Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - staubka

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 32
166
Segítségkérés / /respawn parancs
« Dátum: 2011. november 14. - 17:12:39 »
Azt egy változóval megoldhatjuk...
Script elejére:
[pawn]new createdveh[MAX_VEHICLES];[/pawn]
OnFilterScriptInit alá:
[pawn]for(new v = 0; v < MAX_VEHICLES; v++)
{
createdveh[v] = 0;
}[/pawn]
Jármû lekérésnél:
[pawn]createdveh[vehid] = 1;[/pawn]
A parancs jármû respawnnál amit nemrég írtam:
[pawn]new Float:x,Float:y,Float:z;
for(new v = 0; v < MAX_VEHICLES; v++)
{
GetVehiclePos(v,x,y,z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8,x,y,z))
{
if(createdveh[v] == 0) SetVehicleToRespawn(v);
else if(createdveh[v] == 1) DestroyVehicle(v);
}
}[/pawn]

167
Segítségkérés / Kód kibõvítése
« Dátum: 2011. november 14. - 17:04:12 »
A nicns a közeledben jármû részben nemvok biztos h jó lesz, az admin dolog megoldva, próbáld ki:
[pawn]if(strcmp(cmdtext,\"/javítás\",true)==0)
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid))return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nem vagy admin\");
new Float:x,Float:y,Float:z;
for(new v = 0; v < MAX_VEHICLES; v++)
{
   GetVehiclePos(v,x,y,z);
   if(IsPlayerAdmin(playerid))
   {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,x,y,z))
      {
         SetVehicleToRespawn(v);
         SetVehicleHealth(v,1000);
      }
      else SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nincs a közeledben jármû\");
   }
}
return 1;
}[/pawn]

168
Segítségkérés / sebesség lassítás
« Dátum: 2011. november 14. - 17:00:45 »
Ezzel állíthatod a max sebességet:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=179089
Azt hogoy mettõl meddig van a sebsségkorlát... Próbáld IsPlayerInRangeOfPoint segítségével megoldani. Odamész híd közepére és akk aszerint megadsz egy sugárméretet, hogy pont a híd 2 végéig terjedjen. Jó munkát.

169
Segítségkérés / Checkpoint készítés
« Dátum: 2011. november 14. - 16:55:50 »
Sztem tölts le egy verseny FS-t, azok checkpoointtal mûködnek meg teleport is van hozzájuk stb.

170
Segítségkérés / AttachObjectToVehicle nem müködik de miért?
« Dátum: 2011. november 14. - 14:37:33 »
[pawn]Auto=AddStaticVehicle(411,1795.6832,-1903.1993,13.1279, 82.2873, 0, 1);[/pawn]
így jó?

171
Segítségkérés / pAdmin hasonló mint a gTeam?
« Dátum: 2011. november 14. - 14:36:30 »
Mit értesz az \"ugyanazon az elven\" alatt?

172
Segítségkérés / Hogy tudnám megoldani a spawnt?
« Dátum: 2011. november 14. - 14:35:32 »
Amikor kiválasztotta a csapatot akk odaírod hogy [pawn]SpawnPlayer(playerid);[/pawn]

173
Segítségkérés / miért nem jó?=(
« Dátum: 2011. november 14. - 14:34:45 »
Elvileg jónak kéne lennie...
Próbáld meg így:
[pawn]if(penz < 0 && minuszertesitve[playerid] != true)[/pawn]
Ugyanaz amit eddigis írtál, de hátha jó lesz így. Ha nem jó akkor próbáld meg timerrel megoldani (timert indítod ongminit / onfsinit alatt: [pawn]for(new i = 0; i<MAX_PLAYERS;i++)SetTimerEx(\"MoneyCheck\", 300, 1, \"i\",i);[/pawn] A többit meg tudod gondolom ha nem ak szólj.

174
Segítségkérés / név átírása dialog gomb megnyomásakor
« Dátum: 2011. november 14. - 14:28:31 »
OnDialogResponse alatt a megfelelõ helyre:
[pawn]new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
new string[24];
format(string,sizeof(string),\"[asd]%s\",name);
SetPlayerName(playerid,string);[/pawn]

175
Segítségkérés / Csapat tele
« Dátum: 2011. november 14. - 14:26:15 »
[pawn]new Float:Victory[4][3] =
{
{1621.3602294922,1553.6691894531,3.9000000953674},
{1618.3933105469,1550.2579345703,3.9000000953674},
{1665.799,1565.7545166016,26.878124237061},
{1642.6647949219,1570.1186523438,12.800000190735}
};[/pawn]
[pawn]new rand = random(sizeof(Victory));
SetPlayerPos(playerid, Victory[rand][0], Victory[rand][1], Victory[rand][2]);[/pawn]

176
Segítségkérés / /respawn parancs
« Dátum: 2011. november 14. - 14:22:54 »
Hát... Ha az úgy jó hogy ha a kocsi közelében vagy akkor....
Nem próbáltam, de sztem mûködik:
[pawn]new Float:x,Float:y,Float:z;
for(new v = 0; v < MAX_VEHICLES; v++)
{
GetVehiclePos(v,x,y,z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8,x,y,z))
{
SetVehicleToRespawn(v);
}
}[/pawn]

177
Segítségkérés / MI a baj a kóddal? Nem megy...
« Dátum: 2011. november 14. - 14:18:50 »
Mármint a skinválasztóra gondolsz?
Skinválasztó esetén:
[pawn]if(strcmp(cmd, \"/csapatváltás\", true) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, RED, \"Csapatot váltassz.\");
    ForceClassSelection(playerid);
    SetPlayerHealth(playerid,0);
ShowPlayerDialog(playerid,CSAPAT,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{00ff00}Csapat választás\",\"Melyik csapathoz szeretnél tartozni?\",\"Victory\",\"U.K.\");
return 1;
}[/pawn]
Ha másra gondolsz, akk pls fejtsd ki bõvebben.

178
Segítségkérés / Mta hiba.
« Dátum: 2011. november 14. - 14:14:49 »
Pontosan mikor kapod ezt az üzenetet?
Ha program megnyitásakor: Töltsd le mégegyszer majd telepítsd újra
Ha akkor mikor elkezdi betölteni a gta-t (pont mielõtt a groovestreetre rak): Modoltad a San Andreas épületeit, ezért nemmükszik.

179
Segítségkérés / /respawn parancs
« Dátum: 2011. november 14. - 14:12:20 »
A jármû legyen újraspawnolva?
OnPlayerCommandText alá:
[pawn]if(strcmp(cmdtext,\"/respawn\",true)==0)
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid))SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nem vagy admin.\");
else
{
SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid,0xFFFF00FF,\"Jármû újraspawnolva\");
}
return 1;
}[/pawn]

180
Segítségkérés / Ezt hova másoljam hogy mûködjön?
« Dátum: 2011. november 13. - 19:24:00 »
OnPlayerUpdate alatt van, persze hogy ezt csinálja...
Elõször is kell egy változó, pl:
[pawn]new bool:ertesitve[MAX_PLAYERS];[/pawn]
Akkor.. ha csatlakozik a játékos akk még nem verte be a fejét meg ilyenek, így üzit se kapott, tehát onplayerconnect-hez:
[pawn]ertesitve[playerid] = false;[/pawn]
OnPlayerConnecthez létrehozol egy timert:
[pawn]SetTimerEx(\"serules\",100,1,\"i\",playerid);[/pawn]
Ezt csinálja 1 tized másodpercenként:
[pawn]forward serules(playerid);
public serules(playerid)
{
new Float:kocsielet;
kocsielet = GetVehicleHealth(playerid, kocsielet);
if(kocsielet <550 && ertesitve[playerid] == false)
{
SendClientMessage(playerid, RED, \"Összetörted a kocsit és beverted a fejed, várj egy kicsit míg jobban leszel.\");
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
ApplyAnimation(playerid,\"SWEET\",\"Sweet_injuredloop\",3.0,0,1,1,1,0);
ertesitve[playerid] = true;
SetTimerEx(\"injuredtimer\",30000, 0, \"i\", playerid);
}
return 1;
}[/pawn]
Tehát ha a kocsi hp 550 alatt van és a játékos még nincs értesítve róla h beverte a fejét meg összetörte a kocsiját akkor értesíti, eltávolítja a kocsiból, és elindítja az injuredtimer-t. Így csak 1x küldi el az üzenetet. Ha meg a kocsija rendben van vagy a mentõsök összeszedték a játékos maradványait v vmi hasonló akkor [pawn]ertesitve[playerid] = false;[/pawn]

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 32
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal