Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - leito222

Oldalak: 1 ... 10 11 [12]
166
Hát szerintem ideálisabb lenne, ha írnál egyet magadnak, és akkor az úgy saját is lenne:D De lehet annyira még nem tudsz, nade ittvan egy: NEM TESZTELTEM, CSAK RÁNÉZTEM!

167
Beszélgetés / Számoljunk el 10.000-ig!
« Dátum: 2012. február 08. - 13:35:58 »
162

168
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hibás parancs
« Dátum: 2012. február 07. - 19:05:38 »
Egyszerû, nekem mûködik. Remélem Gamemodeba írod, hiszen én is abba írtam, na meg filterscriptbe szerintem fölösleges.
Tehát így:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
//Na ide írj egy else-t a LEGVÉGÉRE, ami így néz ki
    else
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"PARTY EMPIRE: Ismeretlen ez a parancs!\"); // Természetesen szövegnek írod amit akarsz
return 1;
}[/pawn]
Tehát az OnPlayerCommandText alá, és az else fölé mehetnek a parancsok.
Hogyha nem értetted meg, feltételezem nem igazán, mert nem vagyok jó magyarázásban sajnos, akkor írj privátüzenetben, és megmutatom

169
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hibás parancs
« Dátum: 2012. február 07. - 17:42:30 »
Én ezt máshogy oldottam meg, és nekem úgy is tökéletesen mûködik.

170
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõrség [Blueberry] @caRlos
« Dátum: 2012. február 07. - 16:13:33 »
Idézetet írta: UppeR! date=1328626426\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16707\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem nem nagyon tetszik. :/
Meg lehetett volna jobban is oldani.
 
Hát erre szokták mondani, hogy kinek a pap, kinek a papné, mindenesetre én tisztelem a döntésed, vagy ízlésed mittom én.
Nekem tetszik, szerintem ez RP szervereken is megállja a helyét, így tovább!

171
GTA San Andreas / Mennyi idõ alatt vitted végig a játékot?
« Dátum: 2012. február 06. - 22:02:48 »
2 hónap után sikerült végig vinnem kisebb csalásokkal ^^

172
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dialogos fegyver lekérõ
« Dátum: 2012. február 06. - 21:48:49 »
A duplahostot nem igazán támogatják itt a fórumon szerintem, sõt még a + kéregetést sem. Ettõl eltekintve nem néztem meg a scriptedet, de így a képek alapján szép lett, csak ne keverd a dialogot a menüvel:D Gratuláció!

173
Média / Milyen igaz :)
« Dátum: 2012. február 05. - 17:46:15 »
Igen-Igen, xD. Elég vicces egyébként de tényleg igaz. Mindenesetre én 100x jobban ismerem azt a helyet ahol élek, hiszen itt nõttem fel minden porcikáját, és mindenét úgy ismerem mint a tenyerem:D Gondolom nem csak én vagyok ezzel így, de egy biztos, elég sikeres játék lett ez a SAMP.

174
Bemutatkozás / Tony356 .aka. Repfect222
« Dátum: 2012. február 05. - 17:42:05 »
Bocs, hogy ilyen késõn írok, üdv a fórumon és sok szerencsét a programozáshoz!:D

175
SA-MP: Szerverfejlesztés / Swat BoT
« Dátum: 2012. február 04. - 17:56:06 »
Voah... Hát mit ne mondjak, felröhögtem XDDD. Ez nagy, szivatáshoz elsõ osztályú!!!:D Grat hozzá

176
SA-MP: Szerverfejlesztés / RCON Védelem
« Dátum: 2012. január 30. - 21:31:29 »
Hát mit ne mondjak... Elég jó ötlet. De eléggé nevetséges, hiszen az én fejemben is UGYAN EZ fordult meg. Gondolkodtam, hogy meg-e oldjam, de mindenesetre hasznos kód! Ja és szép lett:D

177
SA-MP: Szerverfejlesztés / YouTube Streamer
« Dátum: 2011. december 31. - 09:04:56 »
Természetesen, a te döntésed, de én a helyedben ennyire nem bonyolítanám el. Egyszerûen csináld meg dialogban, ahol a zenék címét írod, és ha rákattint akkor nyugodtan hallgatja a zenét. De úgy is mûködik, ahogyan te le írtad, de megfigyeléseim szerint azt a játékosok nem nagyon szeretik. Ha magamból indulok ki nekem is kedvezõbb beírni egy /zene parancsot, kiugrik egy dialog és választok zenét.

178
SA-MP: Szerverfejlesztés / YouTube Streamer
« Dátum: 2011. december 30. - 08:23:48 »
|‾xɐʇuʎS‾|, próbáld azt, hogy az OnPlayerConnectnél elindítod a zenét, :YoutubeStream(playerid, \"youtubeurl\");, Az OnPlayerSpawnnál pedig leállítod:YoutubeStopStream(playerid);. Aztán újra elindítod: YoutubeStream(playerid, \"youtubeurl\");. Így az fog történni, ha a játékos Connectel, akkor a zene elindul majd, spawnnál pedig leáll, és elindul az amit a leállítás után illesztettél be.

Oldalak: 1 ... 10 11 [12]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal