Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Petrik
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22
166
« Dátum: 2012. december 26. - 19:48:11 »
if (strcmp(\"/ki\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerMarkers(false); return 1; }
167
« Dátum: 2012. december 25. - 22:55:35 »
if(GetPlayerSkin(playerid) == SKIN1 || GetPlayerSkin(playerid) == SKIN2)
|| = vagy operátor Tehát ha a skine = skin1 VAGY a skine = skin2... akkor fut le az ág.
Köszönöm! Ha már itt tartunk, akkor az \'&&\' mit jelent? [/quote] && = és operátor
if(a1 == 5 && a2 == 7)
Ha a1 = 5 ÉS a2 = 7 lefut az ág. [/quote] Köszi, ment a +
168
« Dátum: 2012. december 25. - 22:47:43 »
if(GetPlayerSkin(playerid) == SKIN1 || GetPlayerSkin(playerid) == SKIN2)
|| = vagy operátor Tehát ha a skine = skin1 VAGY a skine = skin2... akkor fut le az ág.
Köszönöm! Ha már itt tartunk, akkor az \'&&\' mit jelent?
169
« Dátum: 2012. december 25. - 20:21:15 »
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehet több skint lekérdezni egy parancsra?
if(GetPlayerSkin(playerid) == SKIN1, SKIN2) Próbáltam így, de csak a SKIN1-et érzékeli, a SKIN2-höz írja a hibaüzenetet. Hogyan tudom elkészíteni ezt 2 skinre?
170
« Dátum: 2012. december 23. - 23:06:46 »
Én is azon mosolyogtam, hogy akár admint is kaphatok érte Azthittem ilyenkor ez a MINIMUM
171
« Dátum: 2012. december 21. - 19:58:06 »
Sziasztok!
Egy kamionost modot csinálok, csak nem tudom, mi értelme legyen a kocsiknak. Minden állásnak van munkajármûve, és a bázisuknál spawnol az adott személy. Valami ötlet?
172
« Dátum: 2012. december 21. - 13:53:10 »
Nos, volt egy \'Hamarosan nyíló szerverek\' témám, amely a Genesis Survival volt. Ez a téma törlésre került, azzal az indokkal, hogy meguntam. Rájöttem, a leírás egész jóra sikerült, és a pálya is, viszont a gamemod magában egy 0, unalmas, egyhangú, és ráadásul még csak az 1/3 része van kész. A végén már átakartam írni az egészet úgy, hogy ne legyen ilyen egyhangú, de mint írtam: meguntam. Új játékmódon dolgozok, ami érdekesebb, mint egy szigeten rohangálni, miközbe anyagokat gyûjtessz. Közzéteszem, hátha valaki feltudja dobni, hasznát tudja venni, esetleg a pályát \'lementi\'. Lehet, érdekesen oldottam meg a dolgokat, ez ne zavarjon senkit. Mindig mondjátok, ZCMD-vel dolgozzak, de én azt nem értem, õszintén nem is akarom megérteni, maradok a régi, bevált dolgoknál. Mivel ez a gamemod több hetes munkám, ezért arra szeretném megkérni azokat, akik használni kívánják, maradjon benne az OnPlayerConnectnél a sendclientmessage. Köszönöm! Mivel nem gondoltam, hogy közzéteszem, ezért a \'//\' részeknél, ahol magamnak írtam megjegyzéseket nem vittem túlságosan komolyra, lehet, találtok 1-2 érdekes dolgot A regisztráció rendszert, illetve az adminrendszert nem teszem közzé.Itt a mod (Kód): //New new bool:Gyumolcs; //Define #define DIALOG_0 100 #define DIALOG_1 200 #define DIALOG_2 300 #define DIALOG_3 400 #define DIALOG_4 500 #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_BLUE 0x0000BBAA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_LIME 0x10F441AA #define COLOR_MAGENTA 0xFF00FFFF #define COLOR_NAVY 0x000080AA #define COLOR_AQUA 0xF0F8FFAA #define COLOR_CRIMSON 0xDC143CAA #define COLOR_FLBLUE 0x6495EDAA #define COLOR_BISQUE 0xFFE4C4AA #define COLOR_BLACK 0x000000AA #define COLOR_CHARTREUSE 0x7FFF00AA #define COLOR_BROWN 0XA52A2AAA #define COLOR_CORAL 0xFF7F50AA #define COLOR_GOLD 0xB8860BAA #define COLOR_GREENYELLOW 0xADFF2FAA #define COLOR_INDIGO 0x4B00B0AA #define COLOR_IVORY 0xFFFF82AA #define COLOR_LAWNGREEN 0x7CFC00AA #define COLOR_SEAGREEN 0x20B2AAAA #define COLOR_LIMEGREEN 0x32CD32AA #define COLOR_MIDNIGHTBLUE 0X191970AA #define COLOR_MAROON 0x800000AA #define COLOR_OLIVE 0x808000AA #define COLOR_ORANGERED 0xFF4500AA #define COLOR_PINK 0xFFC0CBAA #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <core> #include <float> #include <time> #include <file> #include <utils> #include <morphinc> //Az include fileok között vannak feleslegesek, csak alapvetõen minden modomba benne vannak ezek, hátha kellenek. #else OnePlayAnim(playerid,animlib[],animname[], Float:Speed, looping, lockx, locky, lockz, lp) { ApplyAnimation(playerid, animlib, animname, Speed, looping, lockx, locky, lockz, lp); } main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Island \"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Alapok SetGameModeText(\"Island\"); UsePlayerPedAnims(); //Objects CreateObject(17117, 1966.3994140625, -3517.8994140625, -2, 0, 0, 0); CreateObject(17096, 1786.8000488281, -3551.8000488281, -20.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(13635, 1786.0999755859, -3589.5, 8.6999998092651, 0, 0, 320); CreateObject(758, 1809.9000244141, -3534.3000488281, 6.3000001907349, 0, 0, 0); CreateObject(655, 1869.1999511719, -3533, 5.1999998092651, 0, 0, 0); CreateObject(655, 1816.1999511719, -3563.1999511719, 5.1999998092651, 0, 0, 0); CreateObject(655, 1777.3000488281, -3511.5, 5.1999998092651, 0, 0, 0); CreateObject(655, 1813.0999755859, -3461.8999023438, 11.199999809265, 0, 0, 0); CreateObject(686, 1843, -3463.3000488281, 13.5, 0, 0, 0); CreateObject(1418, 1843.0999755859, -3463.6000976563, 23.200000762939, 90, 180, 180); CreateObject(1418, 1843.0999755859, -3462.3000488281, 23.200000762939, 90, 180.00549316406, 179.98352050781); CreateObject(1418, 1843.0999755859, -3464.8000488281, 23.200000762939, 90, 179.99450683594, 179.99450683594); CreateObject(1418, 1846.5999755859, -3464.8000488281, 23.200000762939, 90, 179.99450683594, 179.99450683594); CreateObject(1418, 1839.5999755859, -3464.8000488281, 23.200000762939, 90, 180.00549316406, 179.98352050781); CreateObject(1418, 1839.5999755859, -3462.3000488281, 23.200000762939, 90, 179.99450683594, 179.99450683594); CreateObject(1418, 1846.5999755859, -3462.3000488281, 23.200000762939, 90, 180.00549316406, 179.98352050781); CreateObject(1418, 1839.5999755859, -3463.5, 23.200000762939, 90, 180.00549316406, 179.98352050781); CreateObject(1418, 1846.5999755859, -3463.5, 23.200000762939, 90, 180.00549316406, 179.98352050781); CreateObject(3276, 1843.0999755859, -3465.3000488281, 24.200000762939, 0, 0, 0); CreateObject(3276, 1843, -3461.5, 24.200000762939, 0, 0, 0); CreateObject(1437, 1843.1999511719, -3467.1999511719, 13.300000190735, 0, 0, 0); CreateObject(1437, 1843.1999511719, -3466.1999511719, 19.299999237061, 0, 0, 0); CreateObject(855, 2007.9000244141, -3515.5, 2.5, 0, 0, 0); CreateObject(855, 2007.1999511719, -3528.6999511719, 0.60000002384186, 0, 0, 0); CreateObject(855, 2004.3000488281, -3522.3000488281, 1.2999999523163, 0, 0, 0); CreateObject(855, 2007.8000488281, -3509.1000976563, 2, 0, 0, 0); CreateObject(855, 2009.3000488281, -3502.8000488281, 2.4000000953674, 0, 0, 0); CreateObject(855, 2007.4000244141, -3496.5, 2.7999999523163, 0, 0, 0); CreateObject(855, 2002.9000244141, -3491.8000488281, 2.0999999046326, 0, 0, 0); CreateObject(855, 1998.4000244141, -3487.8000488281, 1.7000000476837, 0, 0, 0); CreateObject(855, 1993.3000488281, -3484.5, 1.6000000238419, 0, 0, 0); CreateObject(827, 1954.6999511719, -3493.1999511719, 6.5, 0, 0, 0); CreateObject(819, 1899.1999511719, -3503.1999511719, 12.300000190735, 0, 0, 0); CreateObject(809, 1787.5999755859, -3496.1000976563, 6.3000001907349, 0, 0, 0); CreateObject(809, 1832.6999511719, -3507.8000488281, 5.9000000953674, 0, 0, 0); CreateObject(814, 1822.4000244141, -3470.3000488281, 13.699999809265, 0, 0, 0); CreateObject(878, 1764.4000244141, -3533.1000976563, 7.4000000953674, 0, 0, 0); CreateObject(878, 1761.8000488281, -3522.8000488281, 6, 0, 0, 0); CreateObject(878, 1753.6999511719, -3516.6000976563, 5.3000001907349, 0, 0, 0); CreateObject(878, 1744.9000244141, -3508.8000488281, 4.3000001907349, 0, 0, 0); CreateObject(755, 1847.8000488281, -3545.3999023438, 5.5999999046326, 0, 0, 0); CreateObject(647, 1866.5999755859, -3559, 7.5, 0, 0, 0); CreateObject(16061, 1886.3000488281, -3494.1999511719, 8.3000001907349, 0, 0, 0); CreateObject(16061, 1900.5999755859, -3461.3999023438, 6.3000001907349, 0, 0, 24); CreateObject(16061, 1910.5, -3507.3999023438, 6.3000001907349, 0, 0, 321.99963378906); CreateObject(16061, 1867.3000488281, -3464.6000976563, 11.300000190735, 0, 0, 355.99829101563); CreateObject(16061, 1828.1999511719, -3459.6999511719, 11.300000190735, 0, 0, 3.9954833984375); CreateObject(16061, 1804.9000244141, -3452, 10.300000190735, 2, 0, 9.9949951171875); CreateObject(16061, 1768, -3449.1000976563, 7.3000001907349, 1.99951171875, 0, 333.99206542969); CreateObject(16061, 1790.9000244141, -3469.1000976563, 7.3000001907349, 1.99951171875, 0, 315.98986816406); CreateObject(16061, 1782, -3500, 5.3000001907349, 1.99951171875, 0, 289.98876953125); CreateObject(16061, 1797.5, -3527.5, 5.3000001907349, 1.99951171875, 0, 269.98413085938); CreateObject(16061, 1844.5999755859, -3522.3000488281, 5.3000001907349, 1.99951171875, 0, 297.98352050781); CreateObject(16061, 1846.3000488281, -3546.8000488281, 5.3000001907349, 1.99951171875, 0, 283.98217773438); CreateObject(16061, 1795.9000244141, -3558.5, 5.3000001907349, 1.99951171875, 0, 227.98011779785); CreateObject(16061, 1835.0999755859, -3578.3000488281, 5.3000001907349, 1.99951171875, 0, 139.97729492188); CreateObject(848, 1800.6999511719, -3514.8999023438, 8.6000003814697, 0, 0, 0); CreateObject(838, 1851.9000244141, -3501.8999023438, 9, 0, 0, 0); CreateObject(831, 1819.0999755859, -3501.6999511719, 6.5999999046326, 0, 0, 0); CreateObject(836, 1817.4000244141, -3516.6999511719, 7.4000000953674, 0, 0, 0); CreateObject(833, 1792, -3510.6000976563, 6.9000000953674, 0, 0, 0); CreateObject(1463, 1850.8000488281, -3497.3999023438, 8.1999998092651, 0, 0, 0); CreateObject(1463, 1784.1999511719, -3592.1999511719, 6.9000000953674, 0, 0, 0); CreateObject(1463, 1782.8000488281, -3592.1999511719, 6.9000000953674, 0, 0, 0); CreateObject(691, 1771.6999511719, -3567.6000976563, 6.5999999046326, 0, 0, 0); CreateObject(700, 1799.1999511719, -3629.3999023438, 4.8000001907349, 0, 0, 0); CreateObject(1239, 1843.1999511719, -3465.5, 23.5, 0, 0, 0); CreateObject(1239, 1843.1999511719, -3467.1999511719, 13.60000038147, 0, 0, 0); CreateObject(18226, 1929.6999511719, -3543.6000976563, -13, 0, 0, 258); CreateObject(18226, 1929.9000244141, -3549.8000488281, -13, 0, 0, 249.99743652344); CreateObject(18226, 1941.0999755859, -3555.3000488281, -13, 0, 0, 255.99391174316); CreateObject(18226, 1940.5, -3562, -16, 0, 0, 255.99243164063); CreateObject(3260, 1976, -3518.5, 9.6000003814697, 0, 0, 28); CreateObject(4339, 27018001383424, -1888.1999511719, 758.29998779297, 0, 0, 0); CreateObject(4331, 2079.5, -1943, 743, 0, 90, 0); CreateObject(4331, 2142.1999511719, -1980.5999755859, 743, 0, 90, 179.99981689453); CreateObject(3260, 2089.8000488281, -1914.9000244141, 746.29998779297, 0, 0, 280); CreateObject(4331, 2100.3000488281, -1896.0999755859, 743, 0, 90, 235.99719238281); CreateObject(4331, 2152.8000488281, -1970.8000488281, 770, 180, 0, 0); CreateObject(4331, 2152.7998046875, -1970.7998046875, 743, 0, 0, 0); CreateObject(3260, 2124.6000976563, -1924.5999755859, 753.90002441406, 0, 0, 330); CreateObject(4331, 2094, -1968.9000244141, 743, 0, 90, 83.997314453125); CreateObject(11556, 2102.6000976563, -1966.4000244141, 760.5, 0, 0, 226); CreateObject(18228, 1747.8000488281, -3529.3000488281, 0, 0, 0, 282); CreateObject(3798, 1780.4000244141, -3641, -1, 0, 15, 0); CreateObject(11556, 2102.599609375, -1966.3994140625, 760.5, 0, 0, 225.99977111816); CreateObject(16133, 2102.3999023438, -1930.6999511719, 745.90002441406, 0, 0, 0); CreateObject(16133, 2117.1000976563, -1937.4000244141, 780.90002441406, 0, 180, 160); CreateObject(16133, 2134.1999511719, -1931.0999755859, 780.90002441406, 0, 179.99450683594, 99.999389648438); CreateObject(16133, 2137.1000976563, -1938.9000244141, 780.90002441406, 0, 179.99450683594, 135.99755859375); CreateObject(16133, 2128.1999511719, -1941.6999511719, 780.90002441406, 0, 179.99450683594, 87.994262695313); CreateObject(16133, 2125.8000488281, -1946.5, 780.90002441406, 0, 179.99450683594, 99.989501953125); CreateObject(16133, 2129.6000976563, -1923.0999755859, 780.90002441406, 0, 179.99450683594, 91.986572265625); CreateObject(16133, 2095.5, -1935.6999511719, 780.90002441406, 0, 179.99450683594, 199.98304748535); CreateObject(4331, 2089, -1980.5999755859, 743, 0, 90, 59.995910644531); CreateObject(16133, 2093.1999511719, -1940.8000488281, 780.90002441406, 0, 179.99450683594, 175.97863769531); CreateObject(16133, 2092.6000976563, -1927.9000244141, 780.90002441406, 0, 179.99450683594, 187.97351074219); CreateObject(16133, 2104.1000976563, -1915.0999755859, 745.90002441406, 0, 0, 56); CreateObject(16133, 2150, -1936.3000488281, 745.90002441406, 0, 0, 45.997314453125); CreateObject(11556, 2129.8999023438, -1935, 760.5, 0, 0, 239.99975585938); CreateObject(11556, 2071.8999023438, -1967.9000244141, 760.5, 0, 0, 211.99975585938); CreateObject(16133, 2087.6000976563, -1943.1999511719, 745.90002441406, 0, 0, 340); CreateObject(1305, 2120.8000488281, -1940.3000488281, 751.29998779297, 0, 0, 0); CreateObject(1305, 2114.8999023438, -1933.4000244141, 751.29998779297, 0, 0, 0); CreateObject(1305, 2115.3999023438, -1949.1999511719, 751.29998779297, 0, 0, 0); CreateObject(1305, 2109.5, -1955.5, 751.29998779297, 0, 0, 0); //Skin AddPlayerClass(26,1785.8019,-3594.2456,7.5531,101.5296,0,0,0,0,0,0); //Pickuopok AddStaticPickup(1239, 15, 2124.564453125, -1925.7587890625, 755.69305419922);//Bányabe AddStaticPickup(1239, 15, 1975.7158,-3518.1987,9.5393);//Bányaki //Textlabels Create3DTextLabel(\"/banya\",COLOR_GREEN,1975.7158,-3518.1987,9.5393,70,0); Create3DTextLabel(\"/banya\",COLOR_GREEN,2124.564453125, -1925.7587890625, 755.69305419922,70,0); Create3DTextLabel(\"/munka\",COLOR_GREEN,1779.3972,-3585.8442,8.5711,70,0); Create3DTextLabel(\"/doboz\",COLOR_GREEN,1780.8000488281,-3642,2.7999,30,0); return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { switch (classid) { case 0: { SetPlayerPos(playerid, 1785.8019,-3594.2456,7.5531); SetPlayerCameraPos(playerid, 1780.5374,-3594.1748,8.2364); SetPlayerFacingAngle(playerid, 44.9554); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1780.5374,-3594.1748,8.2364); } } return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { Gyumolcs = false; SendClientMessage(playerid, -1, \"Alapmod: Genesis Survival\"); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Elvesztettél 10 darab anyagot!\"); GivePlayerMoney(playerid, -10); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { //gyümölcsszedés======================================================================================================================== if (strcmp(\"/gyumolcsszed\", cmdtext, true, 10) == 0) { if((GetTickCount() - GetPVarInt(playerid, \"gyumolcs\")) < 180000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Jelenleg kivagy fáradva. Csak 3 percenként szedhetsz gyümölcsöket!\"); if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1815.6116,-3563.2478,7.1270) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1867.8964,-3533.5127,7.3043) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1813.9010,-3463.3311,11.9739) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1869.0693,-3533.8560,7.3919) ) { Gyumolcs = true; SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"Felszedtél egy gyümölcsöt! Megeheted, a /gyumolcs parancsal!\"); OnePlayAnim(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); SetTimer(\"gyumolcs\", 5000, false); SetPVarInt(playerid, \"gyumolcs\", GetTickCount()); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy gyümölcsfánál! (Kicsit sötétebb, mint a többi)\"); return 1; } //Bányászat======================================================================================================================== if (strcmp(\"/banyaszat\", cmdtext, true, 10) == 0) { if((GetTickCount() - GetPVarInt(playerid, \"banyasz\")) < 600000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak 10 percenként bányászhatsz!\"); if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 100.0, 2124.564453125, -1925.7587890625, 755.6930541992) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 100.0, 2124.564453125, -1925.7587890625, 755.6930541992) ) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Szereztél pár ércet. Eltetted a táskádba, ez 6 darab kelléket (KE) jelent!\"); SetTimer(\"banyasz\", 5000, false); SetPVarInt(playerid, \"banyasz\", GetTickCount()); GivePlayerMoney(playerid, 6); OnePlayAnim(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy a bányában!\"); return 1; } //Nádszed======================================================================================================================== if (strcmp(\"/nadszed\", cmdtext, true, 10) == 0) { if((GetTickCount() - GetPVarInt(playerid, \"nad\")) < 180000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak 3 percenként szedhetsz nádat!\"); if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, 1999.2260,-3499.7549,6.5704) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, 1999.2260,-3499.7549,6.5704) ) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Szedtél egy kis nádat. Eltetted a táskádba, ez 1 darab kelléket (KE) jelent!\"); SetTimer(\"nad\", 5000, false); SetPVarInt(playerid, \"nad\", GetTickCount()); GivePlayerMoney(playerid, 1); OnePlayAnim(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy a nádasnál! (A bánya mellett)\"); return 1; } //Virágszed======================================================================================================================== if (strcmp(\"/viragszed\", cmdtext, true, 10) == 0) { if((GetTickCount() - GetPVarInt(playerid, \"virag\")) < 180000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak 3 percenként szedhetsz virágot!\"); if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, 1754.3892,-3522.9509,5.1327) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, 1754.3892,-3522.9509,5.1327) ) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Szedtél egy kis virágot. Eltetted a táskádba, ez 1 darab kelléket (KE) jelent!\"); SetTimer(\"virag\", 5000, false); SetPVarInt(playerid, \"virag\", GetTickCount()); GivePlayerMoney(playerid, 1); OnePlayAnim(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy virágok közelében. (Van pár virág a sziget szélén)\"); return 1; } //Favágás======================================================================================================================== if (strcmp(\"/favag\", cmdtext, true, 10) == 0) { if((GetTickCount() - GetPVarInt(playerid, \"favag\")) < 300000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak 5 percenként vághatsz fát!\"); if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 1851.7439,-3501.0288,8.1415) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 1851.7439,-3501.0288,8.1415) ) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vágtál egykis fát. Eltetted a táskádba, ez 2 darab kelléket (KE) jelent!\"); SetTimer(\"favag\", 5000, false); SetPVarInt(playerid, \"favag\", GetTickCount()); GivePlayerMoney(playerid, 2); OnePlayAnim(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy a \'favágó\' helyiségen!\"); SetPlayerCheckpoint(playerid, 1851.7439,-3501.0288,8.1415, 5.0); return 1; } //Bányabe======================================================================================================================== if (strcmp(\"/banya\", cmdtext, true, 10) == 0) { if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 2124.564453125, -1925.7587890625, 755.69305419922) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1975.7158,-3518.1987,9.5393) ) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Bánya\", \"Bemegy\\nKijön\", \"Rendben\", \"Kilép\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy a bányánál!\"); return 1; } //Playermoneygive======================================================================================================================== if (strcmp(\"/givemoney\", cmdtext, true, 10) == 0) { GivePlayerMoney(playerid, 100); return 1; } //Ásás======================================================================================================================== if (strcmp(\"/asas\", cmdtext, true, 10) == 0) { if((GetTickCount() - GetPVarInt(playerid, \"asas\")) < 360000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak 6 percenként áshatsz!\"); if(GetPlayerWeapon(playerid) == 6) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Találtál pár értékes dolgot a föld alatt. Eltetted a táskádba, ez 13 darab kelléket (KE) jelent!\"); GivePlayerMoney(playerid, 13); SetTimer(\"asas\", 5000, false); SetPVarInt(playerid, \"asas\", GetTickCount()); OnePlayAnim(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ásód!\"); } return 1; } //Vadászat======================================================================================================================== if (strcmp(\"/vadasz\", cmdtext, true, 10) == 0) { if((GetTickCount() - GetPVarInt(playerid, \"vadasz\")) < 360000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak 6 percenként vadászhatsz!\"); if(GetPlayerWeapon(playerid) == 4) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Levadásztál valamit! Ez 10 kelléket jelent! Eltetted a táskádba, ez 10 darab kelléket (KE) jelent!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Megetted az állat húsát, ezért az életed maximumra nõtt!\"); GivePlayerMoney(playerid, 10); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetTimer(\"vadasz\", 5000, false); SetPVarInt(playerid, \"vadasz\", GetTickCount()); OnePlayAnim(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs kiskésed!\"); } return 1; } //MUNKA======================================================================================================================== if (strcmp(\"/munka\", cmdtext, true, 10) == 0) { if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1779.3972,-3585.8442,8.5711) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1779.3972,-3585.8442,8.5711) ) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Barkácsolás/Ruhakészítés\", \">>>CSÓNAK<<< - Elvisz egy \'jobb\' szigetre - 150KE\\nÁsó - Kellékszerzés - 10KE\\nKiskés - Kellékszerzés/Ételszerzés - 15KE\\nRuhakészítés - 25KE\", \"Barkácsol\", \"Kilép\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy a táborban!\"); return 1; } //Gyümölcsevés======================================================================================================================== if (strcmp(\"/gyumolcs\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(Gyumolcs == true) { SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK, \"Megettél egy gyümölcsöt! Az életed megnõtt!\"); SetPlayerHealth(playerid, 100); Gyumolcs = false; } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs gyümölcsöd! Szedj egy fáról! \"); } return 1; } //Fafel======================================================================================================================== if (strcmp(\"/letra\", cmdtext, true, 10) == 0) if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 1843.4368,-3467.4131,14.3253) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1843.7893066406,-3464.35546875,25.384754180908)) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Létra\", \"Felmegy\\nLejön\", \"Rendben\", \"Kilép\"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy a létránál!\"); return 1; } //Doboz======================================================================================================================== if (strcmp(\"/doboz\", cmdtext, true, 10) == 0) { if((GetTickCount() - GetPVarInt(playerid, \"doboz\")) < 720000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak 12 percenként nyithatod ki a dobozt!\"); if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 1780.8000488281,-3642,2.7999) ) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"====Doboz tartalma====\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"=======8 kellék=======\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"=====================\"); SetTimer(\"virag\", 5000, false); SetPVarInt(playerid, \"virag\", GetTickCount()); GivePlayerMoney(playerid, ; } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy a doboznál!\"); return 1; } return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ilyen parancs. (/help)\"), 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 100 && response) { switch(listitem) { case 0: { SetPlayerPos(playerid, 1843.7893066406,-3464.35546875,25.384754180908); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Felmentél a létrán!\"); } case 1: { SetPlayerPos(playerid, 1843.4368,-3467.4131,14.3253); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Lejöttél a létrán!\"); } } } if(dialogid == 200 && response) { switch(listitem) { case 0: { SetPlayerPos(playerid, 2124.564453125, -1925.7587890625, 755.69305419922); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Bementél a bányába!\"); } case 1: { SetPlayerPos(playerid, 1975.7158,-3518.1987,9.5393); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kijöttél a bányából!\"); } } } if(dialogid == 300 && response) { switch(listitem) { //CASE0==================================================================== case 0: { if (GetPlayerMoney(playerid) < 150) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nincs elég kelléked!\"); return 1; } GivePlayerMoney(playerid, -150); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,\"Barkácsoltál egy csónakot!\"); SetPlayerScore(playerid, 1); } //CASE1==================================================================== case 1: { if (GetPlayerMoney(playerid) < 10) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nincs elég kelléked!\"); return 1; } GivePlayerMoney(playerid, -10); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,\"Barkácsoltál egy ásót!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,\"Ásni a \'/asas\' parancsal tudsz!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 6, 1); //CASE2==================================================================== } case 2: { if (GetPlayerMoney(playerid) < 15) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nincs elég kelléked!\"); return 1; } GivePlayerMoney(playerid, -15); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,\"Barkácsoltál egy kiskést!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,\"Vadászni a \'/vadasz\' parancsal tudsz!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); //CASE3==================================================================== } case 3: { if (GetPlayerMoney(playerid) < 25) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nincs elég kelléked!\"); return 1; } GivePlayerMoney(playerid, -25); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ruhakészítés - Milyen ruhát akarsz?\", \"Kapucnis - Férfi\\nCsíkos ing+Napszemüveg - Férfi\\nBarna pulcsi és farmer - Férfi\\nMaffia ruházat - Férfi\\nFehér bikini - Nõ\\nKiszolgáló, fekete ing - Nõ\", \"Elkészít\", \"\"); } } } if(dialogid == 400 && response) { switch(listitem) { case 0: { SetPlayerSkin(playerid, 29); } case 1: { SetPlayerSkin(playerid, 48); } case 2: { SetPlayerSkin(playerid, 60); } case 3: { SetPlayerSkin(playerid, 124); } case 4: { SetPlayerSkin(playerid, 138); } case 5: { SetPlayerSkin(playerid, 172); } } } if(dialogid == 500 && response) { switch(listitem) { case 0: { SetPlayerSkin(playerid, 189); SendClientMessage(playerid, -1, \"Felvetted a ruhát!\"); } case 1: { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vetted fel a ruhát.\"); } } } return 1; } Letöltés: http://data.hu/get/5970192/Island.pwnEzt a filterscriptet használtam hozzá: http://sampforum.hu/index.php?topic=34215.0Képeket nem rakok fel, akit érdekel, az majd biztosan megnézi. Egy szigeten játszódik, ahol különbözõ dolgokat kell csinálni!
173
« Dátum: 2012. december 20. - 20:36:19 »
Sziasztok!
Nos, azt szeretném kérdezni, hogy trailert hogyan tudok úgy lekérdezni, hogy a játékos beír egy parancsot, és kiadja: Neked nincs felcsatolva utánfutód! <- Ilyenkor ne csináljon semmit, ha viszont van felcsatolva, akkor írja ki, hogy retek. Ez CSAK a 435-ös ID-jû trailt kérdezze le, ne az összeset. Köszönöm!
174
« Dátum: 2012. december 19. - 20:26:40 »
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy minden parancs jó, viszont ha simán írok egy szót, akkor nem látom... Pedig kiírja, mert az indítóban ott van. Mi a probléma/mit rontottam el?
175
« Dátum: 2012. december 18. - 17:34:16 »
Checkpoint sugarát nem adtad meg.
SetPlayerCheckpoint(playerid,checkpoints[rand][0], checkpoints[rand][1], checkpoints[rand][2], 5.0)
Ohh, az kimaradt! Figyelmetlen voltam, köszi!
176
« Dátum: 2012. december 18. - 17:28:42 »
Sziasztok! Egy újabb problémával fordulok hozzátok. Próbáltam egy random checkpointleküldõ cuccot elkészíteni, ami megy is, viszont egy warninggal, ami eléggé idegesít. Itt vannak a cuccok, kérlek nézzétek meg, mi a hiba: new Float: checkpoints[3][3] = { {99.5035,-1601.8103,12.4199}, {921.7435,-1887.3444,4.4095}, {1619.5404,-1778.0399,13.5417} }; SetPlayerCheckpoint(playerid,checkpoints[rand][0], checkpoints[rand][1], checkpoints[rand][2]) ; És a warning: D:\\******\\GTA\\*****\\gamemodes\\GameMode.pwn(645) : warning 202: number of arguments does not match definition Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Warning.
177
« Dátum: 2012. december 16. - 17:14:22 »
Sziasztok!
Keresgettem googleban, illetve a weboldalon, de nem nagyon találtam választ. Azt szeretném kérdezni, hogyan tudom megcsinálni, hogy csak akkor tudjon egy játékos beírni egy parancsot, ha a közelébe van, ha nincs, akkor kiírja: \"Nincs a közeledben!\"
178
« Dátum: 2012. december 15. - 23:14:46 »
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_VALAMI) { if(response) // Igen, vagy entert nyom { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elfogadtad a szerver szabályzatot!\"); } else // ESC vagy megszakít, a te esetedben kick { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te nem fogadtad el a szabályzatot! Inkább egyél sajtot!\"); Kick(playerid); } return 1; Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnDialogResponse
179
« Dátum: 2012. december 15. - 20:21:36 »
Sziasztok!
Tudom, most is egy borzalmasan egyszerû kérdést teszek fel, de ezzel mindig gondjaim voltak... Azt hogyan tudom megcsinálni, hogy sima parancsokkal (pl. if (strcmp(cmdtext, \"/sokkolo\", true)...), ha beírja a játékos a parancs után egy másik játékos nevét, levonjon tõle pénzt...
Mondjuk Józsika beírja: /penzlevon Tomika, akkor levon Tomikától mondjuk.... 1000$-t.
180
« Dátum: 2012. december 15. - 18:38:13 »
#include <a_samp> new copcar; new copskin; public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { copcar = GetVehicleModel(vehicleid); if(copcar == 596 || copcar == 597 || copcar == 598) //LSPD, SFPD, LVPD { copskin = GetPlayerSkin(playerid); if(copskin == 280 || copskin == 281 || copskin == 282 || copskin == 283 || copskin == 284 || copskin == 285 || copskin == 286 || copskin == 287 || copskin == 288) { SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA, \"Jó vezetést!\"); } else { ClearAnimations(playerid); SendClientMessage(playerid,0xFF0606FF, \"Nem ülhetsz bele!\"); } } return 1; } Szerk.: Javítva kocsi alapján. :whistle:
Hogy is mondjam neked szépen... KIB*SZOTTUL KÖSZÖNÖM!
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22
|