Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - zsoolt997

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16
166
Beszélgetés / Fotózd az asztalod.
« Dátum: 2016. Április 04. - 15:50:22 »
\"asztalom.png\"

167
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2016. Április 02. - 15:07:27 »
Ez egy egyszerű warning, szimplán a modban nincs felhasználva az \"afk\" változó, de létrehoztad. Rakd kommentbe az \"afk\" változó létrehozását és nem fogja írni.
De erre van egy külön topic..  :slap:
Plusz, ha beírod a warningot Google-ba, egyből kiadja a megoldást..  :whistle:
Edit: megelőztek, na mindegy :D

168
Segítségkérés / Streamer_AppendArrayData és társai
« Dátum: 2016. Április 02. - 13:52:08 »
Ezt én is megtaláltam, de van valami haszna ezeknek? Nyilván van, ha már meg lett csinálva, de mik ezek.

169
Segítségkérés / Streamer_AppendArrayData és társai
« Dátum: 2016. Április 02. - 12:02:56 »
Sziasztok!
Minap elkezdtem nézegetni a Incognito streamer pluginját, és találtam pár olyan funkciót, amit nem igazán értek. Odáig eljutottam, hogy valami adat állítás, de hogy milyen adat és ezek mire szolgálnak, az nekem homály.  ???  :question:
Szóval, ha valaki esetleg tudja és el tudná nekem magyarázni, azt megköszönném. :D
Ezekről lenne szó:
 
native Streamer_GetFloatData(type, STREAMER_ALL_TAGS id, data, &Float:result);
native Streamer_SetFloatData(type, STREAMER_ALL_TAGS id, data, Float:value);
native Streamer_GetIntData(type, STREAMER_ALL_TAGS id, data);
native Streamer_SetIntData(type, STREAMER_ALL_TAGS id, data, value);
native Streamer_GetArrayData(type, STREAMER_ALL_TAGS id, data, dest[], maxdest = sizeof dest);
native Streamer_SetArrayData(type, STREAMER_ALL_TAGS id, data, const src[], maxsrc = sizeof src);
native Streamer_IsInArrayData(type, STREAMER_ALL_TAGS id, data, value);
native Streamer_AppendArrayData(type, STREAMER_ALL_TAGS id, data, value);
native Streamer_RemoveArrayData(type, STREAMER_ALL_TAGS id, data, value);

170
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / TÖRÖLHETŐ TÉMA
« Dátum: 2016. Március 30. - 15:26:44 »
Az az idézet összecsúszott? Mert nem tudom most kivenni, hogy ami az én hozzászólásom között van, azt nekem szántátok, vagy sem.
Igen, én azt tudom, csak kíváncsi voltam  :whistle:

171
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / TÖRÖLHETŐ TÉMA
« Dátum: 2016. Március 30. - 15:05:49 »
Kérdés a kaszinó scripttel kapcsolatban.
1. Ha már forint a fő pénznem a szerveren, akkor ezt miért nem úgy írtátok meg, hogy itt is forinttal kelljen fizetni?
2. Miért angol?
Ezek érdekelnének! :)

172
Szkript kérések / Pénztárca parancsba .
« Dátum: 2016. Március 27. - 15:25:31 »

173
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. Március 21. - 21:26:49 »
Kedves whadez!
A mod 2015 szeptembere óta készül, és az elsőtől az utolsóig minden sorát én magam gépeltem be a két kezemmel. A vádaidat alaptalannak érzem, ha van ilyesmire lehetőség akkor szeretnénk kérni a fórum illetékeseinek a bizottságát, hogy igazolják az előbb leírt állításom egy-két teszt segítségével.
Magyarul a SAMP fórum csapatát megkérném, hogy hitelesítsék a Zeus modot, mint teljesen új RP mód.

174
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. Március 21. - 18:46:47 »
Hmm  :hmmm:
Az \"LR\" képre gondolsz? Ha igen, akkor az az  :D
Edit: Szerintem olyan OldSchool hangulatot ad a képnek  :D

175
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. Március 21. - 18:20:12 »

Ezek az eddig Facebookon posztolt képeink.  8)
\"cctv.png\"
Az S.A.P.D. (San Andreas Police Department) bűnüldöző szerv lehetőségei sem kispályások.Több fő részből áll, többek között a forgalmas városrészekben aktív lakossági bejelentő rendszer, melynek hála területre lebontva értesülnek a járőrök a fegyverdörrenésekről. Illetve a képen is látható dinamikus megfigyelőkamera rendszer, aminek segítségével maximálisan biztosíthatják a lakosok biztonságát. (Jóra való bűnözőknek pedig megsúghatom, hogy ezek a kamerák hackelése is lehetséges, ilyenkor a kamera egy korábbi időpontot mutat, de cssss...  ;)  :whistle: )
\"fegyver.png\"
Az első dolog, ami a mód írásakor a fejünkben járt, hogy a fegyvereket és a töltényeket végre külön kell választani. Persze nem kérdés, hogy ez meg is lett valósítva.
Példákra lebontva, megtörténhet, hogy nálad csak töltény van, de fegyver nincs, de akár az is, hogy fegyvered van, de töltényed nincs.Slussz poén, hogy a töltény nélküli fegyvereidet is előveheted, és míg a többi játékos rá nem jön a huncutságra, elég parás helyzeteket tudsz vele produkálni mások számára. ;)
\"hulla.png\"
\"Huh... valami rosszat tettem, kénytelen voltam a bizonyítékot elrejteni\"
A holttesteket képesek leszünk vonszolni, így elrejtve a kellemetlen igazságot mások elől. Azért nem találtok hulla motozási lehetőséget, mert nincs szükség rá. Hiszen minden zsebeinkben lévő tárgy széthullik a halálunkkor a testünk köré.
\"kocsi.png\"
Sima jármű rendszer? Nem éppen.
Tömérdek lehetőségünk van a járművünk kezelésére. Az összes ajtó külön nyitható, illetve az ablakok egyenként külön-külön lehúzhatóak (érdekesség, hogy a kocsi ablakai ténylegesen lehúzódnak, nem csak a szerver írja ki). Bekapcsolt övvel nem tud a karakterünk kiszállni a járgányból, és a jármű HUD is modern kinézetet kapott. Ez csak egy pár szösszenet az ezzel kapcsolatos megannyi apróság közül.
\"mappok.png\"
\"mappos2.png\"
A város arculatának formálása rendkívül lényeges feladat számunkra, így nem apróztuk el a dolgokat. Számtalan mapp került be, és fog bekerülni a jövőben melyek közül néhányat textúráztunk.
Mottónk, az a jó építmény, ami teljesen belesimul Los Santos látképébe.
\"radio.png\"
Ha már unjuk az alapjáték zenéit, elég beüzemelni a saját rádiónkat. MTA-s mintára a járművünk körül is hallatszik a rádió, feltéve ha legalább egy ablak le van húzva. Illetve kiemeltük nektek a bal alsó sarkot, ahol láthatjátok a rádiónkon éppen szóló muzsikát.
\"telefon.png\"
\"A kommunikáció az információcsere folyamata általában egy közös jelrendszer segítségével.\" legalábbis a Wikipédia szerint. A modban sokféle lehetőségünk lesz a kapcsolatot tartani a többi játékossal, ilyen például a telefon.
\"textdraw.png\"
Biztos felmerült bennetek, hogy miért használjuk a nem mindennapi szót. Gondoltuk erre a kérdésre képekkel lenne korrekt választ adni.
 
 

Ui: Bocsi a dupla postért :S

176
Szkript kérések / Frakció Kapu
« Dátum: 2016. Március 21. - 14:36:07 »
See modba benne van, másoljátok ki :D

177
Segítségkérés / vonszolás
« Dátum: 2016. Március 09. - 18:48:59 »
Idézetet írta: BackUP date=1457545272\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59784\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sajnálom hogy a fórumon milyen segítőkészség van.. de tényleg.
 
Figyelj. Elméleti megoldást megmondtam, szerintem nem olyan nehéz. Mellesleg, ha mindent a szájába adsz, akkor soha nem fogja megtanulni a nyelvet. Szerintem legalábbis.

178
Segítségkérés / vonszolás
« Dátum: 2016. Március 09. - 15:08:04 »
Vagy, csak OnPlayerUpdate callback alatt mindig odarakod a vonszoló mellé, vagy indítasz neki egy timert, tudom is én pl. egy 1 másodperceset és ott rakod mindig oda a vonszolt embert a vonszoló mellé.
A 2. lehetőség lehet jobb, megterhelő egy kicsit az OnPlayerUpdate alatt.. Tesztelgess. :)

179
Segítségkérés / Gyors mentéses kérdés
« Dátum: 2016. Március 07. - 15:56:49 »
Ez megint attól függ, mekkora a karakterlánc mérete, amit el akarsz menteni.

180
Segítségkérés / Gyors mentéses kérdés
« Dátum: 2016. Március 07. - 14:41:02 »
Először is, vedd lejjebb a betűméretet.
Kettő: az nem okoz laggot, ha egyszerre 2 mentési inc-et használsz(tudomásom szerint, bár nem vagyok jártas a fájlkezelésbe). Az viszont laggot okoz, ha fájlba mentesz. Nem is kicsit. Használj MySQL-t, vagy az alap sampdb-t, ami lényegében ugyanaz, csak az utóbbi a scriptfiles mappába ment.

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal