumo == 1)
        {
                GameTextForPlayer(i, strec, 3000, 3);
                }
                }
      }
      if(SumoSec == 1)
          {
                SumoSec = 0;
                if(SumoPlayers >= 2)
                {
                for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
        {
        if(InSumo == 1)
        {
                GameTextForPlayer(i, \"~h~~w~- START -\", 3000, 3);
                KillTimer(SumoTimer);
                TogglePlayerControllable(i,1);
 
                SumoStarted=2;
                SetTimerEx(\"Eliminat\",500,0,\"i\",i);
                }
                }
                }else
                if(SumoPlayers < 2)
                {
        for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
        {
        if(InSumo == 1)
        {
        new Float:x,Float:y,Float:z;
        GetPlayerPos(i,x,y,z);
        SetPlayerPos(i,x,y,z+1);
        DestroyVehicle(SumoCar);
        SetTimerEx(\"SpawnPP\",1000,0,\"i\",i);
                KillTimer(SumoTimer);
                InSumo =0;
                TogglePlayerControllable(i,1);
                }
                }
                SumoStarted=0;
                if(Roman[playerid] == 0)
        {
                SendClientMessageToAll(0x6495EDAA,\"{3399ff}A Derby Minigame {cccccc}befejezdodott! {3399ff}Indok: {cccccc}Legalább 2 játékos szukséges!\");
                SetPlayerPos(playerid,-1372.7501,-263.4500,14.1484);
                                }
                }
                }
                return 1;
}
stock Name(playerid)
{
        new name[24];
        GetPlayerName(playerid,name,24);
        return name;
}

173
Segítségkérés / Jármû Lekérõ
« Dátum: 2013. február 03. - 13:29:37 »
Hi valaki készítene nekem a modba egy jármû lekérõt 
-Parancsa /v (id) (Szin)  színt ha nem adnak meg autómatikusan adja
-Amikor lekérte írja ki SendClientMessages-be hogy Jármû lekérve név (jármû neve)
Itt a mod elõre is köszi 

#include <a_samp>
new Text:Textdraw1;
#define SZIN_KEK 0x001effAA
#define SZIN_FEKETE 0x000000AA
#define SZIN_CIAN 0x0af3ffAA
#define SZIN_PIROS 0xff0000AA
#define SZIN_LILA 0xba00dbAA
#define SZIN_FEHER 0xffffffAA
#define SZIN_NARANCS 0xff7300AA
#define SZIN_SZURKE 0x8f8d8bAA
#define SZIN_NEONZOLD 0x3cff00AA
#define SZIN_ZOLD 0x32b30bAA
#define SZIN_ROZSASZ 0xff00ddAA
#define SZIN_CITROM 0xe6e600AA
#define SZIN_DMSZIN 0xf2ff00AA
#if defined FILTERSCRIPT
static minigundm[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
public OnFilterScriptInit()
{
return 0;
}
     print(\"\\n========================================\");
    print(\" KEZDETLEGES MOD\");
    print(\"========================================\\n\");
    return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}
#else
main()
{
    print(\"\\n========================================\");
    print(\" KEZDETLEGES MOD\");
    print(\"========================================\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
Textdraw1 = TextDrawCreate(7.000000, 427.000000, \"/info /rules /tele /cmds\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.509999, 1.800000);
TextDrawColor(Textdraw1, 9454143);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
    {
        if(IsPlayerConnected(i))
        {
            TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw1);
        }
    }
SetGameModeText(\"[HuN]Stunt/Minigame/Parkour/Dm\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
    TextDrawHideForAll(Textdraw0);
    TextDrawDestroy(Textdraw0);
    TextDrawHideForAll(Textdraw1);
    TextDrawDestroy(Textdraw1);
    return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SendClientMessage(playerid, 0x001effAA, \"..:::Üdv a Szerveren:::..!\");
    SendClientMessage(playerid, 0xe6e600AA, \"Információért=/info /teles /rules /cmds !\");
    SendClientMessage(playerid, 0x3cff00AA, \"Weboldalunk www.gtappfs.ucoz.com\");
    SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Olvasd el figyelmesen a szabályzatot |/rules|\");
    SendClientMessage(playerid, 0xe6e600AA, \"Kellemes Idõtöltése a szerveren\");
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
     if(minigundm[playerid] == 0)
    {
    SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid, 38, 9999);
    }
    else
    {
    SetPlayerPos(playerid,2182.3892,1988.3986,10.8203);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
return 1;
    }
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
    return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
    return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
 
//Cmds-----------------------
if (strcmp(cmdtext, \"/cmds\", true)==0)
    {
    ShowPlayerDialog(playerid, 10000, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Parancsok:\", \"Parancsok\", \"Igen\", \"Mégse\");
//  PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 10.0);
    return 1;
    }
//Info----------------------------------------
if (strcmp(cmdtext, \"/info\", true)==0)
    {
    ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Informácíó:\", \"Infók\", \"Igen\", \"Vissza\");
    return 1;
    }
//teles----------------------------------------
if (strcmp(cmdtext, \"/tele\", true)==0)
    {
    ShowPlayerDialog(playerid, 10410, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Teleportok:\",\"Teleportok\", \"Igen\", \"Vissza\");
    return 1;
    }
    //Szabályzat------------------------------------
if (strcmp(cmdtext, \"/rules\", true)==0)
    {
    ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat:\", \"Szabályzatt\", \"Redben\", \"Vissza\");
    return 1;
    }
//Kisebbb Parancsok-----------------------------------------------------
if(strcmp(cmdtext, \"/parachute\", true) == 0)
    {
    GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1);
    SendClientMessage(playerid, 0xe6e600AA, \"Ejtõernyö lekérve\");
    return 1;
    }
    if (strcmp(cmdtext, \"/flip\", true)==0)
    {
    new VehicleID, Float:X, Float:Y, Float:Z;
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
    SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z);
    SetVehicleZAngle(VehicleID, 0);
    SendClientMessage(playerid, 0xe6e600AA, \"Jármû felálítva\");
    return 1;
    }
    if (strcmp(cmdtext, \"/health\", true)==0)
    {
    SetPlayerHealth(playerid,100);
    SendClientMessage(playerid, 0xe6e600AA, \"Életed feltõltve!\");
    return 1;
    }
    if(strcmp(\"/kill\", cmdtext, true, 10) == 0)  {
{
    SetPlayerHealth(playerid, 000.0);
    return 1;
    }
return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Ismeretlen Parancs\");
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
    return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
    return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
    return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
    return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
    return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
    return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
    return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
PlayAudioStreamForPlayer(playerid,ZELE URL CÍME,X,Y,Z,10,1);
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
    return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
    return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
    return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
    return 1;
}

174
Segítségkérés / Munka
« Dátum: 2013. február 02. - 17:15:22 »
Hi valaki készítene nekem egy alap munka rendszert semmi nem kell bele csak magyarázat mi micsoda köszi elõre is.

175
Segítségkérés / Virtual Word
« Dátum: 2013. február 02. - 13:08:13 »
Sziasztok segítene valaki olyan kellene hogy->
-ha beírják /vw akkor átrakja õket egy másik világba  és lerakja egy helyre.
-A helyett én megadom csak írjátok oda hova kell írjam.
-Kapjon fegyvereket.
És egy adott mapot berakni abba a világba hogy lehetne
 a világból kilépés /vwexit
ekkor oda rakja vissza ahol belépett. 
Scriptben kellene 
-A neved feltüntettem
És ne tudjon Parancsokat használni

176
Segítségkérés / Jármû tiltása
« Dátum: 2013. január 29. - 17:38:07 »
Hi, valaki megcsinálná nekem hogy ha valaki hidrában van ne engedjen lõni?
Elõre is köszi

177
Segítségkérés / Dialogba színesen írni
« Dátum: 2013. január 27. - 14:36:04 »
Hi azt szeretném megkérdezni hogy tudok Dialogba szinesel írni?
-ebbe a dialogba  DIALOG_STYLE_MSGBOX,   
Példát valaki ír?? Köszi

178
Segítségkérés / Mini vip rendszer (HELP) Segítsetek :D
« Dátum: 2013. január 21. - 16:29:27 »
Hi egy vip rendszert kérnék nem nagy csak annyi kellene hogy Eltudja menteni a skint a szinét és színt tudjon változtatni mert ilyenel még nem vlt dolgom és kellene egy példa.
Parancsok:
/skinsave
/setcolor
/deleteskin
Ezek a parancsok legyenek benne
A save skin-nél azt a skint mentse el amit éppen használ.
a setcolor színt tudjon váltani egy dialogban. valahogy így-->
kék
piros
csak két színt így belle hogy legyen mibõl elindulnom
Ja és 250 óra útán kapja meg a vipet 
 
Köszi elõre is a neved feltüntetem.

179
Segítségkérés / Fegyver probléma (S.O.S)
« Dátum: 2013. január 21. - 15:51:47 »
Köszi megy a + bocsi hogy rossz helyre nyitottam

180
Segítségkérés / Fegyver probléma (S.O.S)
« Dátum: 2013. január 21. - 12:59:27 »
Hi all azt hogyan tudom megycsinállni hogy ha egy tiltott fegyver van a playernél akkor elvegye az összes fegyvert ami nála van és kap egy szöveget dialogban hogy tiltott fegyver volt nálad ezért az összes fegyvered elvettük.               
                 
       elõre is köszi 

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal