Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 166
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7« Dátum: 2012. február 12. - 09:05:12 »
Nekem valamiért az R26 nál késöbbi verziokba 0.3d R2 szerveren nem jelennek meg az objectek. Az uj includeval leforditottam az objecteket de még igy se. Valakinek valami ötlet?
167
SA-MP: Szerverfejlesztés / Antikáromkodás« Dátum: 2012. február 09. - 23:56:18 »
Ha nem mûködik akkor valoszinüleg azért mer más scriptekben vagy a gamemodeban return 0; van az OnPlayerText--nél vagy esetleg valamit elrontottál a szavak bevitelénél
168
SA-MP: Szerverfejlesztés / Antikáromkodás« Dátum: 2012. február 06. - 13:46:18 »
Üdv mindenkinek
Nemrég csináltam a szerveremre egy antikáromkodás rendszert mysql adatbázissal egybekötve, de nem ez a lényeg. Megcsináltam nektek ennek egy lebutított verzióját ami annyiban különbözik az eredetitõl, hogy a szavakat a scriptben kell megadni nem az adatbázisból töltödik be. Ez az antikáromkodás annyiban különbözik a legtöbbtõl, hogy akkor is kicenzúrázza a szavakat, ha például trükközni próbálnak és mondjuk szóközöket írnak a betûk közé például \"f a * z\" vagy esetleg más karaktereket például kötõjeleket \"f--a--*--z\" használata egyszerû a scriptben le van írva. PWN: http://solidfiles.com/d/a3c22458d1/ AMX: http://solidfiles.com/d/524026fea3/ 169
Archívum / Hungarian Gaming Federation Host« Dátum: 2012. január 11. - 18:11:34 »
hát eleinte jó volt, de szerintem az már kicsit durva hogy karácsony óta nincs ftp
sõt a szerver is le van állva már párnapja természetesen elõre nem jelentették be.. aztán mindennap legalább egyszer csinált olyat hogy leállt a szeró magától és 5 percig nem lehetett ujrainditani Ezenkivül a konfigos ha pénzrõl kérdezek hogy hogy fizessek mit hova egyböl ugrik de ha valami technikai problémárol lett volna szó baszik válaszolni erröl ennyit 170
Segítségkérés / Nem meghatározott számú paraméterek egy függvényben« Dátum: 2012. január 11. - 14:42:01 »
Ez lesz az köszi szépen
171
Segítségkérés / Nem meghatározott számú paraméterek egy függvényben« Dátum: 2012. január 10. - 19:22:51 »
Szasztok
Eléggé érdekelne az a dolog, hogy hogy is mûködik az amikor egy függvényben nem adjuk meg konkrétan hogy X paraméter van hanem bármennyi lehet például, mint az sscanf függvénynél vagy a SetTimerEx nél vagy például a SendClientMessagef vagya format függvénynél [pawn]stock SendClientMessagef( iPlayer, iColor, szFormat[ ], { Float, _ }:... )[/pawn] ezt a ...) es részt nemigazán értem vagy van valahol erre egy leirás, hogy hogyan is lehet ilyesfajta függvényeket késziteni? 172
Pluginok és Programok / Crashdetect plugin« Dátum: 2011. december 27. - 18:21:12 »
értem köszi megprobálom de igazábol linuxon volna lényeges ez nem winfoson
173
Pluginok és Programok / Crashdetect plugin« Dátum: 2011. december 27. - 17:23:01 »
nem nem ez miatt volt de amugy hogyha windowson akarom elinditani azt irjha hiányzik az msvcmp100.dll
174
Pluginok és Programok / Crashdetect plugin« Dátum: 2011. december 27. - 16:49:02 »
igen sikerült köszi kurta már cska az a baj hogy amikor elinditom linuxos szerón ezt akkor a gamemode betöltése elött megáll az egész tehát betölti a scripteket utánna kész megáll mintha kész lenne vioszont ha kiveszema crashdetectet akkor meg emgy rendesen
175
Pluginok és Programok / Crashdetect plugin« Dátum: 2011. december 26. - 18:27:45 »
valaki nem irná le részletesen hogy kell ezt beüzemelni mer én nem vágom.. csináltam pawno mappába egy pawn.cfg-t abba beleirtam hogy -d3
meg a fájlokat bemásoltam a szerver mappába és ujra compileztem amodot de semmi 176
Segítségkérés / Regisztrációs hiba« Dátum: 2011. december 18. - 17:39:10 »
[pawn] if(!inputtext[0])
{ SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Nem írtál be jelszót\"); ShowPlayerDialog(playerid,9,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Belépés\",\"Regisztrálva vagy\\nÍrd be a jelszavad\",\"Mehet\",\"\"); }[/pawn] 177
Segítségkérés / Regisztrációs hiba« Dátum: 2011. december 18. - 17:14:28 »
[pawn]if(dialogid==8)//reg
{ if(response)//ha Mehet gombra kattint { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(fajl, sizeof(fajl),\"karik/%s.ini\", name); GivePlayerMoney(playerid,20000); dini_Create(fajl); dini_IntSet(fajl, \"bugmentesites\",GetPlayerMoney(playerid)); dini_Set(fajl,\"Jelszó\",inputtext); dini_IntSet(fajl, \"vPenz\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(fajl, \"vPont\", GetPlayerScore(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,9,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Belépés\",\"Regisztrálva vagy\\nÍrd be a jelszavad\",\"Mehet\",\"\"); new hehe[128]; format(hehe,128,\"Neved: %s || Jelszavad: %s \",GetName(playerid),inputtext); SendClientMessage(playerid,NARANCS,hehe); } else//ha nem a Mehet gombra kattint hanem pl ESC billentyüt nyom ami kilépne a dialogbol { ShowPlayerDialog(playerid,8,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\",\"Írj be egy jelszót\",\"Mehet\",\"\"); } return 1; } if(dialogid==9)//login { if(response)//ha Mehet gombra kattint { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(fajl, sizeof(fajl),\"karik/%s.ini\", name); if(strcmp(dini_Get(fajl,\"Jelszó\"),inputtext,false) == 0)//ha ajelszó és a beirt szöveg megegyezik { SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeres belépés a szerverre.\"); SpawnPlayer(playerid); spawnolva[playerid]=true; vinfo[playerid][vAdmin]=dini_Int(fajl,\"vAdmin\"); GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(fajl,\"vPenz\")); SetPlayerScore(playerid,dini_Int(fajl,\"vPont\")); } else//ha nem { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Rossz jelszó\"); ShowPlayerDialog(playerid,9,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Belépés\",\"Regisztrálva vagy\\nÍrd be a jelszavad\",\"Mehet\",\"\"); } return 1; } else//ha nem a Mehet gombra kattint hanem pl ESC billentyüt nyom ami kilépne a dialogbol { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Rossz jelszó\"); ShowPlayerDialog(playerid,9,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Belépés\",\"Regisztrálva vagy\\nÍrd be a jelszavad\",\"Mehet\",\"\"); } return 1; }[/pawn] 178
Segítségkérés / Térképen ikonok« Dátum: 2011. december 16. - 18:04:13 »
Ez szerintem józan parasztembernek megoldhatatlan xD ehhez már azér kell C++ tudás.
179
Segítségkérés / Kiiratni parancsal hogy mennyi van már az adott Timerbõl« Dátum: 2011. december 15. - 18:38:14 »
de ne gettime(); val csináld hanem GetTickCount(); al ahogy leirtam a gettimet csak a példa miatt hoztam fel semmi köze nincs a dologhoz
jah bocsi elrontottam látom bocsi bocsi GetTickCountot akartam oda irni és gettimet irtam javitottam most nézd 180
Segítségkérés / Kiiratni parancsal hogy mennyi van már az adott Timerbõl« Dátum: 2011. december 15. - 16:38:59 »
elõször is kell egy változó ami tárolja a timer indításának idõpontját. pl:
[pawn]SetTimer(\"Timer\",50000,0); TimerInditas = GetTickCount();//ezt a változót mondjuk a mód elején hozd létre (new TimerInditas;)[/pawn] aztán a parancs meg igy néz ki: [pawn]CMD:elteltido(playerid,params[]) { new str[128]; format(str,sizeof(str),\"Eltelt idõ másodpercben: %d\",GetTickCount() - TimerInditas /1000); SendClientMessage(playerid,0xFFFF00,str); /* gettime(); megmutatja az 1970-tõl eltelt másodperceket na most ha logikusan gondolkozol, ha a timer inditásánál elmentetted és pl tegyükfel ez az idõ 1000 mp, és mondjuk 1050 másodpercnél megnézed a parancsal az eltelt idõt, akkor egyértelmû hogy megkapod hogy mennyi idõ telt el azóta jelen esetben 50 másodperc; ez amit most leirtam a gettime(); függvény volt de hasonlo elven müködik a GetTickCount(); is. pontosan nem tudom hogy de igy valahogy. csak az ezredmásodperceket mutat ezért kell 1000 el elosztani hogy m,egkapd a másodpercet. */ return 1; }[/pawn] |