Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 166
Társalgó / Whale Hosting @ whalehost.eu« Dátum: 2014. június 15. - 10:13:41 »
Óccó host, az óránkénti fizetésrendszer nagyon tetszik, és a 250 kreditembõl futja pár tesztszerverre, vagy haverokkal játszani.
Mi kell még? 10/10, és kész.. Mellesleg sok bérlõt a továbbiakban! 167
MTA: Szerverfejlesztés / Roleplay modot keresek« Dátum: 2014. június 14. - 21:51:47 »
Magyar RP módról nem tudok, de viszont van pár külföldi, ha az is megteszi. (pl. Valhalla)
168
Bemutatkozás / JoKiE« Dátum: 2014. június 14. - 21:42:19 »
Jó rövid mondatokat alkottál.
Mellesleg jó fórumozást! 169
Archívum / Melyik 3DS Max?« Dátum: 2014. június 14. - 18:03:22 »
Nincs, de ha .3ds-be exportálod, mented az adott modellt, objektumot, majd beimportálod 3DS Max-ba, akkor már meg is van oldva a SA-ra való exportálás, mert amit elkészítettél Cinema4D-ben, át tudod importálni 3DS Max-ba, majd lementegetni a fájlokat. (dff, txd, col)
Én is így készítem, majd exportálom SA-MP, illetve MTA-ra az objecteket. 170
Archívum / Melyik 3DS Max?« Dátum: 2014. június 13. - 19:40:31 »
Tök mindegy melyik verzióval modellezel, majdnem mindegyik ugyan az. Legjobban a Cinema4D-t ajánlom figyelmedbe, mert egyszerû a kezelhetõsége, és átlátható.
171
Archívum / Búvár Script« Dátum: 2014. június 13. - 19:37:32 »
Nemhiszem hogy bárki lemodellezné, én szívesen segítenék, csak jelenleg három projektben vagyok bent, három helyen dolgozom, illetve maga az ötlet sem rossz.
172
Archívum / Magyar Roleplay MOD kérése« Dátum: 2014. június 12. - 22:07:18 »
Keress rá pl. a Valhalla RP módra.
174
Archívum / Magyar Roleplay MOD kérése« Dátum: 2014. június 12. - 21:13:35 »
Magyar, kidolgozott, fullos RP módot nem nagyon találsz... Maximum külföldit, de ott sem garantált hogy kidolgozott, és fullos.
175
Archívum / Mód elindítás hiba« Dátum: 2014. június 11. - 20:03:34 »
Lehetséges, hogy egy hiányzó fájl okozhatja a hibát, vagy csak egyszerûen rosszul lett összerakva a mód, rossz maga az egész.
177
Döntõ / [Döntõ] rayhassi vs RyDerBoy96« Dátum: 2014. június 11. - 10:58:49 »
Bánce, hajrá-hajrá, szurkolok Neked! :3
179
Archívum / 3ds max KÉRDÉS« Dátum: 2014. június 11. - 10:47:28 »
Ha van rajta material akkor valószínûleg be van pipálva a \"Glow\", amit kétlek hogy magától bepipálódna.
Másik ötletem az, hogy a material-nál a \"Specular\" van bepipálva, amit már kevésbé kétlek, mert általában alapból be van pipálva a \"Specular\". Vedd ki mögüle a \"Specular\"-t, és nem lesz világos a felülete. 180
Archívum / 3DS Max által készített object« Dátum: 2014. június 08. - 22:27:19 »
Üdv mindenkinek, ezt a témát azért indítottam, mert van pár problémám a saját objectem berakásával.
3DS Max segítségével készítettem példának egy fakockát, amit be szerettem volna rakni MTA-ba. A berakása ment, csakhogy két szélsõ oldala látszott, a további kettõ pedig nem, illetve át lehetett rajta menni. A kérdésem a következõ: -Hogy oldható az meg, hogy szilárd test legyen ez a kocka? -Hogy oldható meg, hogy ne csak két szélsõ oldala látszódjon, hanem mind a négy? EDIT: Megoldva, rájöttem a hibák okaira, zárom. |