Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ninjo98
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 26
166
« Dátum: 2012. november 04. - 16:44:55 »
Az elõzõ ilyen témámhoz nem mellékeltem a scriptet és egyedül nem tudom megoldani Szóval mikor meghalok a zónába akkor kirak kezdõhelyen és én azt akarom hogy mikor zónába megölnek akkor ugyanúgy a zónában spawnoljon le. Itt van a DM // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... }; #define COLOR_RED 0xE60000FF #define DM 391 #pragma tabsize 0 public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(dmid[playerid]) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; } return 0; }
167
« Dátum: 2012. november 04. - 13:34:01 »
nem jó nem ugyanúgy kezden ra ki... // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... }; #define COLOR_RED 0xE60000FF #define DM 391 #pragma tabsize 0 public OnFilterScriptInit() { ///TETSZTDM CreateObject(5706, 3073.74438477, -1227.88964844, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3073.72485352, -1205.45166016, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3073.73803711, -1183.23937988, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3073.59716797, -1161.03076172, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3073.59350586, -1139.24340820, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3105.66406250, -1139.20422363, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3138.13354492, -1139.33251953, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3171.12817383, -1139.53747559, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3202.24121094, -1139.62377930, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3201.78906250, -1230.37756348, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3170.87500000, -1230.27880859, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3137.87695312, -1230.17773438, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3105.09179688, -1229.07031250, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3106.76049805, -1207.12512207, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3106.81176758, -1184.23828125, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3106.76684570, -1161.81567383, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3139.93823242, -1161.87438965, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3140.00170898, -1184.61645508, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3139.86181641, -1207.44970703, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3169.35205078, -1207.76416016, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3169.47998047, -1184.98974609, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3170.11572266, -1162.05871582, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3202.03662109, -1162.26171875, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3202.15698242, -1184.95251465, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(5706, 3201.78027344, -1207.59240723, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(8263, 3117.30786133, -1236.94812012, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 180.00000000); CreateObject(8263, 3159.38330078, -1236.78076172, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 179.99450684); CreateObject(8263, 3216.77783203, -1176.93298340, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 269.99450684); CreateObject(8263, 3157.74511719, -1129.52746582, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 359.98901367); CreateObject(8263, 3115.84521484, -1129.90356445, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 359.98352051); CreateObject(8263, 3058.34594727, -1183.98364258, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 89.98352051); CreateObject(3073, 3084.25732422, -1172.00634766, 5.48280191, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(2935, 3080.34106445, -1192.59008789, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 336.00000000); CreateObject(2934, 3084.16943359, -1211.50231934, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 14.00000000); CreateObject(2935, 3113.54516602, -1212.87951660, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 14.00000000); CreateObject(2934, 3110.44091797, -1162.64819336, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 26.00000000); CreateObject(2932, 3120.81347656, -1184.89526367, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 284.00000000); CreateObject(2932, 3151.95849609, -1203.90966797, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 305.99658203); CreateObject(2932, 3169.40209961, -1197.60302734, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 203.99121094); CreateObject(2932, 3152.62866211, -1172.76538086, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 337.98864746); CreateObject(2932, 3169.30126953, -1216.95471191, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 73.98339844); CreateObject(3279, 3206.61718750, -1134.72827148, 3.82048416, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(3279, 3209.73046875, -1229.86779785, 3.57048416, 0.00000000, 0.00000000, 266.00000000); CreateObject(3279, 3072.11279297, -1136.42541504, 3.82048416, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); CreateObject(3279, 3074.43115234, -1228.96374512, 3.82048416, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000); } public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(dmid[playerid] == 1) { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); } switch(dmid[playerid]) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; } return 0; }
168
« Dátum: 2012. november 04. - 12:52:43 »
Ezt megcsinálná nekem valaki?
169
« Dátum: 2012. november 04. - 12:46:18 »
Az incudlek bent vannak?
170
« Dátum: 2012. november 04. - 12:27:02 »
És milyen változót hozzak létre? :O
171
« Dátum: 2012. november 04. - 11:42:16 »
Hy! Ebbe hogy lehet azt beleépíteni hogy még a zónában megöl a másik player akkor ne a kezdõhelyen rakjon ki hanem a zónában ugyanúgy.
172
« Dátum: 2012. november 03. - 18:56:07 »
Köszönöm ez bejött És azt hogy mikor a dm zónában meghalok addig ott spawnoljon még ottvagyok azt hogy lehetne megoldani?? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 03. - 20:37:32 )
PVar -al meglehetne oldani?
173
« Dátum: 2012. november 03. - 17:26:11 »
Már korábban is volt ilyen problémám most megint elõjött és nem tudom megoldodani Szóval itt van ez a script egy dm zóna. Csak a módban lévõ parancsokat tiltja le ami külön scriptbe van azt engedélyezi de miértt :O És mikor meghalok kirak kezdõhelyen nem pedig a dm zónában helyez el // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... }; #define COLOR_RED 0xE60000FF #define DM 391 #pragma tabsize 0 public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(dmid[playerid]) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; } return 0; }
174
« Dátum: 2012. november 01. - 15:14:10 »
Már ne haragudj de ilyen kódot nem könnyû átlátni, értelmetlen értékek (-1), rengeteg indentációs hiba, olvasgass leírásokat és utána már meg fogod tudni írni egymagad hibátlanul ha jól odafigyelsz..
Hol olvashatok ilyet.... meg miért lenne sok idõ? 2perc volt öszerakni is igaz szar az egész ><
175
« Dátum: 2012. november 01. - 14:09:04 »
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
Ez nincs jól lezárva.
És hogy tudnám jól lezárnI???
176
« Dátum: 2012. november 01. - 13:14:21 »
HyÍrtam egy ilyen srciptet és mikor beírom /DmZones akkor azt írja a parncs nem létezik miért?? #include <a_samp> #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA #pragma tabsize 0 #define DM 201 new dmid[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(dmid[playerid]) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///SniperDm { SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek //M4Dm { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///MinigunDm { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 3: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///KnifeDm { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 4: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///GránátDm { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DM) { if(response) { switch(listitem) { case 0: dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS case 1: dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS case 2: dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS case 3: dmid[playerid] = 3; // Azonosítószám megadása FONTOS case 4: dmid[playerid] = 4; // Azonosítószám megadása FONTOS } } return 1; } return 0; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/DMZones\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DM, DIALOG_STYLE_LIST, \"DeathMatch Zone\", \"SniperDm\\nM4DM\\nMinigunDm\\nKnifeDm\\nGránátDm\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\"); return 1; } return 0; }
177
« Dátum: 2012. november 01. - 12:02:06 »
Hy ez egy pár dm parancs a scriptnek ez a legalja így van lezárva nincs hiba.. de a parncsok a server nem léteznek miért?? public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/DMZones\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DM, DIALOG_STYLE_LIST, \"DeathMatch Zone\", \"SniperDm\\nM4DM\\nMinigunDm\\nKnifeDm\\nGránátDm\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\"); return 1; } return 0; }
178
« Dátum: 2012. október 31. - 20:15:59 »
Magyarul >.< Ennyire nem vagy még pro
179
« Dátum: 2012. október 31. - 19:42:42 »
Gm be nem akarom beépíteni Valami más mód ?
180
« Dátum: 2012. október 31. - 17:27:49 »
Nem jó wáá Az a baj hogy nem tiltja azokat a parancsokat ami nem amódba van. Tehát a módban van /sf stb..... Scriptben van /v és az engedélyezi
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 26
|