Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - BoSS
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 55
166
« Dátum: 2012. október 29. - 16:58:45 »
csõ. Nem értem mi bajotok van a Confederacy szerverrel, ( Tulaj ) Talán az amit Stuntzor mondott ?. Hogy egy másik \"gyereK\" rp szerójára nem járnak.? Lehet. nem szoktunk nyalni és mint említettétek nállunk mostmár 30-40 átlag player abbol összesen 7-8 ADMIN van Tulajokal együtt. Nem értem mért kell lenézni más Szerveret. BosS Te meg törõdj magaddal. Azt ne a más szerveret sz*rozd le tegyél már le vmit az asztalra. Egyébként meg nemsokáig fog ez az \"oxedit\" mód futni mert a Saját Rendes Confog fojuk megnyitni ami 0 sorról van írva.. szval p*fád lapos. már bocs.
Tudjad már,hogy beszélsz...Lehettek fent 30-40-en ha full non rpg az egész mert az rpg-t távolról se ismerítek már meg bocsáss.Kiváncsi leszek arra 0 -ról írt módra..még annyit se nézek ki a Confi tulajokból,hogy hív forumról szedjenek le egy rpg módot és azt alakítsák át...Mert annyira szartok az egészre hogy azt már nem lehet körbe írni. A Ti szerveretek egy gyenge DM szeronak felel meg már bocsi... És ne engedj meg magadnak ilyen hang nemet.
167
« Dátum: 2012. október 28. - 08:09:20 »
Nem jön be nekem ez az oldalt,más honnan nem lehet leszedni?
168
« Dátum: 2012. október 27. - 20:36:39 »
Skin válaszó van benne? Mert az is gond lehet + csak annyi RemoveBuldinged van?..
Van benne és igen annyi remove van benne. Ez amúgy egy kamionos mód,amit angol forumról szedtem le xhardturcker a neve.
169
« Dátum: 2012. október 27. - 20:18:52 »
Hát itt nem utal rá semmi. Scriptfiles-ek , és a filterscriptek jók? Nézd át õket lehet, hogy azok okozzák!
Átnéztem FS-t nem raktam be,scripterfilest meg beraktam mindent ami volt a scripterfiles mappájában :S
170
« Dátum: 2012. október 27. - 20:00:11 »
Az is lehet hogy nincsenek létrehozva a scriptfileok vagy nem megfelelõek.
Ami kellett mindent beraktam,nem hiszem,hogy az lenne a gond
public OnPlayerConnect(playerid) alatti részt másoljátok be. [/quote] Tessék:
public OnPlayerConnect(playerid) { GivePlayerMoney(playerid, GetPVarInt(playerid,\"Moneys\")); SetPlayerScore(playerid, GetPVarInt(playerid,\"Score\")); team[playerid] = TextDrawCreate(495.000000, 100.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(team[playerid], 255); TextDrawFont(team[playerid], 2); TextDrawLetterSize(team[playerid], 0.500000, 1.300000); TextDrawColor(team[playerid], -1); TextDrawSetOutline(team[playerid], 0); TextDrawSetProportional(team[playerid], 1); TextDrawSetShadow(team[playerid], 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, team[playerid]); new name [ MAX_PLAYER_NAME ] ; GetPlayerName (playerid,name,sizeof(name)); PMEnabled[playerid] = 1; RemoveBuildingForPlayer(playerid, 729, 864.5234, -1694.3281, 11.4531, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 726, 865.1016, -1710.5547, 10.7422, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 729, 878.0234, -1686.8125, 11.4531, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 867.4141, -1707.1563, 8.9219, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 621, 865.8359, -1695.5859, 6.9766, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1281, 873.3984, -1694.1094, 13.3516, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1281, 878.0078, -1693.6484, 13.3516, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1281, 887.2891, -1695.7578, 13.3516, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1281, 893.9141, -1695.8438, 13.3516, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 862.7734, -1686.7422, 11.5313, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1297, 881.2969, -1673.0078, 16.2344, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1297, 869.5469, -1673.0078, 16.2344, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1297, 892.2500, -1673.0078, 16.2344, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1297, 869.0859, -1654.2031, 16.2344, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1297, 891.3594, -1654.2031, 16.2344, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1297, 881.4531, -1654.2031, 16.2344, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 6204, 880.6016, -1653.7656, 14.1797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 759, 870.0469, -1641.9219, 12.7969, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 759, 875.8047, -1641.9219, 12.4375, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 634, 868.3438, -1642.6641, 11.6719, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 712, 871.8828, -1642.7969, 20.8984, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 886.8672, -1644.1719, 8.2109, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 759, 884.2031, -1641.9219, 12.7969, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 712, 881.7813, -1642.7969, 20.8984, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 906.7656, -1644.6953, 4.9688, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 898.2656, -1644.6953, 8.2109, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 759, 897.4297, -1641.9219, 12.7969, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 759, 901.5391, -1641.9063, 12.2734, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 634, 901.2500, -1642.6641, 11.9219, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 634, 887.1719, -1642.6641, 11.9219, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9352, -2421.0469, 2343.6953, 19.7891, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -2458.4453, 2247.5469, 4.0859, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11010, -2113.3203, -186.7969, 40.2813, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11012, -2166.8672, -236.5078, 40.8672, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11048, -2113.3203, -186.7969, 40.2813, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11091, -2133.5547, -132.7031, 36.1328, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11270, -2166.8672, -236.5078, 40.8672, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11271, -2127.5469, -269.9609, 41.0000, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11282, -2166.8750, -236.5156, 40.8594, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11371, -2028.1328, -111.2734, 36.1328, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11372, -2076.4375, -107.9297, 36.9688, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11376, -2144.3516, -132.9609, 38.3359, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11280, -2137.6875, -198.0781, 34.4141, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11081, -2127.5469, -269.9609, 41.0000, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11011, -2144.3516, -132.9609, 38.3359, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11009, -2128.5391, -142.8438, 39.1406, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1278, -2137.6172, -110.9375, 48.3516, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1497, -2029.0156, -120.0625, 34.2578, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11015, -2028.1328, -111.2734, 36.1328, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11014, -2076.4375, -107.9297, 36.9688, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1532, -2025.8281, -102.4688, 34.2734, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9552, -2944.9219, 889.3125, 0.0781, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9884, -2944.9219, 889.3125, 0.0781, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 715, -2938.8047, 824.1953, 15.7266, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1231, 1917.7109, 683.2656, 12.4609, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 628, 1905.0859, 703.2969, 11.8125, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 627, 1908.9297, 703.1328, 11.9297, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8841, 1924.8203, 703.2188, 13.1484, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 627, 1923.8438, 703.1328, 11.9297, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 627, 1925.4609, 703.1328, 11.9297, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1231, 1937.2969, 683.2656, 12.4609, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 627, 1938.6563, 703.1328, 11.9297, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 627, 1940.2031, 703.1328, 11.9297, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 644, 1945.9766, 703.2031, 10.1250, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1231, 1937.3594, 723.0859, 12.4609, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1231, 1917.4219, 723.0859, 12.4609, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16765, -227.4531, 2716.3516, 62.1719, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16011, -227.4531, 2716.3516, 62.1719, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18534, -2189.5078, -2252.8203, 29.6094, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18243, -2203.7422, -2262.4922, 29.4453, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18244, -2202.9453, -2261.1719, 37.9219, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18242, -2189.5078, -2252.8203, 29.6094, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13133, 299.2031, -193.6250, 3.8281, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13203, 308.0938, -168.7266, 4.3672, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, 323.7109, -203.1484, 5.0313, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 322.3125, -188.9141, 0.7031, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, 323.8828, -150.7734, 5.0313, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 293.6250, -152.4844, 0.7031, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, 291.1563, -171.5000, 5.0313, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13190, 308.0938, -168.7266, 4.3672, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13436, 252.3281, -28.8906, 9.1094, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13437, 210.9375, -245.1406, 10.0234, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 292.6641, -201.9922, 0.7031, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1495, 293.7500, -194.6875, 0.7656, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13132, 299.2031, -193.6250, 3.8281, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1687, 303.9375, -194.9297, 4.3672, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1691, 297.1016, -195.6094, 4.9453, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 312.6406, -199.8750, 1.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 305.1328, -188.5625, 1.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11085, -2164.4531, -237.6172, 41.4063, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11086, -2164.4531, -237.3906, 43.4219, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3686, 2464.3047, -2617.0156, 16.0469, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 5325, 2488.9922, -2509.2578, 18.5156, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3627, 2464.3047, -2617.0156, 16.0469, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1226, 2489.3516, -2625.7109, 16.2969, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13133, 299.2031, -193.6250, 3.8281, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13203, 308.0938, -168.7266, 4.3672, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, 323.7109, -203.1484, 5.0313, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 322.3125, -188.9141, 0.7031, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, 323.8828, -150.7734, 5.0313, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 293.6250, -152.4844, 0.7031, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, 291.1563, -171.5000, 5.0313, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13190, 308.0938, -168.7266, 4.3672, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13436, 252.3281, -28.8906, 9.1094, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13437, 210.9375, -245.1406, 10.0234, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 292.6641, -201.9922, 0.7031, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1495, 293.7500, -194.6875, 0.7656, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13132, 299.2031, -193.6250, 3.8281, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1687, 303.9375, -194.9297, 4.3672, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1691, 297.1016, -195.6094, 4.9453, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 312.6406, -199.8750, 1.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 305.1328, -188.5625, 1.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1231, 1917.7109, 683.2656, 12.4609, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 628, 1905.0859, 703.2969, 11.8125, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 627, 1908.9297, 703.1328, 11.9297, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8841, 1924.8203, 703.2188, 13.1484, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 627, 1923.8438, 703.1328, 11.9297, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 627, 1925.4609, 703.1328, 11.9297, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1231, 1937.2969, 683.2656, 12.4609, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 627, 1938.6563, 703.1328, 11.9297, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 627, 1940.2031, 703.1328, 11.9297, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 644, 1945.9766, 703.2031, 10.1250, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1231, 1937.3594, 723.0859, 12.4609, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1231, 1917.4219, 723.0859, 12.4609, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 729, 864.5234, -1694.3281, 11.4531, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 726, 865.1016, -1710.5547, 10.7422, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 729, 878.0234, -1686.8125, 11.4531, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 867.4141, -1707.1563, 8.9219, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 621, 865.8359, -1695.5859, 6.9766, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1281, 873.3984, -1694.1094, 13.3516, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1281, 878.0078, -1693.6484, 13.3516, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1281, 887.2891, -1695.7578, 13.3516, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1281, 893.9141, -1695.8438, 13.3516, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 862.7734, -1686.7422, 11.5313, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1297, 881.2969, -1673.0078, 16.2344, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1297, 869.5469, -1673.0078, 16.2344, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1297, 892.2500, -1673.0078, 16.2344, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1297, 869.0859, -1654.2031, 16.2344, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1297, 891.3594, -1654.2031, 16.2344, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1297, 881.4531, -1654.2031, 16.2344, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 6204, 880.6016, -1653.7656, 14.1797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 759, 870.0469, -1641.9219, 12.7969, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 759, 875.8047, -1641.9219, 12.4375, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 634, 868.3438, -1642.6641, 11.6719, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 712, 871.8828, -1642.7969, 20.8984, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 886.8672, -1644.1719, 8.2109, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 759, 884.2031, -1641.9219, 12.7969, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 712, 881.7813, -1642.7969, 20.8984, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 906.7656, -1644.6953, 4.9688, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 898.2656, -1644.6953, 8.2109, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 759, 897.4297, -1641.9219, 12.7969, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 759, 901.5391, -1641.9063, 12.2734, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 634, 901.2500, -1642.6641, 11.9219, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 634, 887.1719, -1642.6641, 11.9219, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16765, -227.4531, 2716.3516, 62.1719, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16011, -227.4531, 2716.3516, 62.1719, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18534, -2189.5078, -2252.8203, 29.6094, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18243, -2203.7422, -2262.4922, 29.4453, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18244, -2202.9453, -2261.1719, 37.9219, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18242, -2189.5078, -2252.8203, 29.6094, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9352, -2421.0469, 2343.6953, 19.7891, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -2458.4453, 2247.5469, 4.0859, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9552, -2944.9219, 889.3125, 0.0781, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9884, -2944.9219, 889.3125, 0.0781, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 715, -2938.8047, 824.1953, 15.7266, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11010, -2113.3203, -186.7969, 40.2813, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11012, -2166.8672, -236.5078, 40.8672, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11048, -2113.3203, -186.7969, 40.2813, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11091, -2133.5547, -132.7031, 36.1328, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11270, -2166.8672, -236.5078, 40.8672, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11271, -2127.5469, -269.9609, 41.0000, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11282, -2166.8750, -236.5156, 40.8594, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11371, -2028.1328, -111.2734, 36.1328, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11372, -2076.4375, -107.9297, 36.9688, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11376, -2144.3516, -132.9609, 38.3359, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11280, -2137.6875, -198.0781, 34.4141, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11081, -2127.5469, -269.9609, 41.0000, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11011, -2144.3516, -132.9609, 38.3359, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11009, -2128.5391, -142.8438, 39.1406, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1278, -2137.6172, -110.9375, 48.3516, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1497, -2029.0156, -120.0625, 34.2578, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11015, -2028.1328, -111.2734, 36.1328, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11014, -2076.4375, -107.9297, 36.9688, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1532, -2025.8281, -102.4688, 34.2734, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11085, -2164.4531, -237.6172, 41.4063, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11086, -2164.4531, -237.3906, 43.4219, 0.25); if ( !INI_Exist( pName( playerid ) ) ) ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REG_REQ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFFFFF}Password\", \"{FFFFFF}To play you must register an account!\", \"Ok\", \"\"); else ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFFFFF}Password\", \"{FFFFFF}Your name is registered, would you like to login?\", \"Yes\", \"No\"); work = 0; TextDrawHideForPlayer(playerid, msg[playerid]); DisablePlayerCheckpoint(playerid); MissionStatus[playerid] = 0; TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1); TextDrawHideForPlayer(playerid, Towtextdraw); TextDrawHideForPlayer(playerid, Bustextdraw); DestroyVehicle(playerInMiniMissionGrua[playerid]); playerInMiniMissionGrua[playerid]=-1; avisado1[playerid]=-1; DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid); contador[playerid]=0; enganchado[playerid]=0; Textdraw0 = TextDrawCreate(643.000000, 427.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255); TextDrawFont(Textdraw0, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw0, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1); TextDrawUseBox(Textdraw0, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw0, 0x00000066); TextDrawTextSize(Textdraw0, -3.000000, 0.000000); msg[playerid] = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~r~No Job yet use ~w~/Work ~r~to Start A Job\"); TextDrawBackgroundColor(msg[playerid], 255); TextDrawFont(msg[playerid], 2); TextDrawLetterSize(msg[playerid], 0.329999, 2.100001); TextDrawColor(msg[playerid], -1); TextDrawSetOutline(msg[playerid], 0); TextDrawSetProportional(msg[playerid], 1); TextDrawSetShadow(msg[playerid], 1); Taxitextdraw1 = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~r~No Job yet use ~w~/Work ~r~to Start A Job\"); TextDrawBackgroundColor(Taxitextdraw1, 255); TextDrawFont(Taxitextdraw1, 2); TextDrawLetterSize(Taxitextdraw1, 0.329999, 2.100001); TextDrawColor(Taxitextdraw1, -1); TextDrawSetOutline(Taxitextdraw1, 0); TextDrawSetProportional(Taxitextdraw1, 1); TextDrawSetShadow(Taxitextdraw1, 1); Police2 = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~g~Use ~w~/~r~Fine ~g~To Fine A Player ~w~/~r~Arrest ~g~To Arrest A Player ~w~/~r~Find ~g~To Find the Player\"); TextDrawBackgroundColor(Police2, 255); TextDrawFont(Police2, 2); TextDrawLetterSize(Police2, 0.329999, 2.100001); TextDrawColor(Police2, -1); TextDrawSetOutline(Police2, 0); TextDrawSetProportional(Police2, 1); TextDrawSetShadow(Police2, 1); Pizzaboytxd = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~r~Currently Your Doing ~p~Pizza Job~w~ Go To The Red Checkpoint.\"); TextDrawBackgroundColor(Pizzaboytxd, 255); TextDrawFont(Pizzaboytxd, 2); TextDrawLetterSize(Pizzaboytxd, 0.329999, 2.100001); TextDrawColor(Pizzaboytxd, -1); TextDrawSetOutline(Pizzaboytxd, 0); TextDrawSetProportional(Pizzaboytxd, 1); TextDrawSetShadow(Pizzaboytxd, 1); Pilottxd = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~r~Currently Your Doing ~p~Pilot Job~w~ Go To The Red Checkpoint.\"); TextDrawBackgroundColor(Pilottxd, 255); TextDrawFont(Pilottxd, 2); TextDrawLetterSize(Pilottxd, 0.329999, 2.100001); TextDrawColor(Pizzaboytxd, -1); TextDrawSetOutline(Pilottxd, 0); TextDrawSetProportional(Pilottxd, 1); TextDrawSetShadow(Pilottxd, 1); Taxitextdraw2 = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~r~Currently Your Doing ~p~Taxi Job~w~ Go to the Red Checkpoint.\"); TextDrawBackgroundColor(Taxitextdraw2, 255); TextDrawFont(Taxitextdraw2, 2); TextDrawLetterSize(Taxitextdraw2, 0.329999, 2.100001); TextDrawColor(Taxitextdraw2, -1); TextDrawSetOutline(Taxitextdraw2, 0); TextDrawSetProportional(Taxitextdraw2, 1); TextDrawSetShadow(Taxitextdraw2, 1); Textdraw1 = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~r~Currently Your Doing ~p~Trucking Job~w~ Go to the Red Checkpoint.\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255); TextDrawFont(Textdraw1, 2); TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.329999, 2.100001); TextDrawColor(Textdraw1, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1); Bustextdraw = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~r~Currently Your Doing ~p~Bus Job~w~ Go to the Red Checkpoint.\"); TextDrawBackgroundColor(Bustextdraw, 255); TextDrawFont(Bustextdraw, 2); TextDrawLetterSize(Bustextdraw, 0.329999, 2.100001); TextDrawColor(Bustextdraw, -1); TextDrawSetOutline(Bustextdraw, 0); TextDrawSetProportional(Bustextdraw, 1); TextDrawSetShadow(Bustextdraw, 1); Towtextdraw = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~r~Currently Your Doing ~p~Trucking Job~w~ Go to the Red Checkpoint.\"); TextDrawBackgroundColor(Towtextdraw, 255); TextDrawFont(Towtextdraw, 2); TextDrawLetterSize(Towtextdraw, 0.329999, 2.100001); TextDrawColor(Towtextdraw, -1); TextDrawSetOutline(Towtextdraw, 0); TextDrawSetProportional(Towtextdraw, 1); TextDrawSetShadow(Towtextdraw, 1); return 1; }
171
« Dátum: 2012. október 27. - 19:30:19 »
Üdv. Szerver mikor betöltöm a módot és fel megyek a szerora,bejelentkezek és aztán kifagy a host Ezt miért lehet?
172
« Dátum: 2012. október 27. - 14:57:35 »
Pont ezért nyitottam a témát..mert én is az utóbbi napokban ilyeneket tapasztaltam. Fel mentem \"rpg\"szerverre,azt az adminok dm-ik egymást...Mi ez? Mikor rákérdeztem hogy ez itt a nagy RP színvonal? Válaszuk: Mi adminok vagyunk...IC nem vagyunk itt...Anyám :thumbsup: hát ügyesvagy... Kérdeztem vissza,hogy akkor a játékosoktól mit várhatók? Válasza egy kick volt Mikor vissza mentem meg kérdeztem reportba hogy most ezért miért kellett kirúgni a szerverrõl,nem mondtam semmi csúnyát: Majd oda gotozott hozzám és magyarázott hogy õ itt a tulaj ne én mondjam neki hogy mit lehet mit nem...Itt egy kialakult kör van és RP-zünk nem muszáj nekem itt lennem. Hát mondom látom a ki alakult körötöket, a csöves skines a rendõr autón ugrál a rendõr meg kocsin keresztül sokkolja kurva nagy RP színvonalt képviseltek és persze erre a mondatra egybõl bant kaptam .. És még volt sok ilyesmi RPG szerver.Én régen sokáig LT-n játszottam de hát mára már az is egy nonrpg lett.Nem akarom leszólni egyik admint se...De õk csak a hatalmat képviselek ott.Player szó szerint leszarják. Kérdeztem tõlük hova lett a kocsim, mert ugye törölték õket.. kb 10-szer írtam nekik reportba...válasz nem érkezett még az adminsegédektõl sem...aztán ebírtam nekik reportba,hogy tényleg igazolja a viselkedéseteket az amiket samp forumon írnak rólatok..Erre egybõl érkezett választ: PErsze egybõl .... azután valamelyik admin oda jött és bocsánatott kért,hogy afk-n volt...persze a másik 3 admin nem tudom hol volt közbe Confiról nem beszélek mert felesleges mindenki ismeri õket,de ott is sok tapasztalatom volt már Meg még sok máson is. nagynorbi: Igen régen volt varázsa az rpg-nek de mára már tényleg nincsen. Eskõ jobban érzem magam egy Fun-szervereken...Kiégett már sajnos az RpG Még ha van is normális szervert azt is tökre teszik vagy a playerok vagy a semmit tevõ adminok akik csak a player szám érdekli mert nekik az a fontos. Szerintem inkább legyenek kevesebben de rp-sek mint hogy sokan és non rp-sek .
173
« Dátum: 2012. október 26. - 20:19:49 »
bánt, hogy a tiédre nem járnak? :cry3:
Nekem nincs rp szerom,minek?Ha tudnék sajátot írni akkor se kéne...Mert felesleges munka mert úgyse jönnének rá...
174
« Dátum: 2012. október 26. - 19:49:09 »
Hellósztok,már bocsánat hogy ez lett a téma neve,de engem k*rvára zavar! Ott van az a sz@ros Confi szerver vannak rajta 32-en... És ott van pl: LL rp azon meg vannak 4-en Ennyire lent van a játékosok szintje? Ami szép is kidolgozott és igényes szervert azt messzirõl elkerülik,de miért? Azért mert ott figyelnek az RP-re?Nem lehet Nonozni? Basszus ha dm-ni akarnak akkor ne rpg-re járjanak... ÉS ezt nem Csak a Confi szerver miatt nyitottam meg van még legalább 40 ugyan ilyen f*s szerver És abból 35-nek ugyan az a módja.... Bocsánatot kérek ha valakinek ez szemet szúr hogy leírtam...de kiváncsi vagyok mások,hogy látják ezt... Béke
175
« Dátum: 2012. október 25. - 20:00:53 »
RP mod? Ha nem ladmin script...! Ott a scriptfiles mappába beállítod, hogy mentse el a pénzt és a pontot azt csókolom..
Írtam feljebb hogy nem RP Én RP-be minek vágnék bele xDD FreeRoam és ez pedig J-admin -ból pár dolog amit beraktam mód-ba regirendszere meg pár admin parancs amire szükségem van De minden jól mûködik csak ezzel a mentés dolgokkal van gond csak :S
176
« Dátum: 2012. október 25. - 19:56:17 »
Most beraktam ide mindent public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new file[128]; GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve)); format(file, sizeof(file), \"/players/%s.ini\",neve); if(fexist(file)) { dini_IntSet(file, \"Admin\", Info[playerid][admin]); /*dini_IntSet(file, \"As\", Info[playerid][as]);*/ dini_IntSet(file, \"Ban\", Info[playerid][ban]); dini_IntSet(file, \"Penz\", Info[playerid][penz]); dini_IntSet(file, \"Halal\", Info[playerid][halal]); dini_IntSet(file, \"Oles\", Info[playerid][oles]); dini_IntSet(file, \"Pont\", Info[playerid][warn]); dini_IntSet(file, \"Warn\", Info[playerid][warn]); } playerek--; new string[1024 + MAX_PLAYER_NAME], name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME); switch(reason) { case 0: format(string,sizeof string,\"{00FF00}%s(%i) {FF6400}Lelépett a Szerverõl{A9C4E4}[Crash] {FFFF99}[%d/60]\",name,playerid,playerek); case 1: format(string,sizeof string,\"{00FF00}%s(%i) {FF6400}Lelépett a Szerverõl{A9C4E4}[Kilépés] {FFFF99}[%d/60]\",name,playerid,playerek); case 2: format(string,sizeof string,\"{00FF00}%s(%i) {FF6400}Lelépett a Szerverõl{A9C4E4}[Kick/Ban] {FFFF99}[%d/60]\",name,playerid,playerek); } SendClientMessageToAll(0x74E80099,string); return 1; } De sajnos így se menti el :/
177
« Dátum: 2012. október 25. - 19:47:09 »
Bocsánat,nem láttam hogy írtad. public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { playerek--; new string[1024 + MAX_PLAYER_NAME], name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME); switch(reason) { case 0: format(string,sizeof string,\"{00FF00}%s(%i) {FF6400}Lelépett a Szerverõl{A9C4E4}[Crash] {FFFF99}[%d/60]\",name,playerid,playerek); case 1: format(string,sizeof string,\"{00FF00}%s(%i) {FF6400}Lelépett a Szerverõl{A9C4E4}[Kilépés] {FFFF99}[%d/60]\",name,playerid,playerek); case 2: format(string,sizeof string,\"{00FF00}%s(%i) {FF6400}Lelépett a Szerverõl{A9C4E4}[Kick/Ban] {FFFF99}[%d/60]\",name,playerid,playerek); } SendClientMessageToAll(0x74E80099,string); return 1; }
178
« Dátum: 2012. október 25. - 19:43:14 »
Azok nem a pontot mentik de most beírom midnen hová ahova kell \"pont\" de igazából akkor semmit se ment el...Az a baj hogy már nem emlékeszek melyik admnrendszert építettem be a módba,mert csak töredékeket raktam a módba amire szükség volt...Asszem J-admin rendszerbõl szedtem ki a dolgokat regit meg pár admin parancsot. UI: Nem RP mód minek kezdjek RP-be mikor csak szinte semmit nem tudok xDD csak beilleszteni meg átmásolni dolgokat FS-bõl GM-be... FreeRoam szervert készítenék.
179
« Dátum: 2012. október 25. - 19:22:38 »
Sziasztok! Ezt a scriptet kéne mysql nélkül,mivel nincs mysql-m meg nem is értek hozzá #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <mysql> #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_BLUE 0x0000FFAA #define COLOR_RED 0xFF0606FF #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_BROWN 0x993300AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA #define COLOR_BLACK 0x000000AA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x00BFFFAA #define SQL_HOST \"\" #define SQL_DB \"\" #define SQL_USER \"\" #define SQL_PASS \"\" #define MAX_SLOTS 500 new name1[24], name2[24], str[128]; new query[500]; new vehid, slot; new id; new carplay[500], color1, color2; new tun1, tun2, tun3, tun4, tun5; public OnFilterScriptInit() { mysql_debug(1); mysql_connect(SQL_HOST, SQL_USER, SQL_DB, SQL_PASS); if(mysql_ping() != 1) { print(!\"MySQL: Kapcsolódás sikertelen!\"); return 1; } print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" névreszóló autó | by Ryuuzaki\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); for(new i; i < MAX_SLOTS; i++) { format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", i); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { new linen[1024]; mysql_fetch_row(linen); new tarolo[5]; new Float:tarolo2[4]; sscanf(linen, \"p<|>{ds[24]}dffffdddd\", tarolo[0], Float:tarolo2[0], Float:tarolo2[1], Float:tarolo2[2], Float:tarolo2[3], tarolo[1], tarolo[2], tarolo[3], tarolo[4]); carplay = CreateVehicle(tarolo[0], tarolo2[0], tarolo2[1], tarolo2[2], tarolo2[3], tarolo[1], tarolo[2], -1); AddVehicleComponent(carplay, tarolo[3]); AddVehicleComponent(carplay, tarolo[4]); mysql_free_result(); } } return 1; } public OnFilterScriptExit() { for(new i; i < MAX_SLOTS; i++) { DestroyVehicle(carplay); } return 1; } CMD:carad(playerid, params[]) { new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; else if(sscanf(params, \"iiuii\", slot, vehid, id, color1, color2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /carad [slot] [vehid] [playerid] [color1] [color2]\"); else if(400 > vehid || vehid > 611) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREY,\"HIBA: Rossz JármûID! A jármû ID-jének 400 és 611 közt kell lennie!\"); else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: Rossz játékosID!\"); else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\"); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", slot); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) return format(str, sizeof(str), \"HIBA: A %d-s slot már foglalt!\", slot), SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str); mysql_free_result(); GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1)); GetPlayerName(id, name2, sizeof(name2)); GetPlayerPos(id, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(id, a); carplay[slot] = CreateVehicle(vehid, x, y, z, a, color1, color2, -1); SetPlayerPos(id, x, y, z+5); format(str, sizeof(str), \"%s lespawnolt neked egy jármûvet. JármûID: %d\", name1, vehid); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, str); format(str, sizeof(str), \"Lespawnoltál %s-nek egy jármûvet. JármûID: %d\", name2, vehid); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, str); format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO cars (slot, Tulaj, VehID, X, Y, Z, A, color1, color2) VALUES (%d, \'%s\', %d, %0.2f, %0.2f, %0.2f, %0.2f, %d, %d)\", slot, name2, vehid, x, y+2, z, a, color1, color2); mysql_query(query); return 1; } CMD:carelvesz(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; else if(sscanf(params, \"iu\", slot, id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /carelvesz [slot] [playerid]\"); else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: Rossz játékosID!\"); else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\"); GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1)); GetPlayerName(id, name2, sizeof(name2)); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE Tulaj = \'%s\'\", name2); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A játékosnak nincs saját jármûve!\"), mysql_free_result(); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE Tulaj = \'%s\' AND slot = \'%d\'\", name2, slot); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A tulaj és a slot nem egy sorban van!\"), mysql_free_result(); format(str, sizeof(str), \"%s törölte a saját jármûvedet!\", name1); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, str); format(str, sizeof(str), \"Törölted %s saját jármûvét!\", name2); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, str); DestroyVehicle(carplay[slot]); format(query, sizeof(query), \"DELETE FROM cars WHERE Tulaj = \'%s\'\", name2); mysql_query(query); return 1; } CMD:tunszerkeszt(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; else if(sscanf(params, \"iiI(0)I(0)I(0)I(0)\", slot, tun1, tun2, tun3, tun4, tun5)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /tunszerkeszt [slot] [tun1] [tun2] [tun3] [tun4] [tun5]\"); else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\"); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", slot); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nincs létrehozva!\"), mysql_free_result(); format(query, sizeof(query), \"UPDATE cars SET tuning1 = \'%d\', tuning2 = \'%d\', tuning3 = \'%d\', tuning4 = \'%d\', tuning5 = \'%d\' WHERE slot = \'%d\'\", tun1, tun2, tun3, tun4, tun5, slot); mysql_query(query); format(str, sizeof(str), \"Sikeresen szerkesztetted az autó tuningjait! tuning1: %d, tuning2: %d, tuning3: %d, tuning4: %d, tuning5: %d\", tun1, tun2, tun3, tun4, tun5); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str); return 1; } CMD:szinszerkeszt(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; else if(sscanf(params, \"iii\", slot, color1, color2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /szinszerkeszt [slot] [color1] [color2]\"); else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\"); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", slot); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nincs létrehozva!\"), mysql_free_result(); format(query, sizeof(query), \"UPDATE cars SET color1 = \'%d\', color2 = \'%d\' WHERE slot = \'%d\'\", color1, color2, slot); mysql_query(query); format(str, sizeof(str), \"Sikeresen szerkesztetted az autó színét! szín1: %d, szín2: %d\", color1, color2); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str); return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(ispassenger == 0) { for(new i; i < MAX_SLOTS; i++) { if(vehicleid == carplay) { new tarolo[24]; GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1)); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", i); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { new linen[1024]; mysql_fetch_row(linen); sscanf(linen, \"p<|>{d}s[24]{dffffdd}\", tarolo); if(strcmp(tarolo, name1)) { ClearAnimations(playerid); format(str, sizeof(str), \"Ez a jármû \'%s\' tulajdona! Te nem vezetheted!\", tarolo); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str); } mysql_free_result(); } } } } return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { for(new i; i < MAX_SLOTS; i++) { if(vehicleid == carplay) { format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", i); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { new linen[1024]; mysql_fetch_row(linen); new tarolo[2]; sscanf(linen, \"p<|>{ds[24]dffffdd}dd\", tarolo[0], tarolo[1]); AddVehicleComponent(carplay, tarolo[0]); AddVehicleComponent(carplay, tarolo[1]); mysql_free_result(); } } } return 1; }
180
« Dátum: 2012. október 25. - 19:21:08 »
de nekem elméletileg menteni-e kéne... enum pInfo { admin, /*as,*/ ban, penz, halal, oles, warn } de nem menti el,lejövök a szerverrõl és mikor vissza megyek se pénz se pont.
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 55
|