Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 261
1621
Segítségkérés / SQL Probléma
« Dátum: 2014. március 23. - 14:15:06 »
Ajánlom BlueG MySQL pluginját. Talán könnyebb verzió az R5-R6, egy fokkal nehezebb az R7, viszont mindegyik nagyon régi, és elavult. Nem érdemes õket megtanulni. Inkább a legújabb, R38 verziót használni. Én is azt használom egyébként. Amely minimum R33-as tudást igényel. R33+ verziókra vonatkozó Wiki.

1622
Segítségkérés / TextDraw kérdés
« Dátum: 2014. március 23. - 14:07:24 »
A sima textdrawhoz is kell fixchars, abban az esetben, ha különleges szimbólumokat, ékezetes betûket használ az ember. Ahogyan itt is. Szóval emiatt ne fájjon az ember feje. Különben is, 2 perc sincs betenni azt, ráadásul minden értelmes, magyar nyelvet használó módba az ember szinte azonnal beteszi azt az inc-t. Azért ajánlottam ezt, mert így sokkal egyszerûbb megoldani a dolgot, de ha õ macerálni akar vele, használat sima textdrawot is. De ez sokkal egyszerûbb megoldás, gyakorlatilag ugyanazzal a hatással. Csupán megspórol vele egy textdraw létrehozást, amikor csatlakozik a player, minden alkalommal, egy textdraw eltüntetést, egy timer készítést, egy callback létrehozást a timernek, benne textdraw eltüntetést, stb. Így pedig megvan egyetlen egy sorból. (+ string változó létrehozása és string formázása, de az a másik változatban is szükséges lenne.)

1623
De egyébként nem tudom, hogy még miért nincs okod zárni, hiszen bõven ki lett fejtve minden, valamint az elsõ hozzászólások között meg lett adva, hogy mely két függvényt kell használnod a dologhoz. Ha nem tiszta, leírom én is neked:


A GetPlayerWeapon függvény lekérdezi a játékos kezében lévõ fegyvert. Példa:
 
printf(\"A kezedben lévõ fegyver ID-je: %d\", GetPlayerWeapon(playerid));

 
A GetPlayerWeaponData függvény lekérdezi a játékosnál, adott sloton lévõ fegyverét, és az ahhoz tartozó töltényeit. Példa:
 
new slot = 3, fegyverID, toltenyszam;
GetPlayerWeaponData(playerid, slot, fegyerID, toltenyszam);
printf(\"A(z) %d ID-jû játékos %d-es/as sloton lévõ fegyvere a %d ID-jû fegyver, benne %d tölténnyel.\", playerid, slot, fegyverID, toltenyszam);

1624
Munkaerő keresése / Mappolást vállalok!!!
« Dátum: 2014. március 23. - 13:12:32 »
[mod]Na, nyugalom emberek! A témanyitó értelmesen leírta, hogy stuntot nem mapol, és kész.[/mod]

1625
RP/RPG kérések / tuning rendszer
« Dátum: 2014. március 23. - 12:45:33 »
Bárhogyan átdolgozható.

1626
Segítségkérés / Játékos közelében lévõ jármû
« Dátum: 2014. március 23. - 11:50:38 »
Google, 1. találat.
Google, 2. találat.
[mod]Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \"Téma megoldva\" funkciót![/mod]

1627
Segítségkérés / TextDraw kérdés
« Dátum: 2014. március 23. - 11:10:52 »
Ha tényleg csak arra kell, hogy kiírd, hogy ki ölte meg õt, majd eltüntesd azt néhány másodpercen belül, akkor bõven elég GameText-et használni. Mutatom:
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new string[128]; // Ha akarod, kiszámolhatod, hogy hány cellára van szükség.
    format(string,sizeof(string),\"~r~Megölt téged ~y~%s\", Nev(killerid)); // A gyilkos nevét lekérdezve megformázzuk a karakterláncot. Piros lesz a sima szöveg, és sárga a név.
    GameTextForPlayer(playerid, string, 3500, 6); // A feliratot 3,5 másodpercig mutatja, 6-os stílussal.
    return 1;
}

 
Színek, szimbólumok és stílusok
Név függvény

1628
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 23. - 10:55:07 »

1629
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Frakcióba elõléptetés
« Dátum: 2014. március 23. - 10:50:28 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=51838.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=51838.0

1630
KovaNovik, adtam egy +t a magyarázatodra :D De visszaveszem, ha nem írod át a ciklusban a fegyver adásmál a playerid-t i-re :P

1631
Játékok / PayDay 2
« Dátum: 2014. március 23. - 02:34:06 »
Egy kérdés: az ingyenes verzió néhány perce/órája már nem játszható, igaz? Valamint ez a próba a teljes verzióval mehetett?

1632
Képek / Videók / Somebody\'s WTF #2
« Dátum: 2014. március 22. - 21:17:51 »
Sziasztok!
 
Ez itt a Somebody\'s WTF 2. része. Remélem ZyZu nem bánja, hogy a BoOy-nak szánt ajándékát is beleraktam :D De hát Skypeon nem ellenkezett ellene, szóval...
 

1633
Az a játékos id-je. Az i változó. Amelynek az értékét mindig 1-el növeli a for ciklus, ezáltal minden játékos WeaponData-ját lekérdezi és eltárolja egy-egy változóba, amelyen van 2 tömb, a játékos ID-je, és gondolom a fegyver száma. Pl. ha az i éppen 3, akkor késõbb a weapons[playerid][1] azt fogja jelenteni, hogy weapons[3][1], így az adott játékosra fog vonatkozni a dolog, nem pedig más fegyver adatait tudod majd lekérni a playerid használatával. Nem tudom, mennyire érhetõ a dolog.

1634
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 22. - 18:55:47 »
Idézetet írta: rcsbakos2 date=1395496340\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Sziasztok!
Hogyan tudok létrehozni, vagy mivel tudok rajzolni lekerekített téglalap textdraw-t?
Mivel rajzolják az egyedi kilométeróra textdrawjait?
 
Hello ezzel elég könnyû :D
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=290640
 
[/quote]
Ezzel szerintem nem kapott választ a kérdésre. Habár az tény, hogy azzal meg lehet valósítan, sõt, a videóban is szerepel az ahhoz szükséges dolog, méghozzá a textúrák TD-ként felhasználása. Keresd meg azt a textúrát, amely a számodra szükséges lekerekített sarkú téglalap ábra, majd használd az textdraw-ként. Azt viszont sajnos én sem tudom megmondani, hogy melyik ez a textúra, bocsi. :confused:

1635
Segítségkérés / Táskarendszer probléma
« Dátum: 2014. március 22. - 18:47:05 »
[mod]Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \"Téma megoldva\" funkciót! Zárok.[/mod]

Oldalak: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal