Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BackUP

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 59
166
Segítségkérés / strfind visszatérése miért -1?
« Dátum: 2015. február 08. - 12:55:51 »
Nem változott semmi.

167
Archívum / Amerika-Life
« Dátum: 2015. február 08. - 12:41:14 »
Nem tudtam RP-s vagy Nem RP-s de azért megcsináltam az összes fontos pontot MapIcon-nal.[/quote]
Ebben a formában nem a leg RPsebb, de hanem vagy tisztába az RPvel akkor miért RP szervert nyitsz?

168
Segítségkérés / strfind visszatérése miért -1?
« Dátum: 2015. február 08. - 12:38:13 »
Sziasztok!
Jármű rendszeremnél szeretném leellenőrizni, hogy a játékos zsebében van e kulcs a járműhöz. Az ellenőrzést rendszám alapján végzem, a játékos zsebe pedig egy nagy string változó.
A jelenség:
A mellékelt képen is látszik(kiirattam a móddal), hogy a zseb változójában benne van a Rendszám, de az strfind ezt nem találja meg. A visszatérése mindig -1 lesz.
FILTERSCRIPTben használom.
Kód:
 
public OnPlayerKeyStateChange( playerid, newkeys, oldkeys ){
if(newkeys & KEY_YES){
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
        new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        new str[1048];
        GetPVarString(playerid, \"InvItemsZseb\", str, 1048); // a zsebét pvarban tárolom, ezt itt lekérem.
        format(str, 1048, \"%s\", str); // ez csak egy próba volt, de nem jött be.
        msg(playerid, pred, str); // kiiratom a szebét
        msg(playerid, pred, vInfo[vehid][Rendszam]); // kiiratom a rendszámot
       if( strfind(vInfo[vehid][Rendszam], str) != -1) { // megnézem a zsebébe bent van e
        new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
        GetVehicleParamsEx(vehid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); //psszt. most vettem észre, ez felesleges és nem is ide tartozik.
        if(vInfo[vehid][Engine] == 0)
        {
            SetVehicleParamsEx(vehid, 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
            cmd_me(playerid, \"elindítja a jármű motorját.\");
         vInfo[vehid][Engine] = 1;
      } else {
          SetVehicleParamsEx(vehid, 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
          cmd_me(playerid, \"leállítja a jármű motorját.\");
         vInfo[vehid][Engine] = 0;
      }
   } else {
      msg(playerid, pred, \"(( Nincs hozzá kulcsod. ))\"); // ezt írja ki
   }
   new str2[20];
   format(str2, 20, \"%d\",strfind(vInfo[vehid][Rendszam], str, true)); // -1 el tér vissza hiába van bent a kulcs. (ha nincs bent, akkor is.)
   msg(playerid, pred, str2);
}
}
return 1;
}

 
Kép:
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/150208/289586673sa-mp-007_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Elnézést, de a paint volt a leggyorsabb megoldás :) Köszönöm előre annak, aki segít.


BackUP

169
Segítségkérés / Hackerek elleni védekezés?
« Dátum: 2015. február 07. - 18:34:28 »
Nem sok esély van rá, hogy valaki egy bannolt IP-t fog kapni. Ha még is így van, ő is meg tudja változtatni mert az esetek nagy százalékában dinamikus IPvel játszanak.
De ha ebben nem bízol, akkor karaktert és IP-t is bannolj, de az IPt pl. 2hónap múlva vond vissza.

170
RP/RPG kérések / AdásVételi Parancs HELP!
« Dátum: 2015. február 07. - 17:46:48 »
Fejezd be a sort, a felénél abbahagytad. Nézd meg az enumokat, máshol jól megoldottad.

171
RP/RPG kérések / AdásVételi Parancs HELP!
« Dátum: 2015. február 07. - 17:40:32 »
16. sort nem fejezted be:
 
pInfo[ id ][pMoney] += vInfo[pInfo[playerid][VEHICLE_ID][/quote]

172
SA-MP: Szerverfejlesztés / fcrp.hu
« Dátum: 2015. február 07. - 16:37:35 »
Tetszik. :)
Hasznomra fog válni :)

173
Általános / Los Santos RolePlay - Magyar közösség kialakítása.
« Dátum: 2015. február 07. - 15:23:09 »
Szívesen játszanék rajta, de az angol tudásomban nem bízom eléggé :)

174
RP/RPG kérések / Járművre Való Attach
« Dátum: 2015. február 07. - 14:16:31 »
new vehid; // kocsi változója
vehid = CreateVehicle(...); // kocsi IDje lementődik
AttachObjectToVehicle(objectid, vehid, ...); // vehid-re rakjuk

175
Üdv fórumozók!
 


Úgy döntöttem, hogy nem szeretném egyedül folytatni a projektet, így új, hozzáértő fejlesztők jelentkezését várom!
A szerver neve még nem végleges, csak egy gyors gondolat szüleménye, jelen esetben \"Projekt One RP\" néven szólítom.
A szerver egy része már készen van, de még kell rajta dolgozni a nyitásig. Mindenesetre már látjuk az alagút végét :)
 
 
Projekt One RP:
Alapjaiban egy RP szerver, RP szabályokkal és sok-sok lehetőséggel. Elsődleges cél az, hogy olyan szerver készüljön belőle ami sok újdonságot rejt, és élvezetes elfoglaltságot nyújt leendő játékosainknak.
Egyik nagy változás, hogy eltűnnek a másodállások, amiket vállalkozások váltanak fel. Inventory rendszerünk is át lett gondolva, miszerint a játékosnak zsebe van, amelybe kisebb dolgokat tárolhat(pl. pénztárca, kulcsok). Táskát vásárolnia kell majd, amit akár el is dobhat, és aki felveszi az megkapja a benne lévő itemeket is.
A járműrendszerünk sem ID alapján dolgozik, hanem Rendszám alapján azonosítjuk a járműveket. Kulcsot lehet másoltatni/átadni másoknak. Az átadott kulcsokat nem lehet szkript segítségével mástól elvenni,de cserébe lehet a járműben zárat cseréltetni, mely új rendszámmal jár.
És még nem is beszéltem sok mindenről(pl. a pénz forgása, a betegségek).
[hs width=150 height=150]http://kepfeltoltes.hu/150221/924642609sa-mp-010_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=150 height=150]http://kepfeltoltes.hu/150207/80884136sa-mp-006_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
A mód alapja:
A mód ahhoz képest amennyi lehetőséget nyújt, nagyon dinamikus! Szinte IG lehet létrehozni bármit(pl. kocsi, bolt, bejáratok, vállalkozás, esetleg frakciók).
Egyik nagy fejlesztés, hogy a különálló rendszereket külön szkriptekben írjuk meg, így akár restart nélkül is lehet fejlesztéseket berakni, valamint lehetővé teszi párhuzamosan több szkript fejlesztését. Ennek egyik hátránya, hogy sokkal jobban oda kell figyelni a spórolásra, hisz sokkal érzékenyebb lesz a szerver a felesleges változókra. A szkriptek közti kommunikációt PVarokkal oldjuk meg.
A játék Los Santosban játszódik, Magyarországot szimbolizálva(bármilyen sz*r is az ország, legyél rá büszke, hogy Magyar vagy)
 
Jelenleg betölthető posztok:
- Designer:
 Jó ha ért a photoshophoz, de főbb feladata lesz a játékon belüli grafikus megjelenés, amit Textdrawokkal fognak megvalósítani.
- Mapper:
 Szép mappolások elkészítése. Nem kell új város mappolni, de értsen a dolgához. Előny, ha szeret exteriorokkal dolgozni.
- Szkripter:
 A mód írását végzik, más-más téren. Értenie kell a mysqlt, és PVarokat.
- Web/UCP készítő:
 Weboldalt készíti, valamit szükségünk van egy UCPre. Nem kell egyedi, lehet más által írt(névvel ellátva), de a designje saját legyen.
Elvárások:
- Korrektség
- Lojalitás
- Megfelelő fogalmazás
- Referencia
 
Referencia nélkül mi a teendőd?
 Jelentkezel, és ha elfogadjuk kapni fogsz egy feladatot. Ezt minél kevesebb hibával teljesíted annál több pontot adunk rá.
Ha tudsz felmutatni referenciát akkor az annyi pontot ér mint egy hibátlanul megoldott feladat.
Amit nyújtok:
- Hozzáértő csapat
- Komolyan gondolt szerver(nem 2 hétig fog futni)
- Fejlesztői jogosultságok.
Pénzt nem tudok nyújtani, én sem kapok ezért pénzt. Olyan jelentkezőket várok akik nem pénzért csinálják, hanem szeretik ezt csinálni!
Ha szereted csinálni azt a munkakört amibe jelentkeznél, akkor mi hozzáértő társakat fogunk nyújtani! Nem kell egyedül dolgoznod.
 
Félreértések elkerülése végett: Nem munkát adok a munkáért, hanem egy szervert amin játékosok játszanak a Te szkriptjeiden. Nem plusz munka, nem Admin leszel, hanem Fejlesztő.
 
Jelentkezés menete:
Írj egy PM-et, amelyben leírod minek jelentkeznél, mióta csinálod, melyik az a rész a munkádban amelyiket a legszivesseb készíted el. (pl. Mapnál exteriorok készítése, Szkriptnél nem létező tárgyak szimulálása)
Lehetőség van egyszerre több poszt betöltésére is, ezt írd le PMben ha így szeretnéd.

176
Segítségkérés / Spawn gomb eltávolítása
« Dátum: 2015. február 07. - 11:44:39 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetSpawnInfo
Ezt lefuttatod, és utána Spawnolod a SpawnPlayer függvénnyel.

177
Verseny szervezése / Scriptelés verseny
« Dátum: 2015. február 05. - 17:21:39 »
13 volt, 14-be nem voltam valami aktív, ott lehet elmaradt. Előtte volt biztosan, de ezt vissza lehet keresni a fórumon az archivumban.

178
Verseny szervezése / Scriptelés verseny
« Dátum: 2015. február 05. - 15:52:06 »
Nem régótavagy a fórumon? Akkor ne állítsd, hogy ilyen még nem volt. Évente szokott lenni Szkript Liga.

179
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Scriptert Keresek !
« Dátum: 2015. január 27. - 20:32:01 »
Skype beszélgetés alapján eldőlt, hogy ez egy \"átkonfigolt\" goudlyne mód, ami szuperbugmentes, és a szkripter kap szkripter rangot a szerveren.

180
Archívum / Valhalla mod összerakása
« Dátum: 2015. január 26. - 14:52:27 »
Idézetet írta: Hulkster date=1422277545\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52310\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És még te beszélsz Edit szerverekről.. *taps*
 
|
V
 

A kérdés adott. Nem akarok új publikus nongyár szervert nyitni.
 
[/quote]

Csak be akartam rakni a modot a szerómra, végülis sikerült :)
zárható
 
[/quote]
*Taps.*

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 59
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal