Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Epsilon

Oldalak: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 120
1621
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Hasznos Parancsok
« Dátum: 2009. december 09. - 20:30:08 »
Minek irogassunk parancsot ha gombbal is megoldható?
Epsilon Nitrous


Kérlek használd a
 [code ][/code ]

 tageket!
Epsilon

1622
SA-MP: Szerverfejlesztés / Air-Stunt
« Dátum: 2009. december 08. - 18:29:57 »
Kérlek olvasd el a szabályzatot és aszerint frissítsd a témát.
Epsilon

1623
SA-MP: Szerverfejlesztés / Páros <-> Páratlan
« Dátum: 2009. december 08. - 06:42:24 »
Ennél a függvénynél pont az ellenkezoje az elv :D
Epsilon

1624
SA-MP: Szerverfejlesztés / eBmXTrip - 0.3 -
« Dátum: 2009. december 07. - 18:44:01 »
Valóban.
 
___________ Javítás____________
 

              kiadva
 


Köszönet kurta999nak a hiányosság jelentésért és megoldásáért!



 
Epsilon

1625
SA-MP: Szerverfejlesztés / Páros <-> Páratlan
« Dátum: 2009. december 07. - 16:10:34 »
Nem csak a kezdoknek hasznos ez a kis függvény.
Köszönöm, amúgy énis használom.
Epsilon

1626
Segítségkérés / Vezethetõség...
« Dátum: 2009. december 06. - 18:56:22 »
Mivel a játékos az eljárás meghívásakor még nem elsz a jármuben és ezzel a módszerrel nem tudjuk kiszedni belole.
Ha muködoképessé akarod tenni egyzseruen a RemovePlayerFromVehicle függvény helyett használd ezt:
 

SetPlayerPos(playerid,GetPos(playerid,1),GetPos(playerid,2),GetPos(playerid,3));

 
Szükséges: http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=1863.0
Epsilon

1627
SA-MP: Szerverfejlesztés / Páros <-> Páratlan
« Dátum: 2009. december 06. - 18:50:03 »
bool: IsEvenNumber(value)
{
new estr[16];
format(estr,16,\"%.2f\",floatdiv(value,2));
if(!strval(estr[strfind(estr,\".\",true)+1])) return true;
return false;
}
#define NotEvenNumber(%1) !IsEvenNumber(%1)

 
Az IsEvenNumber függvény megállapítja a betáplált függvényrol, hogy páros-e, míg a NotEvenNumber potn az ellenkezojét teszi.
Epsilon

1628
SA-MP: Szerverfejlesztés / NPC Utolsó IDkre
« Dátum: 2009. december 06. - 18:44:41 »
Én így oldanám meg:
 
e_ConnectNPC(const name[], const script[],destid)
{
    new ename[24;
for( new i = 0; i < destid-1; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i)) continue;
        format(ename,24,\"_[_[%d]_]_\",i);
    ConnectNPC(ename,script);
    SetPlayerPos(i,0,0,GetPos(i,3)+54545*4545454545);
}
ConnectNPC(name,script);
for( new i = 0; i < destid-1; i++) if(IsPlayerNPC(i))
    {
        format(ename,24,\"_[_[%d]_]_\",i);
if(!strcmp(GET_PLAYER_NAME(i),ename,true)) Kick(i);
}
return 1;
}

 
GET_PLAYER_NAME és GetPos függvényem szükséges!
Epsilon

1629
SA-MP: Szerverfejlesztés / Epsilon Nitrous
« Dátum: 2009. december 06. - 17:11:53 »
Kösz
Epsilon

1630
SA-MP: Szerverfejlesztés / Custom Instagib [0.3]
« Dátum: 2009. december 06. - 17:03:06 »
Nm.
Epsilon

1631
SA-MP: Szerverfejlesztés / Custom Instagib [0.3]
« Dátum: 2009. december 06. - 15:54:50 »
Kösz és nm.
Epsilon

1632
SA-MP: Szerverfejlesztés / Epsilon Nitrous
« Dátum: 2009. december 06. - 15:53:08 »
Köszönöm.
Epsilon

1633
Szkript kérések / Végtelen nitro
« Dátum: 2009. december 06. - 13:54:46 »

1634
SA-MP: Szerverfejlesztés / Epsilon Nitrous
« Dátum: 2009. december 06. - 13:28:43 »
Kösz.
Epsilon

1635
SA-MP: Szerverfejlesztés / Epsilon: Munkáim
« Dátum: 2009. december 06. - 13:26:59 »
Kösz.


[FS] eOnline
[iNC]Magyar samp függvénykönyvtár
[iNC] ePicks - Epsilon\'s Pickup Include -
- Eltávolítva. -


További szkripteimmel bõvítve a lista, kérem aki talál olyat ami nincs a listán szóljon!
 

Epsilon



Oldalak: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 120
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal