Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - xSkillZ7x

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29
166
Segítségkérés / Bank Systembe kamat :D
« Dátum: 2012. augusztus 16. - 15:32:44 »

new Kamat[MAX_PLAYERS];
Kamat = Player[playerid][pASD]/10; //Pl: Jatekos penze :10.000$/Kamat lesz:1.000$

 
csinalsz egy timert OnPlayerCOnnect ala:
 

#define egyperc 60*1000
SetTimerEx(\"Kamatolj\",15*egyperc,0,\"i\",playerid);

 


forward Kamatolj(playerid);
public Kamatolj(playerid) {
     Player[playerid][pASD] += Kamat;
     return 1;
}

167
Segítségkérés / Dini-val mentés
« Dátum: 2012. augusztus 16. - 15:27:05 »
Ha tegyuk fel valtozoban van a csapat, akkor
 

#include <dini>
new pTeam[MAX_PLAYERS];

 
OnPlayerCOnnect ala:
 

if(!dini_Exists(file)) {
dini_Create(file);
dini_IntSet(file, \"JatekosCsapata\", 0);
} else if(dini_Exists(file)) {
pTeam[playerid] = dini_Int(file, \"JatekosCsapata\");
}

 
OnPlayerDisconnect ala:
 

dini_IntSet(file, \"JatekosCsapata\", pTeam[playerid]);

168
Segítségkérés / Ezeket lehet definalni? {17eb17}
« Dátum: 2012. augusztus 16. - 15:18:46 »
Ah koszi :)

169
Segítségkérés / Ezeket lehet definalni? {17eb17}
« Dátum: 2012. augusztus 15. - 13:22:12 »
Hello.A kerdesem az lenne hogy lehet e define-olni ezeket a szinkodokat?
{17eb17}
Ha igen, akkor hogy.
Probaltam tobb fele keppen
Ha probaltam siman igy
 

#define {ZOLD} {17eb17}

 
akk error van, mert a define alphanumeric kell hogy legyen

170
Segítségkérés / Dialog csak a modomban
« Dátum: 2012. augusztus 15. - 13:19:11 »
Ja.De ez nem minden scriptben van igy.Csinaltam egy vote systemet.Dialogos.Az elso dialog nem megy, a tobbi megy.
Viszont pl a zamaroth textdraw editorjanak a dialogja az megy.Pedig az is scriptben van.De ugyanazt a vote systemet beirom a modba tokeletesen mukodik.Ennek szeretnem tudni az okat

171
Segítségkérés / Dialog csak a modomban
« Dátum: 2012. augusztus 15. - 08:11:44 »
Hello.Akadt egy kis gondom.A lenyeg az hogy ha csinalok egy dialogos scriptet, akkor nem mukodik csak az elso dialog.Viszont ha mindezt bele irom a modomba, minden tokeletesen mukodik.
Mi lehet az oka.Ezt a gondot eszleltem mar a PlayerTextDrawokkal is.
Viszont a sima TextDraw, az egyaltalan nem mukodik.
Aki tud, azt kerem szepen segitsen :S

172
RP/RPG kérések / ooc hiba
« Dátum: 2012. augusztus 15. - 08:04:49 »
Megvan minden szukseges .inc ed?

173
Segítségkérés / Hibás egy script!
« Dátum: 2012. augusztus 15. - 07:59:56 »
Probald meg Compile -ozni a 0.3e-s Pawnoval.

174
Segítségkérés / Textdraw Editor + Check Point
« Dátum: 2012. augusztus 15. - 07:58:58 »
A masodik kerdessel kezdem.
Zamaroth TextDrawEditorja szerintem kivallo.
A jatekba hasznalhatod.Nagyon egyszeru kezelni.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=117851
A masodik kerdesedhez az lenne a kerdesem hogy verseny checkpointot szeretnel?(az a hosszu,amelyik jo magas)
Vagy a sima kor alaku cp t?
De am leirom neked:
 

new CP[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid) {
    CP[playerid] = 0;
     return 1;
}
//Nem tudom hogy akarod inditani az elso cp-t.Viszont legyen a parancs alatt az hogy
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1982.6150, -220.6680, -0.2432, 3.0);
CP[playerid] = 1;
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    if(CP[playerid] == 1) {
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1982.6150, -220.6680, -0.2432, 3.0); // kovetkezo cp
    CP[playerid]++;
    } else if(CP[playerid] == 2) {
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1982.6150, -220.6680, -0.2432, 3.0); // kovetkezo cp
    CP[playerid]++;
    } else if(CP[playerid] == 3) {
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1982.6150, -220.6680, -0.2432, 3.0); // kovetkezo cp
    CP[playerid]++;
    }
    return 1;
}

 
Es igy tovabb, ha meg szeretned foltatni

175
Segítségkérés / inputtext integer e?
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 20:10:37 »
es most ezt ugy kell hasznalni hogy
 

if(IsNumeric(inputtext)

\\
vagy hogy?
Ilyennel nem nagyon dolgoztam szoval meg bele kell jojjek :S

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 13. - 20:21:17 )

Vegul is azt szeretnem elerni, hogy ha stringet ir amiben nincs szam, akkor irja hogy interval-t kell beirjak az inputtexthez.

176
Segítségkérés / inputtext integer e?
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 20:08:00 »
Hat ezt tudom.Viszont en azt szeretnem hogy az inputos dialogba irja be valaki hogy pl hany negyzetet latsz a kepen.
Ha 1 et ir helyes, ha kettot akkor helytelen.
Le tudnad nekem irni kerlek.Nem vagyok kezdo, de ezekkel meg nem volt dolgom.

177
Segítségkérés / inputtext integer e?
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 20:03:40 »
A kerdesem az lenne hogy dialogresponse ban hogy tudom lekerni, hogy integer e a szoveg?
Azaz, amit be ir a jatekos nem betu, float, se nem bool, hanem integer(1,2,3,4,5,6...)
Koszonom valaszotokat

178
Szkript kérések / infó tábla kérés
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 09:59:15 »
Milyen az az info tabla? Egy object amin van iras?
A chat be rendes infotabla
Dialogban tabla?
Vagy pedig TextDrawban.
Ha az elsot szeretned, akkor:
 

new wall = CreateObject(19353, x,  y, z,   0.42, -344.04, 120.00);
SetObjectMaterialText(wall, \"{ff0015}-----------------------\\n{00ff09}Info Tabla\\n{ff0015}-----------------------\", 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\"Arial\", 28, 0, 0x32fa14AA, 0xFF000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);

 
Ha chat be szeretned a tablat:
 

SendClientMessage(playerid, -1, \"Info Tabla\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"----------------------\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"Szoveg\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"----------------------\");

 
Dialogban:
 

ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Info Tabla\",\"Szoveg\\nSzoveg2\\nstb\",\"Rendben\",\"Vissza\");

 
TextDrawban pedig:
 

new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
OnPlayerConnect ala:
Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 229.000000, 420.000000, \"Info Tabla\");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw0[playerid], 65535);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.500000, 1.000000);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], 16711935);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
       Parancsod ala:
       PlayerTextDrawShow(playerid, Textdraw0[playerid]);
       SetTimerEx(\"HideTD\",5000,0,\"i\",playerid);
       a mod/script aljara:
       forward HideTD(playerid);
       public HideTD(playerid)
       PlayerTextDrawHide(playerid, Textdraw0[playerid]);
       return 1;
}

179
Segítségkérés / SetTimerEx
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 09:49:29 »
Hat en se igy kepzeltem ahogy leirtam, de ha o igy akarja, akkor ugy legyen.O ugy akarja, hogy ha beirja a /give parancsot, akkor ne egybol lokjon fel neki X hp-t hanem regeneraljon neki 5.0 saval, 20 +5.0 utan pedig alljon meg.

180
Segítségkérés / SetTimerEx
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 09:19:01 »
Hello.Hat igy csinald:
 

new valtozo;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if (strcmp(\"/give\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new timer;
        timer = SetTimerEx(\"Health\", 500, true, \"i\", playerid);
                return 1;
        }
        return 0;
}
forward Health(playerid);
public Health(playerid) {
new Float:elet;
GetPlayerHealth(playerid,elet);
SetPlayerHealth(playerid, elet + 5);
valtozo++;
if(valtozo == 20) {
KillTimer(timer);
}
   return 1;
}

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal