Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Ricsey
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18
166
« Dátum: 2013. július 26. - 19:45:45 »
C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(15) : error 031: unknown directive C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(1453) : error 017: undefined symbol \"IsPlayerLuxAdmin\" C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(1455) : error 017: undefined symbol \"IsPlayerVipMember\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 3 Errors.
new szChat[144]; if(IsPlayerLuxAdmin(playerid)) format(szChat,sizeof (szChat),\"[Admin]{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text); else { if(IsPlayerVipMember(playerid)) format(szChat,sizeof (szChat),\"[Vip]{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text); else format(szChat,sizeof (szChat),\"{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text);//Ez pedig az a rész hogy ha se nem Admin se nem V.I.P. akkor is küldjön üzenetet } SendClientMessageToAll(-1, szChat); Ezzel mi lehet a probléma?? a 15 sor a #include <ladmin>
167
« Dátum: 2013. július 26. - 17:04:23 »
Üdvözletem!
A HuN.S Party Server Scriptert és Mappert keres.
Mennyi idõre?: Amég õ akarja
Milyen szintût? Scripterbõl és Mapperból is egyaránt Haladó szintût
Miért cserébe? Ezt még megbeszéljük pm ben.
168
« Dátum: 2013. július 26. - 17:03:54 »
Napot Hogy tudom azt megvalósítani hogy ha egy játékos egy GangZone-ban van akkor ne tudjon használni fegyvereket? és hogy ha elhagyta a zónát akkor kiírja neki hogy elhagytad a zónát most már tudsz használni fegyvereket elõre is köszi ja és itt van a zóna Spawn = GangZoneCreate(2706, -2046, 2826, -1980);
169
« Dátum: 2013. július 26. - 02:55:19 »
Úgyis rábasztok vaskalapos sznobok
Miattatok szopok miattatok lopok
Ti divatmajom fosok te vagy magad a tré, mer rádszakad a lé
nekem a tesóm nem a fuxom az mi aranyat ér BeerSeeWalk - Meklód Megégtek! Ez minden exnek szól.
Remélem átbasznak titeket is és sose lesztek jól! Száll a rózsaszín köd, amíg ki nem ismersz,
De az én szívem bazdmeg már mirelit lett.
Gyere melegítsd fel,neked még van rá esély.
Nem a mini szoknyád érdekel, csak tangát vegyé\'! BeerSeeWalk - Gaben Ez nem az elvonó
Rossz helyen kopogtatsz
Mer\' itt a valóság függõséget okozhat
Hiába pofoznak fel, én még álmodom
Mindig narkósan fetrengek a számokon Egy lépés majd kettõ.
Ez éden vagy fertõ?
Egy kérdés egy válasz.
Csak szex kell vagy támasz?
Két lépés majd három.
Ha fájni kell, fájjon! Deniz
170
« Dátum: 2013. július 26. - 00:36:22 »
ja Intel 1.8, akkor egy nagy alap sz*r, amit gépbe nem tennék.. ha ugyanez egy Athlon lenne, akkor még 1.6al is vígan GTAznál... a régi Inteleket nem gépbe találták ki, hanem az asztal lába alá támasztéknak, ha esetleg dölögnél.
Igen azt eddig én is vágom hogy az egész gépemnél egy mosógép konfigja is jobb de egy ennél gyengébb 420-as 1.60 GHz-s procival is boldogult GTA + TS egybe és most kezdte csak megcsinálni jó mondjuk mit várok kb durván 7 éves géptõl tudom a Celeronok már nem játékra valók de az alaplapom se kedvez ugyanis én már rég újítottam volna egy erõsebb prociba de nem sok processzor van amit elbír ez az alaplap amit meg még elbír azt meg már vagy nem árulják vagy max használtan de amúgy már észrevettem hogy minél többször telepíteni újra annál több gondom van vele :/ lehet hogy már lejárt az ideje ennek a gépnek
171
« Dátum: 2013. július 25. - 13:54:21 »
Nem rossz. Egy object-re nem fért volna rá ez az egyetlen egy szó, \"Városháza\"?
õõ azóta rájöttem már hogy igen van nagyobb object is ez amolyan kezdés féleség volt de már megtudom csinálni ugyanekkorában egy objectben is
172
« Dátum: 2013. július 25. - 02:30:28 »
Szevasztok! Nos tudom nem valami nagy alkotás de aki mondjuk nem tudja vagy csak szimplán lusta megcsinálni annak elkészítettem LS-i városházára a Városháza feliratot RP szerverekre tökéletes de nem is pofázok tovább képet és magát a kódot lejjebb megtaláljátok. Képek:http://kepfeltoltes.hu/130725/1328682844sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/130725/sa-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/130725/sa-mp-008_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Kód: new v = CreateObject(19353, 1489.0642, -1750.9478, 28.7428, 0.0000, 0.0000, 89.8404); SetObjectMaterialText(v, \"V\", 0, 10, \"Arial\", 35, 0, -16776961, 0, 1); new a1 = CreateObject(19353, 1487.1539, -1750.9625, 28.8828, 0.0000, 0.0000, 90.0740); SetObjectMaterialText(a1, \"á\", 0, 10, \"Arial\", 40, 0, -16776961, 0, 1); new r = CreateObject(19353, 1485.6295, -1750.9521, 28.8428, 0.0000, 0.0000, 90.1482); SetObjectMaterialText(r, \"r\", 0, 10, \"Arial\", 40, 0, -16776961, 0, 1); new o = CreateObject(19353, 1484.1795, -1750.9688, 28.8128, 0.0000, 0.0000, 89.9009); SetObjectMaterialText(o, \"o\", 0, 10, \"Arial\", 40, 0, -16776961, 0, 1); new s = CreateObject(19353, 1482.3491, -1750.9688, 28.8128, 0.0000, 0.0000, 90.2143); SetObjectMaterialText(s, \"s\", 0, 10, \"Arial\", 40, 0, -16776961, 0, 1); new h = CreateObject(19353, 1480.6108, -1750.9666, 28.7928, 0.0000, 0.0000, 90.0740); SetObjectMaterialText(h, \"h\", 0, 10, \"Arial\", 40, 0, -16776961, 0, 1); new a2 = CreateObject(19353, 1478.8248, -1750.9667, 28.7268, 0.0000, 0.0000, 90.1176); SetObjectMaterialText(a2, \"á\", 0, 10, \"Arial\", 40, 0, -16776961, 0, 1); new z = CreateObject(19353, 1477.2231, -1750.9610, 28.7528, 0.0000, 0.0000, 90.7409); SetObjectMaterialText(z, \"z\", 0, 10, \"Arial\", 40, 0, -16776961, 0, 1); new a = CreateObject(19353, 1475.5465, -1750.9635, 28.7128, 0.0000, 0.0000, 90.0139); SetObjectMaterialText(a, \"a\", 0, 10, \"Arial\", 40, 0, -16776961, 0, 1);
173
« Dátum: 2013. július 24. - 22:23:57 »
kijavítottam:
#include a_samp #include zcmd #include sscanf2 enum data { prefix, prefix_data[32] }; new pref[MAX_PLAYERS][data]; // mód elejér COMMAND:myprefix(playerid, params[]) { pref[playerid][prefix] = 1; format(pref[playerid][prefix_data], 32, params); return 1; } COMMAND:myprefixoff(playerid, params[]) // kikapcsolja a prefixet { #pragma unused params pref[playerid][prefix] = 0; return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { if(pref[playerid][prefix] == 1) { new string[128]; new name[32]; new name2[32]; GetPlayerName(playerid, name, 32); GetPlayerName(playerid, name2, 32); format(string, 128, \"<%s>%s\", pref[playerid][prefix_data], name); SetPlayerName(playerid, string); format(string, 128, \"%s:%s\",string,text); SendClientMessageToAll(-1, string); SetPlayerName(playerid, name2); } return 0; // ignore the default text and send the custom one }
Ez már mûködik de azt nem lehetne megoldani hogy a nevemet ne színezze át? ja meg hogy ha felmegyek a szerverre és nem állítottam be prefixet akkor ha írok a chatbe akkor nem írja ki :/
174
« Dátum: 2013. július 24. - 19:17:17 »
de igen.. amúgy ezt: \"dcmd_\" kell erre átírni: \"CMD:\", de tessék:
enum data { prefix, prefix_data[32]; }; new prefix[MAX_PLAYERS][data]; // mód elejér CMD:myprefix(playerid, params[]) { prefix[playerid][prefix] = 1; prefix[playerid][prefix_data] = params; return 1; } CMD:myprefixoff(playerid, params[]) // kikapcsolja a prefixet { prefix[playerid][prefix] = 0; return 1; } onplayertext alá: if(prefix[playerid] == 1) { new string[128]; new name[32]; new name2[32]; GetPlayerName(playerid, name, 32); GetPlayerName(playerid, name2, 32); format(string, 128, \"<%s>%s\", prefix[playerid][prefix_data], name); SetPlayerName(playerid, string); format(string, 128, \"%s:%s\",string,text); SendClientMessageToAll(-1, string); SetPlayerName(playerid, name2); }
C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(138) : error 017: undefined symbol \"data\" C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(138) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds) C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(698) : error 033: array must be indexed (variable \"prefix\") C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(699) : error 017: undefined symbol \"prefix_data\" C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(699) : error 006: must be assigned to an array C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(705) : error 033: array must be indexed (variable \"prefix\") C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(1074) : error 033: array must be indexed (variable \"prefix\") C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(1081) : error 017: undefined symbol \"prefix_data\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 8 Errors.
:/
175
« Dátum: 2013. július 24. - 14:35:26 »
Rendszám:
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { SetVehicleNumberPlate(playerid, \"REND_SZÁM\"); return 1; }
myprefix:
enum data { prefix, prefix_data[32]; }; new prefix[MAX_PLAYERS][data]; // mód elejér dcmd_myprefix(playerid, params[]) { prefix[playerid][prefix] = 1; prefix[playerid][prefix_data] = params; return 1; } dcmd_myprefixoff(playerid, params[]) // kikapcsolja a prefixet { prefix[playerid][prefix] = 0; return 1; } onplayertext alá: if(prefix[playerid] == 1) { new string[128]; new name[32]; new name2[32]; GetPlayerName(playerid, name, 32); GetPlayerName(playerid, name2, 32); format(string, 128, \"<%s>%s\", prefix[playerid][prefix_data], name); SetPlayerName(playerid, string); format(string, 128, \"%s:%s\",string,text); SendClientMessageToAll(-1, string); SetPlayerName(playerid, name2); }
Nagyon köszönöm a rendszám mûködik de a prefixet zcmd-ben nem tudnád megoldani??
176
« Dátum: 2013. július 23. - 15:53:52 »
Íme a talicskám Alaplap: Gigabyte GA Vm900m v2 CPU: Intel® Celeron® 430 1,80GHz RAM: 2,50 GB Kingston Videókártya: ATI Radeon HD 4550 512MB HDD: 160GB Samsung valami
Tudom egy mosógép konfigja is jobb ennél Hamarosan új gép...
177
« Dátum: 2013. július 23. - 14:14:50 »
Heló Nekem az a gondom hogy ha fentvagyok TeamSpeak-en egy szerveren akármilyen szerveren akkor ha el akarom indítani a samp-ot akkor kiírja hogy gta_sa.exe leállt de ha nem vagyok fent ts-en akkor meg minden tökély és nem tudom miért ja és csak a samp-al csinálja ezt mta és sima gta sa mûködik Gép adatai: Intel® Celeron® 430 1,80 Ghz 2,50 GB Ram ATI Radeon HD 4550 Help aki tud valamit megoldást pls írjon elõre is köszi
178
« Dátum: 2013. július 23. - 01:13:07 »
179
« Dátum: 2013. július 23. - 00:45:48 »
Szevasztok azt szeretném kérdezni hogy hogyan lehet azt megoldani hogy az összes akár /v-vel spawnoltatott autón ugyanaz a rendszám legyen?? A második kérdésem az hogy hogy tudnám megcsinálni hogy mondjuk beírom hogy /myprefix Tulajdonos és akkor a nevem elé chatbe kiírná hogy <Tulajdonos> és még azt hogy /myprefixcolor szín és mondjuk lehetne választani kék zöld piros sárga stb... Elõre is köszi a válaszokat
180
« Dátum: 2013. július 22. - 23:14:55 »
Tessék.
//Jármûlekérõ by Beckham(Tom_Hudson) //====Includes====// #include <a_samp> #include <zcmd> //====Defines====// #define COLOR_BLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA //====New-ek====// new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS]; new VehicleNames[212][] = { {\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"}, {\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"}, {\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"}, {\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"}, {\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"}, {\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"}, {\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"}, {\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"}, {\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"}, {\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"}, {\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"}, {\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"}, {\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"}, {\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"}, {\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"}, {\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"}, {\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"}, {\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"}, {\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"}, {\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"}, {\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"}, {\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"}, {\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"}, {\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"}, {\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"}, {\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"}, {\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"}, {\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"}, {\"Utility Trailer\"} }; public OnPlayerCommandText(); CMD:v(playerid, params[]) { new Index; new tmp[256]; tmp = strtok(params,Index); new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index); new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index); if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"{FF6400}Használat: {FFFF99}/v {FF6400}[Név / ID] {FFFF99}[szín 1] {FF6400}[szín 2]\"); new car; new string[512]; new colour1, colour2; if(!IsNumeric(tmp)) car = GetVehicleModelIDFromName(tmp); else car = strval(tmp); if(car < 400 || car > 611) return SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"{FF6400}HIBA: {FFFF99}Érvénytelen ID vagy név!\"); if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2); if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3); if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]); new Float:X,Float:Y,Float:Z; new Float:Angle,int1; new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle); int1 = GetPlayerInterior(playerid); SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1); LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1); PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0); PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0); format(string, sizeof(string), \"{FFFFFF}%s {FFFF00}Lekérve {CECECE}|Model ID: %d|\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2); return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,string); } GetVehicleModelIDFromName(vname[]) { for(new i = 0; i < 211; i++) { if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 ) return i + 400; } return -1; } stock IsNumeric(string[]) { for (new i = 0, j = strlen(string); i < j; i++) { if (string > \'9\' || string < \'0\') return 0; } return 1; } strtok(const string[], &index) { new length = strlen(string); while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) { index++; } new offset = index; new result[20]; while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; return result; }
Köszi mûködik
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18
|