Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 166
Segítségkérés / /respawn parancs« Dátum: 2011. november 14. - 17:12:39 »
Azt egy változóval megoldhatjuk...
Script elejére: [pawn]new createdveh[MAX_VEHICLES];[/pawn] OnFilterScriptInit alá: [pawn]for(new v = 0; v < MAX_VEHICLES; v++) { createdveh[v] = 0; }[/pawn] Jármû lekérésnél: [pawn]createdveh[vehid] = 1;[/pawn] A parancs jármû respawnnál amit nemrég írtam: [pawn]new Float:x,Float:y,Float:z; for(new v = 0; v < MAX_VEHICLES; v++) { GetVehiclePos(v,x,y,z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8,x,y,z)) { if(createdveh[v] == 0) SetVehicleToRespawn(v); else if(createdveh[v] == 1) DestroyVehicle(v); } }[/pawn] 167
Segítségkérés / Kód kibõvítése« Dátum: 2011. november 14. - 17:04:12 »
A nicns a közeledben jármû részben nemvok biztos h jó lesz, az admin dolog megoldva, próbáld ki:
[pawn]if(strcmp(cmdtext,\"/javítás\",true)==0) { if(!IsPlayerAdmin(playerid))return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nem vagy admin\"); new Float:x,Float:y,Float:z; for(new v = 0; v < MAX_VEHICLES; v++) { GetVehiclePos(v,x,y,z); if(IsPlayerAdmin(playerid)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,x,y,z)) { SetVehicleToRespawn(v); SetVehicleHealth(v,1000); } else SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nincs a közeledben jármû\"); } } return 1; }[/pawn] 168
Segítségkérés / sebesség lassítás« Dátum: 2011. november 14. - 17:00:45 »
Ezzel állíthatod a max sebességet:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=179089 Azt hogoy mettõl meddig van a sebsségkorlát... Próbáld IsPlayerInRangeOfPoint segítségével megoldani. Odamész híd közepére és akk aszerint megadsz egy sugárméretet, hogy pont a híd 2 végéig terjedjen. Jó munkát. 169
Segítségkérés / Checkpoint készítés« Dátum: 2011. november 14. - 16:55:50 »
Sztem tölts le egy verseny FS-t, azok checkpoointtal mûködnek meg teleport is van hozzájuk stb.
170
Segítségkérés / AttachObjectToVehicle nem müködik de miért?« Dátum: 2011. november 14. - 14:37:33 »
[pawn]Auto=AddStaticVehicle(411,1795.6832,-1903.1993,13.1279, 82.2873, 0, 1);[/pawn]
így jó? 171
Segítségkérés / pAdmin hasonló mint a gTeam?« Dátum: 2011. november 14. - 14:36:30 »
Mit értesz az \"ugyanazon az elven\" alatt?
172
Segítségkérés / Hogy tudnám megoldani a spawnt?« Dátum: 2011. november 14. - 14:35:32 »
Amikor kiválasztotta a csapatot akk odaírod hogy [pawn]SpawnPlayer(playerid);[/pawn]
173
Segítségkérés / miért nem jó?=(« Dátum: 2011. november 14. - 14:34:45 »
Elvileg jónak kéne lennie...
Próbáld meg így: [pawn]if(penz < 0 && minuszertesitve[playerid] != true)[/pawn] Ugyanaz amit eddigis írtál, de hátha jó lesz így. Ha nem jó akkor próbáld meg timerrel megoldani (timert indítod ongminit / onfsinit alatt: [pawn]for(new i = 0; i<MAX_PLAYERS;i++)SetTimerEx(\"MoneyCheck\", 300, 1, \"i\",i);[/pawn] A többit meg tudod gondolom ha nem ak szólj. 174
Segítségkérés / név átírása dialog gomb megnyomásakor« Dátum: 2011. november 14. - 14:28:31 »
OnDialogResponse alatt a megfelelõ helyre:
[pawn]new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); new string[24]; format(string,sizeof(string),\"[asd]%s\",name); SetPlayerName(playerid,string);[/pawn] 175
Segítségkérés / Csapat tele« Dátum: 2011. november 14. - 14:26:15 »
[pawn]new Float:Victory[4][3] =
{ {1621.3602294922,1553.6691894531,3.9000000953674}, {1618.3933105469,1550.2579345703,3.9000000953674}, {1665.799,1565.7545166016,26.878124237061}, {1642.6647949219,1570.1186523438,12.800000190735} };[/pawn] [pawn]new rand = random(sizeof(Victory)); SetPlayerPos(playerid, Victory[rand][0], Victory[rand][1], Victory[rand][2]);[/pawn] 176
Segítségkérés / /respawn parancs« Dátum: 2011. november 14. - 14:22:54 »
Hát... Ha az úgy jó hogy ha a kocsi közelében vagy akkor....
Nem próbáltam, de sztem mûködik: [pawn]new Float:x,Float:y,Float:z; for(new v = 0; v < MAX_VEHICLES; v++) { GetVehiclePos(v,x,y,z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8,x,y,z)) { SetVehicleToRespawn(v); } }[/pawn] 177
Segítségkérés / MI a baj a kóddal? Nem megy...« Dátum: 2011. november 14. - 14:18:50 »
Mármint a skinválasztóra gondolsz?
Skinválasztó esetén: [pawn]if(strcmp(cmd, \"/csapatváltás\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, RED, \"Csapatot váltassz.\"); ForceClassSelection(playerid); SetPlayerHealth(playerid,0); ShowPlayerDialog(playerid,CSAPAT,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{00ff00}Csapat választás\",\"Melyik csapathoz szeretnél tartozni?\",\"Victory\",\"U.K.\"); return 1; }[/pawn] Ha másra gondolsz, akk pls fejtsd ki bõvebben. 178
Segítségkérés / Mta hiba.« Dátum: 2011. november 14. - 14:14:49 »
Pontosan mikor kapod ezt az üzenetet?
Ha program megnyitásakor: Töltsd le mégegyszer majd telepítsd újra Ha akkor mikor elkezdi betölteni a gta-t (pont mielõtt a groovestreetre rak): Modoltad a San Andreas épületeit, ezért nemmükszik. 179
Segítségkérés / /respawn parancs« Dátum: 2011. november 14. - 14:12:20 »
A jármû legyen újraspawnolva?
OnPlayerCommandText alá: [pawn]if(strcmp(cmdtext,\"/respawn\",true)==0) { if(!IsPlayerAdmin(playerid))SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nem vagy admin.\"); else { SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid)); SendClientMessage(playerid,0xFFFF00FF,\"Jármû újraspawnolva\"); } return 1; }[/pawn] 180
Segítségkérés / Ezt hova másoljam hogy mûködjön?« Dátum: 2011. november 13. - 19:24:00 »
OnPlayerUpdate alatt van, persze hogy ezt csinálja...
Elõször is kell egy változó, pl: [pawn]new bool:ertesitve[MAX_PLAYERS];[/pawn] Akkor.. ha csatlakozik a játékos akk még nem verte be a fejét meg ilyenek, így üzit se kapott, tehát onplayerconnect-hez: [pawn]ertesitve[playerid] = false;[/pawn] OnPlayerConnecthez létrehozol egy timert: [pawn]SetTimerEx(\"serules\",100,1,\"i\",playerid);[/pawn] Ezt csinálja 1 tized másodpercenként: [pawn]forward serules(playerid); public serules(playerid) { new Float:kocsielet; kocsielet = GetVehicleHealth(playerid, kocsielet); if(kocsielet <550 && ertesitve[playerid] == false) { SendClientMessage(playerid, RED, \"Összetörted a kocsit és beverted a fejed, várj egy kicsit míg jobban leszel.\"); RemovePlayerFromVehicle(playerid); ApplyAnimation(playerid,\"SWEET\",\"Sweet_injuredloop\",3.0,0,1,1,1,0); ertesitve[playerid] = true; SetTimerEx(\"injuredtimer\",30000, 0, \"i\", playerid); } return 1; }[/pawn] Tehát ha a kocsi hp 550 alatt van és a játékos még nincs értesítve róla h beverte a fejét meg összetörte a kocsiját akkor értesíti, eltávolítja a kocsiból, és elindítja az injuredtimer-t. Így csak 1x küldi el az üzenetet. Ha meg a kocsija rendben van vagy a mentõsök összeszedték a játékos maradványait v vmi hasonló akkor [pawn]ertesitve[playerid] = false;[/pawn] |