Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gabor..

Oldalak: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 126
1636
Segítségkérés / Pickup hiba
« Dátum: 2012. Március 21. - 15:42:41 »
new jozsi;
public OnGameModeInit()
{
    jozsi = CreatePickup(1239, 0, -2623.6267, 1409.0984, 7.1016);
    return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
   if(pickupid == jozsi)
   {
      GameTextForPlayer(playerid, \"Beleptel a pickupba!\", 2000, 3);
   }
   return 1;
}

 Jónak kell lennie!

1637
Segítségkérés / Timer | Fagyasztás
« Dátum: 2012. Március 21. - 14:34:32 »
Húh, hát most így hirtelen nemtudom.

1638
Segítségkérés / Admin
« Dátum: 2012. Március 21. - 14:33:52 »
Szivesen. :)

1639
Segítségkérés / Admin
« Dátum: 2012. Március 21. - 14:16:56 »
Ha már admin vagy, és nagyobb akarsz lenni, akkor általába az admin scriptekben /setlevel parancsal tudsz adminszintet fokozni, és lefokozni. Ha még nem vagy az, akkor beregisztrálsz az adminrendszerbe, és a scriptfiles mappában vannak .ini fájlok, vagy amibe menti a dolgokat, és ott áttudod állítani a szintedet.

1640
Segítségkérés / Filterscriptbe nem mûküdnek a parancsaim :S:S
« Dátum: 2012. Március 21. - 14:13:20 »
#include <a_samp>
#include <zcmd>

stb...! És a többi includenak a neve bevan írva a mód elejére?

1641
Segítségkérés / Timer | Fagyasztás
« Dátum: 2012. Március 21. - 14:02:22 »
public OnPlayerSpawn(playerid) // Ha OnPlayerConnect alá akarod, akkor oda rakd ugyan ezt! De szerintem Spawnál jobb.
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    SetTimerEx(\"fagyaszt\",4000,0,\"i\",playerid);
    return 1,
}
forward fagyaszt(playerid);
public fagyaszt(playerid)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 1);
   return 1;
}

1642
Segítségkérés / INterrior belépés
« Dátum: 2012. Március 20. - 19:55:28 »
Elvileg így:
 
new gPlayerCPStatus[MAX_PLAYERS];

 Mód elejére
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    gPlayerCPStatus[playerid] = 0;
    return 1;
}

 
És ahova rakdtad a SetPlayerCheckPoint-ot, az alá rakod ezt:
 
gPlayerCPStatus[playerid] = 1;

 És így megy tovább 2, 3, 4......
És amikor belép a checkpoint-ba
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    switch(gPlayerCPStatus[playerid]) //Létrehozunk egy elágazást,
    {
        case 0: return 1; //Ha nem írt be parancsot,nem csinálunk semmit.
        case 1: SetPlayerInterior(playerid, 10); // És így tovább case 2: stb...
    }
    gPlayerCPStatus[playerid] = 0;
    return 1;
}

 Azthiszem így jólesz!
UI.: Ha problem van evvel, vagy ezen kívül, akkor majd holnap válaszolok, mert most megyek filmet nézni!

1643
Segítségkérés / INterrior belépés
« Dátum: 2012. Március 20. - 19:37:41 »
SetPlayerCheckPoint(playerid, X, Y, Z, 3.0);

 
Ezt ahova akarod, hogy létrehozza a checkpointot! És a X, Y, z helyére írd a kordinátát!
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
     SetPlayerInterior(playerid, 10);
     return 1;
}

1644
Segítségkérés / auto spawn segítség
« Dátum: 2012. Március 20. - 14:01:59 »
A spawnoló parancsba, jelen esetben a dcmd_car-ba! És azon belül abba a részbe, amikor a játékosnak lespawnolja az autót.

1645
Segítségkérés / auto spawn segítség
« Dátum: 2012. Március 20. - 13:56:56 »
new 
       name[MAX_PLAYER_NAME],
       string[128];
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, sizeof(string), \"%s(%i) spawnolt egy autót! Model ID: %d | Kordináta: %d\", name, playerid, vehicle, x, y, z);
SendClientMessageToAll( 0xAA3333AA, string);

 Ezt illleszd be! Remélhetõleg jó lesz! :D

1646
Segítségkérés / 3DTextLabel hibám
« Dátum: 2012. Március 19. - 22:51:00 »
public OnGameModeInit()

alá rakd!
 
Create3DTextLabel(\"asd:\\n30.0, 40.0, 50.0\",0x008080FF,1478.0372,-3259.1248,82.3299, 30.0, 0, 0);

 A látótávolságot, a virtuális világot, és a LOS-t kihagytad. Próbáld ki!
UI.: Majd holnap leszek, nézek vmit a tvbe.

1647
Segítségkérés / Ciklus probléma
« Dátum: 2012. Március 19. - 22:33:14 »
A \'radiosjarmu\'-nek a változóját, esetleg definicíóját megkaphatnám?
UI.: Majd holnap lesze, nézek vmit a tvbe!

1648
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. Március 19. - 21:16:14 »
Lehet, hogy a módban van a baj, biztos valamilyen crashelõs dolog van bent. Azt hallottam, hogy a tuningos cuccoktól valamikor crashel a szeró, de mástól is lehet természetesen.

1649
Segítségkérés / megbilincselés
« Dátum: 2012. Március 19. - 20:47:15 »
Tudom, hogy ez nem nagyon a kérésedre felel meg, de hát lehet bõvíteni fekvõ animációval stb...Csak az anim nevét nem tudtam fejbõl. Amúgy a bilincs object, csak a 0.3e verzióban lesz.
 
CMD:bilincs(playerid, params[])
{
    if(IsPlayerAdmin(playerid))//Ezt Átírhatod akármire
    {
    new
            name[MAX_PLAYER_NAME],
            name2[MAX_PLAYER_NAME],
            string[128],
            indok[128],
            bilincsid;
 
    if(sscanf(params, \"us[128]\", bilincsid, indok)) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Használat: /bilincs <ID/Játékos név> <Indok>\");
    if(bilincsid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Rossz ID/Név\");
    TogglePlayerControllable(bilincsid, 0);
    GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME)
    GetPlayerName(playerid, name2, MAX_PLAYER_NAME);
    format(string, sizeof(string), \"%s Megbilincselte %s-t! Indok: %s!\", name, name2, indok);
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string);
    }
    return 1;
}

 Ha elengedõ parancs is kell, akkor szólj!

1650
Segítségkérés / Adminjail probléma | nem érzékeli id-nek.
« Dátum: 2012. Március 18. - 07:17:31 »
if(sscanf(params,\"u\",id))return SendClientMessage(playerid,SZURKE,\"Használat: /elfogadhivas [iD]\");

 Lehet ennél  is ez a baj. \'i\' helyet \'u\'-t írj mindig a Nevek, és az ID-ék használatakor!

Oldalak: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 126
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal