Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - .:Secur:.

Oldalak: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 161
1606
Segítségkérés / Hiba a scriptemben, de miért?
« Dátum: 2011. november 16. - 20:28:10 »
Ez valószínûleg megoldja a problémám!
Köszönöm...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 17. - 15:09:46 )

Hát, mostmár nem mozdulnak sehova az objectek...  :\'(
Raktam még pár objectet hozzá, meg frissítettem!
A fõpostban van az új kód...

1607
Segítségkérés / Hiba a scriptemben, de miért?
« Dátum: 2011. november 16. - 19:36:55 »
Ez hogy függ össze?

1608
Segítségkérés / Hiba a scriptemben, de miért?
« Dátum: 2011. november 16. - 18:34:49 »
nem jó megoldás, de azt vettem észre, hogy a -20-as koordinátáig megy el, tehát... lehet tudom hogyan kell megcsinálni.

1609
Segítségkérés / Hiba a scriptemben, de miért?
« Dátum: 2011. november 16. - 15:40:58 »
Üdvözletem!
Cole megmutatta, hogy hogyan kell csinálni ezt, hogy egy parancs beírására lemegy a víz alá az object x másodpercenként 1db.
Ez eddig szép és jó, sikerült de:
Fogalmam nincsen miért, de az object nem lefele indul el hanem szinte vízszintesen elmegy elõre felé, kicsit süllyed de elõrefelé elmegy ::|
Itt van, mi lehet a hiba?
[pawn]#include <a_samp>
#include <streamer>
new o1, o2; //itt van rengeteg, de most ennyit másolok be
forward objectleesik1();
forward objectleesik2();
public OnFilterScriptInit()
{
o1=CreateObject(3458,2705.39990234,483.20001221,0.00000000,0.00000000,0.00000000,82.00000000);
o2=CreateObject(3458,2710.50000000,482.50000000,0.00000000,0.00000000,0.00000000,81.99645996); //stb...
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/indul\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   SetTimer(\"objectleesik1\", 2500, false);
   return 1;
}
return 0;
}
public objectleesik1()
{
new Float: x, Float: y, Float:z;
GetObjectPos(o1, x, y, z);
MoveDynamicObject(o1, x, y, z-20, 6);
SetTimer(\"objectleesik2\", 1300, false);
}
public objectleesik2()
{
new Float: x, Float: y, Float:z;
GetObjectPos(o2, x, y, z);
MoveDynamicObject(o2, x, y, z-20, 6);
SetTimer(\"objectleesik3\", 1300, false);
}[/pawn]
ésígytovább...!!! következõnél    SetTimer(\"objectleesik4\", 1300, false);    mindig a következõnek számolja a timert...
Ja és amúgy 69 objectröl van szó.
Köszi elõre is a segítséget.

1610
Segítségkérés / Ha a player megnyomja a "dudálást"
« Dátum: 2011. november 15. - 23:15:16 »
Most fürkésztem ki ezt egy tankolós scriptbõl hátha hasznát veszed:
[pawn]public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
   new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   if(newkeys & KEY_ACTION)
   {
      new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
      GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
      if(engine == 1) SetVehicleParamsEx(vehicleid,0,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
      else
      {
         if(VehicleFuel[vehicleid] > 0) SetVehicleParamsEx(vehicleid,1,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
      }
   }
   if(newkeys & KEY_CROUCH)
   {
      new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
      GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
      if(lights == 1) SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,0,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
      else SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,1,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
   }
}
return 1;
}[/pawn]

1611
Segítségkérés / Ha a player megnyomja a "dudálást"
« Dátum: 2011. november 15. - 22:58:31 »
Kicsit érhetõbben fogalmazz elég hiányos, használj és, vagy, mert kötõszavakat, kiegészítéseket. xD
Ha jól értem, akkor azt szeretnéd elérni, ha valaki megnyomja a dudát akkor történjen valami, de neked csak annyi kéne, hogy hogyan kell megcsinálni, ha valaki megnyomja a H gombot akkor....(legyen valami)
Kb. így tudtam leírni.

1612
Rendezvények / [HUN]Karácsonyi Party [MEGNYÍLTUNK!]
« Dátum: 2011. november 15. - 22:47:54 »
Úgy látom rohamosan fejlõdik a szerver, mikor indul az egész party dolog? dec.30?
Nekem már megvannak a programjaim, úgyhogy ha nem probléma felnéznék.  :angel:

1613
Segítségkérés / Dialogos rendszerek sebezhetõsége ellen
« Dátum: 2011. november 14. - 20:30:42 »
Köszönöm, talán ez volt az de ezt nem használom mert akkor mindent át kell írni  :D
Köszi, zárok.

1614
Segítségkérés / Checkpoint készítés
« Dátum: 2011. november 14. - 19:54:57 »
Fecsii úr ment a Pm!
Köszi, de segíts :D
Témát zárom szerintem valahogy összekapírgáljuk.

1615
Segítségkérés / Dialogos rendszerek sebezhetõsége ellen
« Dátum: 2011. november 14. - 19:52:46 »
Valaki linkelt egy includet, ami megnehezíti, vagy megakadályozza a dialogos rendszerek feltörését.
Valaki kérem linkelje.

1616
Segítségkérés / Checkpoint készítés
« Dátum: 2011. november 14. - 17:43:45 »
Kuka mind 2 :P
Lehet megtaláltam majd írok.

1617
Segítségkérés / Checkpoint készítés
« Dátum: 2011. november 14. - 16:59:45 »
Nézegettem de nem találtam megfelelõt, linkelnél? pls

1618
Készülõ munkák / t/lock
« Dátum: 2011. november 14. - 16:33:26 »
Úgy értettem ha kész lesz :)

1619
Segítségkérés / /respawn parancs
« Dátum: 2011. november 14. - 16:15:56 »
Van egy kocsim lehozom így /v infernus  és száguldozok vele eggyet, aztán megunom otthagyom és lelépek a szerverröl, az ilyen kocsikat semmisítse meg.
Másik: Van egy kocsi lerakva alapbol megyek vele valahova otthagyom aztán... ezt admin rakta le tehát benne van a módba, hogy
AddStaticVehicle(411,-2895.8574,-1156.7874,9.2270,350.6756,80,1);

 
levan mentve a koordináta, és azokat meg respawnolja, tehát rakja vissza oda ahol volt.

1620
Készülõ munkák / t/lock
« Dátum: 2011. november 14. - 16:12:28 »
Engem érdekelne a letöltõ link xD

Oldalak: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 161
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal