Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Epsilon

Oldalak: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 120
1636
SA-MP: Szerverfejlesztés / RCON logger
« Dátum: 2009. december 06. - 13:09:16 »
Kösz Don.
 

Epsilon

1637
SA-MP: Szerverfejlesztés / Epsilon Nitrous
« Dátum: 2009. december 06. - 13:00:35 »
huneesta pmben kérte tolem ezt a szkriptet, csak elfelejtettem pulikálni számáráa és számotokra  :D
Ez a szkript egy új lehetoséggel áldja meg a szervereket. Ha beszállsz egy olyan jármube amiben használható a nitro, és megnyomod a tuz gombot akkor bekapcsoolja a nitrót és repesztesz. A nitró kikapcsolásához csak nyomjuk meg a tuz gombot újra. Ki-be kapcsolással újratöltjük a nitrót.
.amx download:
\"qSvg.jpg\"
source download:
\"bRoq.jpg\"

Epsilon

1638
SA-MP: Szerverfejlesztés / e-Bear Messages
« Dátum: 2009. december 06. - 12:52:08 »
Kösz
Epsilon

1639
Segítségkérés / Távolság beállítása
« Dátum: 2009. december 06. - 12:50:22 »
#include < a_samp >
#define COLOR_PURPLE  0xee82ee
Float:GetPos(playerid,posid)
{
new Float:id[3];
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),id[0],id[1],id[2]);
else GetPlayerPos(playerid,id[0],id[1],id[2]);
return id[posid-1];
}
GET_PLAYER_NAME( id )
{
new x[  MAX_PLAYER_NAME  ];
if( IsPlayerConnected( id ) ) GetPlayerName( id , x , sizeof(x) );
return x;
}
stock PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z) return IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,radi,x,y,z);
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
if( strcmp( \"/coint\", cmdtext, true ) == 0 )
{
    new Number = random( 3 ), msg[2][8] = { \"Fej\", \"Írás\" }, estr[128];
    if(!Number) format(estr,128,\"%s feldobott egy érmét,  de sajnos kopott, és olvashatatlan!\",GET_PLAYER_NAME(playerid));
    else format(estr,128,\"%s feldobott egy érmét és az eredmény: %s\",GET_PLAYER_NAME(playerid),msg[Number-1]);
for( new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
    if(!IsPlayerConnected(i) ||!PlayerToPoint(6,i,GetPos(playerid,1),GetPos(playerid,2),GetPos(playerid,3))) continue;
    SendClientMessage(i,COLOR_PURPLE,estr);
}
return 1;
}
return 0;
}

 
A kódrészletben lévo funkciókat ajánlom használatra, mert esetenként igencsak leegszerusíthetik és megkönnyíthetik a szkripteléssal való foglalkozást.
Epsilon

1640
SA-MP: Szerverfejlesztés / Euro AFK System By: Epsilon [0.3 kompatibilis]
« Dátum: 2009. december 06. - 11:02:36 »
Köszönöm.
Epsilon

1641
SA-MP: Szerverfejlesztés / Euro AFK System By: Epsilon [0.3 kompatibilis]
« Dátum: 2009. december 06. - 08:22:39 »

Régi verziók törölve!

Javítások elvégezve!


Fõposzt módosítva!!

 
___________ Új verzió____________
 

              kiadva
 

Epsilon

1642
SA-MP: Szerverfejlesztés / Randomex
« Dátum: 2009. december 06. - 08:09:34 »
RandomEx(min, max)
{
return random(max - min) + min;
}

 
By Y_Less
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=61574.msg555123#msg555123
 

Epsilon

1643
SA-MP: Szerverfejlesztés / e-Bear Messages
« Dátum: 2009. december 04. - 20:32:13 »
Kösz :D
Epsilon

1644
SA-MP: Szerverfejlesztés / Custom Instagib [0.3]
« Dátum: 2009. december 04. - 20:30:55 »
Igen és kösz.
Epsilon

1645
SA-MP: Szerverfejlesztés / Custom Instagib [0.3]
« Dátum: 2009. december 04. - 16:04:44 »
Kösz.
 
Idézetet írta: md12 date=1259938881\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"272\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ezt a 0.3as részbe kéne rakni szerintem :)  ,
 
Nem feltétlen cska 0.3-ra jó :D , ezért raktam ide
Epsilon

1646
SA-MP: Szerverfejlesztés / Custom Instagib [0.3]
« Dátum: 2009. december 04. - 15:56:29 »
Azt lehet beállítani hogy a játékosok mennyitől haljanak meg.
 

Epsilon

1647
SA-MP: Szerverfejlesztés / Custom Instagib [0.3]
« Dátum: 2009. december 04. - 15:49:14 »
Állíthatod, hogy mennyi legyen az az életpontérték aminél a játékosok meghalnak. Tegyük fel ez egy akkor a legkisebb zuhanástól is megdöglesz.
Epsilon

1648
SA-MP: Szerverfejlesztés / e-Ball v2.0
« Dátum: 2009. december 04. - 15:48:30 »
Ez a játékmód az e-Ball v1.0-s játékmódom következo verziója. Ebbe fegyverként egy távcsövet kapunk és még mindig ugyanazon a helyszínen kell osztogatnunk a golyókat. 1 találat = 1 halál.
\"bmCh.jpg\"
Az átkonveráláshoz szükséges a \'Custom Instagib\' függvénykönyvtáram is: http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=2909.0
Epsilon

1649
SA-MP: Szerverfejlesztés / Custom Instagib [0.3]
« Dátum: 2009. december 04. - 15:44:46 »
\"GmuN.jpg\"
 
A SA:MP új verziójában a készítõk megfosztottak minket az instagib nyújtota könnyelmûségetõl.
Ez a végét jelenti a paintball szervereknek? - Még nem  ;) -
 
Ezt a függvénykönyvtárat az eBall-hoz csináltam, de Screamnek is pont kellett és gondolom van még olyan akinek jól jön.
Ez a függvénykönyvtár 3 funkciót tartalmaz:  SetInstagib(value), GetInstagib() és InstagibUpdate(id).
Használata:
Másold a függvénykönyvtáraid közé a letöltött .h fájlt.
A #include <a_samp> alá írd a következõt:
 
#include \"e-instagib.h\"

 
Az OnPlayerUpdate eljáráshoz írd ezt:
InstagibUpdate(playerid);

 
SetInstagib(value) függvénnyel állítsd be az érzékenységet. ( érdemes a szkript betöltésénél megtenni [init])
A rendszer mellõzéséhez írj a függvénybe 100-nál nagyobb számot vagy 0-t.
Minél közelebb vna a megadott szám a 1-hez annál érzékenyebb lesz
A GetInstagib függvénnyel könnyedén lekérdezheted a beállítot értéket.
Példa játékmód: http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=2910.0
 

Epsilon

1650
SA-MP: Szerverfejlesztés / e-Bear Messages
« Dátum: 2009. december 04. - 15:05:41 »
Kösz
Epsilon

Oldalak: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 120
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal