Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Robika1

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14
166
Archívum / [LUA] For ciklus kérdések
« Dátum: 2015. december 22. - 15:39:42 »
Sziasztok!
A for ciklussal kapcsolatba lenne néhány kérdésem. Az egész lua nyelvet ismerem, de itt van még 1-2 homályos rész :D
Az első kérdésem az lenne, hogy a pairs és az ipairs között mi a különbség?
 
for _, valami in ipairs(valamiTomb) do
-- valamit csinál
end

 
Ez lenne a második: Amikor az index (?) helyére egy aláhúzást raknak, az valami nem definiált érték? (simán csak lépeget?)
Előre is köszönöm a válaszokat!
-Robika1

167
Archívum / engineRemoveShaderFromWorldTexture
« Dátum: 2015. december 06. - 21:04:53 »
Köszönöm szépen a segítséget, működik ;D

168
Archívum / engineRemoveShaderFromWorldTexture
« Dátum: 2015. december 03. - 20:40:02 »
Hello mindenki :D
Azlenne a kérdésem, hogy hogyan tudom removel-olni a bemodolt shadereket egy rövid funkciósorral?
 
myShader = dxCreateShader(\'shader.fx\', 0, 0, true)
theTexture = dxCreateTexture(\'valamiize.jpg\')
dxSetShaderValue(myShader, \'Texture\', theTexture) -- \'Texture\': shader.fx-ből
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'carlot*\')
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'*traingravel*\')
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'tarmacplain_bank\')
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'laroad_offroad*\')
... stb (ebből sok van nagyon)

 
És, egy funkcióval kéne removeolni az összeset (csak hogyan?)
 
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\')
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\', \'*\')
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\', \'**\')
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\', \'tarmacplain_bank\')

 
Próbálgattam a fentebbi példákkal, de nem működött.
Előre is köszi a válaszokat :)
Megjegyzés: Azért írtam ide, mert az MTA wikivel nem jutottam sokra.

169
Archívum / [LINUX] MySQL modul hiba
« Dátum: 2015. október 29. - 19:30:00 »
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy a szerver nem tudja betölteni a mysql modult. (64 bites Linux)
[17:43:35] MODULE: Unable to load x64/modules/mta_mysql.so

(/home/az én userem/szerver/multitheftauto_linux_x64-1.5.0/x64/modules/mta_mysql.so: hibás ELF osztály: ELFCLASS32)

Utánna olvastam [link] és azt írták, hogy az 1.5-ös szerverek nem támogatják a 64 bites oprendszerre készült modulokat (legalábbis a mysql modult). A 32 bites szerver meg nem indul el 64 bites gépen :D
 
MySQL module doesn\'t work on 64 bit Linux.[/quote]
Egyéb megoldások? (ami nem gép újratelepítés 32 bites oprendszerre)
Robika1

170
Archívum / Szerver fájlok letöltése kérdés
« Dátum: 2015. augusztus 21. - 00:21:00 »
A browse, az a szerverport+123, másik nevén a query port. Ha nyitva van, akkor a szervered látszik a keresőbe.
Hozzászerkesztem: azis UPD port :D

171
Archívum / Szerver fájlok letöltése kérdés
« Dátum: 2015. augusztus 20. - 22:39:18 »
Szia!
Valószínűleg az UDP portod jól forwardoltad, de a TCP-t nem (A TCP portot használja a szerver a HTTP letöltéshez)
openports, ezt írd be a konzolba, ha minden \"is open\" akkor okénak kell lennie.
Robika1

172
Archívum / MySQL session
« Dátum: 2015. augusztus 19. - 21:10:31 »
Okés köszi :D Értem :)

173
Archívum / Script
« Dátum: 2015. augusztus 19. - 16:48:43 »
Első ránézésre hiányzik nekem egy változó, és bántják a szemem a zárójelen kívüli argumentumok
Ha használsz valami funkciót (ami értéket ad vissza) azt mindig definiáld változóba
 

kapu = createObject(969, -1572.8, 665.70001220703, 6.5 ,0 , 0 , 90)
function gate(thePlayer, commandName)
  moveObject(kapu, 5000, -1572.8, 674.5, 6.5, 0, 0, 270) -- az 5000 az az, hogy 5 másodperc alatt mozog az objected innen oda.
end
addCommandHandler(\"gate\", gate)

 
Próbáld meg a fenti kódot, remélem működik :D

174
Archívum / weapon disallowed
« Dátum: 2015. augusztus 19. - 14:14:06 »
Ottvan mellette hogy mi a default (alapérték), arra írd át.
[ [ ] ]

175
Archívum / MySQL session
« Dátum: 2015. augusztus 19. - 11:22:48 »
Okés azt vágom :D
Csak nemtudom melyiket érdemes használni: a resource elindul és onnantól kezdve él a mysql kapcsolat egész a mod leállásáig, vagy minden querynél csatlakozzon fel a script majd le.

176
Archívum / Segítség :O playerinfo
« Dátum: 2015. augusztus 17. - 23:48:08 »
Hello
Próbáld meg, hogy a stats funkciónál a thePlayer argumentumot kiszeded, meg próbálj egységesebb argumentumokat használni (getLocalPlayer() és a localPlayer ugyanaz). Ha minden jó, de nem működik egy script, akkor mindig az argumentumokkal kell játszani.
Tipp: A Money-hez ne a pinget irasd ki :D (+ érdemes updatalni a pinget, pl 3 másodpercenként egy setTimer-rel)

177
Archívum / MySQL session
« Dátum: 2015. augusztus 17. - 23:36:10 »
Nem jött valami sok válasz a \"scriptelni tudóktól\" meg a \"developerektől\"
Lássunk egy konkrét példát: HL-en (Hungary Life) hogy van megoldva? Vagy egyéb más helyen ._.

178
Archívum / MySQL session
« Dátum: 2015. augusztus 09. - 13:59:12 »
Hello mindenki!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy 0-ról fejlesztek egy MySQL-es login-register rendszert. (mysql_connectel) A kérdésem a következő lenne:
Hogyan lehetne azt megoldani, hogy amikor a játékos belép (akkor csatlakozik a mysql szerverre), akkor a kapcsolat egész addig legyen aktív, amíg ki nem jelentkezik ill. lép. Kéne egy sessiont indítanom erre, de nemtudom hogyan/mivel.
Csináljam úgy, hogy minden query-nél csatlakozik, query, eredmény, lecsatlakozik? Vagy egész végig legyen egy kapcsolat (ott gondolom van time out idő, meg a mysql szervernek se jó szerintem)
Az MTA wikis linkeken kívül írhattok mást is :)
Robika1

179
Archívum / Mi ez a hiba?
« Dátum: 2015. július 21. - 02:00:08 »
PM-be írj :D

180
Archívum / Mi ez a hiba?
« Dátum: 2015. július 21. - 01:55:48 »
Hát, esetleg valami letöltött mod (Zéró, Valhalla)? Vagy saját script?
Írd le a scripnek azt a részét ide, vagy magát a scriptet, megpróbálom átnézni.

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal