Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZeRo

Oldalak: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 306
1561
Dark Dawn / Dark Dawn - Rising Sun
« Dátum: 2011. június 21. - 19:49:00 »
Bart az az intro jó lett ;D Amúgy annyit leírnék, hogy eredetileg nem mi vágtuk volna, hanem Furious( voltak problémák ), mi meg Barttal akartunk vágni valamit, ezért elkértük a videó stuffot, és csináltunk mi is egy-egy verziót, tehát értitek, nem ezek lettek volna a \"hivatalosak\", de jó így is. ;D

1562
DD Private / [DD] - Rising Sun (1. vid)
« Dátum: 2011. június 21. - 19:40:14 »
Nem kell feltétlen 3 editor, az csak azért volt mert úgy jött volna ki, jó ez így.

1563
Dark Dawn / Dark Dawn - Rising Sun
« Dátum: 2011. június 21. - 19:38:45 »
Ez de random, most értem haza, és pont most postoltad. ;D

1564
Stunt / GTAS SASL 5
« Dátum: 2011. június 21. - 14:33:29 »
Idézetet írta: Attila date=1308656296\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8290\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
pont most landoltam be.
 
ez tényleg milyen vicces volt

1565
DD Private / [DD] - Rising Sun (1. vid)
« Dátum: 2011. június 21. - 14:32:42 »
K.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. június 21. - 14:51:39 )

Majd ha kész van és feltöltötted, akkor nyiss egy témát neki, és postold mindkét verziót pls, megcsinálnám én, de 6-tól van évzáróm. De tényleg legyen kint ma, mert holnap meg elmegyek egy hétre, és azért pár visszajelzést még most olvasni szeretnék. ;D

1566
DD Private / [DD] - Rising Sun (1. vid)
« Dátum: 2011. június 21. - 14:15:04 »
Meg lesz ma?

1567
Stunt / Guess the Stunter
« Dátum: 2011. június 21. - 13:25:37 »
Idézetet írta: Jackob date=1308655264\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3136\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
bg hitman?
 
Az zöldebb lenne. D:

1568
Stunt / GTAS SASL 5
« Dátum: 2011. június 21. - 12:24:36 »
Ez jó, de meg tud rajta állni az infi? Én minden precinél megnézem azóta hogy találtam egy spotot, tryoltam csomószor, és amikor landoltam volna, lecsúsztam róla, megnéztem teleporttal, és nem is lehetett rajta megállni. :angry:

1569
Stunt / Guess the Stunter
« Dátum: 2011. június 21. - 11:37:55 »
fighter?

1570
Segítségkérés / sscanf paraméter értékének ellenörzése
« Dátum: 2011. június 21. - 11:23:48 »
Ha két sztringet hasonlítasz össze, akkor az strcmp függvényt kell használnod.
[pawn]
if( !strcmp( dfile_ReadString( \"Jelszo\" ), params ) ) {
    //egyezik a kettõ
}
[/pawn]

1571
RP/RPG kérések / Timerrel parancs
« Dátum: 2011. június 21. - 10:51:56 »
Persze. Az elv a következõ: Létrehozol egy globális logikai változót( két értéke lehet, 0 és 1 ), amiben eltárolod minden játékosnak, hogy éppen fut-e a timer, vagy nem. Tekintsd ezt úgy, mint egy kapcsolót. Amikor beírja valaki a parancsot, akkor felkapcsolja a kapcsolót, tehát a változóban az õ cellájának értéke 1( azaz igaz ) lesz. Minden alkalommal, ha valaki beírja a parancsot, a végrehajtása elõtt lekérdezzük, hogy már beírta-e egyszer( tehát 1-e az értéke a cellájának ), és ha igen, akkor kickeljük. Az idõzítõ lefutásakor pedig 0-ra( hamisra ) állítjuk a változóban a játékos cellájának értékét, tehát lekapcsoljuk a kapcsolót, így megint beírhatja anélkül, hogy kidobná a szerver.
[pawn]
//.. Globális változó létrehozása minden játékos számára
new bool: bActivated[ MAX_PLAYERS ];
//.. Amikor csatlakozik valaki, akkor a cellájának értékét nullázzuk, tehát beírhatja a parancsot
public OnPlayerConnect( playerid ) {
    bActivated[ playerid ] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
    if( !strcmp( \"/xdd\", cmdtext, true ) ) {
        //.. Ha már egyszer beírta a parancsot az idõzítõ lefutása elõtt, akkor kidobjuk
        if( bActivated[ playerid ] ) {
            bActivated[ playerid ] = false;
            Kick( playerid );
        //.. Ha még nem, akkor elindítjuk az idõzítõt, és igazra állítjuk a cellájának értékét
        } else {
            bActivated[ playerid ] = true;
            SetTimerEx( \"valami\", 60000, false, \"d\", playerid );
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}
//.. Itt pedig az idõzítõvel meghívott függvényt láthatod, itt elõször is 0-ra állítjuk a cellájának értékét
//.. a többi dolog meg amit esetleg akarsz, mármint hogy mi történjen, ha lefutott az idõzítõ
public valami( playerid );
public valami( playerid ) {
    bActivated[ playerid ] = false;
    //egyéb dolgok
}
[/pawn]
Azért SetTimerEx függvényt használtam, mert szükségem volt egy paraméter - a játékos azonosító - átmentésére, hogy \'le tudjam kapcsolni a kapcsolóját\', azaz hogy megint használhassa a parancsot. Errõl részletes leírást itt találsz.

1572
Stunt / Guess the Stunter
« Dátum: 2011. június 20. - 23:07:40 »
Rakjon valaki.

1573
RP/RPG kérések / Timerrel parancs
« Dátum: 2011. június 20. - 23:02:53 »
[pawn]
new bool: bActivated[ MAX_PLAYERS ];
public OnPlayerConnect( playerid ) {
    bActivated[ playerid ] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
    if( !strcmp( \"/xdd\", cmdtext, true ) ) {
        if( bActivated[ playerid ] ) {
            bActivated[ playerid ] = false;
            Kick( playerid );
        } else {
            bActivated[ playerid ] = true;
            SetTimerEx( \"valami\", 60000, false, \"d\", playerid );
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}
public valami( playerid );
public valami( playerid ) {
    bActivated[ playerid ] = false;
    //egyéb dolgok
}
[/pawn]

1574
Dark Dawn / Kamu téma
« Dátum: 2011. június 20. - 21:11:58 »
Fail, bocs, leesett, ez kurvajóvolt. :laugh:

1575
DD Private / [DD] - Rising Sun (1. vid)
« Dátum: 2011. június 20. - 21:11:24 »
Jaa, Video event FX -> Black and white és felhúzod maxra

Oldalak: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 306
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal