Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Patrick

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15
166
Társalgó / Whale Hosting @ whalehost.eu
« Dátum: 2014. június 15. - 10:13:41 »
Óccó host, az óránkénti fizetésrendszer nagyon tetszik, és a 250 kreditembõl futja pár tesztszerverre, vagy haverokkal játszani.

Mi kell még? 10/10, és kész.. :D


Mellesleg sok bérlõt a továbbiakban!

167
MTA: Szerverfejlesztés / Roleplay modot keresek
« Dátum: 2014. június 14. - 21:51:47 »
Magyar RP módról nem tudok, de viszont van pár külföldi, ha az is megteszi. (pl. Valhalla)

168
Bemutatkozás / JoKiE
« Dátum: 2014. június 14. - 21:42:19 »
Jó rövid mondatokat alkottál.

Mellesleg jó fórumozást!

169
Archívum / Melyik 3DS Max?
« Dátum: 2014. június 14. - 18:03:22 »
Nincs, de ha .3ds-be exportálod, mented az adott modellt, objektumot, majd beimportálod 3DS Max-ba, akkor már meg is van oldva a SA-ra való exportálás, mert amit elkészítettél Cinema4D-ben, át tudod importálni 3DS Max-ba, majd lementegetni a fájlokat. (dff, txd, col)

Én is így készítem, majd exportálom SA-MP, illetve MTA-ra az objecteket.

170
Archívum / Melyik 3DS Max?
« Dátum: 2014. június 13. - 19:40:31 »
Tök mindegy melyik verzióval modellezel, majdnem mindegyik ugyan az. Legjobban a Cinema4D-t ajánlom figyelmedbe, mert egyszerû a kezelhetõsége, és átlátható.

171
Archívum / Búvár Script
« Dátum: 2014. június 13. - 19:37:32 »
Nemhiszem hogy bárki lemodellezné, én szívesen segítenék, csak jelenleg három projektben vagyok bent, három helyen dolgozom, illetve maga az ötlet sem rossz.

172
Archívum / Magyar Roleplay MOD kérése
« Dátum: 2014. június 12. - 22:07:18 »
Keress rá pl. a Valhalla RP módra.

173
Bemutatkozás / Peter Hale
« Dátum: 2014. június 12. - 22:05:03 »
Üdv itt, Petikém! :D

174
Archívum / Magyar Roleplay MOD kérése
« Dátum: 2014. június 12. - 21:13:35 »
Magyar, kidolgozott, fullos RP módot nem nagyon találsz... Maximum külföldit, de ott sem garantált hogy kidolgozott, és fullos.

175
Archívum / Mód elindítás hiba
« Dátum: 2014. június 11. - 20:03:34 »
Lehetséges, hogy egy hiányzó fájl okozhatja a hibát, vagy csak egyszerûen rosszul lett összerakva a mód, rossz maga az egész.

176
Archívum / RUST SAMP
« Dátum: 2014. június 11. - 11:01:15 »
Sok szerencsét kívánok, egyik kedvencem a Rust, tehát.. :D

177
Döntõ / [Döntõ] rayhassi vs RyDerBoy96
« Dátum: 2014. június 11. - 10:58:49 »
Bánce, hajrá-hajrá, szurkolok Neked! :3 :D

178
Bemutatkozás / Bemutatkozás
« Dátum: 2014. június 11. - 10:56:27 »
Üdv a fórumon!

179
Archívum / 3ds max KÉRDÉS
« Dátum: 2014. június 11. - 10:47:28 »
Ha van rajta material akkor valószínûleg be van pipálva a \"Glow\", amit kétlek hogy magától bepipálódna.

Másik ötletem az, hogy a material-nál a \"Specular\" van bepipálva, amit már kevésbé kétlek, mert általában alapból be van pipálva a \"Specular\". Vedd ki mögüle a \"Specular\"-t, és nem lesz világos a felülete.

180
Archívum / 3DS Max által készített object
« Dátum: 2014. június 08. - 22:27:19 »
Üdv mindenkinek, ezt a témát azért indítottam, mert van pár problémám a saját objectem berakásával.

3DS Max segítségével készítettem példának egy fakockát, amit be szerettem volna rakni MTA-ba. A berakása ment, csakhogy két szélsõ oldala látszott, a további kettõ pedig nem, illetve át lehetett rajta menni.


A kérdésem a következõ: -Hogy oldható az meg, hogy szilárd test legyen ez a kocka?


                                         -Hogy oldható meg, hogy ne csak két szélsõ oldala látszódjon, hanem mind a négy?

EDIT: Megoldva, rájöttem a hibák okaira, zárom.

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal