Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - hegdavid95

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 26
166
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2012. február 12. - 09:05:12 »
Nekem valamiért az R26 nál késöbbi verziokba 0.3d R2 szerveren nem jelennek meg az objectek. Az uj includeval leforditottam az objecteket de még igy se. Valakinek valami ötlet?

167
SA-MP: Szerverfejlesztés / Antikáromkodás
« Dátum: 2012. február 09. - 23:56:18 »
Ha nem mûködik akkor valoszinüleg azért mer más scriptekben vagy a gamemodeban return 0; van az OnPlayerText--nél vagy esetleg valamit elrontottál a szavak bevitelénél

168
SA-MP: Szerverfejlesztés / Antikáromkodás
« Dátum: 2012. február 06. - 13:46:18 »
Üdv mindenkinek
Nemrég csináltam a szerveremre egy antikáromkodás rendszert mysql adatbázissal egybekötve, de nem ez a lényeg. Megcsináltam nektek ennek egy lebutított verzióját ami annyiban különbözik az eredetitõl, hogy a szavakat a scriptben kell megadni nem az adatbázisból töltödik be.
Ez az antikáromkodás annyiban különbözik a legtöbbtõl, hogy akkor is kicenzúrázza a szavakat, ha például trükközni próbálnak és mondjuk szóközöket írnak a betûk közé
például \"f a * z\" vagy esetleg más karaktereket például kötõjeleket \"f--a--*--z\" használata egyszerû a scriptben le van írva.
PWN: http://solidfiles.com/d/a3c22458d1/
AMX: http://solidfiles.com/d/524026fea3/

169
Archívum / Hungarian Gaming Federation Host
« Dátum: 2012. január 11. - 18:11:34 »
hát eleinte jó volt, de szerintem az már kicsit durva hogy karácsony óta nincs ftp
sõt a szerver is le van állva már párnapja természetesen elõre nem jelentették be..
aztán mindennap legalább egyszer csinált olyat hogy leállt a szeró magától és 5 percig nem lehetett ujrainditani
Ezenkivül a konfigos ha pénzrõl kérdezek hogy hogy fizessek mit hova egyböl ugrik de ha valami technikai problémárol lett volna szó baszik válaszolni erröl ennyit

170
Segítségkérés / Nem meghatározott számú paraméterek egy függvényben
« Dátum: 2012. január 11. - 14:42:01 »
Ez lesz az köszi szépen :D

171
Segítségkérés / Nem meghatározott számú paraméterek egy függvényben
« Dátum: 2012. január 10. - 19:22:51 »
Szasztok
Eléggé érdekelne az a dolog, hogy hogy is mûködik az amikor egy függvényben nem adjuk meg konkrétan hogy X paraméter van hanem bármennyi lehet például, mint az
sscanf függvénynél vagy a SetTimerEx nél vagy például a SendClientMessagef vagya  format függvénynél
[pawn]stock SendClientMessagef( iPlayer, iColor, szFormat[ ], { Float, _ }:... )[/pawn]
ezt a ...) es részt nemigazán értem vagy van valahol erre egy leirás, hogy hogyan is lehet ilyesfajta függvényeket késziteni?

172
Pluginok és Programok / Crashdetect plugin
« Dátum: 2011. december 27. - 18:21:12 »
értem köszi megprobálom de igazábol linuxon volna lényeges ez nem winfoson

173
Pluginok és Programok / Crashdetect plugin
« Dátum: 2011. december 27. - 17:23:01 »
nem nem ez miatt volt de amugy hogyha windowson akarom elinditani azt irjha hiányzik az msvcmp100.dll

174
Pluginok és Programok / Crashdetect plugin
« Dátum: 2011. december 27. - 16:49:02 »
igen sikerült köszi kurta már cska az a baj hogy amikor elinditom linuxos szerón ezt akkor a gamemode betöltése elött megáll az egész tehát betölti a scripteket utánna kész megáll mintha kész lenne vioszont ha kiveszema crashdetectet akkor meg emgy rendesen

175
Pluginok és Programok / Crashdetect plugin
« Dátum: 2011. december 26. - 18:27:45 »
valaki nem irná le részletesen hogy kell ezt beüzemelni mer én nem vágom.. csináltam pawno mappába egy pawn.cfg-t abba beleirtam hogy -d3
meg a fájlokat bemásoltam a szerver mappába és ujra compileztem amodot de semmi

176
Segítségkérés / Regisztrációs hiba
« Dátum: 2011. december 18. - 17:39:10 »
[pawn]      if(!inputtext[0])
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Nem írtál be jelszót\");
      ShowPlayerDialog(playerid,9,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Belépés\",\"Regisztrálva vagy\\nÍrd be a jelszavad\",\"Mehet\",\"\");
   }[/pawn]

177
Segítségkérés / Regisztrációs hiba
« Dátum: 2011. december 18. - 17:14:28 »
[pawn]if(dialogid==8)//reg
{
if(response)//ha Mehet gombra kattint
{
   new name[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
   format(fajl, sizeof(fajl),\"karik/%s.ini\", name);
   GivePlayerMoney(playerid,20000);
   dini_Create(fajl);
   dini_IntSet(fajl, \"bugmentesites\",GetPlayerMoney(playerid));
   dini_Set(fajl,\"Jelszó\",inputtext);
   dini_IntSet(fajl, \"vPenz\", GetPlayerMoney(playerid));
   dini_IntSet(fajl, \"vPont\", GetPlayerScore(playerid));
   ShowPlayerDialog(playerid,9,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Belépés\",\"Regisztrálva vagy\\nÍrd be a jelszavad\",\"Mehet\",\"\");
   new hehe[128];
   format(hehe,128,\"Neved: %s || Jelszavad: %s \",GetName(playerid),inputtext);
   SendClientMessage(playerid,NARANCS,hehe);
}
else//ha nem a Mehet gombra kattint hanem pl ESC billentyüt nyom ami kilépne a dialogbol
{
   ShowPlayerDialog(playerid,8,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\",\"Írj be egy jelszót\",\"Mehet\",\"\");
}
return 1;
}
if(dialogid==9)//login
{
if(response)//ha Mehet gombra kattint
{
   new name[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
   format(fajl, sizeof(fajl),\"karik/%s.ini\", name);
   if(strcmp(dini_Get(fajl,\"Jelszó\"),inputtext,false) == 0)//ha  ajelszó és a beirt szöveg megegyezik
   {
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeres belépés a szerverre.\");
      SpawnPlayer(playerid);
      spawnolva[playerid]=true;
      vinfo[playerid][vAdmin]=dini_Int(fajl,\"vAdmin\");
      GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(fajl,\"vPenz\"));
      SetPlayerScore(playerid,dini_Int(fajl,\"vPont\"));
   }
   else//ha nem
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Rossz jelszó\");
      ShowPlayerDialog(playerid,9,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Belépés\",\"Regisztrálva vagy\\nÍrd be a jelszavad\",\"Mehet\",\"\");
   }
   return 1;
}
else//ha nem a Mehet gombra kattint hanem pl ESC billentyüt nyom ami kilépne a dialogbol
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Rossz jelszó\");
   ShowPlayerDialog(playerid,9,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Belépés\",\"Regisztrálva vagy\\nÍrd be a jelszavad\",\"Mehet\",\"\");
}
return 1;
}[/pawn]

178
Segítségkérés / Térképen ikonok
« Dátum: 2011. december 16. - 18:04:13 »
Ez szerintem józan parasztembernek megoldhatatlan xD ehhez már azér kell C++ tudás.

179
Segítségkérés / Kiiratni parancsal hogy mennyi van már az adott Timerbõl
« Dátum: 2011. december 15. - 18:38:14 »
de ne gettime(); val csináld hanem GetTickCount(); al ahogy leirtam a gettimet csak a példa miatt hoztam fel semmi köze nincs a dologhoz
jah bocsi elrontottam látom bocsi bocsi GetTickCountot akartam oda irni és gettimet irtam javitottam most nézd

180
Segítségkérés / Kiiratni parancsal hogy mennyi van már az adott Timerbõl
« Dátum: 2011. december 15. - 16:38:59 »
elõször is kell egy változó ami tárolja a timer indításának idõpontját. pl:
[pawn]SetTimer(\"Timer\",50000,0);
TimerInditas = GetTickCount();//ezt a változót mondjuk a mód elején hozd létre (new TimerInditas;)[/pawn]
aztán a parancs meg igy néz ki:
[pawn]CMD:elteltido(playerid,params[])
{
new str[128];
format(str,sizeof(str),\"Eltelt idõ másodpercben: %d\",GetTickCount() - TimerInditas /1000);
SendClientMessage(playerid,0xFFFF00,str);
/*
gettime(); megmutatja az 1970-tõl eltelt másodperceket na most ha logikusan gondolkozol,
ha a timer inditásánál elmentetted és pl tegyükfel ez az idõ 1000 mp, és mondjuk 1050 másodpercnél megnézed a parancsal az eltelt idõt,
akkor egyértelmû hogy megkapod hogy mennyi idõ telt el azóta jelen esetben 50 másodperc;
ez amit most leirtam a gettime(); függvény volt de hasonlo elven müködik a GetTickCount(); is. pontosan nem tudom hogy de igy valahogy.
csak az ezredmásodperceket mutat ezért kell 1000 el elosztani hogy m,egkapd a másodpercet.
*/
return 1;
}[/pawn]

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal