Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gabor..

Oldalak: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 126
1591
Szkript kérések / /heal parancs
« Dátum: 2012. március 24. - 15:54:16 »
Idézetet írta: Erik3333 date=1332600060\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18994\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tessék:
 
    
if(strcmp, \"/heal\", cmd, true, 10) == 0)
    {
         SetPlayerHealth(playerid, 100); // 100-re tölti a játékos életét
         SendClientMessage(playerid, SZÍN, \"Feltöltötted a játékos életét!\");
         return 1;
    }

 

Ez nem jó, mert õ nem a saját élet szintjét akarja feltölteni, hanem egy másik játékosét! Ezért használatos a sccanf, és a zcmd!

1592
Szkript kérések / /heal parancs
« Dátum: 2012. március 24. - 15:40:22 »
CMD:heal(playerid, params[])
{
   new
         string[128],
         name[MAX_PLAYER_NAME],
         PID,
         ertek;
  if(sscanf(params, \"u\", PID)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA, \"Használat: /heal <ID/Játékos név>);
  if(ertek < 0 || ertek > 100) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA, \"Rossz érték! (0-100));
  SetPlayerHalth(PID, ertek);
  GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
  format(string, sizeof(string), \"Feltöltötted %s nevû játékos életét!\", name);
  SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string);
  return 1;
}

 Tessék! :)

1593
Szkript kérések / Parancs Lista
« Dátum: 2012. március 24. - 15:06:15 »
Ha arra gondolsz, hogy a parancsokat összegezd, akkor itt van! :
 

#define cmds 100
CMD:cmds(playerid, params[])
{
    ShowPlayerDialog(playerid, cmds, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Parancsok\", \"/parancs1, /parancs2\", \"Oké\",\"\");
    return 1;
}

1594
Segítségkérés / SA:MP An exception occured
« Dátum: 2012. március 23. - 22:05:32 »
Elõször is rakd újra az egész sa-t, és samp-ot. Ha nemjó: Törörld ki a Dokumentumok/GTA User Fliles/SAMP/gta_set.set fájlt! Ha úgyse jó, akkor töröld ki a GTA_USER_DATA.dat fájlt! Ha úgyse, akkor nevezd át a GTA fõkönyvtárát!

1595
Segítségkérés / 2 warning possibly unintended assignment
« Dátum: 2012. március 23. - 21:57:09 »
564:
if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED,\"Te nem vagy Rendõr!\");

 
574:
if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED,\"Te nem vagy Rendõr!\");

 Így szerintem jó lesz. :)

1596
Beszélgetés / Fejeld le a billentyût lássuk:
« Dátum: 2012. március 23. - 21:32:01 »
1.: zuzhu
2.: ggft
3.:7z6u
Ez jött ki. :D

1597
SA-MP: Szerverfejlesztés / PM Rendszer
« Dátum: 2012. március 23. - 20:49:57 »
Köszi, jó ezt hallani, hogy többen felhasználják. :D

1598
Segítségkérés / trafipaxhoz körözés
« Dátum: 2012. március 23. - 20:13:05 »
Szerintem írj hozzá az argumentumokhoz \'playerid\' -t.

1599
Segítségkérés / trafipaxhoz körözés
« Dátum: 2012. március 23. - 20:06:16 »
Kitörlöd a GivePlayerMoney-t, és helyette SetPlayerWantedLevel(playerid, 1);-t írsz.

1600
Kérdések, Segítség / Tisztelet
« Dátum: 2012. március 23. - 18:33:33 »
Ott van a hozzászólás jobb sarkán egy \'kéz\' jel, és arra rámész, akkor annak akinek adtad, autómatikusan hozzáadódik a tisztelethez. Másnéven like :D

1601
Segítségkérés / rendör szolgálat probléma
« Dátum: 2012. március 23. - 15:59:24 »
new Text3D: R;
new bool: Rendorszolgalat[MAX_PLAYERS];
CMD:rszolgalat(playerid, params[])
{
    new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    new string[128];
    if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE)
    {
        if(Rendorszolgalat[playerid] == false)
        {
       R = Create3DTextLabel(\"Rendör Szolgálatban\", 0x3125dbAA, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0);
       Attach3DTextLabelToPlayer(R, playerid, 0.0, 0.0, 0.4);
            ShowNameTags( 0 );
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\");
       format(string, sizeof(string),      \"{3125db} Rendör %s szolgálatba lépett!\", sendername);
       SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,string);
       SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\");
       return Rendorszolgalat[playerid] = true;
                }
      else if(Rendorszolgalat[playerid] == true)
      {
       Delete3DTextLabel(R);
       ShowNameTags( 1 );
           GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
       SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\");
       format(string, sizeof(string),      \"{3125db} Rendör %s kilépett a szolgálatból!\", sendername);
       SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,string);
       SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\");
       return Rendorszolgalat[playerid] = false;
    }
        }
           else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendör\");
return 1;
}

Igy, ha nem lesz jó, akkor csak késõbb tudok válaszolni, mert megyek el.

1602
Segítségkérés / rendör szolgálat probléma
« Dátum: 2012. március 23. - 15:53:53 »
new Text3D: R;
new bool: Rendorszolgalat[MAX_PLAYERS];
CMD:rszolgalat(playerid, params[])
{
    new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    new string[128];
    if(gTeam[playerid] = TEAM_POLICE)
    {
        if(Rendorszolgalat[playerid] == false)
        {
       R = Create3DTextLabel(\"Rendör Szolgálatban\", 0x3125dbAA, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0);
       Attach3DTextLabelToPlayer(R, playerid, 0.0, 0.0, 0.4);
            ShowNameTags( 0 );
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\");
       format(string, sizeof(string),      \"{3125db} Rendör %s szolgálatba lépett!\", sendername);
       SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,string);
       SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\");
       return Rendorszolgalat[playerid] = true;
                }
      else if(Rendorszolgalat[playerid] == true)
      {
       Delete3DTextLabel(R);
       ShowNameTags( 1 );
           GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
       SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\");
       format(string, sizeof(string),      \"{3125db} Rendör %s kilépett a szolgálatból!\", sendername);
       SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,string);
       SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\");
       return Rendorszolgalat[playerid] = false;
    }
        }
           else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendör\");
return 1;
}

 Igy próbáld meg!

1603
Segítségkérés / Chat ID
« Dátum: 2012. március 23. - 15:52:45 »
XD Akkor lehet, hogy nemkell, de wikiben is úgyvan, de mind1 :D

1604
Segítségkérés / Chat ID
« Dátum: 2012. március 23. - 15:47:18 »
Nem, ha jóltudom lekell kérdezni, wikiben is úgyvan.

1605
Segítségkérés / Chat ID
« Dátum: 2012. március 23. - 15:41:55 »
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
        GetPlayerName(playerid, pName, MAX_PLAYER_NAME);
format(text,256,\"%s(%i) %s\",pName, playerid, text);
SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),text);
return 0;
}

 Van másik fajtája is. Szólj ha az kell, ott nemkell GetPlayerColor függvény.

Oldalak: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 126
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal