Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gabor..

Oldalak: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 126
1621
Segítségkérés / /fel 5 es feldob 5 meterre
« Dátum: 2012. március 22. - 16:28:21 »
CMD:fel(playerid, params[])
{
      new
              meter,
              Float:x, Float:y, Float:z,
              string[128];
      if(sscanf(params, \"i\", meter)) return SendClientMessage(playerid, 0xf00e0eAA, \"Haszálat: /fel [méter]\");
      GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
      SetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:y, Float:z+meter);
      format(string, sizeof(string), \"Feldobtad magad %d méterre!\", meter);
      SendClientMessage(playerid, 0xf00e0eAA, string);
      return 1;
}

 

CMD:le(playerid, params[])
{
      new
              meter,
              Float:x, Float:y, Float:z,
              string[128];
      if(sscanf(params, \"i\", meter)) return SendClientMessage(playerid, 0xf00e0eAA, \"Haszálat: /le [méter]\");
      GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
      SetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:y, Float:z-meter);
      format(string, sizeof(string), \"Ledobtad magad %d méterre!\", meter);
      SendClientMessage(playerid, 0xf00e0eAA, string);
      return 1;
}

 Tessék, nem teszteltem!

1622
Segítségkérés / Több checkpoint
« Dátum: 2012. március 22. - 12:05:44 »
SetPlayerCheckPoint(playerid, X, Y, Z, 3.0);

 Evvel csinálasz egy CP-t.
Ez ide meg beirod, hogy mit csináljon:
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
     SetPlayerInterior(playerid, 1);
     return 1;
}

 
Ha többet akarsz, akkor igy kell:
Ezt a mód elejére!
new CPStatus[MAX_PLAYERS];

 
Ezt észszerüen a connecthez:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    CPStatus[playerid] = 0;
    return 1;
}

 
Ezt oda rakd, ahova raktad az SetPlayerCheckPoint-ot:
 
CPStatus[playerid] = 1;

Ha mégtöbbet akarsz, akkor igy tovább 2, 3, 4.....
És mikor a belép a checkpointba:
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    switch(CPStatus[playerid]) //Létrehozunk egy elágazást,
    {
        case 0: return 1; //Ha nem írt be parancsot,nem csinálunk semmit.
        case 1: SetPlayerInterior(playerid, 1); // És így tovább case 2: stb...
    }
    CPStatus[playerid] = 0;
    return 1;
}

Tessék! :)
[gmod]Javítottam a code taget pawn code tagre.[/gmod]

1623
Szkript kérések / /setskin id parancs nem zcmd
« Dátum: 2012. március 21. - 20:07:01 »
Akkor nemtudom o_O

1624
Segítségkérés / Almenüs Dialog
« Dátum: 2012. március 21. - 20:01:21 »
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOGID)
   {
   if(response)
   {
    if(listitem == 0) // Shotgunok
   {
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
   }
   }
   }
    if(dialogid == DIALOGID+1)
{
if(response)
{
   if(listitem == 0)
   {
                             GivePlayerWeapon(playerid, 25, 500);
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
   }
   if(listitem == 1)
   {
      GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
   }
   if(listitem == 2)
   {
           GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500);
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\");
   }
                }
}   
        return 1;
}

Majd írd hozz a parancsot is amivel elõhívod. Lehet van benne egy két elírás, de itt fórumon nehéz kivennni belõle, amikor választ írok. Tudom fegyver nem kellet bele, de így könnyebb szerintem most.

1625
Szkript kérések / /setskin id parancs nem zcmd
« Dátum: 2012. március 21. - 19:43:31 »
Esetleg nem az OnPlayerCommandText alatt vannak? Vagy rossz helyen, mert ezek jónak tûnnek, így látásra.

1626
Szkript kérések / /setskin id parancs nem zcmd
« Dátum: 2012. március 21. - 19:21:36 »
Másold be!

1627
Szkript kérések / /setskin id parancs nem zcmd
« Dátum: 2012. március 21. - 19:09:31 »
Nekem így hibátlan:
 
CMD:setskin(playerid, params[])
{
new
   string[128],
   PID,
   SkinID;
                if(PInfo[playerid][Level] < 2) return SendClientMessage(playerid,red,error);
if(sscanf(params, \"ui\", PID, SkinID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /setskin <ID/Játékosnév> <Skin ID>\");
if(SkinID < 0 || SkinID > 299) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Rossz Skin ID!\");
SetPlayerSkin(PID, SkinID);
format(string, sizeof(string), \"Átállítottad %s(%i)-nek(nak)  (ID: %d)-ra(re) a skinjét\", SkinID, PID, playerid);
   SendClientMessage(playerid, 0x33FF33AA, string);
                return 1;
}

1628
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyszerûbb betöltés fájlból (dini szükséges)
« Dátum: 2012. március 21. - 18:58:01 »
Jó lett! Hasznos! :D Használni fogom. :)

1629
Archívum / Mta
« Dátum: 2012. március 21. - 18:54:53 »
Jaaaaaa, úgy már más XDDD

1630
Archívum / Mta
« Dátum: 2012. március 21. - 18:52:36 »
Van mégegy meoldás, megnézed annak az objectnek az IDjét, amelyiket rossz helyre tetted, vagy rosszul tetted. Átkonvertálod a .map fájlt CreateDynamicObject/CreateObject-be, és onnan kitörlöd azt az objectet, amelyiknek az az IDje amit megnéztél. De ha több olyan IDjû object van, akkor fail. :D

1631
Archívum / Mta
« Dátum: 2012. március 21. - 18:47:03 »
Biztos, hogy lehet, de én se tudom. Én úgy szoktam, hogy ott felül van olyan sárga nyíl, és ha rámész kiírja, hogy \'undo\' és avval szoktam visszavonni az objecteket. :D

1632
Segítségkérés / Javítás
« Dátum: 2012. március 21. - 18:42:56 »
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}

 A \'new\'- változót töröld ki, ha máshol is van! Csak a mód elején kell  a Dm-nek \'new\' változó úgy, hogy ne eljárás alatt legyenek!

1633
Szkript kérések / /setskin id parancs nem zcmd
« Dátum: 2012. március 21. - 18:36:33 »
Nincs megint eltololdva a \'return 1;\' ? Mert néha úgy másolja ki innen. Mást akkor nemtudok o_O

1634
Szkript kérések / /setskin id parancs nem zcmd
« Dátum: 2012. március 21. - 18:29:11 »
dcmd_setskin(playerid, params[])
{
new
   string[128],
   PID,
   SkinID;
if(PInfo[playerid][Level] < 2) return SendClientMessage(playerid,red,error);
if(sscanf(params, \"ui\", PID, SkinID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /setskin <ID/Játékosnév> <Skin ID>\");
if(SkinID < 0 || SkinID > 299) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Rossz Skin ID!\");
SetPlayerSkin(PID, SkinID);
format(string, sizeof(string), \"Átállítottad %s(%i)-nek(nak)  (ID: %d)-ra(re) a skinjét\", SkinID, PID, playerid);
   SendClientMessage(playerid, 0x33FF33AA, string);
        return 1;
}

1635
Segítségkérés / Pickup hiba
« Dátum: 2012. március 21. - 15:50:25 »
new jozsi;
public OnGameModeInit()
{
    jozsi = CreatePickup(1239, 23, -2623.6267, 1409.0984, 7.1016);
    return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
   if(pickupid == jozsi) return GameTextForPlayer(playerid, \"Beleptel a pickupba!\", 3000, 6);
   return 1;
}

 Így próbáld meg!

Oldalak: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 126
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal