Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Koripszilon

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 32
166
Drift / Driftgame
« Dátum: 2012. február 04. - 20:33:33 »

167
Stunt / ZeRo - Fortuna Virilis
« Dátum: 2012. február 04. - 20:23:05 »
Õszintén szólva nem szoktam stunt videókat nézni, de ez nagyon tetszett, mostanában én is szoktam Vice City-ben stuntolgatni, szóval nekem tetszett. :)

168
1. régió / [Round2]Kory vs. Mauser
« Dátum: 2012. február 04. - 20:17:49 »
Mondtam hogy laggos, annyi hogy a ház elõdd \'megdobott a föld\' és rá a házra..

169
1. régió / [Round2]Kory vs. Mauser
« Dátum: 2012. február 04. - 17:37:18 »
http://www.youtube.com/watch?v=KXKDZg-vek0
gl, sorry a laggért de a gépem fos, ahogy attila is tudja. és kössz penzinek a videózást :)

170
Modok / GTA San Andreas - Ultimate Graphics Pack
« Dátum: 2012. február 04. - 13:03:25 »
Miért nem tudom letölteni? :/

171
1. régió / [Round2]Kory vs. Mauser
« Dátum: 2012. február 04. - 11:39:31 »
Mauser :( Pedig kíváncsi lettem volna a spotra, nem gond, majd talán a következõben. ;)

172
Segítségkérés / Skin választo készitése
« Dátum: 2012. február 03. - 07:21:08 »
Ha haza érek mondtam hogy meglesz Swat, nemsokára kész!

173
Segítségkérés / Szerver készítés! HELP!
« Dátum: 2012. február 03. - 07:15:49 »
Itt egy magyar videó, szerintem ez az alapokat megmutatja, a többi már a te dolgod lesz:
http://www.youtube.com/watch?v=mG3GWAER0V0&feature=mfu_in_order&list=UL

174
Segítségkérés / Skin választo készitése
« Dátum: 2012. február 02. - 19:59:21 »
Mondd hogy hova, és csinálok eggyet  :-[

175
Szkript kérések / kocsi respawn
« Dátum: 2012. február 02. - 19:20:58 »
CMD:respawn(playerid, params[])
{
        for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
        {
     SetVehicleToRespawn(i);
        }
        return 1;
}

176
Segítségkérés / Dialogok bejonek de nem menek
« Dátum: 2012. február 02. - 19:12:01 »
AFK:
 
#include <a_samp>
#define DIALOG_AFK 255
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[50];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext&#91;])
{
if (strcmp(\"/afk\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_AFK, DIALOG_STYLE_LIST, \"AFK\", \"AFK ON\\nAFK OFF\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext&#91;])
{
          if(dialogid == DIALOG_AFK)
        {
                if(response == 1)
                {
                        switch(listitem)
                        {
                                case 0:
                                {
                           GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
                            format(string, sizeof(string), \"%s Nincs a gépnél!\", pName);
                            SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
                            GameTextForPlayer(playerid,\"~y~ afk-ba vagy\", 5000, 3);
                         SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"Te most /afk -ba vagy! Ha vissza akarsz jönni /afk és ott AFK OFF!\");
                               TogglePlayerControllable(playerid, 0);
                                }
                                case 1:
                                {
                                       GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
                         format(string, sizeof(string), \"%s Vissza jött afk-ból!\", pName);
                                   SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
                            GameTextForPlayer(playerid,\"~y~ vissza jöttél\", 5000, 3);
                                   SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Te most vissza jöttél afk-ból! További jó játékot!\");
                                   TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                                        }
                                }
            }
      }
}

 
Help:
 

//GM eleje:
#define DIALOG_HELP 256
// OnPlayerCommandText-hez rakd:
if(strcmp(cmd, \"/help\", true) == 0)
{
ShowPlayerDialog( playerid, dialog, DIALOG_STYLE_LIST,  \"{6633CC}Mindent amit tudni kell:\", \"{66CC66}/KILL-Öngyilkoság \\n/CFLIP-Jármü felálitásához \\n/REP-Jármü javitásához \\n/GIVECASH-Pénz utalásához \\n/RADIO-Rádio1 halgatásához \\n/ANIMS-Animáciokhoz \\n/V-Jármü lekéréséhez \\n/COLORS-Neved átszinezése \\n/AFK-Ha nem vagy gépnél \\n/TUNING-Jármüved tuningolásához\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
return 1;
}

177
Segítségkérés / Változo
« Dátum: 2012. február 02. - 19:07:46 »
Arra gondolsz, hogy ha valaki beírja azt a parancsot, akkor mindenkinek ki írja?

178
Segítségkérés / Dialogok bejonek de nem menek
« Dátum: 2012. február 02. - 19:04:37 »
Másold be a parancsot

179
Segítségkérés / Dialogok bejonek de nem menek
« Dátum: 2012. február 02. - 18:59:13 »
Tegyük fel hogy van egy AFK Dialog és egy CarSpawner
Akkor azok így vannak:
#define DIALOG_AFK 255
#define DIALOG_CARSP 255
és a 255 mind a kettõnél ugyan ez, ezért keveredik. Ha van kettõ azonos ID jû dialogod, akkor azokat írd át másik ID re.

180
Segítségkérés / Dialogok bejonek de nem menek
« Dátum: 2012. február 02. - 18:53:56 »
Azért, mert a Dialog ID-k ugyan azok szerintem

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 32
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal