Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - lackos888

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 84
166
Archívum / Cursor Megjelenítése.
« Dátum: 2015. április 27. - 16:41:59 »
Kliens oldal:
 

bindKey(\"m\", \"down\", function()
    showCursor(not isCursorShowing())
end)

167
Archívum / Kamera
« Dátum: 2015. április 04. - 11:24:29 »
Próbáld meg leszedni a collisiont kliens oldalon az objectről.

168
Archívum / Gui Kordinata kezelese
« Dátum: 2015. április 04. - 09:07:31 »
Hali. Rakd at relativeba az ertekeidet, wikin guiGetScreenSize funkcio aljan le van irva. Ha guieditort hasznalsz csak siman relativeba rakod es meg van oldva.

169
Archívum / MTA Jelszó kódolás
« Dátum: 2015. április 04. - 09:05:31 »
Inkabb sha1 vagy afeletti.(hash collision)

170
Archívum / HUD components in table
« Dátum: 2015. április 03. - 17:29:06 »
Helló. Egy tipp: (rég óta nem csináltam ilyet)(táblásítva)
 

function showHudComponent(tbl)
       for t, component in pairs(tbl) do
       -- ide tolhatsz majd 1 kis indentet
       if (components[component] == true) then return end
       
        if (component == \"chat\") then
                showChat(true)
        end
       
        if (component == \"all\") then
                for i, v in pairs(components) do
                        components = true
                end
                showChat(true)
        end
       
        components[component] = true
end--a ciklusé
end

171
Általános / Vélemény az 1.5ről?
« Dátum: 2015. március 30. - 19:08:04 »
http://nightly.mtasa.com, itt mindig fentvannak a béták.

172
Általános / Vélemény az 1.5ről?
« Dátum: 2015. március 30. - 18:07:00 »
Az 1. mozi már rég működött, viszont a 2. még új(ingame webbrowser). Szerintem jó lesz.  :D

173
Archívum / Nem pontos clock
« Dátum: 2015. március 28. - 11:02:37 »
Ez az IG időt mutatja, nem az IRL-t.

174
Archívum / Táblázat kérdés
« Dátum: 2015. március 24. - 15:30:52 »

tabla[#tabla + 1] = createObject(905,565,880,-38.55)-- hozzáadás
moveObject(tabla[1], posX, posY, posZ) --1. object mozgatása

 
Nem tudom, hogy erre gondoltál-e.

175
Archívum / játékos változó
« Dátum: 2015. március 21. - 17:02:13 »
Így ni:
 

local Money = {}
local player = localPlayer -- persze ez szerveroldalon lehet más is
Money[player] = 500
outputChatBox(Money[player], 255, 0, 0) -- kliensoldalon így van
-- kitörlés:
Money[player] = nil

176
Archívum / Szerver oldali skin,markerrel
« Dátum: 2015. március 18. - 19:09:49 »
Oda tostring jólesz, vagy el is hagyhatod.

177
Archívum / Esti fények kiszedése
« Dátum: 2015. március 12. - 14:51:59 »
Ha lusta vagy, MTA map editorban is van már removeWorldModel.

178
Archívum / Ezzel mi lehet a gond?
« Dátum: 2015. március 12. - 06:12:52 »
Ne rontsd el neki jobban. van az onclientelementdatachangenak egy argumentje mely megmondja h melyik adat valtozott. Azzal ellenorizd le a jobname1-et es jo lesz.majd kerd le az elementdatat es ellenorizd le a munkajat.
string dataName, string oldValue

179
Archívum / Ezzel mi lehet a gond?
« Dátum: 2015. március 11. - 14:30:50 »
Nem törlöd a markert mikor belemennek, ez a baj. Rooton pedig felesleges ilyen elementdatákat állítani, mert az az összes elemre kihat(player, kocsi, stb..).

180
Archívum / HL-RPG v1
« Dátum: 2015. március 07. - 08:47:19 »
Legalabb irt ub kerelmet  :D xd.

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 84
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal