Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1606
Segítségkérés / Hiba a scriptemben, de miért?« Dátum: 2011. november 16. - 20:28:10 »
Ez valószínûleg megoldja a problémám!
Köszönöm... Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 17. - 15:09:46 ) Hát, mostmár nem mozdulnak sehova az objectek... :\'( Raktam még pár objectet hozzá, meg frissítettem! A fõpostban van az új kód... 1607
Segítségkérés / Hiba a scriptemben, de miért?« Dátum: 2011. november 16. - 19:36:55 »
Ez hogy függ össze?
1608
Segítségkérés / Hiba a scriptemben, de miért?« Dátum: 2011. november 16. - 18:34:49 »
nem jó megoldás, de azt vettem észre, hogy a -20-as koordinátáig megy el, tehát... lehet tudom hogyan kell megcsinálni.
1609
Segítségkérés / Hiba a scriptemben, de miért?« Dátum: 2011. november 16. - 15:40:58 »
Üdvözletem!
Cole megmutatta, hogy hogyan kell csinálni ezt, hogy egy parancs beírására lemegy a víz alá az object x másodpercenként 1db. Ez eddig szép és jó, sikerült de: Fogalmam nincsen miért, de az object nem lefele indul el hanem szinte vízszintesen elmegy elõre felé, kicsit süllyed de elõrefelé elmegy ::| Itt van, mi lehet a hiba? [pawn]#include <a_samp> #include <streamer> new o1, o2; //itt van rengeteg, de most ennyit másolok be forward objectleesik1(); forward objectleesik2(); public OnFilterScriptInit() { o1=CreateObject(3458,2705.39990234,483.20001221,0.00000000,0.00000000,0.00000000,82.00000000); o2=CreateObject(3458,2710.50000000,482.50000000,0.00000000,0.00000000,0.00000000,81.99645996); //stb... return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/indul\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetTimer(\"objectleesik1\", 2500, false); return 1; } return 0; } public objectleesik1() { new Float: x, Float: y, Float:z; GetObjectPos(o1, x, y, z); MoveDynamicObject(o1, x, y, z-20, 6); SetTimer(\"objectleesik2\", 1300, false); } public objectleesik2() { new Float: x, Float: y, Float:z; GetObjectPos(o2, x, y, z); MoveDynamicObject(o2, x, y, z-20, 6); SetTimer(\"objectleesik3\", 1300, false); }[/pawn] ésígytovább...!!! következõnél SetTimer(\"objectleesik4\", 1300, false); mindig a következõnek számolja a timert... Ja és amúgy 69 objectröl van szó. Köszi elõre is a segítséget. 1610
Segítségkérés / Ha a player megnyomja a "dudálást"« Dátum: 2011. november 15. - 23:15:16 »
Most fürkésztem ki ezt egy tankolós scriptbõl hátha hasznát veszed:
[pawn]public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(newkeys & KEY_ACTION) { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); if(engine == 1) SetVehicleParamsEx(vehicleid,0,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); else { if(VehicleFuel[vehicleid] > 0) SetVehicleParamsEx(vehicleid,1,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); } } if(newkeys & KEY_CROUCH) { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); if(lights == 1) SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,0,alarm,doors,bonnet,boot,objective); else SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,1,alarm,doors,bonnet,boot,objective); } } return 1; }[/pawn] 1611
Segítségkérés / Ha a player megnyomja a "dudálást"« Dátum: 2011. november 15. - 22:58:31 »
Kicsit érhetõbben fogalmazz elég hiányos, használj és, vagy, mert kötõszavakat, kiegészítéseket. xD
Ha jól értem, akkor azt szeretnéd elérni, ha valaki megnyomja a dudát akkor történjen valami, de neked csak annyi kéne, hogy hogyan kell megcsinálni, ha valaki megnyomja a H gombot akkor....(legyen valami) Kb. így tudtam leírni. 1612
Rendezvények / [HUN]Karácsonyi Party [MEGNYÍLTUNK!]« Dátum: 2011. november 15. - 22:47:54 »
Úgy látom rohamosan fejlõdik a szerver, mikor indul az egész party dolog? dec.30?
Nekem már megvannak a programjaim, úgyhogy ha nem probléma felnéznék. :angel: 1613
Segítségkérés / Dialogos rendszerek sebezhetõsége ellen« Dátum: 2011. november 14. - 20:30:42 »
Köszönöm, talán ez volt az de ezt nem használom mert akkor mindent át kell írni
Köszi, zárok. 1614
Segítségkérés / Checkpoint készítés« Dátum: 2011. november 14. - 19:54:57 »
Fecsii úr ment a Pm!
Köszi, de segíts Témát zárom szerintem valahogy összekapírgáljuk. 1615
Segítségkérés / Dialogos rendszerek sebezhetõsége ellen« Dátum: 2011. november 14. - 19:52:46 »
Valaki linkelt egy includet, ami megnehezíti, vagy megakadályozza a dialogos rendszerek feltörését.
Valaki kérem linkelje. 1616
Segítségkérés / Checkpoint készítés« Dátum: 2011. november 14. - 17:43:45 »
Kuka mind 2
Lehet megtaláltam majd írok. 1617
Segítségkérés / Checkpoint készítés« Dátum: 2011. november 14. - 16:59:45 »
Nézegettem de nem találtam megfelelõt, linkelnél? pls
1619
Segítségkérés / /respawn parancs« Dátum: 2011. november 14. - 16:15:56 »
Van egy kocsim lehozom így /v infernus és száguldozok vele eggyet, aztán megunom otthagyom és lelépek a szerverröl, az ilyen kocsikat semmisítse meg.
Másik: Van egy kocsi lerakva alapbol megyek vele valahova otthagyom aztán... ezt admin rakta le tehát benne van a módba, hogy AddStaticVehicle(411,-2895.8574,-1156.7874,9.2270,350.6756,80,1); levan mentve a koordináta, és azokat meg respawnolja, tehát rakja vissza oda ahol volt. 1620
Készülõ munkák / t/lock« Dátum: 2011. november 14. - 16:12:28 »
Engem érdekelne a letöltõ link xD
|