Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1636
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP Forráskód« Dátum: 2011. április 24. - 12:13:05 »
Az éjjellátóval már vmit mûvészkedtek, azt már megtaláltam, de elnem tom képzelni, hogy mértnem fejezték be
Ezenkívül még rengetek rejtett funkció van benne, amik nincsenek befejezve, vagy nincs elérhetõvé téve.. Ha az õvé, akkor nemcsak az övé szerintem. 1637
SA-MP: verziók / SA-MP 0.1a« Dátum: 2011. április 23. - 23:48:35 »
Az az érdekes, hogy akkor mennyit haladtak vele, és mostmeg szinte ehhez képest semmit sem csinálnak.
Sztem nincs rá idejük, vagy már mást nemlehet elképzelni 1638
Segítségkérés / mysql vagy rendes« Dátum: 2011. április 23. - 23:47:12 »
MySQL-nél sokkal több a lehetõséged és sokkal gyorsabb is. ( INSERT INTO-nál kivéve )
Elõször a MySQL nehéz, de ha belejössz, akkor sokkal könnyebb vele beolvasni dolgokat, mint akármilyen fájlkezelõvel. Pl: - Fájlkezelõvel nemtudod elrendezni a karikat pénzük szerint. - Nemtudod azok Score-ját 5000-re írni, akiké -1. - Nemtudod megnézni, hogy a megadott dolog hányszor szerepel a megadott táblában. Pl: hány játékosnak van 0$ pénze. És még lehetne sorolni... E: Milyen furcsa, hogy már ennyi ember elkezdett MySQL-ezni, de ez csak jó felé fog menni xD 1639
Pluginok és Programok / Server Custom Object Updater« Dátum: 2011. április 23. - 23:42:08 »
Nemrossz, szép munka!
De leglább már nemkell saját magunknak letölteni Amúgy az mennyire megoldható, hogy ezt a játékba beleépíteni ? 1640
SA-MP: verziók / SA-MP 0.2.2« Dátum: 2011. április 23. - 20:30:16 »
Az ebbe a jó, h sok az FPS-ed.
Meg milyen szépen tölti a kocsikat.... 1641
Segítségkérés / Map Editor: IPL-bõl PWN-be« Dátum: 2011. április 23. - 14:25:35 »
Ezzel ( ConvertNonNormaQuatToEuler ) átlehetne konvertálni, A Quaternion forgás 4 számból áll, elsõ 4-be beírnám azt, és az utolsó 3-ba pedig azt a változót, amibe beleírja ( float ).
1642
Segítségkérés / 2 segítség(MySQL,AttachObjectToVehicle)« Dátum: 2011. április 23. - 12:34:14 »
De phpMyAdmin-ba válatd ki, én így gondolom xD
1643
Segítségkérés / Map Editor: IPL-bõl PWN-be« Dátum: 2011. április 23. - 11:50:57 »
Az IPL forgása Quaternion forgással van megoldva, már énis sokhelyen megnyitottam ezt a témát, de semmi.
Van egy script, ami ezt átkonvertálja rendes forgássá. ( Jármû funkciók között találtam az official fórumon ), csak itt az a baj, hogy az IPL-ben van az a \'e\' betû a forgásba, és azzal nemtom mit kezdjek. Mondjuk ezt a scriptet még erre nem próbáltam, de letesztelem.
1644
Segítségkérés / 2 segítség(MySQL,AttachObjectToVehicle)« Dátum: 2011. április 23. - 11:42:54 »
Kikéne az adatbázist választani...
............. Nem ModelID, hanem VehicleID. 411 helyett ezt írd: GetPlayerVehicleID(playerid) 1645
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ] DM zóna készítése [SPAWN, /EXITDM, EGYSZERU]« Dátum: 2011. április 23. - 11:34:27 »
Ilyen esetben még nem annyira nehéz, de mondjuk ha van már 15+ DM-ed, akkor más a helyzet
1646
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sniper kamera passenger bugfix« Dátum: 2011. április 17. - 13:42:57 »Idézetet írta: Iceaac date=1303039285\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7548\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Csak az maradt le, mi a bug. ::|Próbáld ki és rájössz xD Amúgy az a bug, ha kiszálsz, akkor nemtudsz \'rendesen\' mozogni és fegyvert váltani. Ahogyan az egeredet mozgatod, akkor fordul vele eggyüt a játékos. De ezzel kib4szok vele és fegyvert váltók, és megszûnik a bug. 1647
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sniper kamera passenger bugfix« Dátum: 2011. április 16. - 10:05:50 »
Hali!
Nemrég összedobtam egy kódot, és gonolom megosztom veletek. Tesztelve lett és mûködik minden rendesen! Aki nemtudná mi a bug: Ha utasként sniperrel lõdözöl, és kiszálsz, akkor nemfugsz tudni fegyvert váltani, és rendesen mozogni. Erre egy videó:
1648
Segítségkérés / Mta map sok object egymás után« Dátum: 2011. április 14. - 22:51:06 »
Énis .
De most próbálj meg RCG nélkül ilyen loopféleséget csinálni, hát szerintem az elejébe fail. ( Ezzel nem lemondani akarlak ). Én próbáltam ugratóból loopot csinálni, de az olyan össze-visszaság lett, hogy ránéztem és szartam tõle . 1649
Segítségkérés / Mta map sok object egymás után« Dátum: 2011. április 14. - 22:09:00 »
Az lehetetlen!
Az ilyen pron nemlehet egyesével összerakni. Biztos van rá valami generátor, vagy valami.. E: Lassú vok xD Ja és nincs olyan h nemtölti be az objectet, mint sampba. 1650
Segítségkérés / Mta map sok object egymás után« Dátum: 2011. április 14. - 21:55:27 »
RCG, de énis szeretném tudni, hogy azzal ezt hogyan csinálják. ( Arra a loopféleségre gondolok, mert azt megkell forgatni )
|