Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Devil112
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29
166
« Dátum: 2013. augusztus 12. - 18:38:57 »
Sziasztok. Hogy tudom a kitörölt objecteket convertálni SA:MP-re??
167
« Dátum: 2013. augusztus 12. - 17:52:22 »
És hogyan lehet convertálni, hogy a kitörölt dolgok ne legyenek ott SA:MP szerveremen?
168
« Dátum: 2013. augusztus 11. - 10:56:58 »
Az 1.3.3-as?
169
« Dátum: 2013. augusztus 10. - 16:14:52 »
Sziasztok. Hogy lehet MTA-ba kivenni az alap San Andreas objecteket??
170
« Dátum: 2013. május 19. - 11:51:06 »
Ha megmondod melyik mod én szívesen segítek!
171
« Dátum: 2013. május 19. - 11:47:49 »
Megoldottam! Már csak azt kéne, hogy ez az egy nem látszik ott ahova raktam, Ez az ami nem látszik: Wc = TextDrawCreate(261.000000, 435.000000, \"100%\"); TextDrawBackgroundColor(Wc, 255); TextDrawFont(Wc, 3); TextDrawLetterSize(Wc, 0.419999, 1.099999); TextDrawColor(Wc, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetOutline(Wc, 1); TextDrawSetProportional(Wc, 1); E mellet kéne lennie: qWc = TextDrawCreate(261.000000, 435.000000, \"Szukseglet:\"); TextDrawBackgroundColor(qWc, 255); TextDrawFont(qWc, 3); TextDrawLetterSize(qWc, 0.419999, 1.099999); TextDrawColor(qWc, 0x0000FFFF); TextDrawSetOutline(qWc, 1); TextDrawSetProportional(qWc, 1);
172
« Dátum: 2013. május 19. - 08:31:54 »
Sziasztok! Itt egy textdraw, mindig összebugol, és több szám lesz ott és nem látni a rendes számot, miért van ez? for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { Health = TextDrawCreate(510.000000, 435.000000, \"%s\"); TextDrawBackgroundColor(Health, 255); TextDrawFont(Health, 3); TextDrawLetterSize(Health, 0.419999, 1.099999); TextDrawColor(Health, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetOutline(Health, 1); TextDrawSetProportional(Health, 1); Armour = TextDrawCreate(611.000000, 435.000000, \"%s\"); TextDrawBackgroundColor(Armour, 255); TextDrawFont(Armour, 3); TextDrawLetterSize(Armour, 0.419999, 1.099999); TextDrawColor(Armour, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetOutline(Armour, 1); TextDrawSetProportional(Armour, 1); Ehseg = TextDrawCreate(71.000000, 435.000000, \"%s\"); TextDrawBackgroundColor(Ehseg, 255); TextDrawFont(Ehseg, 3); TextDrawLetterSize(Ehseg, 0.419999, 1.099999); TextDrawColor(Ehseg, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetOutline(Ehseg, 1); TextDrawSetProportional(Ehseg, 1); Szomjusag = TextDrawCreate(355.000000, 435.000000,, \"%s\"); TextDrawBackgroundColor(Szomjusag, 255); TextDrawFont(Szomjusag, 3); TextDrawLetterSize(Szomjusag, 0.419999, 1.099999); TextDrawColor(Szomjusag, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetOutline(Szomjusag, 1); TextDrawSetProportional(Szomjusag, 1); Wc = TextDrawCreate(355.000000, 435.000000, \"%s\"); TextDrawBackgroundColor(Wc, 255); TextDrawFont(Wc, 3); TextDrawLetterSize(Wc, 0.419999, 1.099999); TextDrawColor(Wc, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetOutline(Wc, 1); TextDrawSetProportional(Wc, 1); Szint = TextDrawCreate(456.000000, 435.000000, \"%s\"); // beállítások, Koordináta TextDrawBackgroundColor(Szint, 255); TextDrawFont(Szint, 3); TextDrawLetterSize(Szint, 0.419999, 1.099999); // méret TextDrawColor(Szint, 0xFFFFFFFF); // szin TextDrawSetOutline(Szint, 1); TextDrawSetProportional(Szint, 1);
173
« Dátum: 2013. május 19. - 08:06:52 »
Pluginokat ne .dll - ként írd bele hanem .so. Ha linuxos géped van akkor kell csak oda.
174
« Dátum: 2013. május 17. - 15:41:21 »
Sziasztok! Itt az AfterLife modból kiszedett /vonszol rendszer, és szeretném kiszedni, hogy ne legyen frakcióhoz kötött, hanem bárki tudjon vonszolni animba lévõ, illetve megkötözve/megbilincselve lévõ playert. Amikor /visz - eli kövesse azt a playert, mint a Se*-RPG-n. Megoldható lenne? if(strcmp(cmd, \"/visz\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2||PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /vonszol [JátékosID/NévRészlet]\"); return 1; } giveplayerid = ReturnUser(tmp); if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3) { if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat akarod vonszolni?o.O\"); return 1; } if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2) { GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername); TogglePlayerControllable(playerid, false); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3)); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1; PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid; } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs megbilincselve!\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Menj közelebb a játékoshoz.\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhetõ!\"); } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Csak rendvédelem tagjainak.\"); } return 1; }
175
« Dátum: 2013. május 17. - 14:57:11 »
Sziasztok! A duty rendszerben mikor offdutyzok(kilépek a szolgálatból) nem veszi el tõlem a fegyvert, azt kéne, hogy eltünjön, tehát ne legyen nálam egy töltény se. A duty az AfterLife-ról van. if(strcmp(cmd, \"/duty\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/duty\", true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1) { if (!PlayerToPoint(5, playerid,274.6142,186.7879,1007.1719)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy a rendõrségen.\"); return 1; } if(OnDuty[playerid] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 1) { if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) SetPlayerSkin(playerid, 71); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) SetPlayerSkin(playerid, 280); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) SetPlayerSkin(playerid, 266); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) SetPlayerSkin(playerid, 281); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) SetPlayerSkin(playerid, 267); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) SetPlayerSkin(playerid, 267); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) SetPlayerSkin(playerid, 265); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == SetPlayerSkin(playerid, 265); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) SetPlayerSkin(playerid, 282); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) SetPlayerSkin(playerid, 288); } if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 2) { if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) SetPlayerSkin(playerid, 233); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) SetPlayerSkin(playerid, 233); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) SetPlayerSkin(playerid, 233); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) SetPlayerSkin(playerid, 233); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) SetPlayerSkin(playerid, 233); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) SetPlayerSkin(playerid, 233); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) SetPlayerSkin(playerid, 233); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == SetPlayerSkin(playerid, 233); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) SetPlayerSkin(playerid, 233); if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) SetPlayerSkin(playerid, 233); } OnDuty[playerid] = 1; GivePlayerWeapon(playerid,24,100); GivePlayerWeapon(playerid,29,250); SetPlayerArmour(playerid,100); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szolgálatba léptél.\"); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); } else if(OnDuty[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szolgálatból!\"); OnDuty[playerid] = 0; SetPlayerArmour(playerid,0); PlayerInfo[playerid][pMaskuse] = 0; } } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr.\"); return 1; }
176
« Dátum: 2013. május 17. - 14:42:41 »
A csillagozás direkt van oda írva, a probléma megoldódott!! A probléma: benne volt a cfg-be a mapname!
177
« Dátum: 2013. május 17. - 14:19:21 »
Sziasztok! Valaki megtudná csinálni ezt a server cfg-t mert hibásan észleli: echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password *** maxplayers 30 port 7765 hostname [HUN] *** @ sunwell.hu gamemode0 *** filterscripts *** plugins streamer.so sscanf.so audio.so announce 1 query 1 weburl Karbantartás alatt onfoot_rate 40 incar_rate 40 weapon_rate 40 stream_distance 300.0 stream_rate 1000 maxnpc 0 logtimeformat [%H:%M:%S] mapname San Andreas
178
« Dátum: 2013. május 13. - 16:43:13 »
Igen, de egy nagyon régi ugyanez a mod-ot beraktam és ugyanezt csinálta, tehát nem a modba kéne a hibának lenni. Szerintem egy plugin hiba lesz akkor, tudsz segíteni? Ha van skype-od: - [mod]Elérhetõségeket csak PM-ben szabad![/mod]
179
« Dátum: 2013. május 12. - 12:50:46 »
Sziasztok! Az AfterLifeRPG szervert szeretném frissíteni 0.3x-re, mert ha a szerveren beírom, hogy /hirdetés [szöveg] vagy egy CP-be belemegyek restartol a szerver. Miért lehet ez? Vagy hogy tudnám megoldani, hogy ne legyen?
180
« Dátum: 2013. május 11. - 10:20:42 »
Sziasztok! Ha beírom a hírdetés parancsot akkor mindig restartol a szerver. Nemtudom mi lehet a baja.:S if(strcmp(cmd, \"/hirdetés\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/hírdetés\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new length = strlen(cmdtext); while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \')) { idx++; } new offset = idx; new result[64]; while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[idx - offset] = cmdtext[idx]; idx++; } result[idx - offset] = EOS; if(!strlen(result)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /hírdetés [szöveg]\"); return 1; } new hosszusag = strlen(result); if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= hosszusag*100) { format(string, sizeof(string), \"HIRDETÉS: %s | Telefonszám: %d\", result,sendername,pPnumber); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string); PlayerInfo[playerid][Penz] -= hosszusag*100; varoskassza += hosszusag*100; Savevaroskassza(); format(stringx,sizeof(stringx), \"A hírdetésben %d karaktert használtál fel ami %dFT!\",hosszusag,hosszusag*100); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringx); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] HIRDETÉS: %s, Feladó: %s, (Tel.Szám.: %d)\",y,m,d,h,mi,s,result,nev,PlayerInfo[playerid][pPnumber]); LoOoG(stringx); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"A hírdetés ára 100FT*karakter!\"); } return 1; }
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29
|