Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 184
1636
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP Forráskód
« Dátum: 2011. április 24. - 12:13:05 »
Az éjjellátóval már vmit mûvészkedtek, azt már megtaláltam, de elnem tom képzelni, hogy mértnem fejezték be :D
Ezenkívül még rengetek rejtett funkció van benne, amik nincsenek befejezve, vagy nincs elérhetõvé téve..
Ha az õvé, akkor nemcsak az övé szerintem.

1637
SA-MP: verziók / SA-MP 0.1a
« Dátum: 2011. április 23. - 23:48:35 »
Az az érdekes, hogy akkor mennyit haladtak vele, és mostmeg szinte ehhez képest semmit sem csinálnak.
Sztem nincs rá idejük, vagy már mást nemlehet elképzelni :D

1638
Segítségkérés / mysql vagy rendes
« Dátum: 2011. április 23. - 23:47:12 »
MySQL-nél sokkal több a lehetõséged és sokkal gyorsabb is. ( INSERT INTO-nál kivéve :D )
Elõször a MySQL nehéz, de ha belejössz, akkor sokkal könnyebb vele beolvasni dolgokat, mint akármilyen fájlkezelõvel.
Pl:
- Fájlkezelõvel nemtudod elrendezni a karikat pénzük szerint.
- Nemtudod azok Score-ját 5000-re írni, akiké -1.
- Nemtudod megnézni, hogy a megadott dolog hányszor szerepel a megadott táblában. Pl: hány játékosnak van 0$ pénze.
És még lehetne sorolni...
E: Milyen furcsa, hogy már ennyi ember elkezdett MySQL-ezni, de ez csak jó felé fog menni xD

1639
Pluginok és Programok / Server Custom Object Updater
« Dátum: 2011. április 23. - 23:42:08 »
Nemrossz, szép munka!
De leglább már nemkell saját magunknak letölteni :D
Amúgy az mennyire megoldható, hogy ezt a játékba beleépíteni ?

1640
SA-MP: verziók / SA-MP 0.2.2
« Dátum: 2011. április 23. - 20:30:16 »
Az ebbe a jó, h sok az FPS-ed. :D
Meg milyen szépen tölti a kocsikat....

1641
Segítségkérés / Map Editor: IPL-bõl PWN-be
« Dátum: 2011. április 23. - 14:25:35 »
Ezzel ( ConvertNonNormaQuatToEuler ) átlehetne konvertálni, A Quaternion forgás 4 számból áll, elsõ 4-be beírnám azt, és az utolsó 3-ba pedig azt a változót, amibe beleírja ( float ).

1642
Segítségkérés / 2 segítség(MySQL,AttachObjectToVehicle)
« Dátum: 2011. április 23. - 12:34:14 »
De phpMyAdmin-ba válatd ki, én így gondolom xD
\"DB_Select.jpg\"

1643
Segítségkérés / Map Editor: IPL-bõl PWN-be
« Dátum: 2011. április 23. - 11:50:57 »
Az IPL forgása Quaternion forgással van megoldva, már énis sokhelyen megnyitottam ezt a témát, de semmi.
Van egy script, ami ezt átkonvertálja rendes forgássá. ( Jármû funkciók között találtam az official fórumon :D ), csak itt az a baj, hogy az IPL-ben van az a \'e\' betû a forgásba, és azzal nemtom mit kezdjek.
Mondjuk ezt a scriptet még erre nem próbáltam, de letesztelem.
 

stock ConvertNonNormaQuatToEuler(Float: qw, Float: qx, Float:qy, Float:qz, &Float:heading, &Float:attitude, &Float:bank)
{
    new Float: sqw = qw*qw;
    new Float: sqx = qx*qx;
    new Float: sqy = qy*qy;
    new Float: sqz = qz*qz;
    new Float: unit = sqx + sqy + sqz + sqw; // if normalised is one, otherwise is correction factor
    //a*n~ëe` normalised, - îäe`í, â i\"?îo`e`âíîi` n~ëó÷a`a* - i\"îe^a`ça`o`a*ëü e^î??a*e^öe`e`
    new Float: test = qx*qy + qz*qw;
    if (test > 0.499*unit)
    { // singularity at north pole - în~îáa*ííîn~o`ü ía` n~a*âa*?íîi` i\"îë?n~a*
        heading = 2*atan2(qx,qw);
        attitude = 3.141592653/2;
        bank = 0;
        return 1;
    }
    if (test < -0.499*unit)
    { // singularity at south pole - în~îáa*ííîn~o`ü ía` ??íîi` i\"îë?n~a*
        heading = -2*atan2(qx,qw);
        attitude = -3.141592653/2;
        bank = 0;
        return 1;
    }
    heading = atan2(2*qy*qw - 2*qx*qz, sqx - sqy - sqz + sqw);
    attitude = asin(2*test/unit);
    bank = atan2(2*qx*qw - 2*qy*qz, -sqx + sqy - sqz + sqw);
    return 1;
}
stock GetVehicleRotation(vehicleid,&Float:heading, &Float:attitude, &Float:bank)
{
    new Float:quat_w,Float:quat_x,Float:quat_y,Float:quat_z;
    GetVehicleRotationQuat(vehicleid,quat_w,quat_x,quat_y,quat_z);
    ConvertNonNormaQuatToEuler(quat_w,quat_x,quat_z,quat_y, heading, attitude, bank);
    bank = -1*bank;
    return 1;
}

1644
Segítségkérés / 2 segítség(MySQL,AttachObjectToVehicle)
« Dátum: 2011. április 23. - 11:42:54 »
Kikéne az adatbázist választani...
.............
Nem ModelID, hanem VehicleID.
411 helyett ezt írd: GetPlayerVehicleID(playerid)

1645
Ilyen esetben még nem annyira nehéz, de mondjuk ha van már 15+ DM-ed, akkor más a helyzet :D

1646
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sniper kamera passenger bugfix
« Dátum: 2011. április 17. - 13:42:57 »
Idézetet írta: Iceaac date=1303039285\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7548\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csak az maradt le, mi a bug.  ::|
 
Próbáld ki és rájössz xD
Amúgy az a bug, ha kiszálsz, akkor nemtudsz \'rendesen\' mozogni és fegyvert váltani.
Ahogyan az egeredet mozgatod, akkor fordul vele eggyüt a játékos.
De ezzel kib4szok vele és fegyvert váltók, és megszûnik a bug.

1647
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sniper kamera passenger bugfix
« Dátum: 2011. április 16. - 10:05:50 »
Hali!
Nemrég összedobtam egy kódot, és gonolom megosztom veletek.
Tesztelve lett és mûködik minden rendesen!
Aki nemtudná mi a bug:
Ha utasként sniperrel lõdözöl, és kiszálsz, akkor nemfugsz tudni fegyvert váltani, és rendesen mozogni.
Erre
egy videó:

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(oldstate == PLAYER_STATE_PASSENGER && newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == WEAPON_SNIPER)
{
   SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
   SetTimerEx(\"ReChangeWeapon\", 450, false, \"d\", playerid);
}
}
return 1;
}
forward ReChangeWeapon(playerid);
public ReChangeWeapon(playerid)
{
SetPlayerArmedWeapon(playerid, WEAPON_SNIPER);
return 1;
}

1648
Segítségkérés / Mta map sok object egymás után
« Dátum: 2011. április 14. - 22:51:06 »
Énis :D.
De most próbálj meg RCG nélkül ilyen loopféleséget csinálni, hát szerintem az elejébe fail. ( Ezzel nem lemondani akarlak ).
Én próbáltam ugratóból loopot csinálni, de az olyan össze-visszaság lett, hogy ránéztem és szartam tõle :D.

1649
Segítségkérés / Mta map sok object egymás után
« Dátum: 2011. április 14. - 22:09:00 »
Az lehetetlen!
Az ilyen pron nemlehet egyesével összerakni. Biztos van rá valami generátor, vagy valami..
E: Lassú vok xD
Ja és nincs olyan h nemtölti be az objectet, mint sampba.

1650
Segítségkérés / Mta map sok object egymás után
« Dátum: 2011. április 14. - 21:55:27 »
RCG, de énis szeretném tudni, hogy azzal ezt hogyan csinálják. ( Arra a loopféleségre gondolok, mert azt megkell forgatni )

Oldalak: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal