Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Gabor..
Oldalak: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 126
1621
« Dátum: 2012. március 22. - 16:28:21 »
CMD:fel(playerid, params[]) { new meter, Float:x, Float:y, Float:z, string[128]; if(sscanf(params, \"i\", meter)) return SendClientMessage(playerid, 0xf00e0eAA, \"Haszálat: /fel [méter]\"); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); SetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:y, Float:z+meter); format(string, sizeof(string), \"Feldobtad magad %d méterre!\", meter); SendClientMessage(playerid, 0xf00e0eAA, string); return 1; } CMD:le(playerid, params[]) { new meter, Float:x, Float:y, Float:z, string[128]; if(sscanf(params, \"i\", meter)) return SendClientMessage(playerid, 0xf00e0eAA, \"Haszálat: /le [méter]\"); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); SetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:y, Float:z-meter); format(string, sizeof(string), \"Ledobtad magad %d méterre!\", meter); SendClientMessage(playerid, 0xf00e0eAA, string); return 1; } Tessék, nem teszteltem!
1622
« Dátum: 2012. március 22. - 12:05:44 »
SetPlayerCheckPoint(playerid, X, Y, Z, 3.0); Evvel csinálasz egy CP-t. Ez ide meg beirod, hogy mit csináljon: public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { SetPlayerInterior(playerid, 1); return 1; }
Ha többet akarsz, akkor igy kell: Ezt a mód elejére! new CPStatus[MAX_PLAYERS]; Ezt észszerüen a connecthez: public OnPlayerConnect(playerid) { CPStatus[playerid] = 0; return 1; } Ezt oda rakd, ahova raktad az SetPlayerCheckPoint-ot: CPStatus[playerid] = 1; Ha mégtöbbet akarsz, akkor igy tovább 2, 3, 4..... És mikor a belép a checkpointba: public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { switch(CPStatus[playerid]) //Létrehozunk egy elágazást, { case 0: return 1; //Ha nem írt be parancsot,nem csinálunk semmit. case 1: SetPlayerInterior(playerid, 1); // És így tovább case 2: stb... } CPStatus[playerid] = 0; return 1; } Tessék!  [gmod]Javítottam a code taget pawn code tagre.[/gmod]
1623
« Dátum: 2012. március 21. - 20:07:01 »
Akkor nemtudom o_O
1624
« Dátum: 2012. március 21. - 20:01:21 »
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOGID) { if(response) { if(listitem == 0) // Shotgunok { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } } if(dialogid == DIALOGID+1) { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 25, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } } return 1; }
Majd írd hozz a parancsot is amivel elõhívod. Lehet van benne egy két elírás, de itt fórumon nehéz kivennni belõle, amikor választ írok. Tudom fegyver nem kellet bele, de így könnyebb szerintem most.
1625
« Dátum: 2012. március 21. - 19:43:31 »
Esetleg nem az OnPlayerCommandText alatt vannak? Vagy rossz helyen, mert ezek jónak tûnnek, így látásra.
1626
« Dátum: 2012. március 21. - 19:21:36 »
Másold be!
1627
« Dátum: 2012. március 21. - 19:09:31 »
Nekem így hibátlan: CMD:setskin(playerid, params[]) { new string[128], PID, SkinID; if(PInfo[playerid][Level] < 2) return SendClientMessage(playerid,red,error); if(sscanf(params, \"ui\", PID, SkinID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /setskin <ID/Játékosnév> <Skin ID>\"); if(SkinID < 0 || SkinID > 299) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Rossz Skin ID!\"); SetPlayerSkin(PID, SkinID); format(string, sizeof(string), \"Átállítottad %s(%i)-nek(nak) (ID: %d)-ra(re) a skinjét\", SkinID, PID, playerid); SendClientMessage(playerid, 0x33FF33AA, string); return 1; }
1628
« Dátum: 2012. március 21. - 18:58:01 »
Jó lett! Hasznos!  Használni fogom.
1629
« Dátum: 2012. március 21. - 18:54:53 »
Jaaaaaa, úgy már más XDDD
1630
« Dátum: 2012. március 21. - 18:52:36 »
Van mégegy meoldás, megnézed annak az objectnek az IDjét, amelyiket rossz helyre tetted, vagy rosszul tetted. Átkonvertálod a .map fájlt CreateDynamicObject/CreateObject-be, és onnan kitörlöd azt az objectet, amelyiknek az az IDje amit megnéztél. De ha több olyan IDjû object van, akkor fail.
1631
« Dátum: 2012. március 21. - 18:47:03 »
Biztos, hogy lehet, de én se tudom. Én úgy szoktam, hogy ott felül van olyan sárga nyíl, és ha rámész kiírja, hogy \'undo\' és avval szoktam visszavonni az objecteket.
1632
« Dátum: 2012. március 21. - 18:42:56 »
public OnPlayerConnect(playerid) { DM[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { DM[playerid] = false; return 1; } A \'new\'- változót töröld ki, ha máshol is van! Csak a mód elején kell a Dm-nek \'new\' változó úgy, hogy ne eljárás alatt legyenek!
1633
« Dátum: 2012. március 21. - 18:36:33 »
Nincs megint eltololdva a \'return 1;\' ? Mert néha úgy másolja ki innen. Mást akkor nemtudok o_O
1634
« Dátum: 2012. március 21. - 18:29:11 »
dcmd_setskin(playerid, params[]) { new string[128], PID, SkinID; if(PInfo[playerid][Level] < 2) return SendClientMessage(playerid,red,error); if(sscanf(params, \"ui\", PID, SkinID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /setskin <ID/Játékosnév> <Skin ID>\"); if(SkinID < 0 || SkinID > 299) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Rossz Skin ID!\"); SetPlayerSkin(PID, SkinID); format(string, sizeof(string), \"Átállítottad %s(%i)-nek(nak) (ID: %d)-ra(re) a skinjét\", SkinID, PID, playerid); SendClientMessage(playerid, 0x33FF33AA, string); return 1; }
1635
« Dátum: 2012. március 21. - 15:50:25 »
new jozsi; public OnGameModeInit() { jozsi = CreatePickup(1239, 23, -2623.6267, 1409.0984, 7.1016); return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == jozsi) return GameTextForPlayer(playerid, \"Beleptel a pickupba!\", 3000, 6); return 1; } Így próbáld meg!
Oldalak: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 126
|