Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 166
Segítségkérés / Szerver Inditási Hiba!« Dátum: 2013. június 06. - 20:35:10 »
server.cfg-be az rcon jelszó ki van töltve? és a többi?
167
Segítségkérés / Kill = Jail« Dátum: 2013. június 06. - 19:38:24 »
Ennél a sornál a ; -t cseréld ki , -ra!
new str[50]; name[MAX_PLAYER_NAME]; vagyis erre: new str[50], name[MAX_PLAYER_NAME]; 168
Klánok / [FD] Final Destination« Dátum: 2013. június 06. - 19:14:12 »
Üdv!
Final Destination: APOCALYPSE
A klán alapítója: GangSteR] (én) A szerver tulajdonosa: GangSteR] (én) A klán története: Régen mikor még ment az L4D szerver amit anno Epsilon indított, akkor ott sokat játszottam, késõbb klán tag lettem és az akkori Matyi(Gentleman-al) felügyeltem a szervert, mert úgy volt, hogy Epsilonnal csináljuk az L4D: BOT-t. Végül ez abbamaradt és Matyival kezdtem ezt a szervert, de végül egyedül folytattam, és megalapítottam az FD klánt, a szerver az 2011 Októberének környékén indult és egészen 2012 Júniusáig futott, majd bezártam nyárra, végül nem folytattam. 2013 Januárjában újranyitottam 1 hónapra, de újra bezárt, most viszont újra belekezdtem, és sokat fogok rajta javítani/fejleszteni! Klán tagok:
TAG FELVÉTEL VAN! A szerver most nyílt újra, és mivel a régi csapat már nincs, ezért teljesen új admin csapat lesz! Köszönet nekik (még a szerver kezdetekor): staR // A beküldött mapjáért! Jack_lock // A beküldött mappjáért! Csaba // A Hunservers.eu tárhelyért! Gentleman // Ötleteiért, segítségéért, click admin scriptjéért és társ scripterségéért! Valamint L4D: PvP volt tulajaként! Epsilon // Az L4D klán alapítójaként, azért ,hogy bevett az L4D klánba és Matyival folytathattam a dolgaim, valamint ,hogy elkezdtem az FD: APOCALYPSE szervert. Admin illetve klán tag felvétel: Van! 169
Segítségkérés / Kill = Jail« Dátum: 2013. június 06. - 18:48:05 »
Igen igaz, már módosítottam, csak véletlen elküldtem félkészen és gyorsan keleltt írnom, ezért elírtam.
Na itt a normális: public OnPlayerDeath(killerid, playerid, reason) Flash ha elolvastad volna a kérést, akkor láthatod ,hogy ha DB-be öli meg vagyis Drive By. 170
Segítségkérés / Kill = Jail« Dátum: 2013. június 06. - 18:43:52 »public OnPlayerDeath(killerid, playerid, reason) 171
Szkript kérések / /jump parancs« Dátum: 2013. június 06. - 18:38:49 »
Jump parancsból adódóan kezdõ, szóval fölösleges még neki az sscanf-et bonyolítani, itt van sima parancsba (nem adminos)
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) 172
Segítségkérés / Szerver Inditási Hiba!« Dátum: 2013. június 06. - 00:24:33 »
Esetleg az is felmerülhet, hogy a géped nem bírja és ezért összeomlik a szerver, bár ennek nagyon kicsi az esélye, inkább az lehet, mint amit elõttem írtak, hogy írna a dini a mappába, de nem találja.
173
Segítségkérés / String help« Dátum: 2013. június 06. - 00:22:30 »
Rövidrefogva: a string nevû változó már kétszer van létrehozva, változtasd meg mondjuk str-re, csak arra figyelj, hogy nem csak a létrehozásnál kell megváltoztatni hanem a szöveg formázásánál is pl.: format(str....) és a SendClientMessage végén is mondjuk str vagy amire változtatod.
174
Segítségkérés / Chat Bot« Dátum: 2013. június 06. - 00:18:31 »
Mivel az akkori samp-ban nem volt meg az a lehetõség, hogy 1 szöveget több színûre csinálj, ezért ha belenézel a scriptbe, GameStar úgy odlotta meg, hogy átmenetileg megváltozik a játékos neve a bot nevére, és a játékos ír üzenetet (mintha te írnád) SendPlayerMessage függvénnyel csak úgy látod mintha a bot írná, mert addig megváltozik a neved. Annyit tudok ajánlani, hogy keress egy olyan scriptet ahol már a chatbotban nem ez a megoldás van, hanem a több színû szöveg.
175
RP/RPG kérések / Szerver elínditási hiba..« Dátum: 2013. június 06. - 00:14:27 »
Van ilyen a GM-ben?
SetGameModeText(\"Unknown helyén lévõ szöveg\"); 176
Szkript kérések / Egész Város« Dátum: 2013. június 06. - 00:10:41 »
1 megoldás van. Csak azok az npc-k legyenek fent amelyik részen van akkor a player, ha átmegy máshova azok az npc-k akik a régi helyen voltak a szerver kirúgja õket és automatikusan csatlakoztatja azokat az npc-ket akik ott vannak ahova a player ment. Viszont ez 1 játékos esetén megoldható úgy, hogy teljesen single playeres legyen, mert több játékosnál már nem ehet szétosztani az npc-ket, sokkal kevesebb lesz és nem lesz meg az a single-s \"hatás\"
177
Segítségkérés / NPC - Minden bugol ..« Dátum: 2013. június 06. - 00:05:14 »
Illeszd be az npc scriptet.
178
Segítségkérés / NPC felvétel!« Dátum: 2013. június 06. - 00:00:26 »
Vagy csak simán google-bõl kikeresed az npc_record.amx-et
179
Segítségkérés / NPC« Dátum: 2013. június 05. - 23:58:45 »
Itt a fórumon nem hiszem, hogy sok ember tudná rá a választ, annyit elárulok, hogy a *.rec fájlokat ilyenkor ellehet felejteni, anélkül kell megcsinálni.
|