Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - [T.I.R.]Kenguru

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 20
166
Segítségkérés / MySQL plugin Linuxon.
« Dátum: 2011. július 25. - 09:13:19 »
Üdv.
Nos van egy kis problémám a MySQL pluginnal. Szépen beteszem a mysql.so-t a plugins mappába beleírom a cfg-be de nem indul el..
Van valakinek valamilyen ötlete?
Linuxos szerverrõl van szó.
Log:
 
[09:08:02]  Loading plugin: mysql.so
[09:08:02]   Failed (libmysqlclient_r.so.16: cannot open shared object file: No such file or directory)

 
Ui: Windowsos szerveren fut.

167
SA-MP: Szerverfejlesztés / 3D Text/Class Készítõ
« Dátum: 2011. július 24. - 13:31:30 »
Idézetet írta: Zsolesszka date=1311504508\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9812\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem rossz de az ilyeneket miért nem egyszerûsíted le?
 
          switch(listitem)
       {
           case 0:
           {
            valasztottszin[playerid] = 1;
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 1:
           {
               valasztottszin[playerid] = 2;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 2:
           {
               valasztottszin[playerid] = 3;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 3:
           {
               valasztottszin[playerid] = 4;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 4:
           {
               valasztottszin[playerid] = 5;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 5:
           {
               valasztottszin[playerid] = 6;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 6:
           {
              valasztottszin[playerid] = 7;
              ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
             case 7:
           {
               valasztottszin[playerid] = 8;
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEXT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"3D Text Szöveg\", \"Ide írd be hogy mi legyen a 3D texten\", \"Lerak\", \"Mégse\");
         }
      }
Ha megfigyeled a listitem értéke ha 0 akkor a valasztottszin[playerid] értéke 1 lesz, ha a listitem értéke 1 a valasztottszin[playerid] értéke 2.
[pawn]
valasztottszin[playerid] = listitem +1;
[/pawn]
 Csak egyel nagyobb mindig,
a ShowPlayerDialog meg egy és ugyanaz mindegyik esetben.
És ugyanez a helyzet a mentés résznél is, ha a színeknek létrehoznál egy változót.
[pawn]
new
szincode[] = { COLOR_GREY, COLOR_GREEN, COLOR_RED, COLOR_YELLOW, COLOR_WHITE, COLOR_PURPLE, COLOR_BLUE, COLOR_ORANGE };
[/pawn]
Akkor tudnál rá hivatkozni, mert csak egyedül a szín változik csak a mentések közt.
[pawn]
printf(\"%x\", szincode[valasztottszin[playerid] - 1]);
[/pawn]
Várom a következõ verziót ha lesz.  8)
 
[/quote]
Elõször is köszönöm a tanácsokat. De szerintem a kezdõk számára az én módszerem átláthatóbb.
Ha lesz idõm akkor lehet hogy lesz új verzió. Csak sok a dolog a TT-vel.

168
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kamionos mod by Power Pc603
« Dátum: 2011. július 24. - 12:37:43 »
Idézetet írta: <Kornél> date=1311494611\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9671\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát feheristi lopta Lu$ta nevét is, meg már kb 100 szerver nevét  :-*
Eggyik nap felkelek, (mondom megnézem a szerverem minden rendben van-e)
és mit látok?
[HUN]Grove Street Fun $zerver by: Lu$ta[0.3c]. Értitek by Lu$ta de azért Stunt Evolution mode volt amit Ikarus és Johny_Rocker készített. most nem mennék bele a részletekbe, mondjuk úgy hogy próbálta Kopizni a szerverem módját, de hát amien LOW! (elnézést a kifejezésért). nem tudta, írni is alig tud... csak nézzétek az írását ;) Egy sima GameText-et nemtud megcsinálni....
 
Nem 100 szerver nevét lopta hanem vagy 10000 szerverét.
Pl.: Kamionozás Konvojban,SeeRPG,FayRPG,White Angel stb..

169
SA-MP: Szerverfejlesztés / 3D Text/Class Készítõ
« Dátum: 2011. július 24. - 12:34:06 »
Üdv.
Használat(Classok esetén):
 
  • Odamegyünk ahol szeretnénk hogy legyen a calss.
  • Beírjuk a /classadd parancsot.
  • Kiírja fájlba a script. És készen is van a Class. Innentõl már nyugodtan be is tehetjük a játékmódunkba.

 

Használat(3D Textek esetén):
 
  • Odamegyünk ahova le szeretnénk tenni a 3D textet.
  • Beírjuk a /textlerak parancsot.
  • Kiválasztjuk a nekünk megfelelõ színt
  • Beírjuk hogy mi is legyen a 3D text szövege
  • Kiírja fájlba a script. És készen is van a 3D text. Innentõl be is tehetjük a játékmódunkba.

 

Telepítés:
 
  • Letöltjük.
  • Lefordítjuk.
  • Létrehozunk egy Textek.txt és egy Classok.txt fájlt a szerver scriptfiles mappájában.
  • Berakjuk a scriptet a filterscripts mappába.
  • Beleírjuk a server.cfg fájlba a scriptet.: filterscripts textd
  • Elindítjuk(Újraindítjuk) a szervert
  • Készen is van

 

A script elején ott van hogy #define ADMIN azt akkor használjuk hogyha azt szeretnénk hogy csak RCON adminisztrátor használhassa a parancsot.
Letöltés

170
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kamionos mod by Power Pc603
« Dátum: 2011. július 24. - 09:49:24 »
Idézetet írta: energo.v2 date=1311482052\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9671\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Az a baj, hogy egyes emberkék úgy akarnak szervert indítani, hogy halvány gõzük sincs az informatika legalapvetõbb dolgairól. (A helyesírásról nem is beszélve.)
Mondjuk 13-14 évesen ez nem olyan nagy katasztrófa, csak tanulni kellene.
 
Tudnád hány ilyen emberrel találkozok nap mint nap? Annyi ilyen ember bérel szervert hogy az már fáj.. Múltkor egy 11 éves gyerek felvett a konfigos MSN címemre és nem tudta hogy mi az a webadmin és hogy hogyan kell  belépni. És úgy akart konfigot kérni. (Amit csak webadminban lehet). Meg is mondtam neki hogy inkább beszéljen a tulajjal mert nekem nincs ehhez türelmem.
 
[/quote]
Ez vicces de minek is akarnak akkor szervert! :laugh: ;D ;D
 
[/quote]
Mert kibannolták mindenhonnan és már nem tud hova menni.

171
Archívum / [HUN]HeroesRPG
« Dátum: 2011. július 24. - 09:47:04 »
Idézetet írta: Heroic date=1311371762\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9783\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szeretném bemutatni nektek a MAJDNEM saját készítésû Rp szerveremet
 
?!
Mi írtunk meg neked majdnem mindent a másik fórumon.

172
SA-MP: Szerverfejlesztés / Automata üzenet küldö
« Dátum: 2011. július 23. - 11:48:02 »
Idézetet írta: Ronii date=1311363180\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9772\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Egyébként 12 másodpercenként fog üzenetet küldeni,nem 2 perc percenként!
1mp = 1000
2 perc = 12000
 
Ha 1mp = 1000, akkor 2p = 12.000  ;)
Fölösleges a vádaskodás ilyen egyszerû szkript esetén..
 
[/quote]
Pontosan. Mivel a Pawn nyelv milisecundumokkal dolgozik.
Egyébként az egyszerûbbség kedvéért:
1*1000 // Ez 1 másodperc csak az egyet kell módosítani és ami az egy helyén van annyi másodperc.
1*60000 // Ez 1 perc itt is csak az egyet kell módosítani és ami van az egy helyén annyi perc. 

173
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kamionos mod by Power Pc603
« Dátum: 2011. július 22. - 20:46:33 »
Idézetet írta: Zsox date=1311360103\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9671\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az a baj, hogy egyes emberkék úgy akarnak szervert indítani, hogy halvány gõzük sincs az informatika legalapvetõbb dolgairól. (A helyesírásról nem is beszélve.)
Mondjuk 13-14 évesen ez nem olyan nagy katasztrófa, csak tanulni kellene.
 
Tudnád hány ilyen emberrel találkozok nap mint nap? Annyi ilyen ember bérel szervert hogy az már fáj.. Múltkor egy 11 éves gyerek felvett a konfigos MSN címemre és nem tudta hogy mi az a webadmin és hogy hogyan kell  belépni. És úgy akart konfigot kérni. (Amit csak webadminban lehet). Meg is mondtam neki hogy inkább beszéljen a tulajjal mert nekem nincs ehhez türelmem.

174
Tanuljunk PAWN nyelvet / Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Dátum: 2011. július 22. - 08:16:57 »
5. rész elérhetõ az fõposztban.

175
Szkript kérések / Object betöltö
« Dátum: 2011. július 22. - 07:41:27 »
Tessék itt a saját object betöltõ scriptem:
[pawn]/**************************************
Object Betöltõ Timer
Készítette:
KeNGuRu
a.k.a.
Gumikacsa
**************************************/
//Includek
#include <a_samp>
#include <fixchars>
//Fowardoljuk az OL-t
forward OL(playerid);
//OnPlayerSpawn Függvény //amit csináljon amikor spawnol
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,0); //fagyasztás
SetTimerEx(\"OL\",10000,0,\"i\",playerid); //OL Timer
GameTextForPlayer(playerid, \"~y~Objectek~n~~b~Betöltése~r~....\", 12000, 6); //Amit kiír egy GameTextbe
return 1;
}
//OL függvény amit az elõbb forwardoltunk
public OL(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1); //Leveszi a fagyasztást
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Objectek~g~~n~Betöltve!\", 3000, 6); //Amit kiír ha indulhatsz
PlayerPlaySound(playerid,1058);
return 1;
}[/pawn]

176
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [FS]SpeedoMeter
« Dátum: 2011. július 22. - 06:00:09 »
>\" post=\"157667\" timestamp=\"1311188243\"]

 

 
> link=topic=13616.msg157603#msg157603 date=1311176304]

Off.: Lu$ta egyébként õ az aki lopja a neved..
 
[/quote]
LOL???  :o
 
[/quote]
Õ játszik [HUN]Lu$ta néven.
 
[/quote]
Ez igaz.
 
[/quote]
-.-\" Ezt utálom,  felmennek más nevével lejáratják meg minden ,, Tiszta szégyen,,, Én ezt  a nevet - kb 6-7 éve használom , nem csak sampba szinte ahova beregelek ezen a néven szoktam
 
[/quote]
Õ mindent lop, még nevet is..
_
Ez csak nekem szúrt szemet? :
[pawn]Magyarositota [NMD]Harry[/pawn]
Szerintem a lefordított verziót átírta a saját változatára. Az õ verziója, azaz helyesírás == 0.
 

 

mijért mi bajj van ottan?
 
[/quote]
8.ra már illene megtanulni helyesen írni.
 
[/quote]
Nem mondta milyen iskolába jár. >:D 8)

177
Én 4 kor keltem. ;D

178
Szkript kérések / Script help
« Dátum: 2011. július 21. - 12:44:47 »
Alapból van hozzá példascript.
Plugin: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=32509
Példascript:
[pawn]#include <a_samp>
#include GeoIP_Plugin
...
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME], country[MAX_COUNTRY_NAME], gmt;
new string[256];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
country = GetPlayerCountryName(playerid);
gmt = GetPlayerGMT(playerid);
format(string, sizeof(string), \"[JOIN] %s (%s, GMT %d:00)\", name, country, gmt);
SendClientMessageToAll(0xFFCFCFAA, string);
return 1;
}[/pawn]

179
Archívum / [HUN/ENG]Trucks and Trailers [MySQL][Nem Edit]
« Dátum: 2011. július 21. - 11:36:37 »
Idézetet írta: Moretti date=1311238524\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9698\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Még nem voltam fent ilyen szerveren, de ez meghozta a kedvem, szóval IDE felfogok nézni ;)
Addig is sok szerencsét a mod felépítéséhez
 
Köszönjük :)
Regisztráljatok a fórumra! Megtekinthetitek a mód haladását, képeket a szerverrõl(hamarosan). stb..
www.forum.tirkenguru.com
E: Leírás bõvítve.

180
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [GM]Y-Mode 1.6
« Dátum: 2011. július 21. - 07:40:14 »
Idézetet írta: Dialog date=1311224957\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9735\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Szerintem jo kis mod  ^-^
A többségnek szerintem tetszeni fog(Nekem nagyon tetszik) :angel: 8)
 
És csak 2 napot dolgoztunk rajta, és örülök hogy tetszik.
 
[/quote]
Figyelj lehet 2 napot dolgoztatok rajta,de sokat és gyorsan :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. július 21. - 07:13:01 )

Amugy belépek erre kidob olyan indokkal hogy csak meghívottak jöhetnek fel XD hogy tudom meghivni magamat?
 
[/quote]
 

Meghívás rendszer. ( A mód elején \"Name[16][] = ...\"-be írd be a neved.)
 
[/quote]
Nagyon szép mód, gratulálok hozzá ;)

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal