Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 261
1606
Munkaerő keresése / Scriptelést vállalok
« Dátum: 2014. március 24. - 17:51:49 »
[mod]Ez egy borzalmas leírás! Úgy látom, hogy a szabályzatra rá se hederítettél. Kapsz 24 órát a bõvítésre![/mod]

1607
Segítségkérés / frakció kocsik ellenõrzése
« Dátum: 2014. március 24. - 15:47:51 »
[mod]Mivel kitetted a [MEGOLDVA] prefixet, gondolom meg van oldva a téma. Zárok![/mod]

1608
Segítségkérés / Ciklushiba
« Dátum: 2014. március 23. - 23:48:34 »
Idézetet írta: Konstantin date=1395614271\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47340\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem oldja meg a hibát(bár lehet), használj foreach-ot, sokkal gyorsabb ciklust, és nem kell semmit létrehoznod, csupán csinálsz iterátort, beleírod a jármût és már vonatkozhat az összes valódi jármûre.
http://sampforum.hu/index.php?topic=12093.0
 
A foreach is for ciklust használ...


Esetleg veh == invaild vehicle id, vagy ugyenz id == -vel?

1609
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:GRAND THEFT AUTO ONLINE MUTLTIPLAYER
« Dátum: 2014. március 23. - 23:02:19 »
Még mindig nem helyezted át a hamarosan nyílókhoz. Akkor ezek szerint lehet játszani? :D IP? :D

1610
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / GRAND THEFT AUTO ONLINE MULTIPLAYER
« Dátum: 2014. március 23. - 22:33:24 »
Nah, csak sikerült újraírnod. :D És ez szebb, hosszabb, és tartalmasabb leírás is lett, mint az elõzõ. :) Egyébként nem nyitottad rossz helyre? :hmmm: Vagy már menne a szeró? ::|

1611
Beszélgetés / Mennyi tiszteleted van?
« Dátum: 2014. március 23. - 22:04:47 »
Ezt a poént én is el akarta, sütni, csak mikor ismét beléptem, már jóval több volt :D Amúgy 430 :)

1612
RP/RPG kérések / Sebességmérõ error
« Dátum: 2014. március 23. - 21:45:28 »
Már bemásolta. Amúgy szerintem egyszerûen guglizz ki egy másik sebességmérõ szkriptet, és kész.
[mod]Viszont a warningok/errorok számára külön fenn van tartva egy kiemelt téma is. Kérlek használd azt! Zárok.[/mod]

1613
Segítségkérés / RemoveWorldObject
« Dátum: 2014. március 23. - 17:58:09 »
[mod]Na de maradjunk a témánál![/mod]


A témanyitónak pedig üzenem, hogy e két online konvertálón kívül nem létezik nagyon másik... :confused: Ráadásul nálad lesz valami hiba (rossz a mapod kódja, rosszul állítottad be a konvertáló beállításaid, stb., de én ezekhez nem értek, bocsi), ugyanis ezek a konvertálók másoknál rendesen, vagyis amennyire rendesen lehet MTA mapot SAMP mappá konvertálni, annyira rendesen, de a lényeg ami lényeg, hogy igenis mûködnek.


[mod]Mivel object átméretezést nem tudsz a SAMP-ba betenni, valamint más online object converter sem nagyon létezik, zárom a témát.[/mod]

1614
Segítségkérés / RemoveWorldObject
« Dátum: 2014. március 23. - 17:27:07 »
Itt nem volt szó semmilyen hibás objectrõl. Ha pedig valaki crashes objectet tesz be, az az õ baja :D De olyanokat az editor be se ad, hogy mapold. A valamelyik irányból átlátszó objectek pedig alapból, szándékosam olyanok. Azok nem hibák. Ha a készítõk a singleplayerben látszódó objectek nem látszódó részét is megcsinálták volna rendesen, valószínûleg kicsit lassabb lett volna a map betöltés, valamint a játék mérete is megnõtt volna. Vagy tudom is én, hogy miért csinálták így, de a lényeg, hogy direkt, tehát az nem hiba. Más gta részeknél, és teljesen más játékoknál is tapasztalhatod ezt a dolgot.

1615
Segítségkérés / TextDraw kérdés
« Dátum: 2014. március 23. - 17:17:48 »
Idézetet írta: ZyZu. date=1395591128\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47313\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ha tényleg csak arra kell, hogy kiírd, hogy ki ölte meg õt, majd eltüntesd azt néhány másodpercen belül, akkor bõven elég GameText-et használni. Mutatom:
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new string[128]; // Ha akarod, kiszámolhatod, hogy hány cellára van szükség.
    format(string,sizeof(string),\"~r~Megölt téged ~y~%s\", Nev(killerid)); // A gyilkos nevét lekérdezve megformázzuk a karakterláncot. Piros lesz a sima szöveg, és sárga a név.
    GameTextForPlayer(playerid, string, 3500, 6); // A feliratot 3,5 másodpercig mutatja, 6-os stílussal.
    return 1;
}

 
Színek, szimbólumok és stílusok
Név függvény
 
Nem lesz jó. Ha a játékos beírja /kill akkor is ki fogja írni.. :)
 
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID )

 

[/quote]
Nem volt feltétel, hogy akkor ne írja ki, szóval... :) Ettõl függetlenül pedig mûködik, mindent jól le is írtam, szóval az sem a megfelelõ állítás, hogy \"Nem lesz jó.\". ;)

1616
Segítségkérés / RemoveWorldObject
« Dátum: 2014. március 23. - 17:15:06 »
A SAMP-ban nem is lehet objectet átméretezni, szóval nem csoda, hogy nem konvertálja át^^


Idézetet írta: KovaNovik date=1395590495\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47324\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
- Alig van objekt, ami ne menne sampban
- Nincs benne olyan funkció, amit ne támogatna a SA-MP is
 
1. Hülyeség, ugyanis minden olyan objectet betölt, ami megtalálható a GTA-d könyvtárában, ha jól tudom. Pontosabban azok, amelyek benne vannak a gta3.img-ben, a samp.img-ben, stb. Ebben benne van MINDEN SAMP-os object, valamint az általad modolt dolgok is. Tehát az az állítás úgy nem igaz, hogy \"Alig van objekt, ami ne menne sampban\". Ráadásul mivel a SAMP-hoz készült, furcsa is lenne, ha nem lenne benne minden object.
2. Erre is igaz ez: mivel a SAMP-hoz készült, még jó, hogy nincs.

1617
Játékok / PayDay 2
« Dátum: 2014. március 23. - 17:09:37 »
Idézetet írta: EnterR date=1395587176\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47312\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Éjfélig ingyenesen letölthetõ volt Steam-ról.
 
Ezt írták a fõposztban is. :) De már nem is játszható, szóval ha letöltötted, akkor sem értél vele túl sokat.

1618
Segítségkérés / RemoveWorldObject
« Dátum: 2014. március 23. - 16:42:23 »
Sokkal jobb samp editorral mapolni. Könnyebb, gyorsabb, pontosabb. Én is abban mapolok. MTA-val soha, de azért itt van egy konvertáló: http://convertffs.com

1619
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:A SAMP Craft Mappert keres!
« Dátum: 2014. március 23. - 14:18:00 »
Még lehet jelentkenzi.

1620
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:A SAMP Craft Mappert keres!
« Dátum: 2014. március 23. - 14:17:30 »
Jelentkezõek mlég várok.

Oldalak: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal