Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ninjo98

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 26
166
Segítségkérés / Dm Hiba
« Dátum: 2012. november 04. - 16:44:55 »
Az elõzõ ilyen témámhoz nem mellékeltem a scriptet és egyedül nem tudom megoldani :(
Szóval mikor meghalok a zónába akkor kirak kezdõhelyen és én azt akarom hogy mikor zónába megölnek akkor ugyanúgy a zónában spawnoljon le.
Itt van a DM
 
    // This is a comment
    // uncomment the line below if you want to write a filterscript
    //#define FILTERSCRIPT
     
    #include <a_samp>
    static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
    #define COLOR_RED 0xE60000FF
    #define DM 391
     
    #pragma tabsize 0
     
     
     
     
     
     
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
       dmid[playerid] = -1;
       return 1;
    }
     
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
       switch(dmid[playerid])
       {
           case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
            case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
             case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
          default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
          {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
              GivePlayerMoney(playerid,100);
              GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
              SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
          }
       }
       return 1;
    }
     
     
     
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
     
     
          if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
       {
            if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
          dmid[playerid] = -1;
          SpawnPlayer(playerid);
          return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
       }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
     
     
       if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
          return 1;
       }
            return 0;
    }

167
Segítségkérés / Még zónába vagyok adig ot spawnoljon
« Dátum: 2012. november 04. - 13:34:01 »
nem jó nem ugyanúgy kezden ra ki...
 
    // This is a comment
    // uncomment the line below if you want to write a filterscript
    //#define FILTERSCRIPT
    #include <a_samp>
    static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
    #define COLOR_RED 0xE60000FF
    #define DM 391
    #pragma tabsize 0
 
public OnFilterScriptInit()
{
///TETSZTDM
CreateObject(5706, 3073.74438477, -1227.88964844, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3073.72485352, -1205.45166016, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3073.73803711, -1183.23937988, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3073.59716797, -1161.03076172, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3073.59350586, -1139.24340820, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3105.66406250, -1139.20422363, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3138.13354492, -1139.33251953, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3171.12817383, -1139.53747559, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3202.24121094, -1139.62377930, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3201.78906250, -1230.37756348, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3170.87500000, -1230.27880859, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3137.87695312, -1230.17773438, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3105.09179688, -1229.07031250, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3106.76049805, -1207.12512207, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3106.81176758, -1184.23828125, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3106.76684570, -1161.81567383, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3139.93823242, -1161.87438965, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3140.00170898, -1184.61645508, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3139.86181641, -1207.44970703, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3169.35205078, -1207.76416016, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3169.47998047, -1184.98974609, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3170.11572266, -1162.05871582, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3202.03662109, -1162.26171875, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3202.15698242, -1184.95251465, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3201.78027344, -1207.59240723, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(8263, 3117.30786133, -1236.94812012, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 180.00000000);
CreateObject(8263, 3159.38330078, -1236.78076172, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 179.99450684);
CreateObject(8263, 3216.77783203, -1176.93298340, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 269.99450684);
CreateObject(8263, 3157.74511719, -1129.52746582, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 359.98901367);
CreateObject(8263, 3115.84521484, -1129.90356445, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 359.98352051);
CreateObject(8263, 3058.34594727, -1183.98364258, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 89.98352051);
CreateObject(3073, 3084.25732422, -1172.00634766, 5.48280191, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(2935, 3080.34106445, -1192.59008789, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 336.00000000);
CreateObject(2934, 3084.16943359, -1211.50231934, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 14.00000000);
CreateObject(2935, 3113.54516602, -1212.87951660, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 14.00000000);
CreateObject(2934, 3110.44091797, -1162.64819336, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 26.00000000);
CreateObject(2932, 3120.81347656, -1184.89526367, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 284.00000000);
CreateObject(2932, 3151.95849609, -1203.90966797, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 305.99658203);
CreateObject(2932, 3169.40209961, -1197.60302734, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 203.99121094);
CreateObject(2932, 3152.62866211, -1172.76538086, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 337.98864746);
CreateObject(2932, 3169.30126953, -1216.95471191, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 73.98339844);
CreateObject(3279, 3206.61718750, -1134.72827148, 3.82048416, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(3279, 3209.73046875, -1229.86779785, 3.57048416, 0.00000000, 0.00000000, 266.00000000);
CreateObject(3279, 3072.11279297, -1136.42541504, 3.82048416, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(3279, 3074.43115234, -1228.96374512, 3.82048416, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
}
 
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
       dmid[playerid] = -1;
       return 1;
    }
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
       dmid[playerid] = -1;
       return 1;
    }
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
    if(dmid[playerid] == 1)
    {
    SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0);
    }
       switch(dmid[playerid])
       {
           case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
            case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
             case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
          default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
          {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
              GivePlayerMoney(playerid,100);
              GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
              SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
          }
       }
       return 1;
    }
 
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
 
          if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
       {
            if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
          dmid[playerid] = -1;
          SpawnPlayer(playerid);
          return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
       }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
 
       if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
          return 1;
       }
            return 0;
    }

168
Segítségkérés / Még zónába vagyok adig ot spawnoljon
« Dátum: 2012. november 04. - 12:52:43 »
Ezt megcsinálná nekem valaki?

169
Segítségkérés / Ezt miért írja ki a pawno?
« Dátum: 2012. november 04. - 12:46:18 »
Az incudlek bent vannak?

170
Segítségkérés / Még zónába vagyok adig ot spawnoljon
« Dátum: 2012. november 04. - 12:27:02 »
És milyen változót hozzak létre? :O

171
Segítségkérés / Még zónába vagyok adig ot spawnoljon
« Dátum: 2012. november 04. - 11:42:16 »
Hy!
Ebbe hogy lehet azt beleépíteni hogy még a zónában megöl a másik player akkor ne a kezdõhelyen rakjon ki hanem a zónában ugyanúgy.

172
Segítségkérés / Dm_Zone
« Dátum: 2012. november 03. - 18:56:07 »
Köszönöm ez bejött :)
És azt hogy mikor a dm zónában meghalok addig ott spawnoljon még ottvagyok azt hogy lehetne megoldani??

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 03. - 20:37:32 )

PVar -al meglehetne oldani?

173
Segítségkérés / Dm_Zone
« Dátum: 2012. november 03. - 17:26:11 »
Már korábban is volt ilyen problémám most megint elõjött és nem tudom megoldodani :(
Szóval itt van ez a script egy dm zóna. Csak a módban lévõ parancsokat tiltja le ami külön scriptbe van azt engedélyezi de miértt ??? :O És mikor meghalok kirak kezdõhelyen nem pedig a dm zónában helyez el
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
#define COLOR_RED 0xE60000FF
#define DM 391
#pragma tabsize 0
 
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   dmid[playerid] = -1;
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   switch(dmid[playerid])
   {
       case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
           SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
           SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
      }
        case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
           SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
           SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
      }
         case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
           SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
           SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
      }
      default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
      {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
          GivePlayerMoney(playerid,100);
          GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
          SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
      }
   }
   return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
 
      if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
   {
        if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
      dmid[playerid] = -1;
      SpawnPlayer(playerid);
      return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
   }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
 
   if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\");
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
      return 1;
   }
return 0;
}

174
Segítségkérés / Nem látezik aparncs
« Dátum: 2012. november 01. - 15:14:10 »
Idézetet írta: Johnies00 date=1351778959\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29356\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már ne haragudj de ilyen kódot nem könnyû átlátni, értelmetlen értékek (-1), rengeteg indentációs hiba, olvasgass leírásokat és utána már meg fogod tudni írni egymagad hibátlanul ha jól odafigyelsz..
 
Hol olvashatok ilyet....
meg miért lenne sok idõ? 2perc volt öszerakni is igaz szar az egész ><

175
Segítségkérés / Nem látezik aparncs
« Dátum: 2012. november 01. - 14:09:04 »
Idézetet írta: N@rbirock date=1351772426\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29356\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
dmid[playerid] = -1;
SpawnPlayer(playerid);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");

 
Ez nincs jól lezárva.
 
És hogy tudnám jól lezárnI???

176
Segítségkérés / Nem látezik aparncs
« Dátum: 2012. november 01. - 13:14:21 »
HyÍrtam egy ilyen srciptet és mikor beírom /DmZones akkor azt írja a parncs nem létezik miért??
 
    #include <a_samp>
    #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA
    #pragma tabsize 0
    #define DM 201
    new dmid[MAX_PLAYERS];
    public OnFilterScriptInit()
    {
            print(\"\\n--------------------------------------\");
            print(\" Blank Filterscript by your name here\");
            print(\"--------------------------------------\\n\");
            return 1;
    }
    public OnFilterScriptExit()
    {
            return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
       dmid[playerid] = -1;
       return 1;
    }
    public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek  ///SniperDm
{
SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek //M4Dm
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///MinigunDm
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 3: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///KnifeDm
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 4: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek ///GránátDm
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
}
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
             if(dialogid == DM)
           {
       if(response)
                {
       switch(listitem)
       {
      case 0: dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
                case 1: dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
                case 2: dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
      case 3: dmid[playerid] = 3; // Azonosítószám megadása FONTOS
      case 4: dmid[playerid] = 4; // Azonosítószám megadása FONTOS
   }
}
return 1;
}
        return 0;
}
 
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
dmid[playerid] = -1;
SpawnPlayer(playerid);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
 
if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/DMZones\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DM, DIALOG_STYLE_LIST, \"DeathMatch Zone\", \"SniperDm\\nM4DM\\nMinigunDm\\nKnifeDm\\nGránátDm\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\");
return 1;
}
return 0;
}

177
Segítségkérés / Rosszul van lezárva?
« Dátum: 2012. november 01. - 12:02:06 »
Hy ez egy pár dm parancs a scriptnek ez a legalja így van lezárva nincs hiba.. de a parncsok a server nem léteznek miért??
 
 public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
dmid[playerid] = -1;
SpawnPlayer(playerid);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
 
if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/DMZones\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DM, DIALOG_STYLE_LIST, \"DeathMatch Zone\", \"SniperDm\\nM4DM\\nMinigunDm\\nKnifeDm\\nGránátDm\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\");
return 1;
}
return 0;
}

178
Segítségkérés / Lehet parancsot használni
« Dátum: 2012. október 31. - 20:15:59 »
Magyarul >.<
Ennyire nem vagy még pro

179
Segítségkérés / Lehet parancsot használni
« Dátum: 2012. október 31. - 19:42:42 »
Gm be nem akarom beépíteni :(
Valami más mód ?

180
Segítségkérés / Lehet parancsot használni
« Dátum: 2012. október 31. - 17:27:49 »
Nem jó wáá :(
Az a baj hogy nem tiltja azokat a parancsokat ami nem amódba van.
Tehát a módban van /sf stb.....
Scriptben van /v és az engedélyezi

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal